SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
De GTST Live-topicreeks
[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 25-03-2013 09:31:27 ]
Staat erinquote:Op maandag 25 maart 2013 09:28 schreef alors het volgende:
Topicreeks: GTST Seizoen 21 #1
misschien deze in de OP zetten anders, voor nieuwe users die niet van de splitsing weten?
Dan kan je je eigen naam nog wel aanhouden.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Nina Sanders? Ze zijn toch getrouwd?
Ja dat weet ik ook wel.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan kan je je eigen naam nog wel aanhouden.
Ik denk dat ze het inderdaad maar Sanders gelaten hebben, de naam Alberts is waarschijnlijk zoals iemand in het vorige topic direct opmerkte een naam die de schrijvers liever niet meer willen kennen.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel.
Maar volgens mij werd er bij het huwelijk aangeven dat ze Nina Alberts ging heten.
Maar ik kan het mis hebben?
Kloptquote:Op maandag 25 maart 2013 19:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het inderdaad maar Sanders gelaten hebben, de naam Alberts is waarschijnlijk zoals iemand in het vorige topic direct opmerkte een naam die de schrijvers liever niet meer willen kennen.
Ah pure nostalgie, die voice over erbij inderdaad ook, die zo een beetje als buitenstaander GTST binnenkwam, dit is het voorstukje van de cliff van dat seizoen als ik het goed heb, het vervolg is ook mooi, waar Arnie even goed de volle laag geeft.quote:
Dit is inderdaad de recap van afl. 559quote:Op maandag 25 maart 2013 19:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah pure nostalgie, die voice over erbij inderdaad ook, die zo een beetje als buitenstaander GTST binnenkwam, dit is het voorstukje van de cliff van dat seizoen als ik het goed heb, het vervolg is ook mooi, waar Arnie even goed de volle laag geeft.
Als ie was gebleven hadden ze er vast een Brooke-Ridge-Taylor triangle van gemaakt en zou hij heen en weer blijven switchen. Hij had later ook wel even zo een moment, toen hij Linda vol in haar gezicht petste:quote:Op maandag 25 maart 2013 19:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de recap van afl. 559![]()
En Arnie die Linda de volle laag geeft![]()
![]()
Helaas was-ie nog geen drie seizoenen later niet meer zo standvastig
(alhoewel het wel een mooie verhaallijn opleverde
)
Dat denk ik ook wel ja. In Goudkust hebben ze dat later wel gedaan, met Harm-Mariët-Nick, wat in het tweede seizoen begon en pas in seizoen 5 ophield. En toevallig was dat van hetzelfde schrijversteam...quote:Op maandag 25 maart 2013 19:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als ie was gebleven hadden ze er vast een Brooke-Ridge-Taylor triangle van gemaakt en zou hij heen en weer blijven switchen.
Blijft een prachtig moment, ook met die muziek erbijquote:Hij had later ook wel even zo een moment, toen hij Linda vol in haar gezicht petste:
Die blooper ervan is ook wel leuk, dat Babette uit haar rol schiet en er half lachend een spontane, hoge 'Au!' uit laat floepen.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. In Goudkust hebben ze dat later wel gedaan, met Harm-Mariët-Nick, wat in het tweede seizoen begon en pas in seizoen 5 ophield. En toevallig was dat van hetzelfde schrijversteam...
[..]
Blijft een prachtig moment, ook met die muziek erbij![]()
![]()
Ik heb wel het idee dat die klap echt hard aankwamquote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die blooper ervan is ook wel leuk, dat Babette uit haar rol schiet en er half lachend een spontane, hoge 'Au!' uit laat floepen.
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat die klap echt hard aankwamEn eerlijk gezegd vind ik dat nog altijd beter dan een nep-klap met daaronder een klapgeluidje gemonteerd
Ik begrijp wel, dat Bram zoveel moet huilen. Als je moeder altijd zo chagrijnig is!quote:
Inderdaad!quote:Op maandag 25 maart 2013 20:16 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik begrijp wel, dat Bram zoveel moet huilen. Als je moeder altijd zo chagrijnig is!
Die man heeft trouwens een hele bekende stem..quote:En Aysen werd even mooi op haar plaat gezet, door die agent!![]()
Dat vond ik ook wel ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad!
[..]
Die man heeft trouwens een hele bekende stem..
+1quote:Op maandag 25 maart 2013 20:22 schreef Frey het volgende:
Ondanks alles ben ik in deze gewoon voor Bing.
Hoop het ook, maar zal wel nietquote:Op maandag 25 maart 2013 20:31 schreef amaranta het volgende:
Ik hoop dat nu de moord op Danny aan het licht komt
Franc Veeger, speelt inspecteur Groen!quote:Op maandag 25 maart 2013 20:27 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel ja.
Alleen weet ik niet wie het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
dat meen je nietquote:Op maandag 25 maart 2013 20:22 schreef Frey het volgende:
Ondanks alles ben ik in deze gewoon voor Bing.
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:54 schreef Amarantha het volgende:
Go BingAysen is toch een snol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dat was ook mijn gedachte..quote:
Ik ben in alles tegen Bing, behalve in deze situatie.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:21 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte..![]()
Krijgt Aysen nu eindelijk de pak slaag die ze verdiend?
Niet dat ik Bing steun of zo.. Ze zijn beiden irritant.
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ben in alles tegen Bing, behalve in deze situatie.
weet ik niet...ik vind het ook jammerquote:Op maandag 25 maart 2013 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Waarom komt er geen nieuwe GTST' meer op DailyMotion?
Misschien dat de uploader een waarschuwing van RTL heeft gehad?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Waarom komt er geen nieuwe GTST' meer op DailyMotion?
Je verwachtte dat ze werkelijk een baby van een week zouden casten?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:56 schreef loezzzje het volgende:
Die baby van NinaEen week oud en al zo groot
Ze heeft wel heel erg kleine tietjes.quote:
Boeit mijn niet zoveel. Als ik zo'n meisje tegenkom op straat als haar, ben ik verkochtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze heeft wel heel erg kleine tietjes.
Ik hoop stiekem gewoon dat ik haar ooit in real life tegenkom, dan vraag ik haar op datequote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja ze is verder wel mooi he en dat accent van haar is ook sexy.
Laten ze Vicky en dat andere vriendinnetje van Noud dat 16 was toen ze erin kwam ook maar terug komen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:51 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem gewoon dat ik haar ooit in real life tegenkom, dan vraag ik haar op date.
Ach.. Dromen
Jeetje! Ik was alweer vergeten dat Danny inderdaad is vermoordquote:Op maandag 25 maart 2013 20:31 schreef amaranta het volgende:
Ik hoop dat nu de moord op Danny aan het licht komt
iig geen baby van ongeveer 9 maanden oudquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je verwachtte dat ze werkelijk een baby van een week zouden casten?
Ik denk nog steeds dat Aysen Danny niet expres wilde vermoorden en alles op een ongeluk liet lijken om zo voor minder gezeik te zorgen. Echter ben ik van mening dat het gewoon eerlijk moest vertellen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:31 schreef handige_har het volgende:
[..]
Jeetje! Ik was alweer vergeten dat Danny inderdaad is vermoord
Ik denk niet dat-ie dat zou doen; hij heeft een uitstekende carrière zonder dat hij het "GTST-etiket" op zich heeft zitten: veel mensen weten niet eens dat-ie bij GTST is begonnenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:40 schreef LetsGame het volgende:
Ik hoop dat Teun Kuilboer ooit weer de rol van Job op zich wil nemen.
Juist niet Sjoerd is een van de weinige bazen in de serie.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:31 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Sjoerd moet de serie uit.....
Die jongen wordt met de dag erger....
Straks gaat hij nog lopen gangbangen met Rikki....
Haha...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Juist niet Sjoerd is een van de weinige bazen in de serie.
wat voor carriere heeft hij nu dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat-ie dat zou doen; hij heeft een uitstekende carrière zonder dat hij het "GTST-etiket" op zich heeft zitten: veel mensen weten niet eens dat-ie bij GTST is begonnen
Hij speelt nu veelal in films en op het toneel. Recent speelde hij nog in Nova Zembla en De Heineken Ontvoering. Dan lijkt me niet dat-ie terug zal komen bij GTST, ook al is dat het startpunt van zijn carrière geweest.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat voor carriere heeft hij nu dan?
Ik ook niet meer nee. Het begint echt té ongeloofwaardig te worden. Maar ja, hij moet toch een reden hebben voor zijn tijdelijke exit binnenkort.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:38 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Haha...
Meen je dat nou?
Ik kan dat geleuter niet meer aan zien van hem....
en hoe moeten ze daar achter komen dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:31 schreef handige_har het volgende:
[..]
Jeetje! Ik was alweer vergeten dat Danny inderdaad is vermoord
Dat denk ik wel, maar toevalligerwijs zit op dat moment de rehab in Meerdijk volledig vol, waardoor ze moeten uitwijken naar een rehab in Zwitserland ofzoquote:
- Aysen vertelt het in een emotionele bui tegen Nuranquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en hoe moeten ze daar achter komen dan?
Haha, ja inderdaad het is gewoon lachwekkend.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:16 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Spannend zeg, Rikki die haar tekst vergeet, net een thriller. Zit al met kippenvel.
Omdat de schrijvers dat willen: Mike is namelijk één van hun vele lievelingetjes.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:27 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Waarom kan Mike voor de tweede keer ongezien afluisteren, waardoor hij weer kan manipuleren en stoken.
This is GTSTquote:What's this.
Is dit een echte vraag?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:11 schreef theycouldbewrong het volgende:
Waarom noemen ze wiet mevrouw dwingeland? Ze heet toch van houten
Zul je altijd zienquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, maar toevalligerwijs zit op dat moment de rehab in Meerdijk volledig vol, waardoor ze moeten uitwijken naar een rehab in Zwitserland ofzo
Er zit veel meer potentie in zijn karakter, net als dat van Aysen. Alleen wordt er totaal niets mee gedaan dan wat loze dreigementjes en af en toe een kleine pesterijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik mag die Mike wel! Een van de weinige semi-interessante personages naar mijn mening.
Aan Aysen haar plannetjes heb ik altijd een hekel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er zit veel meer potentie in zijn karakter, net als dat van Aysen. Alleen wordt er totaal niets mee gedaan dan wat loze dreigementjes en af en toe een kleine pesterij
Zeker omdat er nooit iets mee gedaan wordt?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Aan Aysen haar plannetjes heb ik altijd een hekel.![]()
Nee, alleen hebben die plannetjes van hem tot nu toe ook niet veel opgeleverd. Ja, een nieuwe Sanders-telg (nee, dáár zaten we op te wachten!quote:Aan die van Mike niet, zelfs als hij wint.
Net zo'n multitalentje als Ferry Doedensquote:
Ik ben benieuwd, over drie jaar, als Nola 16 is. Zal ze ook homoseksueel zijn? Of wordt ze prostituee? Of een meisje in een verkeerd lichaam? Bij Sanders geldt ongeveer: hoe jonger hoe gekker...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker omdat er nooit iets mee gedaan wordt?
[..]
Nee, alleen hebben die plannetjes van hem tot nu toe ook niet veel opgeleverd. Ja, een nieuwe Sanders-telg (nee, dáár zaten we op te wachten!), maar daar is het ook bij gebleven tot nu toe.
Misschien moet ze wel het land worden uitgezetquote:Op woensdag 27 maart 2013 07:50 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, over drie jaar, als Nola 16 is. Zal ze ook homoseksueel zijn? Of wordt ze prostituee? Of een meisje in een verkeerd lichaam? Bij Sanders geldt ongeveer: hoe jonger hoe gekker...
Ze probeert vast het vriendinnetje van Bram af te pakken ("Nu zitten er ook lesbos in GTST! Wat ben ik geweldig origineel gr Rohan")quote:Op woensdag 27 maart 2013 07:50 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, over drie jaar, als Nola 16 is. Zal ze ook homoseksueel zijn? Of wordt ze prostituee? Of een meisje in een verkeerd lichaam? Bij Sanders geldt ongeveer: hoe jonger hoe gekker...
quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ze probeert vast het vriendinnetje van Bram af te pakken ("Nu zitten er ook lesbos in GTST! Wat ben ik geweldig origineel gr Rohan")
quote:Ferry Doedens: ‘RTL vindt mij heel goed’
Geplaatst op Wed 27 Mar 2013 om 17:00
Ferry Doedens ligt er nog steeds niet wakker van dat zijn tv-show Het Beste van Idols Worldwide weinig bekeken wordt. Hij krijgt alleen maar positieve reacties. Dat vertelt de soapacteur in weekblad Story. Doedens is erg trots op zijn kwaliteiten. “Bij RTL zijn ze enorm tevreden. De kijkcijfers zitten in de lift ze vinden dat ik het heel goed doe. Eerst was ik behoorlijk nerveus. Als acteur kun je je altijd achter een personage verschuilen, maar je kunt geen presentatortje spelen.“
Voor tips ging Doedens langs bij een RTL-collega. “Mijn voormalige GTST-collega Lieke van Lexmond, die nu zelf succes oogst als presentatrice, heeft me een aantal tips gegeven. Voor de opnames van Idols Worldwide ben ik een avond naar Lieke gegaan en heb ik haar om advies gevraagd.”
Van Lexmond heeft Doedens een origineel advies gegeven. “De belangrijkste les die ze me gaf was: ‘Blijf jezelf!’ En dat werkt. Als presentator ben je het meest geloofwaardig als je dus gewoon jezelf bent.”
Honderd procent tevreden is Doedens niet. “Als ik mezelf terugzie, zit ik soms met kromme tenen te kijken. Ik moet nog heel veel leren. Het geeft me wel een goed gevoel dat RTL tevreden is, en dat ze grootste plannen met mij hebben.”
“Er zit nog het een en ander in de pijpleiding, maar daar kan ik helaas nog niets over naar buiten brengen. Maar mijn carrière houdt zeker niet op bij Idols Worldwide.”
Zijn baas is tevreden over hem. Mag hij dat niet zeggen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:27 schreef PeterKelder het volgende:
Wat ik nu weer lees op Mediacourant:
[..]______________________________
Dat vind ik meer dan prima, alleen het feit dat RTL tevreden met hem schijnt te zijn, daar kan ik niet bijquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zijn baas is tevreden over hem. Mag hij dat niet zeggen?
Jij houdt toch van jong vlees ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze heeft wel heel erg kleine tietjes.
Een fappie op Vicky hahaquote:Op
dinsdag 26 maart 2013 16:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laten ze Vicky en dat andere vriendinnetje van Noud dat 16 was toen ze erin kwam ook maar terug komen.
De reactie van Nickquote:
Helaas voor Dr.Mikey (tenzij hij de gelukkige is)quote:
Ik vind het best want Laura heeft weer een verhaal.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
met die Mike weten ze het ook niet he eerst zet hij heel tof Nina en de Sanders voor lul om vervolgens weer zulke idioten dingen te laten doen.
Misschien dat Noud iets met die Monica begint?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:24 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Nina zeikt teveel, Noud moet bij haar weg.
Hopelijk!quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:30 schreef Murmeli het volgende:
Sjoerd gaat echt zo op zijn lazer krijgen!
Go dokter Anton!quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:30 schreef Murmeli het volgende:
Sjoerd gaat echt zo op zijn lazer krijgen!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:36 schreef Koosnaam het volgende:
Volgens mij valt het reuze mee, hoeveel er de laatste tijd gepost wordt over de oude seizoenen.
Er worden weleens verhaallijnen met elkaar vergeleken, klaarblijkelijk kunnen sommigen zich daar al aan irriteren.![]()
Dit! Erg irritant om constant te lezen hoe alles zoveel beter was. Af en toe een opmerking okay maar hele epistels worden toch quite boring en voorspelbaar. Helaas mag je hier dan je mening niet ventileren en word je weg gebonjourd wat me overigens een beetje doet denken aan bejaarden bij de plaatselijke bingo club die geen nieuwe spelers dulden:p stelletje ouwe zuurpruimen.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:36 schreef Koosnaam het volgende:
Volgens mij valt het reuze mee, hoeveel er de laatste tijd gepost wordt over de oude seizoenen.
Er worden weleens verhaallijnen met elkaar vergeleken, klaarblijkelijk kunnen sommigen zich daar al aan irriteren.![]()
Dat mag je vinden, maar eerlijk is eerlijk: er zijn hier dagen dat er nauwelijks over de huidige reeks gesproken wordt. Afgelopen woensdag nog: geen enkele post over de aflevering van die avond.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:48 schreef solea het volgende:
[..]
Dit! Erg irritant om constant te lezen hoe alles zoveel beter was. Af en toe een opmerking okay maar hele epistels worden toch quite boring en voorspelbaar. Helaas mag je hier dan je mening niet ventileren en word je weg gebonjoured wat me overigens een beetje doet denken aan bejaarden bij de plaatselijke bingo club die geen nieuwe spelers dulden:p stelletje ouwe zuurpruimen.
Dank je dat ik dat mag vindenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar eerlijk is eerlijk: er zijn hier dagen dat er nauwelijks over de huidige reeks gesproken wordt. Afgelopen woensdag nog: geen enkele post over de aflevering van die avond.
En daarnaast; wat is er op tegen om over de oude seizoenen te praten? Ik blijf me afvragen waarom sommigen dat zo vervelend vinden. Immers, zonder die oude seizoenen zou de huidige reeks niet eens bestaan.
Oh, en nog iets: je verwijt nu wel dat "wij" het maar constant over de oude seizoenen hebben, maar tot nu toe heb je zelf alleen maar lopen zeiken dat wij dat aan het doen zijn. En dat terwijl je zelf nog niets inhoudelijks over de huidige (of oude) reeks gepost hebt in dit topic. Over "quite boring" gesproken
Graag gedaanquote:
Tja, ik ben een fan van de eerste zes seizoenen en zit met afschuw te kijken naar de huidige reeks, terwijl een ander dat juist andersom heeft. Ieder zijn/haar ding, ik ga niemand dwingen hetzelfde leuk te vinden als ik vind. En ja, soms maak ik een vergelijking tussen vroeger en nu, en zeg ik dat het vroeger inhoudelijker sterker in elkaar zat, maar als een ander het daar niet mee eens is ga ik niet over mijn toeren. Tis niet van levensbelang voor mij hoorquote:Weet je als ik weer dat gemiep lees over hoe Ludo vroeger zo een baas was en dat die en die en die weer terug moeten komen dan denk ik life goes on! Zelfs in Meerdijk en dan zelfs 5 x zo snelGet over it!
Prima dat je dat hebt gedaan, tenmiste dat vind ikquote:Maar eerlijk is eerlijk ik ben idd geen fervente poster maar ik lees hier wel graag en moet ook vaak grinniken.. en waarschijnlijk moest ik toen ik de zoveelste 'vroeger dit en dat' even mijn gefrustreerde ei kwijt.. c'est tout
Je mag uiteraard alles vinden, maar dat mogen wij ook. En geen van ons kan de ander verbieden ergens over te praten. Het standpunt van de mods is dat je over dingen die je niet aanstaan of die je niet boeiend vindt heen leest. Uiteraard mag je even stoom afblazen over dit onderwerp, maar er gaat verder niks veranderen aan eventueel postgedrag over vroeger. Tenzij de moderators dit niet toestaan, maar die vinden het prima.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:28 schreef solea het volgende:
[..]
Dank je dat ik dat mag vindenWeet je als ik weer dat gemiep lees over hoe Ludo vroeger zo een baas was en dat die en die en die weer terug moeten komen dan denk ik life goes on! Zelfs in Meerdijk en dan zelfs 5 x zo snel
Get over it! Maar eerlijk is eerlijk ik ben idd geen fervente poster maar ik lees hier wel graag en moet ook vaak grinniken.. en waarschijnlijk moest ik toen ik de zoveelste 'vroeger dit en dat' even mijn gefrustreerde ei kwijt.. c'est tout
Eens.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:18 schreef lady-wrb het volgende:
ik krijg ontzettend de kriebels van nina met dat kind. arme noud, je zal maar met zo'n bastaard opgezadeld zijn en niet doorhebben dat je alleen als voetveeg uit de kast getrokken wordt.
en lorena en mike, mag die lijn aub snel afgelopen zijn? laat lorena aub zo snel mogelijk dr hotel verliezen en mike met de buit naar verweggistan verhuizen![]()
![]()
Dat vroeg ik me ook af, misschien wil ze niet samen met Wiet aan die opleiding beginnen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:11 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Liegen dat je bent afgewezen, waarom nu weer.
Laten we het ook delen, stuur het ook door naar je vrienden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:35 schreef vencodark het volgende:
Wat een zielige scène waarbij ze dat filmpje gaan bekijken en delen.
Kwebbelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:35 schreef vencodark het volgende:
Wat een zielige scène waarbij ze dat filmpje gaan bekijken en delen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Waarom een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anton en Bianca zijn een goed stel. Periode dat hij vreemdging was niks maar nu heeft hij al mijn sympathie terug. Anton doet mij aan Robert denken.
Omdat het iets is dat pas maandag gebeurt. Misschien kan het zonder, maar liever 1 teveel dan 1 te weinig.quote:
Klopt, die periode van vreemd gaan dat is iets typisch van de schrijvers die soms even 'een andere kant' van een personage willen laten zien, gelukkig hebben ze hem niet laten ontsporen.quote:Anton en Bianca zijn een goed stel. Periode dat hij vreemdging was niks maar nu heeft hij al mijn sympathie terug. Anton doet mij aan Robert denken.
Ik was inderdaad ook blij dat Bianca en hij niet uit elkaar gingen. De Bouwhuisjes (zonder Tim!) zijn echt mijn favoriete personages nu. Jammer van Sjoerd maar ik hoop dat het van korte duur is.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Omdat het iets is dat pas maandag gebeurt. Misschien kan het zonder, maar liever 1 teveel dan 1 te weinig.
[..]
Klopt, die periode van vreemd gaan dat is iets typisch van de schrijvers die soms even 'een andere kant' van een personage willen laten zien, gelukkig hebben ze hem niet laten ontsporen.
Ik vind Tim ook niet echt een leuk personage.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het zeggen.... Edwin vervangen voor Tim was totaal niet nodig geweest....
Deze oude zuurpruim is anders best benieuwd, naar wat jij van gtst van afgelopen week vond?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:48 schreef solea het volgende:
[..]
Dit! Erg irritant om constant te lezen hoe alles zoveel beter was. Af en toe een opmerking okay maar hele epistels worden toch quite boring en voorspelbaar. Helaas mag je hier dan je mening niet ventileren en word je weg gebonjourd wat me overigens een beetje doet denken aan bejaarden bij de plaatselijke bingo club die geen nieuwe spelers dulden:p stelletje ouwe zuurpruimen.
Laten gaan joh, we lieten allang weer zien hoe het wel moet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Deze oude zuurpruim is anders best benieuwd, naar wat jij van gtst van afgelopen week vond?
Want ik heb jou mening over het huidige gtst, hier volgens mij ook nog nooit gelezen!
Dat is waar ja!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Laten gaan joh, we lieten allang weer zien hoe het wel moet.
beste toffe acteur maar hij doet niks dat personage.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het zeggen.... Edwin vervangen voor Tim was totaal niet nodig geweest....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach deze oude zuurpruimen vinden dat wij...die de huidige gtst geweldig vinden, op de forum van live gtst moeten posten....maar als ik gtst kijk, dan ben ik niet op de pc bezigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:48 schreef solea het volgende:
[..]
Dit! Erg irritant om constant te lezen hoe alles zoveel beter was. Af en toe een opmerking okay maar hele epistels worden toch quite boring en voorspelbaar. Helaas mag je hier dan je mening niet ventileren en word je weg gebonjourd wat me overigens een beetje doet denken aan bejaarden bij de plaatselijke bingo club die geen nieuwe spelers dulden:p stelletje ouwe zuurpruimen.
tja. zo kan je het ook zeggen...of het is jullie 'macht' (voor zover die je hebt...niet dus) laten geldenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Laten gaan joh, we lieten allang weer zien hoe het wel moet.
de huidige gtst is geweldigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Deze oude zuurpruim is anders best benieuwd, naar wat jij van gtst van afgelopen week vond?
Want ik heb jou mening over het huidige gtst, hier volgens mij ook nog nooit gelezen!
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:27 schreef PeterKelder het volgende:
Wat ik nu weer lees op Mediacourant:
[..]______________________________
Bij Ferry wil ik dat helemaal niet weten..quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:27 schreef PeterKelder het volgende:
“Er zit nog het een en ander in de pijpleiding
ik vind anton eigenlijk beter dan robertquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom een spoiler?![]()
Anton en Bianca zijn een goed stel. Periode dat hij vreemdging was niks maar nu heeft hij al mijn sympathie terug. Anton doet mij aan Robert denken.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:23 schreef Devil010 het volgende:
[..]
[..]
Bij Ferry wil ik dat helemaal niet weten..
Jawel nu moet je zoeken op Goede tijden inplaats van gtst.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel nu moet je zoeken op Goede tijden inplaats van gtst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:58 schreef Frey het volgende:
[..]EchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
bij mij doet ie het niet!!!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja want als er niet gedaan wordt wat 2 mensen willen dan zijn wij gecorrumpeerd door macht.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:50 schreef Estherdv het volgende:
[..]
tja. zo kan je het ook zeggen...of het is jullie 'macht' (voor zover die je hebt...niet dus) laten gelden
Robert werd na 1999 bovendien heel anders, hij werd veel stunteliger, sukkeliger en liet zich makkelijk overrulen door Milan, probeerde Dennis te vriend te houden. Op het laatst trad hij niet meer zo daadkrachtig op zoals hij weleens tegen Arnie deed en zoals Anton nu tegen Sjoerd doet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind anton eigenlijk beter dan robert(op dit moment zeker)
bij robert werd ik een beetje moe van die knipperlichtrelatie met laura
nou vind ik joep sertons dan ook een steengoede acteur, en wilbert gieske een glijer dus ik ben sowieso bevooroordeelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ Bericht 8% gewijzigd door Ama op 31-03-2013 17:42:12 ]Your beauty never ever scared me.
Nog even tot de geboorte van Nina.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:58 schreef LetsGame het volgende:
Ik moest wel heel hard lachen om de naam Nola, wtf
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:49 schreef PeterKelder het volgende:
Spoilers van 8 t/m 12 april:Zullen we een speciaal topic openen? En in dat speciale topic kunnen we ons richten op Mike en hem helemaal uitkotsen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat vond ik eigenlijk ook niet!quote:Op maandag 1 april 2013 11:34 schreef vencodark het volgende:
Ik vind die stem van die oudere vrouw trouwens helemaal niet mooi. Heel storend juist. Overdreven gedoe.
Was dat maar waar; de helft is van andere componisten/muzikantenquote:Op maandag 1 april 2013 13:13 schreef MagicTheo het volgende:
De muziek is ook al een stuk beter geworden tijdens de scenes, heeft die gozer eindelijk het licht gezien?
Toch wel mooier dan voorheen, niet steeds het zelfde.. nu nog wat meer spanning en badguy verhalen dan is GTST op topniveau denk ik.quote:Op maandag 1 april 2013 13:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was dat maar waar; de helft is van andere componisten/muzikanten
Maar nog steeds stukken minder dan toen Ronald Schilperoort de muziek nog deedquote:Op maandag 1 april 2013 13:19 schreef MagicTheo het volgende:
[..]
Toch wel mooier dan voorheen, niet steeds het zelfde..
Ik weet niet wat er sneller zal gebeuren; Ronald terug voor de muziek of spannende verhalen met badguys erin.quote:nu nog wat meer spanning en badguy verhalen dan is GTST op topniveau denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
Ik heb ook zeker niets tegen Frederique maar het hele onnozele gedoe er omheen interesseert mij niet.quote:Op maandag 1 april 2013 13:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Vind het eigenlijk ergens wel leuk dat zo'n vrouw als Frederique in GTST speelt.Maar dat musicalgedoe toen ze stond af te wassen en iedereen in de kroeg stil was, Tim een filmpje ging maken en iedereen in Meerdijk het ging delen vond ik inderdaad ook wat overdreven.
quote:Op maandag 1 april 2013 13:26 schreef MagicTheo het volgende:
Ik weet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar denk niet dat het zal gaan gebeuren!
Anders zal zoiets toch wel aangekondigd worden?
quote:Op maandag 1 april 2013 13:26 schreef MagicTheo het volgende:
Martine terug zou wel erg nice zijn. Hadden Martine en Ludo ook geen gedoe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
Het zou zeker nice zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 13:31 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Martine terug zou wel erg nice zijn. Hadden Martine en Ludo ook geen gedoe?
quote:Op maandag 1 april 2013 13:41 schreef kissaa het volgende:
Ik hoop het niet! Ben nu i.i.g. wel verdomd nieuwsgierig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
Marjolein heeft dat gezegd in een interview met de Storyquote:Op maandag 1 april 2013 13:47 schreef MagicTheo het volgende:
Ja ik ook, maar goed... Dat verhaal van Marcus werd vorig jaar ook nog door Marjolein bevestigd en daar hebben we verder ook helemaal niks meer over gehoord. Bovendien, de geruchten over Martine gonzen al jaren
Ik mag toch hopen dat dít een 1 april-grap isquote:Ferry Doedens piekert niet over GTST-exit
Geplaatst op Mon 01 Apr 2013 om 14:00
Ferry Doedens moet er niet aan denken om net als Jan Kooijman en Lieke van Lexmond Goede Tijden Slechte Tijden te verlaten om zijn carrière te verbreden. Dat vertelt de soapacteur aan weekblad Story. Doedens zit prima. “Ik weet dat Lieke en Jan een bewuste keuze hebben gemaakt toen ze besloten GTST te verlaten. Ze waren toe aan een nieuwe uitdaging. Ik begrijp hun beslissing wel. Het is ook heel druk om het acteren te combineren met presenteren. Maar ik wil zelf niet uit de soap.“
De acteur wil niet kiezen. “Ik ga er alles aan doen om mijn werkzaamheden goed te kunnen combineren. Gelukkig word ik daarin ook door de makers van GTST gesteund. Zij werken eraan mee dat ik overal op tijd kan zijn. Daar ben ik ze eeuwig dankbaar voor.”
“Ik moet er niet aan denken dat ik voor een moeilijke keuze zou komen te staan. Nóóit zou ik vrijwillig bij GTST opstappen! Daarvoor vind ik de soap en mijn rol gewoonweg te leuk.”
Of laten we in elk geval hopen, dat hij zich nog een keer bedenkt!quote:Op maandag 1 april 2013 14:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dít een 1 april-grap is
Ik zie Rohan er nog voor aan om hem een vast contract te gevenquote:Op maandag 1 april 2013 14:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Of laten we in elk geval hopen, dat hij zich nog een keer bedenkt!
Dan vrees ik er ook voor ja!quote:Op maandag 1 april 2013 14:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zie Rohan er nog voor aan om hem een vast contract te gevenKomen we nooit meer van die gast af!
Hoe het precies zat weet ik ook niet meer.quote:Op maandag 1 april 2013 16:10 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Ludo wilde trouwens toch eigenlijk al lang weg van GTST? Maar hij is toch door veel kritiek van fans uiteindelijk gebleven?
De laatste die een vast contract heeft gekregen, is Ferri Somogyi. Maar dat is al in 2010 of 2011 gebeurdquote:Op maandag 1 april 2013 18:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dan vrees ik er ook voor ja!
Maar dat hebben ze toch al jaren niet meer gedaan?
Ik meen dat jij of Frey, dat ooit hier een keer hier gepost had!
Okeej!quote:Op maandag 1 april 2013 18:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De laatste die een vast contract heeft gekregen, is Ferri Somogyi. Maar dat is al in 2010 of 2011 gebeurd
Het vreemde is dat nog vóórdat de zomercliff werd uitgezonden, al bekend was dat Ludo dood zou gaan, dat werd in interviews met Erik door hemzelf bevestigd.quote:Op maandag 1 april 2013 18:28 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Hoe het precies zat weet ik ook niet meer.
Maar toen Ludo in seizoen 16 werd neer geschoten. Zou hij er volgens mij wel uitgaan ja!
Of was het van te voren al duidelijk, dat het om een tijdelijke exit ging?
Dit dus..quote:
Ik was destijds eigenlijk wel verrast dat hij 'ineens' weer terugkwam.quote:Op maandag 1 april 2013 19:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het vreemde is dat nog vóórdat de zomercliff werd uitgezonden, al bekend was dat Ludo dood zou gaan, dat werd in interviews met Erik door hemzelf bevestigd.
Nu denk ik nog altijd dat het een tactiek van Endemol en RTL is geweest, zodat niemand zou vermoeden dat Ludo later in seizoen 17 levend en al zijn comeback zou maken
Ze zijn officieel gescheiden. Time will tell.quote:Op maandag 1 april 2013 22:10 schreef sherezade het volgende:
Spoilers iemand?? bitte ?
Vind het nu weer allemaal lang genoeg duren, dat hele Lorena-Mikey boy zal wel weer enorm uitgemolken worden...vraag me af hoelang het duurt voordat hij door de mand valt en Laura weer de heldin is...
Zijn Ludo en Janine nu gescheiden officieel of zullen ze toch nog bijelkaar komen??
Die zullen bij elkaar blijven komen en uit elkaar blijven gaan totdat een van hen de serie verlaat.quote:Op maandag 1 april 2013 22:10 schreef sherezade het volgende:
Zijn Ludo en Janine nu gescheiden officieel of zullen ze toch nog bijelkaar komen??
Bedoel je over de terugkeer van Marcus, of die van Martine?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:24 schreef kissaa het volgende:
Toch raar dat de Televizier een bericht de wereld instuurt en dat het niet klopt. Ik heb inmiddels een mail gestuurd en de Televizier opgezegd.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:00 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ze komen bij elkaar als Maxime het goed vindt de serie eindelijk verlaat.
Martine.quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bedoel je over de terugkeer van Marcus, of die van Martine?
Ahaquote:
Nou nou....quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:11 schreef sherezade het volgende:
Ah oke thanx !!
Btw Maxime mag van mij wel blijven, goede actrice..en die zitten er niet in overvloed in.
Alleen haar rol mag wat aangepast worden ..
Beter gooien ze die turken eruit inc die jank neger
Ook de Televizier dus.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
AhaNaja, in beide gevallen hebben ze maar gewoon wat in dat blad geplaatst, wat weer door andere media is overgenomen
Erg vervelend, ik zat bij de laatste zomercliff echt te wachten op het moment dat Marcus zou verschijnen, want hij zou - volgens Televizier - in de cliffaflevering weer zijn opwachting maken. Niet dus
ik begin me nu toch wel te ergeren aan die frederique. een beetje jef afblaffen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:06 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
De vrouw die Frederique speelt vind ik een leuke vrouw, maar die zang-verhaallijn van haar vind ik nu wel persoonlijk echt aan de overdreven kant.
Ja, erg overdreven. Ook dat ze schreeuwt 'IK MAAK MIJN EIGEN BESLISSINGEN' en Jef die dan geshokeerd kijkt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik begin me nu toch wel te ergeren aan die frederique. een beetje jef afblaffen.
Ja, die goedgelovigheid van haar is ergerlijk inderdaad. Anton.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:11 schreef PeterKelder het volgende:
Ik erger me juist aan de verhaallijn van Sjoerd, en voornamelijk aan Bianca. Ze mag weleens wat harder tegen d'r zoon optreden!
Omdat de personages vroeger tenminste een échte reden hadden om geschokeed te kijken. Tegenwoordig is het bij vrijwel iedere scène om de meest pietluttige redenenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:12 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ja, erg overdreven. Ook dat ze schreeuwt 'IK MAAK MIJN EIGEN BESLISSINGEN' en Jef die dan geshokeerd kijkt.De shockages in GTST hebben in mijn ogen vergeleken met vroeger een spijtige verandering doorgemaakt.
Precies.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Omdat de personages vroeger tenminste een échte reden hadden om geschokeed te kijken. Tegenwoordig is het bij vrijwel iedere scène om de meest pietluttige redenen
Nee, dat klopt inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:16 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Precies.Maar ik vond vroeger het einde van iedere aflevering ook wel iets spannends hebben, maar ook nu is dat sterk veranderd. Of ervaar ik dat alleen zo?
Ja, inderdaad! Erg spijtig nu, we moeten het overnemen, ik weet wel gekke verhaallijnen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, dat klopt inderdaadVroeger waren er echt spannende verhaallijnen die ineens een geniaal en niet verwachte plotwending kregen, of tot een mooi hoogtepunt kwamen aan het einde van de aflevering. Ook zaten er wel eens cliffhangers bij die bij het vervolg dus nergens over bleken te gaan, maar dat was juist het mooie ervan: de kijkers op het puntje van hun stoel laten zitten en ze vervolgens afschepen met een "lullig" vervolg
Ik ookquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:21 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Erg spijtig nu, we moeten het overnemen, ik weet wel gekke verhaallijnen.
Ik weet echt zeker dat de kijkcijfers fors zouden stijgen door de vele onverwachte wendingen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ookHet is alleen erg jammer dat ze waarschijnlijk nooit uitgevoerd zullen worden
Het is trouwens wel erg rustig met de criminaliteit sinds onze superspeurneus met zijn zeilbootje is vertrokkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:22 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
'Je houdt nog steeds van hem', no fucking shit, Sherlock.
Ook al naar de klote geholpen door de huidige makersquote:En dan dat spannende achtergrondmuziekje erachter, kom op.
Verhaallijn tussen Bing en die Monica moet nu enorm spannend lijken, krijg je al kippenvel?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is trouwens wel erg rustig met de criminaliteit sinds onze superspeurneus met zijn zeilbootje is vertrokken
... Oh wacht, welke criminaliteit?
[..]
Ook al naar de klote geholpen door de huidige makersRonald Schilperoort wist van zelfs de meest slechte scènes nog iets te maken door zijn muziek, maar sinds Frons Servies de muziek voor zijn rekening neemt is het dweilen met de kraan open
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik weet echt zeker dat de kijkcijfers fors zouden stijgen door de vele onverwachte wendingen.
Jazeker, maar meer omdat ik nu al weet dat deze schrijvers het grandioos gaan verpestenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:27 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Verhaallijn tussen Bing en die Monica moet nu enorm spannend lijken, krijg je al kippenvel?
Of was het 'Piet-Jan-Dirk', wait what.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"We hebben al kijkcijferpieken van ruim 45.000.000 vanwege de vele onverwachte plotwendingen binnen de verhaallijnen. Zoals Tim die aan de poedersuiker verslaafd is... Of was het nou Danny?
... Wacht even, wie is Danny?"
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:30 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Of was het 'Piet-Jan-Dirk', wait what.
Confronterende foto steeds.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Nee, Piet-Jan Dirk is de vriend van Lorena... Of was het nou het vriendje van Lana dat opereert als loverboy bij de plaatselijke basisschool...?"
Ik heb precies hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:32 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Ik kijk nu ook alleen GTST nog omdat ik een trouwe en te lange kijker ben, en ook omdat ik toch nog ergens hoop op een spannende wending i.v.m. vroegere ervaringen. Niet kijken gaat ergens ook gewoon niet meer, weet niet wat het is.
En dat is dan de uitvoerend producent van GTSTquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:37 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Confronterende foto steeds.
Diegene die de verhaallijnen verzint of? Lijkt mij echt geen oude man verder, die verhaallijnen moeten en kunnen i.i.g. echt beter.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat is dan de uitvoerend producent van GTST
Hij is officieel inhoudelijk creatief producent, oftwel verantwoordelijk voor de verhaallijnen, de personages, de acteurs, de decors etc. Dus hij is inderdaad een van de mensen die de verhaallijnen verzintquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Diegene die de verhaallijnen verzint of? Lijkt mij echt geen oude man verder, die verhaallijnen moeten en kunnen i.i.g. echt beter.
Wanneer gaan we even een persoonlijk bezoekje brengen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij is officieel inhoudelijk creatief producent, oftwel verantwoordelijk voor de verhaallijnen, de personages, de acteurs, de decors etc. Dus hij is inderdaad een van de mensen die de verhaallijnen verzint
Misschien dat we er een FOK!-event van kunnen maken, voor degenen die nog woest zijn op Ferry Doedens vanwege zijn reactie over de kledingstijl van FOK!-leden?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:50 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Wanneer gaan we even een persoonlijk bezoekje brengen?
Wat?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien dat we er een FOK!-event van kunnen maken, voor degenen die nog woest zijn op Ferry Doedens vanwege zijn reactie over de kledingstijl van FOK!-leden?
Haha, niet mooi en storend... coolquote:Op maandag 1 april 2013 12:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nee, dat vond ik eigenlijk ook niet!![]()
Dat Jef het wel mooi vond, wil ik nog wel inkomen.
Maar dat een volle kroeg, er sprakeloos van werd!
Shit got serious, inderdaad. Zou hevig escaleren.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
GTST-acteur: FOK!kers dragen marktkleding
Kan een gezellig uitje worden denk ik
Misschien je huidige leeftijd...quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:32 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Ik kijk nu ook alleen GTST nog omdat ik een trouwe en te lange kijker ben, en ook omdat ik toch nog ergens hoop op een spannende wending i.v.m. vroegere ervaringen. Niet kijken gaat ergens ook gewoon niet meer, weet niet wat het is.
GEBOUW ENDEMOL IN AS NA BEZOEK FOK!-LEDEN:quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:57 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Shit got serious, inderdaad. Zou hevig escaleren.
Zeker als die wekelijks, nu zelfs 2 keer op 1 pagina voorbij komt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:37 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Confronterende foto steeds.
Inderdaad, met Sjoerd's vriendin weggaan en dan een opmerking maken als: 'Alles draait weer om Sjoerd hoor'.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:18 schreef vencodark het volgende:
En Tim die het smerige lef heeft te klagen dat het in huize Bouwhuis alleen gaat over Sjoerd. Wtf komt Tim nou feitelijk doen? Hij komt net kijken en meneer denkt al dat de wereld om hem draait. Wat een eikel.
Eens, ik begrijp werkelijk niet dat dat type 'grap' nog steeds zo leuk gevonden wordt, bij mij was het er na 3 keer wel vanaf. Al stoor ik me er verder weinig aan en vind ik het verder niet de moeite om erover te klagen of wat ook.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeker als die wekelijks, nu zelfs 2 keer op 1 pagina voorbij komt.
Ik vind het eerder storend dan grappig ja. Maar ik scroll er ook gewoon over heen. Vond het ook niet de moeite erover te beginnen inderdaad.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eens, ik begrijp werkelijk niet dat dat type 'grap' nog steeds zo leuk gevonden wordt, bij mij was het er na 3 keer wel vanaf. Al stoor ik me er verder weinig aan en vind ik het verder niet de moeite om erover te klagen of wat ook.
Okeej! Het was misschien niet slecht.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:53 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Haha, niet mooi en storend... cool
Het is een erg goede zangeres.
En haar verhaallijn is aanzienlijk geloofwaardiger dan dat Rikki en Wiet ooit op een Pop Academie aangenomen zouden worden.
Ik kan er anders, meestal nog wel om lachen!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eens, ik begrijp werkelijk niet dat dat type 'grap' nog steeds zo leuk gevonden wordt, bij mij was het er na 3 keer wel vanaf. Al stoor ik me er verder weinig aan en vind ik het verder niet de moeite om erover te klagen of wat ook.
Zo zie je maar dat niet iedereen hetzelfde grappig vindt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:56 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik kan er anders, meestal nog wel om lachen!
Dat is het alquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jazeker, maar meer omdat ik nu al weet dat deze schrijvers het grandioos gaan verpesten
Inderdaad!quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat niet iedereen hetzelfde grappig vindt.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:31 schreef Koosnaam het volgende:
Seizoen 3Seizoen 8 komt er al snel aan, dus laat je baard maar alvast groeien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:09 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, laat het woord ensemble maar zitten, het lijkt meer op een groepje leden van een vrijetijdscursus wat heeft besloten samen te gaan werken, met dit als resultaatquote:Op woensdag 3 april 2013 16:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Wow lol, ik bedoelde het schrijversensemble
haha!quote:Op woensdag 3 april 2013 00:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Seizoen 8 komt er al snel aan, dus laat je baard maar alvast groeien.
Terug naar het begrip 'redactie' it isquote:Op woensdag 3 april 2013 17:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, laat het woord ensemble maar zitten, het lijkt meer op een groepje leden van een vrijetijdscursus wat heeft besloten samen te gaan werken, met dit als resultaat
Waar is die epic cover?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:25 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
haha!
23 april zou zelfs voor jou te vroeg komen!
Ik heb echt zo'n deja vu, alsof we dit al eens exact besproken hebben hier zoquote:Op maandag 25 maart 2013 19:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de recap van afl. 559![]()
En Arnie die Linda de volle laag geeft![]()
![]()
Helaas was-ie nog geen drie seizoenen later niet meer zo standvastig
(alhoewel het wel een mooie verhaallijn opleverde
)
Dat was in seizoen 7quote:Op woensdag 3 april 2013 18:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Was dit het seizoen met Meta, ook? Of was dat seizoen 7 al?
Aah jammer... Want ik had al iets om de plek tussen de benen van Arthur op te vullen:quote:Op woensdag 3 april 2013 18:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was in seizoen 7Rond de periode van zijn/haar intrede ben ik gestopt met kijken van de dvd's
Je gaat ook niet meer verder kijken?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was in seizoen 7Rond de periode van zijn/haar intrede ben ik gestopt met kijken van de dvd's
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aah jammer... Want ik had al iets om de plek tussen de benen van Arthur op te vullen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |