Marjolein heeft dat gezegd in een interview met de Storyquote:Op maandag 1 april 2013 13:47 schreef MagicTheo het volgende:
Ja ik ook, maar goed... Dat verhaal van Marcus werd vorig jaar ook nog door Marjolein bevestigd en daar hebben we verder ook helemaal niks meer over gehoord. Bovendien, de geruchten over Martine gonzen al jaren

Ik mag toch hopen dat dít een 1 april-grap isquote:Ferry Doedens piekert niet over GTST-exit
Geplaatst op Mon 01 Apr 2013 om 14:00
Ferry Doedens moet er niet aan denken om net als Jan Kooijman en Lieke van Lexmond Goede Tijden Slechte Tijden te verlaten om zijn carrière te verbreden. Dat vertelt de soapacteur aan weekblad Story. Doedens zit prima. “Ik weet dat Lieke en Jan een bewuste keuze hebben gemaakt toen ze besloten GTST te verlaten. Ze waren toe aan een nieuwe uitdaging. Ik begrijp hun beslissing wel. Het is ook heel druk om het acteren te combineren met presenteren. Maar ik wil zelf niet uit de soap.“
De acteur wil niet kiezen. “Ik ga er alles aan doen om mijn werkzaamheden goed te kunnen combineren. Gelukkig word ik daarin ook door de makers van GTST gesteund. Zij werken eraan mee dat ik overal op tijd kan zijn. Daar ben ik ze eeuwig dankbaar voor.”
“Ik moet er niet aan denken dat ik voor een moeilijke keuze zou komen te staan. Nóóit zou ik vrijwillig bij GTST opstappen! Daarvoor vind ik de soap en mijn rol gewoonweg te leuk.”

Of laten we in elk geval hopen, dat hij zich nog een keer bedenkt!quote:Op maandag 1 april 2013 14:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dít een 1 april-grap is

Ik zie Rohan er nog voor aan om hem een vast contract te gevenquote:Op maandag 1 april 2013 14:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Of laten we in elk geval hopen, dat hij zich nog een keer bedenkt!

Dan vrees ik er ook voor ja!quote:Op maandag 1 april 2013 14:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zie Rohan er nog voor aan om hem een vast contract te gevenKomen we nooit meer van die gast af!

Hoe het precies zat weet ik ook niet meer.quote:Op maandag 1 april 2013 16:10 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Ludo wilde trouwens toch eigenlijk al lang weg van GTST? Maar hij is toch door veel kritiek van fans uiteindelijk gebleven?

De laatste die een vast contract heeft gekregen, is Ferri Somogyi. Maar dat is al in 2010 of 2011 gebeurdquote:Op maandag 1 april 2013 18:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dan vrees ik er ook voor ja!
Maar dat hebben ze toch al jaren niet meer gedaan?
Ik meen dat jij of Frey, dat ooit hier een keer hier gepost had!

Okeej!quote:Op maandag 1 april 2013 18:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De laatste die een vast contract heeft gekregen, is Ferri Somogyi. Maar dat is al in 2010 of 2011 gebeurd

Het vreemde is dat nog vóórdat de zomercliff werd uitgezonden, al bekend was dat Ludo dood zou gaan, dat werd in interviews met Erik door hemzelf bevestigd.quote:Op maandag 1 april 2013 18:28 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Hoe het precies zat weet ik ook niet meer.
Maar toen Ludo in seizoen 16 werd neer geschoten. Zou hij er volgens mij wel uitgaan ja!
Of was het van te voren al duidelijk, dat het om een tijdelijke exit ging?

Dit dus..quote:

Ik was destijds eigenlijk wel verrast dat hij 'ineens' weer terugkwam.quote:Op maandag 1 april 2013 19:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het vreemde is dat nog vóórdat de zomercliff werd uitgezonden, al bekend was dat Ludo dood zou gaan, dat werd in interviews met Erik door hemzelf bevestigd.
Nu denk ik nog altijd dat het een tactiek van Endemol en RTL is geweest, zodat niemand zou vermoeden dat Ludo later in seizoen 17 levend en al zijn comeback zou maken

Ze zijn officieel gescheiden. Time will tell.quote:Op maandag 1 april 2013 22:10 schreef sherezade het volgende:
Spoilers iemand?? bitte ?
Vind het nu weer allemaal lang genoeg duren, dat hele Lorena-Mikey boy zal wel weer enorm uitgemolken worden...vraag me af hoelang het duurt voordat hij door de mand valt en Laura weer de heldin is...
Zijn Ludo en Janine nu gescheiden officieel of zullen ze toch nog bijelkaar komen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |