Het zit in alle parfums, om de geur te laten hangen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Parfum met muskus vind ik niet lekker ruiken.
Oh ik dacht alleen in bepaalde geuren, de wat zwaardere. Maar misschien gebruiken die er meer van.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het zit in alle parfums, om de geur te laten hangen.
[img][img=198,198]http://oi51.tinypic.com/2zivr4o.jpg[/img][/img]quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
Heej dat is prive, haal weg anders krijgen jullie een note aan je broek
Faalquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
story of my lifequote:
Nee ik bedoel, wat is privé?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is mijn laptoptoetsenbord wat geen accenten kan zetten
Niet doen dit, Corrie.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat filmpje, komt uit mijn prive collectieHoe komen jullie daar aan?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:08 schreef sp3c het volgende:
Karina denkt dat ze nog prive collecties heeft!
schattig
Je was aardig op dreef met je garpjes maar nu word je overmoedig. Vrouwen en humor is een slecht huwelijk.quote:
Sorryquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Je was aardig op dreef met je garpjes maar nu word je overmoedig. Vrouwen en humor is een slecht huwelijk.
je moet geen sorry zeggen, daarom werkt het niet!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorryik ben nog maar een leerling.
OK kijk daar blijkt dus al weer uit dat ik een leerling benquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
je moet geen sorry zeggen, daarom werkt het niet!!
je moet zeggen 'haha paupers, ik vond het zelf wel grappig haha!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |