Zo, doe jij even eng!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:12 schreef L-E het volgende:
Ik ben overigens net uitgegleden in de badkamer (vloer was nat) en met mijn buik tegen de wasmachine geklapt. Die zak met vruchtwater vangt zo'n klap wel op toch?
10:45! Maar ik heb een dubbele afspraak want we gaan ook het geboorteplan bespreken. Dus misschien liggen we toch tegelijk aan het apparaatquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:22 schreef L-E het volgende:
OhNou goed, ben je meteen volledig op de hoogte
Ah tof, hoe laat moet je? Ik 11:20
Waarom dan? Omdat je toch te weinig beweging voelt?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Van ctg af. Zag er verder goed uit, maar toch morgen voor de zekerheid terug voor nog een ctg. Hmja.
Ja ik denk het. "Voor de zekerheid" zeiden ze.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat je toch te weinig beweging voelt?
Tof, beeb spiekenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Pipo en Braba gefeliciteerd![]()
![]()
Danic![]()
Hier vanavond weer beebje kijken. Morgen naar de verloskundige we hebben het er maar druk mee
Typ ik verloskundige bedoel ik gynquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Tof, beeb spiekenIk ga morgen ook weer naar de vk!
XM, gelukkig houden ze jullie goed in de gaten, ook al moet je morgen weer
En ik was weer vergeten dat je bij de gyn zitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Typ ik verloskundige bedoel ik gynecht mijn brein deze week
![]()
Xm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |