Robert werd na 1999 bovendien heel anders, hij werd veel stunteliger, sukkeliger en liet zich makkelijk overrulen door Milan, probeerde Dennis te vriend te houden. Op het laatst trad hij niet meer zo daadkrachtig op zoals hij weleens tegen Arnie deed en zoals Anton nu tegen Sjoerd doet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind anton eigenlijk beter dan robert(op dit moment zeker)
bij robert werd ik een beetje moe van die knipperlichtrelatie met laura
nou vind ik joep sertons dan ook een steengoede acteur, en wilbert gieske een glijer dus ik ben sowieso bevooroordeelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel nu moet je zoeken op Goede tijden inplaats van gtst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Ama op 31-03-2013 17:42:12 ]Your beauty never ever scared me.
Nog even tot de geboorte van Nina.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:58 schreef LetsGame het volgende:
Ik moest wel heel hard lachen om de naam Nola, wtf
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:49 schreef PeterKelder het volgende:
Spoilers van 8 t/m 12 april:Zullen we een speciaal topic openen? En in dat speciale topic kunnen we ons richten op Mike en hem helemaal uitkotsen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat vond ik eigenlijk ook niet!quote:Op maandag 1 april 2013 11:34 schreef vencodark het volgende:
Ik vind die stem van die oudere vrouw trouwens helemaal niet mooi. Heel storend juist. Overdreven gedoe.
Was dat maar waar; de helft is van andere componisten/muzikantenquote:Op maandag 1 april 2013 13:13 schreef MagicTheo het volgende:
De muziek is ook al een stuk beter geworden tijdens de scenes, heeft die gozer eindelijk het licht gezien?
Toch wel mooier dan voorheen, niet steeds het zelfde.. nu nog wat meer spanning en badguy verhalen dan is GTST op topniveau denk ik.quote:Op maandag 1 april 2013 13:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was dat maar waar; de helft is van andere componisten/muzikanten
Maar nog steeds stukken minder dan toen Ronald Schilperoort de muziek nog deedquote:Op maandag 1 april 2013 13:19 schreef MagicTheo het volgende:
[..]
Toch wel mooier dan voorheen, niet steeds het zelfde..
Ik weet niet wat er sneller zal gebeuren; Ronald terug voor de muziek of spannende verhalen met badguys erin.quote:nu nog wat meer spanning en badguy verhalen dan is GTST op topniveau denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
Ik heb ook zeker niets tegen Frederique maar het hele onnozele gedoe er omheen interesseert mij niet.quote:Op maandag 1 april 2013 13:09 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Vind het eigenlijk ergens wel leuk dat zo'n vrouw als Frederique in GTST speelt.Maar dat musicalgedoe toen ze stond af te wassen en iedereen in de kroeg stil was, Tim een filmpje ging maken en iedereen in Meerdijk het ging delen vond ik inderdaad ook wat overdreven.
quote:Op maandag 1 april 2013 13:26 schreef MagicTheo het volgende:
Ik weet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar denk niet dat het zal gaan gebeuren!
Anders zal zoiets toch wel aangekondigd worden?
quote:Op maandag 1 april 2013 13:26 schreef MagicTheo het volgende:
Martine terug zou wel erg nice zijn. Hadden Martine en Ludo ook geen gedoe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
Het zou zeker nice zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 13:31 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Martine terug zou wel erg nice zijn. Hadden Martine en Ludo ook geen gedoe?
quote:Op maandag 1 april 2013 13:41 schreef kissaa het volgende:
Ik hoop het niet! Ben nu i.i.g. wel verdomd nieuwsgierig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |