Die zullen bij elkaar blijven komen en uit elkaar blijven gaan totdat een van hen de serie verlaat.quote:Op maandag 1 april 2013 22:10 schreef sherezade het volgende:
Zijn Ludo en Janine nu gescheiden officieel of zullen ze toch nog bijelkaar komen??
Bedoel je over de terugkeer van Marcus, of die van Martine?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:24 schreef kissaa het volgende:
Toch raar dat de Televizier een bericht de wereld instuurt en dat het niet klopt. Ik heb inmiddels een mail gestuurd en de Televizier opgezegd.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:00 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ze komen bij elkaar als Maxime het goed vindt de serie eindelijk verlaat.
Martine.quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bedoel je over de terugkeer van Marcus, of die van Martine?
Ahaquote:
Nou nou....quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:11 schreef sherezade het volgende:
Ah oke thanx !!
Btw Maxime mag van mij wel blijven, goede actrice..en die zitten er niet in overvloed in.
Alleen haar rol mag wat aangepast worden ..
Beter gooien ze die turken eruit inc die jank neger
Ook de Televizier dus.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
AhaNaja, in beide gevallen hebben ze maar gewoon wat in dat blad geplaatst, wat weer door andere media is overgenomen
Erg vervelend, ik zat bij de laatste zomercliff echt te wachten op het moment dat Marcus zou verschijnen, want hij zou - volgens Televizier - in de cliffaflevering weer zijn opwachting maken. Niet dus
ik begin me nu toch wel te ergeren aan die frederique. een beetje jef afblaffen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:06 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
De vrouw die Frederique speelt vind ik een leuke vrouw, maar die zang-verhaallijn van haar vind ik nu wel persoonlijk echt aan de overdreven kant.
Ja, erg overdreven. Ook dat ze schreeuwt 'IK MAAK MIJN EIGEN BESLISSINGEN' en Jef die dan geshokeerd kijkt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik begin me nu toch wel te ergeren aan die frederique. een beetje jef afblaffen.
Ja, die goedgelovigheid van haar is ergerlijk inderdaad. Anton.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:11 schreef PeterKelder het volgende:
Ik erger me juist aan de verhaallijn van Sjoerd, en voornamelijk aan Bianca. Ze mag weleens wat harder tegen d'r zoon optreden!
Omdat de personages vroeger tenminste een échte reden hadden om geschokeed te kijken. Tegenwoordig is het bij vrijwel iedere scène om de meest pietluttige redenenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:12 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ja, erg overdreven. Ook dat ze schreeuwt 'IK MAAK MIJN EIGEN BESLISSINGEN' en Jef die dan geshokeerd kijkt.De shockages in GTST hebben in mijn ogen vergeleken met vroeger een spijtige verandering doorgemaakt.
Precies.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Omdat de personages vroeger tenminste een échte reden hadden om geschokeed te kijken. Tegenwoordig is het bij vrijwel iedere scène om de meest pietluttige redenen
Nee, dat klopt inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:16 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Precies.Maar ik vond vroeger het einde van iedere aflevering ook wel iets spannends hebben, maar ook nu is dat sterk veranderd. Of ervaar ik dat alleen zo?
Ja, inderdaad! Erg spijtig nu, we moeten het overnemen, ik weet wel gekke verhaallijnen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, dat klopt inderdaadVroeger waren er echt spannende verhaallijnen die ineens een geniaal en niet verwachte plotwending kregen, of tot een mooi hoogtepunt kwamen aan het einde van de aflevering. Ook zaten er wel eens cliffhangers bij die bij het vervolg dus nergens over bleken te gaan, maar dat was juist het mooie ervan: de kijkers op het puntje van hun stoel laten zitten en ze vervolgens afschepen met een "lullig" vervolg
Ik ookquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:21 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Erg spijtig nu, we moeten het overnemen, ik weet wel gekke verhaallijnen.
Ik weet echt zeker dat de kijkcijfers fors zouden stijgen door de vele onverwachte wendingen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ookHet is alleen erg jammer dat ze waarschijnlijk nooit uitgevoerd zullen worden
Het is trouwens wel erg rustig met de criminaliteit sinds onze superspeurneus met zijn zeilbootje is vertrokkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:22 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
'Je houdt nog steeds van hem', no fucking shit, Sherlock.
Ook al naar de klote geholpen door de huidige makersquote:En dan dat spannende achtergrondmuziekje erachter, kom op.
Verhaallijn tussen Bing en die Monica moet nu enorm spannend lijken, krijg je al kippenvel?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is trouwens wel erg rustig met de criminaliteit sinds onze superspeurneus met zijn zeilbootje is vertrokken
... Oh wacht, welke criminaliteit?
[..]
Ook al naar de klote geholpen door de huidige makersRonald Schilperoort wist van zelfs de meest slechte scènes nog iets te maken door zijn muziek, maar sinds Frons Servies de muziek voor zijn rekening neemt is het dweilen met de kraan open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |