Ik vind het eerder storend dan grappig ja. Maar ik scroll er ook gewoon over heen. Vond het ook niet de moeite erover te beginnen inderdaad.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eens, ik begrijp werkelijk niet dat dat type 'grap' nog steeds zo leuk gevonden wordt, bij mij was het er na 3 keer wel vanaf. Al stoor ik me er verder weinig aan en vind ik het verder niet de moeite om erover te klagen of wat ook.
Okeej! Het was misschien niet slecht.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:53 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Haha, niet mooi en storend... cool
Het is een erg goede zangeres.
En haar verhaallijn is aanzienlijk geloofwaardiger dan dat Rikki en Wiet ooit op een Pop Academie aangenomen zouden worden.
Ik kan er anders, meestal nog wel om lachen!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eens, ik begrijp werkelijk niet dat dat type 'grap' nog steeds zo leuk gevonden wordt, bij mij was het er na 3 keer wel vanaf. Al stoor ik me er verder weinig aan en vind ik het verder niet de moeite om erover te klagen of wat ook.
Zo zie je maar dat niet iedereen hetzelfde grappig vindt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:56 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik kan er anders, meestal nog wel om lachen!
Dat is het alquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jazeker, maar meer omdat ik nu al weet dat deze schrijvers het grandioos gaan verpesten
Inderdaad!quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat niet iedereen hetzelfde grappig vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:31 schreef Koosnaam het volgende:
Seizoen 3Seizoen 8 komt er al snel aan, dus laat je baard maar alvast groeien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:09 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, laat het woord ensemble maar zitten, het lijkt meer op een groepje leden van een vrijetijdscursus wat heeft besloten samen te gaan werken, met dit als resultaatquote:Op woensdag 3 april 2013 16:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Wow lol, ik bedoelde het schrijversensemble
haha!quote:Op woensdag 3 april 2013 00:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Seizoen 8 komt er al snel aan, dus laat je baard maar alvast groeien.
Terug naar het begrip 'redactie' it isquote:Op woensdag 3 april 2013 17:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, laat het woord ensemble maar zitten, het lijkt meer op een groepje leden van een vrijetijdscursus wat heeft besloten samen te gaan werken, met dit als resultaat
Waar is die epic cover?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:25 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
haha!
23 april zou zelfs voor jou te vroeg komen!
Ik heb echt zo'n deja vu, alsof we dit al eens exact besproken hebben hier zoquote:Op maandag 25 maart 2013 19:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de recap van afl. 559![]()
En Arnie die Linda de volle laag geeft![]()
![]()
Helaas was-ie nog geen drie seizoenen later niet meer zo standvastig
(alhoewel het wel een mooie verhaallijn opleverde
)
Dat was in seizoen 7quote:Op woensdag 3 april 2013 18:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Was dit het seizoen met Meta, ook? Of was dat seizoen 7 al?
Aah jammer... Want ik had al iets om de plek tussen de benen van Arthur op te vullen:quote:Op woensdag 3 april 2013 18:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was in seizoen 7Rond de periode van zijn/haar intrede ben ik gestopt met kijken van de dvd's
Je gaat ook niet meer verder kijken?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was in seizoen 7Rond de periode van zijn/haar intrede ben ik gestopt met kijken van de dvd's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |