Weet ik veel, ik had niet zo een groene vingersquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je ze wel afknippen.
Groetjes van Rob.
Ik heb nog een jodenmopje:quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:53 schreef Karina het volgende:
Posten jullie hier Jodenmoppen? Dan is het antwoord ja.
Zelden door een mug gestoken, door een bij een paar keer. En door een horzel is helemaal niet tof.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:13 schreef Karina het volgende:
Als je gewoon stil blijft zitten en niet als een malloot gaat zitten wapperen met je handen doen ze niks. Ik ben nog nooit gestoken.
Zijn een pakje sigaretten aan het halen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:16 schreef Karina het volgende:
De enige last die ik van muggen heb is dat irritante gezoem 's nachts en als je het licht aan doet zijn ze opeens spoorloos verdwenen.
Jammer dat ze nooit eentje voor mij meenemen dan, scheelt me een loopje.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zijn een pakje sigaretten aan het halen.
Moet je vooral die doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:55 schreef Tem het volgende:
Ik heb weleens die sinasappel geprobeerd, wat een meuk. Normaal deed ik nooit smaakjes. Ben geen hommel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |