quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik weet echt zeker dat de kijkcijfers fors zouden stijgen door de vele onverwachte wendingen.
Jazeker, maar meer omdat ik nu al weet dat deze schrijvers het grandioos gaan verpestenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:27 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Verhaallijn tussen Bing en die Monica moet nu enorm spannend lijken, krijg je al kippenvel?
Of was het 'Piet-Jan-Dirk', wait what.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"We hebben al kijkcijferpieken van ruim 45.000.000 vanwege de vele onverwachte plotwendingen binnen de verhaallijnen. Zoals Tim die aan de poedersuiker verslaafd is... Of was het nou Danny?
... Wacht even, wie is Danny?"
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:30 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Of was het 'Piet-Jan-Dirk', wait what.
Confronterende foto steeds.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Nee, Piet-Jan Dirk is de vriend van Lorena... Of was het nou het vriendje van Lana dat opereert als loverboy bij de plaatselijke basisschool...?"
Ik heb precies hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:32 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Ik kijk nu ook alleen GTST nog omdat ik een trouwe en te lange kijker ben, en ook omdat ik toch nog ergens hoop op een spannende wending i.v.m. vroegere ervaringen. Niet kijken gaat ergens ook gewoon niet meer, weet niet wat het is.
En dat is dan de uitvoerend producent van GTSTquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:37 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Confronterende foto steeds.
Diegene die de verhaallijnen verzint of? Lijkt mij echt geen oude man verder, die verhaallijnen moeten en kunnen i.i.g. echt beter.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat is dan de uitvoerend producent van GTST
Hij is officieel inhoudelijk creatief producent, oftwel verantwoordelijk voor de verhaallijnen, de personages, de acteurs, de decors etc. Dus hij is inderdaad een van de mensen die de verhaallijnen verzintquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Diegene die de verhaallijnen verzint of? Lijkt mij echt geen oude man verder, die verhaallijnen moeten en kunnen i.i.g. echt beter.
Wanneer gaan we even een persoonlijk bezoekje brengen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij is officieel inhoudelijk creatief producent, oftwel verantwoordelijk voor de verhaallijnen, de personages, de acteurs, de decors etc. Dus hij is inderdaad een van de mensen die de verhaallijnen verzint
Misschien dat we er een FOK!-event van kunnen maken, voor degenen die nog woest zijn op Ferry Doedens vanwege zijn reactie over de kledingstijl van FOK!-leden?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:50 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Wanneer gaan we even een persoonlijk bezoekje brengen?
Wat?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien dat we er een FOK!-event van kunnen maken, voor degenen die nog woest zijn op Ferry Doedens vanwege zijn reactie over de kledingstijl van FOK!-leden?
Haha, niet mooi en storend... coolquote:Op maandag 1 april 2013 12:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nee, dat vond ik eigenlijk ook niet!![]()
Dat Jef het wel mooi vond, wil ik nog wel inkomen.
Maar dat een volle kroeg, er sprakeloos van werd!
Shit got serious, inderdaad. Zou hevig escaleren.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
GTST-acteur: FOK!kers dragen marktkleding
Kan een gezellig uitje worden denk ik
Misschien je huidige leeftijd...quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:32 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Ik kijk nu ook alleen GTST nog omdat ik een trouwe en te lange kijker ben, en ook omdat ik toch nog ergens hoop op een spannende wending i.v.m. vroegere ervaringen. Niet kijken gaat ergens ook gewoon niet meer, weet niet wat het is.
GEBOUW ENDEMOL IN AS NA BEZOEK FOK!-LEDEN:quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:57 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Shit got serious, inderdaad. Zou hevig escaleren.
Zeker als die wekelijks, nu zelfs 2 keer op 1 pagina voorbij komt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:37 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Confronterende foto steeds.
Inderdaad, met Sjoerd's vriendin weggaan en dan een opmerking maken als: 'Alles draait weer om Sjoerd hoor'.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:18 schreef vencodark het volgende:
En Tim die het smerige lef heeft te klagen dat het in huize Bouwhuis alleen gaat over Sjoerd. Wtf komt Tim nou feitelijk doen? Hij komt net kijken en meneer denkt al dat de wereld om hem draait. Wat een eikel.
Eens, ik begrijp werkelijk niet dat dat type 'grap' nog steeds zo leuk gevonden wordt, bij mij was het er na 3 keer wel vanaf. Al stoor ik me er verder weinig aan en vind ik het verder niet de moeite om erover te klagen of wat ook.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeker als die wekelijks, nu zelfs 2 keer op 1 pagina voorbij komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |