quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bokkepootjes zijn ook lekker
Dat is chocola. Denk dat je in de war met mergpijpen bentquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
Er zit marsepein omheen, dat lust ik niet
Oh ja je hebt gelijk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is chocola. Denk dat je in de war met mergpijpen bent
Ja die bedoelde ikquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lust jij niet
Dit is ook smerig.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lust jij niet
Oh dat! Alleen met de trein dacht ik hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dankzij je boekenweekgeschenkdiefstal kan je zondag gratis OV-en
Klopt, ik ga standaard ieder jaar naar Amsterdam, zusje opzoeken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat! Alleen met de trein dacht ik hoor.
Ik heb geen familie die handig met de trein te bereiken is. Dan moet ik met de bus, met de trein en weer met de bus.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Klopt, ik ga standaard ieder jaar naar Amsterdam, zusje opzoeken.
Ga je gezellig met een vriendin een dagje shoppen/ uit eten in een plaats waar je anders niet zo snel zou komen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen familie die handig met de trein te bereiken is. Dan moet ik met de bus, met de trein en weer met de bus.
Ik ben niet zo een shopper. En liever dan als het wat mooier weer is dan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ga je gezellig met een vriendin een dagje shoppen/ uit eten in een plaats waar je anders niet zo snel zou komen.
Corrie en de keutels.quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:47 schreef Karina het volgende:
Dat zal wel loslopen. Ik vind ook geen bergen keutels dus ik kijk het nog even aan.
Echt, sommige mensenquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:53 schreef Specularium het volgende:
Kijk eens of jullie tegen de plaatjes kunnen, ik klik ze niet meer aan.
R&P / Trypophobia
Alleen die met de "tattoo's" vind ik wel een beetje eng, maar die anderequote:Op donderdag 21 maart 2013 10:53 schreef Specularium het volgende:
Kijk eens of jullie tegen de plaatjes kunnen, ik klik ze niet meer aan.
R&P / Trypophobia
Ik ben bang voor clowns. Een vroegere collega was bang of had een fobie voor het geluid van een hartslag.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:56 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Echt, sommige mensen
Ik had een collega die bang was voor poppen, zo iemand wil ik eigenlijk meteen molesteren met een barbie.
Niks voorzover ik weet. Nou is bang wel een beetje overdreven het is meer dat ik ze een beetje eng vind.quote:
Wat een baas, iedereen chagrijnig maken nog voor de dag is begonnen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:30 schreef Tem het volgende:
Hier is regelmatig iemand al aan het feestvieren in z'n bedje om een uur of vijf.
Na een tijdje ben je wel compleet naar de tyfus maar dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:19 schreef Karina het volgende:
Duurt je dag wel lekker lang als je zo vroeg op staat.
Emile is een harde baas die zijn geld maakt met helemaal niks.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Behoorlijk.
Dit is ook een clown:
[ afbeelding ]
Ja dat dan wel een nadeel, maar als het toch niks uit maakt...quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Na een tijdje ben je wel compleet naar de tyfus maar dat maakt niet uit.
Omdat het kutouders zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:39 schreef Specularium het volgende:
-Ernst-Paul Hasselbach
-Pepijn Bierenbroodspot
-Sol Wortelboer
Waarom doen ouders dit?
quote:Wat vindt een willekeurige BN’er zonder kennis van zaken van het nieuws? We vroegen het de voormalige stem van Lingo.
Vandaag zijn er wederom dingen gebeurd. Hoe kijk jij daar naar?
Ik hoor het nu voor het eerst. Als het klopt, is het nog ernstiger dan ik dacht. Maar goed, je zag het aankomen.
Er is een showbizzkoppel uit elkaar.
Ik snap niet dat zoiets oninteressants nieuws is. Bovendien is het geen verrassing, omdat zij vorige maand al in een interview met de Story had gezegd dat ze niet blij was dat hij in RTL Boulevard had gezegd dat de uitgelekte foto’s in de Privé ten onrechte waren verkregen. Nou, dan moet je net mij hebben. Ik kan daar echt kwaad om worden.
Is het terecht dat de spaarders in Cyprus moeten bijdragen?
Hier spelen eigenlijk twee dingen: ten eerste heb ik geen idee waar ik het over heb. Ten tweede en misschien nog wel belangrijker: de precedentwerking voor depositogarantiestelsels is door zowel de ECB als de Eurogroep stelselmatig onderschat, waardoor de markten nu reageren op iets wat in 2008 al voorkomen had kunnen worden als overheden banken hadden gedwongen om giftige leningen af te stoten. Als een financiële sector zeven keer zo groot is als een overheid kun je niet verwachten dat je als spaarder buiten schot blijft, denk ik dan.
Deze week maakte Herman van Rompuy bekend dat hij in 2014 zal stoppen als voorzitter van de Europese Raad. Dit heeft opnieuw de discussie doen oplaaien over de democratische legitimiteit van de Europese instituties in relatie tot de economische stabiliteit van de eurozone. Hoe zie jij de relatie tussen het democratisch deficit enerzijds en de macro-economische ontwikkeling van de Europese Unie anderzijds?
Ja, heel stom dit, maar ik heb dit dus totaal niet gevolgd.
Tot slot: zeg het maar.
Wanneer wordt dit eigenlijk uitgezonden?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:43 schreef Karina het volgende:
Ernst-Paul vind ik nog wel een leuke naam.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:46 schreef Specularium het volgende:
NIEUWSBREAK: BN’er zegt dingen
[..]
Binnenkort een baas opgesloten binnen 4 harde muren.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Emile is een harde baas die zijn geld maakt met helemaal niks.
Ik vond hem wel goed bij Reportage.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:47 schreef Karina het volgende:
[..]
En een beetje respect voor de doden he
Hij was leuk bij ERquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond hem wel goed bij Reportage.
Doe dan liever Hasselhoff.quote:
Dit is trouwens ook onzin.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:47 schreef Karina het volgende:
[..]
En een beetje respect voor de doden he
Ja dood is niet zo leuk inderdaad. Maar je begreep best wel dat ik het niet serieus bedoelde man. Pfff doe niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:09 schreef Specularium het volgende:
Ja omdat je hem bij leven leuk vond.
En daar was jij er 1 vanquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:12 schreef Specularium het volgende:
Anderhalf miljoen kijkers voor 'Hotter than my daughter'.
![]()
![]()
.
Lekker gesmaakt heeft hoop ik.quote:
Auw!quote:
en niet van die zachte toch?quote:
quote:Gordon hoeft toch niet langer in het ziekenhuis te blijven en mocht donderdag al naar huis.
Dat laat de woordvoerder van de zanger weten.
Toch zal Gordon de komende tijd nog veel rust moeten nemen. "Ik zal nu absolute rust in acht nemen de komende tijd en pas weer ten tonele verschijnen als ik volledig hersteld ben."
Gordon voelde zich in de nacht van dinsdag op woensdag niet lekker worden en daarom belde hij de ambulance. De woordvoerder meldt dat de zanger ter observatie in het ziekenhuis werd gehouden omdat hij klaagde over pijn op de borst, benauwdheid en koorts.
Schuldig
De zanger zegt zich enorm schuldig te voelen dat hij door zijn ziekte zijn laatste theatertour met LA The Voices moet afblazen. "Met name voor de fans die zich hadden verheugd op een leuke avond en die dachten om nog een keer LA The Voices met mij te zien. Het spijt me oprecht maar ik heb nu eenmaal een zwakke gezondheid door de zware medicatie die ik slik. Mijn weerstand is echt miniem en ben dus heel vatbaar voor allerlei virussen."
Ten slotte laat de zanger ook nog weten dat hij enorm is geschrokken van zijn ziekenhuisopname. "Ik wil zo graag maar ik kan gewoon even niet meer. Ik wil nog heel veel leuke dingen doen dit jaar en dus moet ik zorgen dat ik weer fit ben voor mijn nieuwe tv opnames."
In het persbericht dat is uitgegeven laat de woordvoerder van Gordon weten dat de artsen uitgaan van een verwaarloosde griep in combinatie met oververmoeidheid.
Mijn wraak is altijd zoet, want wat ik kook is niet te vretenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat je er uit durft te komen.
Nice.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:15 schreef Karina het volgende:
KLB / Fok user met altijd dezelfde smileyDe zuurheid is opgevallen.
Dat zou je hier eens moeten durven.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook geen optimist, zo ver gaat het nou ook weer niet.
Hij heeft niet voor niks de Yvonne award gewonnenquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:22 schreef Tem het volgende:
Een Fok! beroemdheid, deze Speculariumpje.
Harde waarheden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:24 schreef Tem het volgende:
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist, zou Theo zeggen.
Het zit in alle parfums, om de geur te laten hangen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Parfum met muskus vind ik niet lekker ruiken.
Oh ik dacht alleen in bepaalde geuren, de wat zwaardere. Maar misschien gebruiken die er meer van.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het zit in alle parfums, om de geur te laten hangen.
[img][img=198,198]http://oi51.tinypic.com/2zivr4o.jpg[/img][/img]quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
Heej dat is prive, haal weg anders krijgen jullie een note aan je broek
Faalquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
story of my lifequote:
Nee ik bedoel, wat is privé?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is mijn laptoptoetsenbord wat geen accenten kan zetten
Niet doen dit, Corrie.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat filmpje, komt uit mijn prive collectieHoe komen jullie daar aan?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:08 schreef sp3c het volgende:
Karina denkt dat ze nog prive collecties heeft!
schattig
Je was aardig op dreef met je garpjes maar nu word je overmoedig. Vrouwen en humor is een slecht huwelijk.quote:
Sorryquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Je was aardig op dreef met je garpjes maar nu word je overmoedig. Vrouwen en humor is een slecht huwelijk.
je moet geen sorry zeggen, daarom werkt het niet!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorryik ben nog maar een leerling.
OK kijk daar blijkt dus al weer uit dat ik een leerling benquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
je moet geen sorry zeggen, daarom werkt het niet!!
je moet zeggen 'haha paupers, ik vond het zelf wel grappig haha!'
Echt he, onbegrijpelijk dit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
je moet geen sorry zeggen, daarom werkt het niet!!
je moet zeggen 'haha paupers, ik vond het zelf wel grappig haha!'
Nu doe je het weer, Corrie.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
OK kijk daar blijkt dus al weer uit dat ik een leerling ben
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
Een punt achter een smilie zetten is trouwens stom.
Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:15 schreef Specularium het volgende:
Gaan jullie zo ook Hello Goodbye kijken?
Geen doorsnee kickboxchick.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Wel een leuk wijffie. Niet zo'n tokkie.
Maar ook echt altijd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:34 schreef Tem het volgende:
Heel die familie van Guido weer op dat vliegveld.
Niet aardig he?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:51 schreef Specularium het volgende:
Hopen dat dat vliegtuig neerstort.
En is uniek.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die veer komt vast uit Brazilie.
Ze heeft ook een herpes lip, dus dat geloof ik direct.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:01 schreef Kentoet het volgende:
Kent veel artistieke en creatieve mensen.
Nee ik ben juist overal altijd te vroeg.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zie ik jou ook nog wel voor aan.
Hehe en die man is lelijk?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:05 schreef sp3c het volgende:
ik werk met een importbruidje!
enorm knap meisje uit Bulgarije of zoiets stoms maar de importeur is altijd met zijn vrachtwagen op pad dus is ze maar gaan werken voor dr zakgeld
ik heb hem 1 keer gezien op een bedrijfsfeest maar alle drank was gratis dus ik kan het me niet heel erg goed voor de geest halenquote:
Vast lelijk. In dat programma bij SBS over de importbruidjes waren die mannen ook allemaal lelijk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb hem 1 keer gezien op een bedrijfsfeest maar alle drank was gratis dus ik kan het me niet heel erg goed voor de geest halen
jij kijkt teveel sbs volgens mijquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Vast lelijk. In dat programma bij SBS over de importbruidjes waren die mannen ook allemaal lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |