Meer als een Amazone-indiaan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat joch ziet er niet uit als een Guido.
Guido is die ene user.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat joch ziet er niet uit als een Guido.
Inderdaad,quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:14 schreef Tem het volgende:
Wat een kutvragen van Klaas, met z'n contactuele eigenschappen.
Goh dat wist ik niet man.quote:
Ja vond ik ook al. Vragen of hij voor zijn vader of voor zijn moeder isquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:14 schreef Tem het volgende:
Wat een kutvragen van Klaas, met z'n contactuele eigenschappen.
Neuh viel wel mee dit keer hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
Corrie zit met haar tissues op de bank.
Dat is wel zo. Ik vergeet het ook heel vaak. Toevallig dat ik er gisteren aan dacht en nu weer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het echt helemaal niks.
Kunnen ze beter af en toe in DWDD proppen.
Ook dat is al te lang voor DWDD. Ach en soms is het wel een aardig onderwerp met een gast die leuk kan vertellen.quote:
Ben je weer boos, Corrie?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:58 schreef Karina het volgende:
Jij hebt zeker een werkster die alles voor je doet?
Kijk maar uit of ik kom met mijn bezem achter je aan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je weer boos, Corrie?
Kom vechten dan.
Twee.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk ik..
Volgens mij ga je er zo 9 flessen wijn voor inslaan.
Oranje is altijd leuk, ook al zijn het kutwedstrijden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:03 schreef OProg het volgende:
Ik denk dat ik niet ga kijken.
Hoewel ik niet uitsluit dat ik toch kijk als het in de kroeg opstaat.
Dat komt mooi uit, want ik kom niet in een jurk. Is er toch iemand het vrouwtje.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor.
Zelfs met een jurk aan ben ik klaar voor de strijd.
Is SBS, volgens mij doet Hansie dat.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:06 schreef Karina het volgende:
Wat ik zo irritant vind is dat ze een uur van te voren al beginnen met de voorbeschouwing.
Hansie is wel lachen altijd. Maar ik ga er niet een uur naar kijken. Inderdaad eerst DWDD en dan nog een klein stukje voorbeschouwing.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is SBS, volgens mij doet Hansie dat.
Maar eerst is DWDD nog.
Wedstrijd begint 20:30 ofzo.
Ik ook, maar dat is een EK of een WK.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oranje is altijd leuk, ook al zijn het kutwedstrijden.
Met EK of WK loop ik ook in een oranje shirt rond als Nederland speelt.
Voor wiet kan je beter een bong hebben voor het knaleffect.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:53 schreef Tem het volgende:
Ik heb zo'n ding en deed er wel eens een wietje doorheen, best relax. Ik rook al een paar jaar niet meer dus hij staat een beetje te verstoffen.
Ik denk dat ik wijn liever gewoon op drink.quote:
Hoef je maar 1 keer te planten, komen elk jaar opnieuw uit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger plantten we altijd heel veel bloembollen, best leuk.
Stond gewoon op die zender man. Interview met Viggo Maas.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je daarnaar gaat luisteren heb je ook echt geen kutje meer te doen.
Ik heb niet zoveel zon op mijn balkon. Vroeger had ik wel een vrij grote druivenstruik in de tuin en de druiven waren nog te eten ook!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:17 schreef Kentoet het volgende:
Hé maar Cor, je kunt ook druiven kweken op je balkon.
Dat zijn hele dikke mannen!quote:
Niet allemaal kan ik me herinneren.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoef je maar 1 keer te planten, komen elk jaar opnieuw uit.
Groetjes van Rob.
Weet ik veel, ik had niet zo een groene vingersquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je ze wel afknippen.
Groetjes van Rob.
Ik heb nog een jodenmopje:quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:53 schreef Karina het volgende:
Posten jullie hier Jodenmoppen? Dan is het antwoord ja.
Zelden door een mug gestoken, door een bij een paar keer. En door een horzel is helemaal niet tof.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:13 schreef Karina het volgende:
Als je gewoon stil blijft zitten en niet als een malloot gaat zitten wapperen met je handen doen ze niks. Ik ben nog nooit gestoken.
Zijn een pakje sigaretten aan het halen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:16 schreef Karina het volgende:
De enige last die ik van muggen heb is dat irritante gezoem 's nachts en als je het licht aan doet zijn ze opeens spoorloos verdwenen.
Jammer dat ze nooit eentje voor mij meenemen dan, scheelt me een loopje.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zijn een pakje sigaretten aan het halen.
Moet je vooral die doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:55 schreef Tem het volgende:
Ik heb weleens die sinasappel geprobeerd, wat een meuk. Normaal deed ik nooit smaakjes. Ben geen hommel.
quote:Mocht u plannen hebben om naar Syrië te trekken om de wapens op te pakken, wees gewaarschuwd: het kan gevaarlijk zijn. Dat heeft een woordvoerder van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AVID) gezegd. De dood van de twee Nederlandse jihadstrijders toont aan dat buitenlandse radicalen daadwerkelijk worden ingezet en dus risico’s lopen.
De AIVD houdt overigens goed in de gaten welke Nederlanders allemaal afreizen naar het door geweld geteisterde land om jihadstrijder te spelen. Volgens de dienst zijn er in een paar maanden tijd al tientallen Nederlanders vertrokken. Twee van hen zijn inmiddels gestorven.
Mochten de geradicaliseerde gekkies terugkeren dan kunnen zij een gevaar vormen voor het land, bericht het ANP. De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) verhoogde vorige week daarom het dreigingsniveau voor terrorisme naar het op een na hoogste niveau.
bron
Een stedentrip Aleppo schijnt best hip te zijn...quote:
Jezus zeg, sterkte.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:23 schreef OProg het volgende:
De wind staat ook echt vol op de voorkant van mijn huis.
Dank je want is dan niet tochtvrij.quote:
Die ook gewoon aan die pijp laten hijsen. Ter afwisseling.quote:
Oh dat is best een kek dingetje. Ik zou het bijna kopen om gewoon neer te zetten. Hier vlakbij zit zo een klein sigarenwinkeltje van een Turk ik denk dat hij ze ook wel heeft.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:02 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker de Turk uithangen, jongens.
Zelfs de kussensloop doet mee.
Hijsen nog welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Die ook gewoon aan die pijp laten hijsen. Ter afwisseling.
Precies, ik vind het ook helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach je krijgt er wel veel liefde voor terug man.
In Zwijndrecht hebben we geen turken met tabakswinkeltjes.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is best een kek dingetje. Ik zou het bijna kopen om gewoon neer te zetten. Hier vlakbij zit zo een klein sigarenwinkeltje van een Turk ik denk dat hij ze ook wel heeft.
Nee ik vind het leuk dat hij dat zegt. Altijd dat stoere gedoe, nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:36 schreef Specularium het volgende:
Dit topic wordt te emotioneel, jongens.
Alle mannen weten dat stiekem toch wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik vind het leuk dat hij dat zegt. Altijd dat stoere gedoe, nergens voor nodig.
Dit is echt zo een leuk klein winkeltje, je kunt je kont amper keren. Ik haal altijd een slof en mag dan een aansteker uitzoeken. En het ruikt ook naar rook, hij rook altijd in het kamertje ernaast.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:36 schreef OProg het volgende:
[..]
In Zwijndrecht hebben we geen turken met tabakswinkeltjes.
Tuurlijk weten ze dat, maar het zeggen is een tweede.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alle mannen weten dat stiekem toch wel.
Mooi. Ook eens kijken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:37 schreef Specularium het volgende:
Ik heb dit bij de Nederlandse tabakszaak om de hoek gehaald.
Dat is ook bijna altijd niet nodig.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk weten ze dat, maar het zeggen is een tweede.
Ik bedoel ook niet per se tegen je vriendin of vrouw maar tegen "anderen". Al is het natuurlijk WEL leuk voor je vriendin om af en toe iets aardigs te zeggen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is ook bijna altijd niet nodig.
Ik begrijp ook niet dat die zaken het nog redden, zo een heel kleintje nog wel, die heeft niet zoveel kosten, deze gozer staat er in zijn uppie en heeft zijn vast klantjes. Maar er zitten wat grotere hier in de buurt, waar leven die van?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:42 schreef OProg het volgende:
Hier zit een zaakje met tabak en tijdschriften die zo ongehoord treurig is dat je het ook niet verzint.
Ja dat zal wel. Maar echt veel zal dat ook niet opbrengen.quote:
Net alsof ze nog niet open zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:51 schreef OProg het volgende:
Het meest treurige aan die zaak is dat het rolluik nooit helemaal naar boven is zodat je net je kop niet stoot. Het waarom in een overdekt winkelcentrum ontgaat me, maar het geef ook meteen zo'n troosteloze aanblik.
En de rest is al niet veel beter.
Nee, dat is echt zo iets dat je pas merkt als het op is.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
Niet ergens een verpakking waar een klein stukje in zit of zo?
Ze hebben juist allemaal van die lelijke schoenen, alleen Sneijder heeft volgens mij oranje.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
Jammer dat je het niet kunt proberen nu.
Wel mooi dat ze allemaal dezelfde kicksen hebben en niet van die stomme kleurtjes. En ja ze spelen niet verkeerd.
Oh het lijkt bij mij allemaal witquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze hebben juist allemaal van die lelijke schoenen, alleen Sneijder heeft volgens mij oranje.
Eitje man. Die users zijn heel braaf namelijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:28 schreef Specularium het volgende:
The next poptalent, je zou zo'n topic maar moeten modereren.
Hoezo? En goed dat het nog "werkt" teken dat ik toch niet zo heel vaak drink he? Anders zou het niet meer werken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:29 schreef Specularium het volgende:
Kijk eens aan, begint de wijn weer te werken?
Corrie's konijn?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Nou je weet wat je volgende week kan kijken he?
Nee de volkszangers, gewoon opnemen en kijken als je weer thuis bent.quote:
Is dat zo? Dat weet ik zelf niet eens meer.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:50 schreef Specularium het volgende:
Ik weet die avond nog wel dat jij blauw werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |