als ze een baantje vindt bij het Erechteion is ze Karinyatide.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als ze niet droog is is ze Karinat.
Als ze blut is heeft ze niks, nopes, Karinada.
Als ze gevaarlijke chemicaliën is, heet ze Karinapalm.
Als ze een grote stad in China is heet ze Karinanking.
Als ze voedsel was, heette ze Karinasi.
Zo is het maar netquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Iedereen kan wel een potje breken bij Karina
Op de nudistenkamping is ze Karinaakt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als ze niet droog is is ze Karinat.
Als ze blut is heeft ze niks, nopes, Karinada.
Als ze gevaarlijke chemicaliën is, heet ze Karinapalm.
Als ze een grote stad in China is heet ze Karinanking.
Als ze voedsel was, heette ze Karinasi.
Best wel een leuke naam. De tante van Sabrina in de serie Sabrina the Teenage Witch heet ook Zelda.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Robin Williams is zo'n fan dat hij z'n dochter zo heeft genoemd.
[ afbeelding ]
Zelda Williams.
heeft hij haar niet vernoemd naar Zelda Fitzgerald?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Robin Williams is zo'n fan dat hij z'n dochter zo heeft genoemd.
[imghttp://cdn04.cdn.justjare(...)obin-williams-01.jpg[/img]
Zelda Williams.
Nee. Naar de game.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
heeft hij haar niet vernoemd naar Zelda Fitzgerald?
oh ja, ik lees het nu ookquote:
Hou op, schei uit. Daar kon mijn autistische brein vroeger al niet mee omgaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Best wel een leuke naam. De tante van Sabrina in de serie Sabrina the Teenage Witch heet ook Zelda.
quote:Op maandag 25 maart 2013 12:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Hou op, schei uit. Daar kon mijn autistische brein vroeger al niet mee omgaan.
nee man, die strips waar de serie op gebaseerd is zijn veel ouder dan de Link-spellen.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:22 schreef Karina het volgende:
[..]Ik dacht dat zij ook naar Zelda uit het spel was vernoemd. Misschien was het ook wel een stiekeme verwijzing van de schrijver naar het spel.
Oh ik ken die hele strip niet. Wie weet is het dan wel andersom.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee man, die strips waar de serie op gebaseerd is zijn veel ouder dan de Link-spellen.
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ken die hele strip niet. Wie weet is het dan wel andersom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |