Oh dat is best een kek dingetje. Ik zou het bijna kopen om gewoon neer te zetten. Hier vlakbij zit zo een klein sigarenwinkeltje van een Turk ik denk dat hij ze ook wel heeft.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:02 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker de Turk uithangen, jongens.
Zelfs de kussensloop doet mee.
Hijsen nog welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Die ook gewoon aan die pijp laten hijsen. Ter afwisseling.
Precies, ik vind het ook helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach je krijgt er wel veel liefde voor terug man.
In Zwijndrecht hebben we geen turken met tabakswinkeltjes.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is best een kek dingetje. Ik zou het bijna kopen om gewoon neer te zetten. Hier vlakbij zit zo een klein sigarenwinkeltje van een Turk ik denk dat hij ze ook wel heeft.
Nee ik vind het leuk dat hij dat zegt. Altijd dat stoere gedoe, nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:36 schreef Specularium het volgende:
Dit topic wordt te emotioneel, jongens.
Alle mannen weten dat stiekem toch wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik vind het leuk dat hij dat zegt. Altijd dat stoere gedoe, nergens voor nodig.
Dit is echt zo een leuk klein winkeltje, je kunt je kont amper keren. Ik haal altijd een slof en mag dan een aansteker uitzoeken. En het ruikt ook naar rook, hij rook altijd in het kamertje ernaast.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:36 schreef OProg het volgende:
[..]
In Zwijndrecht hebben we geen turken met tabakswinkeltjes.
Tuurlijk weten ze dat, maar het zeggen is een tweede.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alle mannen weten dat stiekem toch wel.
Mooi. Ook eens kijken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:37 schreef Specularium het volgende:
Ik heb dit bij de Nederlandse tabakszaak om de hoek gehaald.
Dat is ook bijna altijd niet nodig.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk weten ze dat, maar het zeggen is een tweede.
Ik bedoel ook niet per se tegen je vriendin of vrouw maar tegen "anderen". Al is het natuurlijk WEL leuk voor je vriendin om af en toe iets aardigs te zeggen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is ook bijna altijd niet nodig.
Ik begrijp ook niet dat die zaken het nog redden, zo een heel kleintje nog wel, die heeft niet zoveel kosten, deze gozer staat er in zijn uppie en heeft zijn vast klantjes. Maar er zitten wat grotere hier in de buurt, waar leven die van?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:42 schreef OProg het volgende:
Hier zit een zaakje met tabak en tijdschriften die zo ongehoord treurig is dat je het ook niet verzint.
Ja dat zal wel. Maar echt veel zal dat ook niet opbrengen.quote:
Net alsof ze nog niet open zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:51 schreef OProg het volgende:
Het meest treurige aan die zaak is dat het rolluik nooit helemaal naar boven is zodat je net je kop niet stoot. Het waarom in een overdekt winkelcentrum ontgaat me, maar het geef ook meteen zo'n troosteloze aanblik.
En de rest is al niet veel beter.
Nee, dat is echt zo iets dat je pas merkt als het op is.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
Niet ergens een verpakking waar een klein stukje in zit of zo?
Ze hebben juist allemaal van die lelijke schoenen, alleen Sneijder heeft volgens mij oranje.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
Jammer dat je het niet kunt proberen nu.
Wel mooi dat ze allemaal dezelfde kicksen hebben en niet van die stomme kleurtjes. En ja ze spelen niet verkeerd.
Oh het lijkt bij mij allemaal witquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze hebben juist allemaal van die lelijke schoenen, alleen Sneijder heeft volgens mij oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |