abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124340116

Duitse media: Scheiding Sylvie en Rafael

Het droomhuwelijk tussen Rafael en Sylvie van der Vaart is voorbij. Dat melden media in Duitsland. De voetballer en de presentatrice bevestigen de breuk aan de Duitse boulevardkrant Bild.

"We zijn helaas met de tijd uit elkaar gegroeid. Het was een geleidelijk proces dat niet meer viel te stoppen", aldus een bedroefde Sylvie tegen Bild. "Het klinkt misschien raar, maar we houden nog wel van elkaar en respecteren elkaar."
Ook Rafael bevestigt het bericht aan de krant. "Ik ben erg verdrietig dat het niet meer werkt tussen ons."

Sinds de zomer zou het ogenschijnlijk gelukkige huwelijk van de twee onder druk staan. Op oudjaarsavond barstte de bom toen Rafael op een feestje bij hen thuis voor de ogen van de gasten Sylvie een klap verkocht tijdens een ruzie. "Het was heel dom van me. Ik ben een idioot. Het spijt me zeer. Dit had nooit mogen gebeuren", zo citeert Bild de voetballer. Sylvie zou hem overigens al hebben vergeven.

Sylvie blijft met zoon Damian voorlopig in hun net nieuw ingerichte appartement in Hamburg wonen. Rafael vliegt eerst met zijn club Hamburger SV naar Abu Dhab voor een trainingskamp. Hij gaat volgens Bild bij terugkomst op zoek naar nieuwe woonruimte.

Rafael van der Vaart en Sylvie Meis kregen in 2003 een relatie. Ze trouwden in 2005.

Zie ook: 'Rafael is nu de man die zijn vrouw sloeg'

Figuranten in deze gate:
Nikkie Plessen

Mariakaars

De "Persoonlijke Assistente" van Sylvie, a.k.a. de tasdraagster

Heel merkwaardig..

Interview in Jackie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_124340168
Zelfs De Klap is nep :')
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 21 maart 2013 @ 17:00:05 #3
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_124340245
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:58 schreef alors het volgende:
Zelfs De Klap is nep :')
Of Raf liegt....
pi_124340359
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:51 schreef Starlie het volgende:
Maar dat is toch serieus raar als hij niet geslagen heeft dat je die roddel niet ff gelijk de wereld uit helpt, zeker als je nog zo goed samen door 1 deur kan!
Dat.

Misschien is het een 'ik had te diep in het glaasje gekeken en viel tegen Sylvie aan" :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_124340470
Wat ik me trouwens af zit te vragen, is die scheiding echt helemaal rond en in kannen en kruiken? Alle papieren getekend en wel? Ik lees wel steeds '....leven als gescheiden vader', maar is het echt al rond?
  Moderator / Miss SHO donderdag 21 maart 2013 @ 17:06:22 #6
22592 crew  Ole
pi_124340502
Of syl viel tegen Raf aan
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 maart 2013 @ 17:07:28 #7
163650 Greys
pi_124340550
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:00 schreef Starlie het volgende:

[..]

Of Raf liegt....
Zou Sabia hem daarin dan bijstaan, als Siamese beste vriendin van Syl? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 21 maart 2013 @ 17:07:56 #8
43556 miss_dynastie
pi_124340572
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:51 schreef Starlie het volgende:
Maar dat is toch serieus raar als hij niet geslagen heeft dat je die roddel niet ff gelijk de wereld uit helpt, zeker als je nog zo goed samen door 1 deur kan!
Toen speelde ze nog wel een ander spelletje he.... ze zal ongetwijfeld gedacht hebben dat stil blijven in haar voordeel zou werken. Wist zij veel dat de halve wereld dacht 'ALS 'ie haar al geslagen heeft, begrijp ik hem best' i.p.v. 'ahhhhh, wat zieluuuug voor Syl ;( '
pi_124340619
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:00 schreef Starlie het volgende:

[..]

Of Raf liegt....
Ja en dan Sabia ook, want zij ontkent het ook.

Het begint er toch een beetje op te lijken dat Syl graag de veerkrachtige vergevingsgezinde vrouw uit wilde hangen want anders ontken je toch meteen? Het is nota bene de vader van je kind, zulke leugens laat je dan toch niet rond gaan?
know'm sayin?
word? word.
pi_124340868
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:09 schreef alors het volgende:

[..]

Ja en dan Sabia ook, want zij ontkent het ook.

Het begint er toch een beetje op te lijken dat Syl graag de veerkrachtige vergevingsgezinde vrouw uit wilde hangen want anders ontken je toch meteen? Het is nota bene de vader van je kind, zulke leugens laat je dan toch niet rond gaan?
Maar, waarom ontkent Raf dan ook niet meteen? Is het niet al iets van ruim 2 maanden geleden?
Of snoerde Sylvie de mond van Raf? Vragen, vragen :Y)
pi_124341010
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar, waarom ontkent Raf dan ook niet meteen? Is het niet al iets van ruim 2 maanden geleden?
Ja dat snap ik ook niet, misschien had hij geen zin in een welles nietes spel in de media en ik denk dat Syl thuis de broek ook wel aan heeft.
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † donderdag 21 maart 2013 @ 17:18:48 #12
43556 miss_dynastie
pi_124341027
quote:

[..]

Hij heeft toch sowieso behoorlijk zijn mond gehouden de hele tijd? En misschien was 'ie zo blij dat 'ie van haar af was, dat 'ie dacht 'komt wel een keer, nu eerst een biefstukje'...
  donderdag 21 maart 2013 @ 17:20:07 #13
125420 Starlie
pi_124341090
Ja precies ze hadden dit toch samen kunnen ontkennen... Leuk ook voor Damián om dat allemaal te lezen.

Begrijp best dat ze niet overal op in gaan en dat ze zoiets hadden van laat maar gaan het wordt vanzelf minder, maar zoiets als dat slaan zou ik dan wel ontkrachten als dat niet gebeurd is!

De ECHTE waarheid zullen we wel nooit te weten komen!
  donderdag 21 maart 2013 @ 17:22:06 #14
125420 Starlie
pi_124341155
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hij heeft toch sowieso behoorlijk zijn mond gehouden de hele tijd? En misschien was 'ie zo blij dat 'ie van haar af was, dat 'ie dacht 'komt wel een keer, nu eerst een biefstukje'...
Nou dat denk ik dus echt dat hij "blij" is dat hij van haar af is, of opgelucht! Van de week bij Boulevard zag je beelden voorbij komen van Raf en Syl in "betere" tijden en je ziet Syl telkens om zijn nek hangen en dwangmatig kusjes geven en hij reageert daar heel ongemakkelijk op. Later zag je recente beelden van hem dat hij aan het voetballen was met Damián en daar zag hij er zoveel relaxter uit! Kan ook zijn dat ik het me verbeeld hoor... maar het is net of hij nu weer zichzelf kan zijn.
pi_124341670
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:22 schreef Starlie het volgende:

[..]

Nou dat denk ik dus echt dat hij "blij" is dat hij van haar af is, of opgelucht! Van de week bij Boulevard zag je beelden voorbij komen van Raf en Syl in "betere" tijden en je ziet Syl telkens om zijn nek hangen en dwangmatig kusjes geven en hij reageert daar heel ongemakkelijk op. Later zag je recente beelden van hem dat hij aan het voetballen was met Damián en daar zag hij er zoveel relaxter uit! Kan ook zijn dat ik het me verbeeld hoor... maar het is net of hij nu weer zichzelf kan zijn.
Dat idee had ik ook :)

Zeker toen met de presentatie van zijn tijdschrift, ik vond dat hij er heel ongemakkelijk bij stond toen Syl om hem heen dweepte..
  † In Memoriam † donderdag 21 maart 2013 @ 17:36:56 #16
43556 miss_dynastie
pi_124341719
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:22 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ja, die indruk maakte hij naar mijn mening ook direct. Maar hij moet zichzelf ook wel aardig kwijt zijn geraakt in die relatie. Hij heeft een half jaar in een hotel geleefd, uit koffers, mét zeikende vrouw dat dat allemaal zo zwaar is, om een 'paleisje' te krijgen. Na de scheiding vindt 'ie binnen een week een nieuw huis en kan over. Je kan mij dan niet wijs maken dat het wonen in een hotel zijn idee was. Je bent dan wel heel ver verwijderd van wie je ooit was....
pi_124341991
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:36 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, die indruk maakte hij naar mijn mening ook direct. Maar hij moet zichzelf ook wel aardig kwijt zijn geraakt in die relatie. Hij heeft een half jaar in een hotel geleefd, uit koffers, mét zeikende vrouw dat dat allemaal zo zwaar is, om een 'paleisje' te krijgen. Na de scheiding vindt 'ie binnen een week een nieuw huis en kan over. Je kan mij dan niet wijs maken dat het wonen in een hotel zijn idee was. Je bent dan wel heel ver verwijderd van wie je ooit was....
Ik denk dat niemand daar ook over twijfelt, dat is in het algemeen ook al meer iets voor een vrouw om het perfecte huis te willen vinden.

Anderzijds; een net gescheiden man, met verdriet, die kraait ook niet zo enorm naar een specifiek appartement. Het is heus niet voor 20 jaar, dus op zich kan Raf dan toch ook snel kiezen, hij woont er alleen en af en toe is zijn zoon er, meer ook niet. Dat is ook 10 keer makkelijker zoeken dan een gezinshuis.
pi_124342021
Als ik bakken met geld had zou ik ook nog kritischer zijn wat betreft het kopen van een huis. Maar een half jaar in een hotel is weer het andere uiterste.
  † In Memoriam † donderdag 21 maart 2013 @ 17:47:04 #19
43556 miss_dynastie
pi_124342090
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk dat niemand daar ook over twijfelt, dat is in het algemeen ook al meer iets voor een vrouw om het perfecte huis te willen vinden.

Anderzijds; een net gescheiden man, met verdriet, die kraait ook niet zo enorm naar een specifiek appartement. Het is heus niet voor 20 jaar, dus op zich kan Raf dan toch ook snel kiezen, hij woont er alleen en af en toe is zijn zoon er, meer ook niet. Dat is ook 10 keer makkelijker zoeken dan een gezinshuis.
Maar dit gezinshuis is ook niet voor 20 jaar, Raf is nog geen 30, die kan best nog een aantal jaartjes mee als voetballer. Zijn contract loopt tot ergens in 2015, grote kans dat het daarna weer verhuizen wordt. Met een beetje pech is dat een half jaar verbouwen om ergens 2 1/2 jaar te wonen :P
pi_124342154
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar dit gezinshuis is ook niet voor 20 jaar, Raf is nog geen 30, die kan best nog een aantal jaartjes mee als voetballer. Zijn contract loopt tot ergens in 2015, grote kans dat het daarna weer verhuizen wordt. Met een beetje pech is dat een half jaar verbouwen om ergens 2 1/2 jaar te wonen :P
Ik zou ook niet een half jaar verbouwen voor 2,5 jaar woongeluk. Wie weet is het een huis wat ze wel altijd hadden willen houden, als tweede huis of wat dan ook, dan snap ik het wel.
Alleen zou ik niet een half jaar in een hotel zitten, maar gewoon een half jaar tijdelijk een ander huis huren.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 maart 2013 @ 17:55:38 #21
163650 Greys
pi_124342383
quote:

[..]

Syl zal hem wel ingefluisterd hebben 'Joh gewoon even stil houden, niet ontkennen, dat heeft geen zin, daar maak je je alleen maar meer verdacht mee, als wij maar weten dat het gelogen is' oid. Daar zie ik haar eventueel wel voor aan, zodat zij dan een tijdje de in elkaar geslagen zieligerd uit kon hangen :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_124342846
quote:
Sylvie van der Vaart dagelijks bang voor kanker

Sylvie van der Vaart is nog dagelijks bezig met kanker. Vier jaar geleden werd bekend dat de ziekte bij de 34-jarige presentatrice was geconstateerd, waarna ze succesvol werd geopereerd.

Toch zit de angst voor een terugkeer van de aandoening er nog in.
"Natuurlijk, je bent altijd een beetje bang", geeft ze toe tegenover de Duitse boulevardkrant Bild. "Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan kanker denk."

Van der Vaart, die in scheiding ligt met voetballer Rafael van der Vaart, vertelt ook dat ze de pruiken die ze ten tijde van haar behandeling droeg heeft bewaard.
"Ik heb ze nog steeds. Ik had er ook meerdere besteld, zelfs een roodharige."

Door: Novum
Goede timing.
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † donderdag 21 maart 2013 @ 18:18:51 #23
43556 miss_dynastie
pi_124343155
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:09 schreef alors het volgende:

[..]

Goede timing.
Nou, echt. Ik wil niet per se overal het negatieve achter zoeken of zo, maar het is wel heel typisch dat nét op de dag dat naar buiten komt dat ze geen klap heeft gehad, zij een bericht naar buiten moet doen over haar gezondheid, zodat mensen niet denken 'wat een bitch dat ze daarover gezwegen heeft', maar denken 'ahwwww, wat sneu, ze is nog elke dag bang dat ze weer ziek wordt'....
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 maart 2013 @ 18:20:05 #24
163650 Greys
pi_124343192
Lekker belangrijk ook, dat je ook een rode pruik had besteld :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_124343381
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, echt. Ik wil niet per se overal het negatieve achter zoeken of zo, maar het is wel heel typisch dat nét op de dag dat naar buiten komt dat ze geen klap heeft gehad, zij een bericht naar buiten moet doen over haar gezondheid, zodat mensen niet denken 'wat een bitch dat ze daarover gezwegen heeft', maar denken 'ahwwww, wat sneu, ze is nog elke dag bang dat ze weer ziek wordt'....
pi_124343584
quote:

[..]

Of ze vragen in één interview naar álles wat ze maar kunnen bedenken, het kan. Ik twijfel ook :+
pi_124344140
quote:

[..]

Mee eens.
pi_124371450
quote:

[..]

nouja wat een onzin, ze heeft een interview gegeven aan Bild, en onder andere wordt er natuurlijk gevraagd hoe het nu met haar gezondheid gaat., tuurlijk blijft die angst en de kans erin zitten dat het terug kan komen.

Dat Novum vervolgens alleen dit gedeelte eruit pikt en vervolgens gaat plaatsen kan Sylvie niks aan doen, nu lijkt het alsof zij dit als officieel persbericht uit heeft gegeven en zij alsmaar de zielige wilt uithangen.
Dit heeft niks met typisch sylvie te maken...
pi_124371745
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:24 schreef sherezade het volgende:

[..]

nouja wat een onzin, ze heeft een interview gegeven aan Bild, en onder andere wordt er natuurlijk gevraagd hoe het nu met haar gezondheid gaat., tuurlijk blijft die angst en de kans erin zitten dat het terug kan komen.

Dat Novum vervolgens alleen dit gedeelte eruit pikt en vervolgens gaat plaatsen kan Sylvie niks aan doen, nu lijkt het alsof zij dit als officieel persbericht uit heeft gegeven en zij alsmaar de zielige wilt uithangen.
Dit heeft niks met typisch sylvie te maken...
Droom lekker verder :W
pi_124371919
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:07 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Toen speelde ze nog wel een ander spelletje he.... ze zal ongetwijfeld gedacht hebben dat stil blijven in haar voordeel zou werken. Wist zij veel dat de halve wereld dacht 'ALS 'ie haar al geslagen heeft, begrijp ik hem best' i.p.v. 'ahhhhh, wat zieluuuug voor Syl ;( '
wie heeft het hier toch over spelletjes spelen, ze heeft zich toch nooit erover uit gelaten wat er zich heeft voorgevallen??
Als ze nu de Prive had gebeld en daar een 15 pagina tellend interview had gegeven over hoe slecht Raf wel niet voor haar was en dat hij haar mishandeld had..ja dan had ik gezegd oke...
Maar hier wordt ook overal wat achter gezocht, stil blijven is niet goed en was ze uit de school geklapt erover was het ook niet goed geweest...dan was daar weer wat over te zeiken...
Dan werd weer gezegd dat ze haar mond had moeten houden en aan haar zoon had moeten denken...
pi_124372015
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:33 schreef roos85 het volgende:

[..]

Droom lekker verder :W
Nee en die Sophie van der Stap die gelijkertijd wordt geinterviewd met dezelfde vragen hoor je niemand over he....
  vrijdag 22 maart 2013 @ 13:40:33 #32
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_124372020
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:37 schreef sherezade het volgende:

[..]

Maar hier wordt ook overal wat achter gezocht, stil blijven is niet goed en was ze uit de school geklapt erover was het ook niet goed geweest...dan was daar weer wat over te zeiken...

Yup, net als wat jij bij Yolanthe doet.
pi_124372056
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:40 schreef hexje het volgende:

[..]

Yup, net als wat jij bij Yolanthe doet.
nu noem je ook weer iemand op :')
  † In Memoriam † vrijdag 22 maart 2013 @ 13:42:05 #34
43556 miss_dynastie
pi_124372069
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:37 schreef sherezade het volgende:
wie heeft het hier toch over spelletjes spelen, ze heeft zich toch nooit erover uit gelaten wat er zich heeft voorgevallen?? Als ze nu de Prive had gebeld en daar een 15 pagina tellend interview had gegeven over hoe slecht Raf wel niet voor haar was en dat hij haar mishandeld had..ja dan had ik gezegd oke...Maar hier wordt ook overal wat achter gezocht, stil blijven is niet goed en was ze uit de school geklapt erover was het ook niet goed geweest...dan was daar weer wat over te zeiken...Dan werd weer gezegd dat ze haar mond had moeten houden en aan haar zoon had moeten denken...
De gate héét FAKEGATE, for crying out loud! :')
Het was een kleine moeite geweest om het management in de verklaring naar de media te laten toevoegen 'cliënten bestrijden dat er sprake is geweest van lichamelijk geweld en vragen ieder hun privacy te respecteren'. Maar neeeeeee, toen kwamen die verhalen over de klap haar briljant uit. Sylvie dacht echt dat ze heel veel betekende, maar het blijkt dat men meer geinteresseerd is in mevrouw van der Vaart dan mevrouw Meis en da's ff een tegenvaller :)
pi_124372101
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:40 schreef sherezade het volgende:

[..]

Nee en die Sophie van der Stap die gelijkertijd wordt geinterviewd met dezelfde vragen hoor je niemand over he....
Tuurlijk joh :') Denk je nou werkelijk dat er bij elk interview aan haar wordt gevraagd hoe het nu met haar ziekte gaat? Dit is echt niet zomaar naar buiten gebracht hoor.. zeker niet op dit moment.
pi_124372187
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:42 schreef roos85 het volgende:

[..]

Tuurlijk joh :') Denk je nou werkelijk dat er bij elk interview aan haar wordt gevraagd hoe het nu met haar ziekte gaat? Dit is echt niet zomaar naar buiten gebracht hoor.. zeker niet op dit moment.
tuurlijk wel, zulke vragen blijven altijd terug komen...
net zoals ze al 3 jaar lang in ieder interviews vragen aan Yo of ze nog niet in verwachting is of zoals ze aan Whitney iedere keer vroegen of ze nog gebruikte.....dat is de media...
pi_124372188
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:40 schreef sherezade het volgende:

[..]

Boehoe. :'( :')

Ondertussen huppelt ze vrolijk in haar gratis derde bh rond. In haar niet rode pruik. *O*
Go hard or go home
pi_124372238
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:45 schreef sherezade het volgende:

[..]

tuurlijk wel, zulke vragen blijven altijd terug komen...
net zoals ze al 3 jaar lang in ieder interviews vragen aan Yo of ze nog niet in verwachting is of zoals ze aan Whitney iedere keer vroegen of ze nog gebruikte.....dat is de media...
Als jij dat wilt geloven, ga lekker je gang..
  vrijdag 22 maart 2013 @ 13:47:02 #39
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_124372255
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:45 schreef Noek het volgende:

[..]

Ondertussen huppelt ze vrolijk in haar gratis derde bh rond. In haar niet rode pruik. *O*
Heeeeyyy waar is de spijker op de kop opmerking gebleven? :P
pi_124372266
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:46 schreef roos85 het volgende:

[..]

Als jij dat wilt geloven, ga lekker je gang..
Daar ben ik van overtuigd!
pi_124372276
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:47 schreef hexje het volgende:

[..]

2 quotes, niet tof. Too muchie.
Go hard or go home
pi_124372291
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:47 schreef hexje het volgende:

[..]

Ik zag hem ineens verdwijnen :D
pi_124372381
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:45 schreef Noek het volgende:

[..]

:D
  vrijdag 22 maart 2013 @ 13:53:38 #44
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_124372494
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

:D
_O- _O-

Kwartje valt hier erg laat :@
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:47:01 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124374422
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:45 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik bakken met geld had zou ik ook nog kritischer zijn wat betreft het kopen van een huis. Maar een half jaar in een hotel is weer het andere uiterste.
Dat appartement waar Sylvie en Damian wonen is toch ook huur?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:48:30 #46
125420 Starlie
pi_124374473
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat appartement waar Sylvie en Damian wonen is toch ook huur?
Volgens mij wel ja!
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:51:37 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124374596
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:42 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

De gate héét FAKEGATE, for crying out loud! :')
Het was een kleine moeite geweest om het management in de verklaring naar de media te laten toevoegen 'cliënten bestrijden dat er sprake is geweest van lichamelijk geweld en vragen ieder hun privacy te respecteren'. Maar neeeeeee, toen kwamen die verhalen over de klap haar briljant uit. Sylvie dacht echt dat ze heel veel betekende, maar het blijkt dat men meer geinteresseerd is in mevrouw van der Vaart dan mevrouw Meis en da's ff een tegenvaller :)
Ze hebben toch 1 januari zelf aan Bild verklaard dat er die nacht een klap was gevallen?
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:56:28 #48
125420 Starlie
pi_124374738
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze hebben toch 1 januari zelf aan Bild verklaard dat er die nacht een klap was gevallen?
Het is sowieso een raar verhaal... Iets wat van 31 dec. op 1 januari gebeurd is staat op 1 januari ook in een krant... Maar ja daarin stond inderdaad dat hij haar geslagen heeft... En nu ontkent hij dat wat ook weer raar is want als zoiets NIET gebeurd is dan is dat toch wel iets wat je gelijk zou rechtzetten. Zeker Sylvie had dat in haar eerder interviews al moeten / kunnen doen naar mijn idee.

Maar we hebben nog niet heel het interview van Raf en Derksen gezien dus misschien zegt hij: "Ik heb haar niet geslagen, ik heb haar van me afgeduwd" En hebben ze nu alleen uitgezonden: "Ik heb haar niet geslagen".
  † In Memoriam † vrijdag 22 maart 2013 @ 14:56:33 #49
43556 miss_dynastie
pi_124374740
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat Raf in dat hele 'ze' niet zoveel in te brengen had, eerlijk gezegd....
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:56:35 #50
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_124374743
Als je een half jaar in een hotel verblijft en je hebt het budget van Van der Vaart, dan heb je net zo'n suite als Richard Gere's karakter in Pretty Woman. Dan heb je echt geen lullige kamer waar je nauwelijks je kont kan keren. Dan houd je het echt wel een half jaar uit.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:58:16 #51
125420 Starlie
pi_124374806
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:56 schreef hexje het volgende:
Als je een half jaar in een hotel verblijft en je hebt het budget van Van der Vaart, dan heb je net zo'n suite als Richard Gere's karakter in Pretty Woman. Dan heb je echt geen lullige kamer waar je nauwelijks je kont kan keren. Dan houd je het echt wel een half jaar uit.
Ook dat en wat zijn ze nou "thuis" per week?! Ook niet vaak volgens mij..
  † In Memoriam † vrijdag 22 maart 2013 @ 14:58:39 #52
43556 miss_dynastie
pi_124374818
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:56 schreef hexje het volgende:
Ja, maar ja:
a. Waar is het voor nodig? Huur gewoon ergens een tijdelijk huis, denk ik dan?
b. Dan nog durfde ze te klagen, terwijl ze een hotelsuite had die groter is dan de gemiddelde eengezinswoning :')
  vrijdag 22 maart 2013 @ 15:00:18 #53
125420 Starlie
pi_124374881
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:58 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, maar ja:
b. Dan nog durfde ze te klagen, terwijl ze een hotelsuite had die groter is dan de gemiddelde eengezinswoning :')
Antwoord op vraag A; Huurhuizen zijn vies en uitgewoond, dat vind Sylvie Bah... en in een huurhuis heb je geen roomservice ;)
Antwoord op "vraag" B: Het is een verwend nest..
  vrijdag 22 maart 2013 @ 15:01:51 #54
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_124374933
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:58 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, maar ja:
A:Hotel is al ingericht. Scheelt tijd
B: Omdat ze faket. De Grazia lezers moeten denken: Ah wat erg voor Syl!
  † In Memoriam † vrijdag 22 maart 2013 @ 15:02:45 #55
43556 miss_dynastie
pi_124374960
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:01 schreef hexje het volgende:

[..]

A:Hotel is al ingericht. Scheelt tijd
B: Omdat ze faket. De Grazia lezers moeten denken: Ah wat erg voor Syl!
Hehe, ze had de inrichting ook aan Raf kunnen laten, die is kennelijk in een weekje klaar 8-)

Enne, over de Grazia gesproken, zou ze ooit nog terugkomen?
pi_124375166
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:00 schreef Starlie het volgende:

[..]

Antwoord op vraag A; Huurhuizen zijn vies en uitgewoond, dat vind Sylvie Bah... en in een huurhuis heb je geen roomservice ;)
Antwoord op "vraag" B: Het is een verwend nest..
Oh ja ik herinner me nu iets over een laundry service :D
  vrijdag 22 maart 2013 @ 15:09:00 #57
125420 Starlie
pi_124375179
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh ja ik herinner me nu iets over een laundry service :D
Serieus? Hahaha!
pi_124375192
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:56 schreef Starlie het volgende:

Maar we hebben nog niet heel het interview van Raf en Derksen gezien dus misschien zegt hij: "Ik heb haar niet geslagen, ik heb haar van me afgeduwd" En hebben ze nu alleen uitgezonden: "Ik heb haar niet geslagen".
Dat zal het idd zijn.
pi_124375232
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:09 schreef Starlie het volgende:

[..]

Serieus? Hahaha!
Er staat me iets van bij, maar dat is echt al een jaar of 2/3 geleden, toen zaten ze al lang in een hotel en ging het over kleding. Maar ik weet de exacte uitspraak niet meer.
pi_124376162
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:36 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat die Sylvie uberhaupt aan het zeuren was dat het allemaal zo zwaar was? Was je erbij of is dat door iemand gezegd?

quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:07 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hoe kan je 'begrijpen' dat een persoon een ander persoon slaat? Je kent de situatie niet eens - mocht het daadwerkelijk zo zijn dat hij haar heeft geslagen. Jullie vullen allemaal haar gedachten in alsof jullie haar kennen en in haar hoofd kunnen kijken. Het grappige is: als zij meteen had gezegd dat die klap nooit heeft plaatsgevonden, hadden jullie dát ook weer afgekeurd met een zelfverzonnen reden. Kortom: het is nooit goed.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 maart 2013 @ 15:44:58 #61
22592 crew  Ole
pi_124376585
quote:
10s.gif [b]Op vrijdag 22 maart 2013 15:34 schreef Ziba
[..]

. Kortom: het is nooit goed.
Klopt!
pi_124376674
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:44 schreef Ole het volgende:

[..]

Klopt!
Oké. Ik vind dat ze op een slang lijkt qua ogen. Verder lijkt ze me best te pruimen.
pi_124455562
Dat interview, wanneer is dat ook alweer? Toch niet vanavond?
  zondag 24 maart 2013 @ 20:15:56 #64
123170 alors
zlata1234
pi_124455954
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Dat interview, wanneer is dat ook alweer? Toch niet vanavond?
Ja, vanavond om 21.00 op RTL7
know'm sayin?
word? word.
pi_124456013
quote:
4s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef alors het volgende:

[..]

Ja, vanavond om 21.00 op RTL7
Oeh :Y)
pi_124461303
Na de reclame zo verder, dat fragment zegt wel hoe gespannen hij over dat onderwerp is, als je vergelijkt met de rest van het interview. Het zou me niks verbazen als hij liegt.
pi_124462935
Hij zegt alleen dat hij niet geslagen heeft, dat ze zoals andere mensen ook ruzie hebben en dat ze nog wel zien of het goed gaat komen of niet.
  zondag 24 maart 2013 @ 22:06:51 #68
123170 alors
zlata1234
pi_124463443
Ik vond hem wel echt ontzettend sympathiek overkomen (zoals altijd eigenlijk). En ik ben ook wel erg geneigd om hem te geloven wat betreft die klap.
know'm sayin?
word? word.
  zondag 24 maart 2013 @ 22:16:15 #69
125420 Starlie
pi_124464095
quote:
7s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:06 schreef alors het volgende:
Ik vond hem wel echt ontzettend sympathiek overkomen (zoals altijd eigenlijk). En ik ben ook wel erg geneigd om hem te geloven wat betreft die klap.
Eens!! Hij is ook veel te normaal en leuk
Voor Sylvie.

Zal wel iets gebeurd zijn maar dan ga ik
Voor een duw(tje)!
  † In Memoriam † zondag 24 maart 2013 @ 22:22:00 #70
43556 miss_dynastie
pi_124464460
Ja, of het 'hij lag te slapen en schrok van haar'-scenario dat ook voorbij is gekomen....
pi_124467745
quote:
7s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:06 schreef alors het volgende:
Maar waarom ga je pas na drie maanden ontkennen? Vreemd.

Sympathiek is hij idd praktisch altijd.
pi_124557120
quote:
Vermogen Raf en Sylvie verdampt door Cyprus
Een financiële strop dreigt voor Rafael en Sylvie. Showbizzdeskundige Jan Uriot praat je bij in de Privéflits.
Bron: http://www.telegraaf.nl/t(...)t_door_Cyprus__.html

Hoorde vanmorgen Evert Santegoeds er ook over dat het vermoeden bestaat dat een groot deel van het vermogen van de van der Vaartjes op Cyprus stond en dat het af hangt van bij welke bank of ze een paar miljoen kwijt zijn of nagenoeg alles :o
pi_124557177
quote:
11s.gif Op woensdag 27 maart 2013 09:26 schreef piglet het volgende:

[..]

Hoorde vanmorgen Evert Santegoeds er ook over dat het vermoeden bestaat dat een groot deel van het vermogen van de van der Vaartjes op Cyprus stond en dat het af hangt van bij welke bank of ze een paar miljoen kwijt zijn of nagenoeg alles :o
:o mijn vermoeden klopt dus.
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † woensdag 27 maart 2013 @ 09:32:47 #74
43556 miss_dynastie
pi_124557234
Wel zo makkelijk met de boedelscheiding :')
  woensdag 27 maart 2013 @ 09:50:41 #75
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_124557537
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 09:29 schreef alors het volgende:

[..]

:o mijn vermoeden klopt dus.
Daar gaan 11mln redenen voor een verzoening :Y
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_124557716
O, ik lees net dit http://www.geenstijl.nl/m(...)_understatement.html

Grote kans dat het bij hen ook op tijd weggesluisd is natuurlijk. Anders zou Sylvie vast ook niet roepen dat de Playboy haar niet kan betalen :P
pi_124557985
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 09:50 schreef Uccie het volgende:

[..]

Daar gaan 11mln redenen voor een verzoening :Y
_O- _O-
pi_124558021
Syl ziet er prima uit in de Hunkemoller reclame.

Ik dacht, ik zeg het even.
pi_124566684
quote:
11s.gif Op woensdag 27 maart 2013 09:26 schreef piglet het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat je als je zo veel geld hebt alles op een plaats stalt. Mensen die zoveel geld hebben worden hierin geadviseerd en zullen hun geld vaak op heel veel bankrekeningen in verschillende landen verspreiden. Dan zijn ze nu misschien een schijntje kwijt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 maart 2013 @ 15:18:20 #80
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_124567926
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 14:43 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat je als je zo veel geld hebt alles op een plaats stalt. Mensen die zoveel geld hebben worden hierin geadviseerd en zullen hun geld vaak op heel veel bankrekeningen in verschillende landen verspreiden. Dan zijn ze nu misschien een schijntje kwijt.
sowieso heeft de adviseur niet al te best opgelet als die alles, of überhaupt wat in Cyprus heeft gestald. Zelfde als die mensen die voor een tienden van procenten meer rente hun geld naar IJsland verscheepten :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_124568143
quote:
9s.gif Op woensdag 27 maart 2013 10:14 schreef Specularium het volgende:
Syl ziet er prima uit in de Hunkemoller reclame.

Ik dacht, ik zeg het even.
Ze eet duidelijk weer hoorntjes.
pi_124569339
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:16 schreef Starlie het volgende:

[..]

Eens!! Hij is ook veel te normaal en leuk
Voor Sylvie.

Zal wel iets gebeurd zijn maar dan ga ik
Voor een duw(tje)!
Wie weet sloeg zij wel eerst of daagde ze hem uit. Dat idee heb ik vanaf het begin eigenlijk al.
pi_124571967
quote:
Sylvie en Rafael van der Vaart zijn mogelijk een flinke som geld kwijt. De twee hebben ieder een onderneming gevestigd op Cyprus, dat in een financiële crisis verkeert.

Volgens weekblad Privé zijn Sylvie en Rafael miljoenen kwijt omdat ze sinds 2002 ook hun spaargeld op Cyprus stalden. Het management van Sylvie en Rafael laat woensdag weten later op de dag met een verklaring te komen.

Uit het Cypriotische bedrijfsregister blijkt dat Rafa Sports Limited en Sylverie Productions Limited inderdaad gevestigd zijn op het eiland. Hoeveel geld de twee precies kwijt zijn, is niet bekend. Om de bankensector te redden heeft Cyprus met de Europese Unie afgesproken dat mensen en bedrijven met tegoeden boven honderdduizend euro bij moeten dragen aan de redding van het eiland.
Van RTL-Z. Ben benieuwd naar de verklaring. Misschien valt het allemaal mee.
  † In Memoriam † woensdag 27 maart 2013 @ 17:16:32 #84
43556 miss_dynastie
pi_124572392
Ik neem echt aan dat zij wel op tijd getipt zijn door de bank hoor :)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 27 maart 2013 @ 17:26:09 #85
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_124572762
quote:
11s.gif Op woensdag 27 maart 2013 17:05 schreef piglet het volgende:

[..]

Van RTL-Z. Ben benieuwd naar de verklaring. Misschien valt het allemaal mee.
Sylverie? :')
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Moderator / Miss SHO woensdag 27 maart 2013 @ 17:28:39 #86
22592 crew  Ole
pi_124572854
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 17:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Laten we het hopen voor ze
  woensdag 27 maart 2013 @ 17:31:20 #87
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_124572949
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 17:28 schreef Ole het volgende:

[..]

Laten we het hopen voor ze
Of niet.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Miss SHO woensdag 27 maart 2013 @ 17:32:26 #88
22592 crew  Ole
pi_124572987
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2013 17:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Of niet.
Dat gun ik ze nou ook weer niet.. Maar ja, is wel risico dat je neemt als je belasting probeert te ontwijken natuurlijk. Ook voor Raf en Syl.
  † In Memoriam † woensdag 27 maart 2013 @ 17:34:38 #89
43556 miss_dynastie
pi_124573063
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2013 17:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Of niet.
Ik heb er in ieder geval geen medelijden mee.
Had ik ook niet met de icesave-spaarders, in tegenstelling tot de overheid, kennelijk :')
  woensdag 27 maart 2013 @ 17:34:50 #90
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_124573071
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 17:32 schreef Ole het volgende:

[..]

Dat gun ik ze nou ook weer niet.. Maar ja, is wel risico dat je neemt als je belasting probeert te ontwijken natuurlijk. Ook voor Raf en Syl.
Ik gun het niemand, maar zij hebben nog genoeg geld achter de hand. Waarom wensen dat zij op tijd getipt zijn, terwijl anderen gewoon moeten bloeden?
  woensdag 27 maart 2013 @ 17:34:51 #91
211040 Uccie
pi_124573072
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 17:32 schreef Ole het volgende:

[..]

Dit vooral, ze nemen zelf het risico. Maar evengoed gun ik niemand dat je geld zo ineens verdwenen is.
  woensdag 27 maart 2013 @ 17:36:12 #92
211040 Uccie
pi_124573108
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2013 17:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik gun het niemand, maar zij hebben nog genoeg geld achter de hand. Waarom wensen dat zij op tijd getipt zijn, terwijl anderen gewoon moeten bloeden?
Nee dat tippen zou ik het ook niet mee eens zijn, vooral niet omdat ze er dan straks weer mee gaan pronken dat zij gelukkig gewaarschuwd waren. Zonder enig gevoel van meeleven te hebben voor de gewone mens in Cyprus die met hard werken net boven die grens zit en geld kwijt is.
  Moderator woensdag 27 maart 2013 @ 18:22:07 #93
184769 crew  Deisyy
pi_124574616
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 17:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Dan zou de bank iedereen toch wel op tijd getipt hebben?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator / Miss SHO woensdag 27 maart 2013 @ 18:27:52 #94
22592 crew  Ole
pi_124574778
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2013 18:22 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dan zou de bank iedereen toch wel op tijd getipt hebben?
Ik vrees dat ze net zo de klos zijn als ieder ander.
  Moderator woensdag 27 maart 2013 @ 18:29:45 #95
184769 crew  Deisyy
pi_124574837
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 18:27 schreef Ole het volgende:

[..]

En dat is best lullig voor ze, net als voor al die anderen.

Ik ben benieuwd of ze al hun centjes op Cyprus hadden staan.
  woensdag 27 maart 2013 @ 18:29:45 #96
211040 Uccie
pi_124574838
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 18:27 schreef Ole het volgende:

[..]

Het schijnt dat al die russen getipt zijn, en dat de bijkantoren van die banken in Londen en Moskou ook gewoon open waren. Dus die konden hun geld optijd wegsluizen. Maar of Raf & Syl daar interessant genoeg zijn om getipt te worden, ik vraag het me af.
  † In Memoriam † woensdag 27 maart 2013 @ 18:36:00 #97
43556 miss_dynastie
pi_124575071
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2013 18:29 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En dat is best lullig voor ze, net als voor al die anderen.
Nou, ik vind het voor hen wel een tikje minder erg dan voor de mensen die met veel moeite een bedrag bij elkaar hebben gespaard en het geld in eigen land hebben gehouden om Icesave-scenario's te voorkomen. Om maar een voorbeeld te noemen :P
  Moderator woensdag 27 maart 2013 @ 18:41:27 #98
184769 crew  Deisyy
pi_124575290
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 18:36 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, ik vind het voor hen wel een tikje minder erg dan voor de mensen die met veel moeite een bedrag bij elkaar hebben gespaard en het geld in eigen land hebben gehouden om Icesave-scenario's te voorkomen. Om maar een voorbeeld te noemen :P
Ik denk dat het merendeel van de mensen met een Cypriotische spaarrekening met een saldo boven de ¤ 100.000,00 geen Cyprioten zijn ;)
  † In Memoriam † woensdag 27 maart 2013 @ 18:47:15 #99
43556 miss_dynastie
pi_124575493
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2013 18:41 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik denk dat het merendeel van de mensen met een Cypriotische spaarrekening met een saldo boven de ¤ 100.000,00 geen Cyprioten zijn ;)
Klopt. Daar heb ik dan ook geen medelijden mee. Maar met de Cyprioten wel...
  Moderator / Miss SHO woensdag 27 maart 2013 @ 18:54:43 #100
22592 crew  Ole
pi_124575835
Ze doen een beetje vaag bij Boulevard. Ik vermoed dat er toch een aardig bedragje daar in Cyprus op een rekening stond
  woensdag 27 maart 2013 @ 18:56:45 #101
123170 alors
zlata1234
pi_124575932
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 18:54 schreef Ole het volgende:
Ze doen een beetje vaag bij Boulevard. Ik vermoed dat er toch een aardig bedragje daar in Cyprus op een rekening stond
Ja idd Froukje ook na het item: 'Nou dat is duidelijk!' Ik hardop tegen de tv 'Nee het is helemaal niet duidelijk, doos' :')

[ Bericht 1% gewijzigd door alors op 27-03-2013 19:02:55 ]
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 27 maart 2013 @ 19:08:25 #102
211040 Uccie
pi_124576515
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 18:56 schreef alors het volgende:

[..]

Ja idd Froukje ook na het item: 'Nou dat is duidelijk!' Ik hardop tegen de tv 'Nee het is helemaal niet duidelijk, doos' :')
Het was een heel warrig verhaal...al was die ¤50k opmerking stiekem wel een beetje leuk :@
  Moderator / Miss SHO woensdag 27 maart 2013 @ 19:08:30 #103
22592 crew  Ole
pi_124576520
Froukje :{
  woensdag 27 maart 2013 @ 19:09:25 #104
211040 Uccie
pi_124576565
quote:
8s.gif Op woensdag 27 maart 2013 19:08 schreef Ole het volgende:
Froukje :{
Die en Lieke, ik vind het echt vreselijke vrouwen :X
  woensdag 27 maart 2013 @ 19:30:59 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124577534
quote:

[..]

Dit.
En het doel van de onderneming in Cyprus was natuurlijk het ontduiken van belasting.
Vervelend voor ze als ze 20% moeten missen, maar de kans is groot dat het ze nog steeds minder kost dan wanneer ze hier of in Duitsland belasting hadden moeten betalen, dus medelijden? Neuh...

Dat hele verhaal over die Cyprus-constructie staat toch ergens in het begin van deze gate?
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO woensdag 27 maart 2013 @ 19:36:57 #106
22592 crew  Ole
pi_124577807
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2013 19:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit.
En het doel van de onderneming in Cyprus was natuurlijk het ontduiken van belasting.
Vervelend voor ze als ze 20% moeten missen, maar de kans is groot dat het ze nog steeds minder kost dan wanneer ze hier of in Duitsland belasting hadden moeten betalen, dus medelijden? Neuh...

Dat hele verhaal over die Cyprus-constructie staat toch ergens in het begin van deze gate?
Eeh.. ze zijn (bijna) alles boven een ton kwijt hoor http://nieuws247.com/news(...)ton-groot-deel-kwijt
  woensdag 27 maart 2013 @ 19:50:31 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124578444
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 19:36 schreef Ole het volgende:

[..]

Eeh.. ze zijn (bijna) alles boven een ton kwijt hoor http://nieuws247.com/news(...)ton-groot-deel-kwijt
Het laatste wat ik meekreeg was 20% boven de ton, nou is dat natuurlijk ook een fiks bedrag, maar het lijkt me sterk dat ze meer dan de helft kwijt zijn.
Maar goed, misschien moeten we een inzameling voor hen en die Russische criminelen houden?
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO woensdag 27 maart 2013 @ 19:54:15 #108
22592 crew  Ole
pi_124578613
Heel duidelijk is het niet. En dat zullen we ook wel niet horen .

quote:
Miljoenenstrop hangt Sylvie en Rafael boven het hoofd'

UPDATE Sylvie en Rafael van der Vaart hebben hun eigen ondernemingen, Rafa Sports Limited en Sylverie Productions Limited, gevestigd op Cyprus. Gezien de financiële crisis op het eiland zou de twee nu een miljoenenstrop boven het hoofd hangen.

Dat meldt weekblad Privé. Het Cypriotisch belastingklimaat is gunstiger en het zou goed kunnen dat de twee sterren ook hun inkomen op een Cypriotische bank laten storten. Volgens het blad stortten ze sinds 2002 in ieder geval hun spaargeld daar. Het magazine baseert dit op afschriften die ze in bezit heeft en spreekt over een 'miljoenenstrop' en het 'verdampen' van hun geld.

Om hoeveel geld het precies gaat, is niet bekend. Spaartegoeden tot 100.000 euro worden nog gegarandeerd, maar over grotere bedragen moet waarschijnlijk een heffing worden betaald. Als Sylvie en Rafael de miljoenen die ze verdienen op Cyprus hebben gestald, zullen ze een flinke som van hun vermogen zien verdampen.

'Playboy kan mij niet betalen'
Gisteren liet Sylvie tijdens de opnames van het Duitse Let's Dance, een show die ze samen met Daniel Hartwich presenteert, nog weten dat ze niet in Playboy had gestaan. Op de vraag of dat in de toekomst zou gebeuren, antwoordde ze: Playboy kan mij niet betalen.' Wellicht verandert ze in de toekomst nog van mening als ze minder geld tot haar beschikking heeft.
pi_124578733
Dat is wel smullen hoor, die Cyprusgate. Twee verwende miljonairtjes, waarbij het geld binnenstroomt, die nog minder belasting willen betalen dan een doorsnee kantoorman, en dan, met andere graaiers, hun ' bedrijf' in Cyprus verstigen, om al het geld vooral zelf te kunnen houden. Want je zou eens normaal je belasting betalen, tsk.
En dan nu ineens alles kwijt zijn! Ik vind het heerlijk. Zoveel gerechtigheid, dat zie je bijna alleen nog in sprookjes en soaps O+
pi_124579085
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef Laureline het volgende:
Dat is wel smullen hoor, die Cyprusgate. Twee verwende miljonairtjes, waarbij het geld binnenstroomt, die nog minder belasting willen betalen dan een doorsnee kantoorman, en dan, met andere graaiers, hun ' bedrijf' in Cyprus verstigen, om al het geld vooral zelf te kunnen houden. Want je zou eens normaal je belasting betalen, tsk.
En dan nu ineens alles kwijt zijn! Ik vind het heerlijk. Zoveel gerechtigheid, dat zie je bijna alleen nog in sprookjes en soaps O+
Hear, hear!
  † In Memoriam † woensdag 27 maart 2013 @ 20:11:54 #111
43556 miss_dynastie
pi_124579521
quote:
Ik giechelde :@
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 maart 2013 @ 20:12:44 #112
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_124579560
quote:
_O_
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_124580409
quote:
_O_
  Admin donderdag 28 maart 2013 @ 23:57:26 #114
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_124631496
quote:
^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 00:06:47 #115
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_124631799
quote:
om al het geld vooral zelf te kunnen houden
Daar is natuurlijk helemaal niets mis mee als je ziet wat voor bizarre belastingen er worden geind.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 29 maart 2013 @ 06:49:10 #117
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_124634714
quote:

[..]

Veel wel. In Cyprus zit het pensioensysteem anders in elkaar. Na het wisselen van werkgever krijg je het geld direct mee en zul je zelf moeten sparen voor je oude dag.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  † In Memoriam † vrijdag 29 maart 2013 @ 08:19:20 #118
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_124635251
Tsja, het zal ook hier (helaas) wel weer gaan zoals het altijd gaat: de échte rijken ontspringen de dans. Dat geld is natuurlijk allang weggesluisd naar het volgende 'witwasoord' c.q. 'belastingparadijs'. Een béétje adviseur heeft toch allang een overschrijvingskaartje op de bus gedaan? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_124635655
quote:
^O^
  † In Memoriam † vrijdag 29 maart 2013 @ 10:30:52 #120
43556 miss_dynastie
pi_124637841
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 06:49 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Veel wel. In Cyprus zit het pensioensysteem anders in elkaar. Na het wisselen van werkgever krijg je het geld direct mee en zul je zelf moeten sparen voor je oude dag.
Oh, dat wist ik niet eens! :@
Maar ik vind het sowieso gewoon sneuer voor mensen die geen risico hebben genomen, de centen in eigen land hebben gezet en dan vern%%kt worden door hun eigen regering, dan voor mensen die dachten dat er veel te halen viel. Gevalletje van 'If it seems to good to be true, it probably is'. Maar ik verwacht ook dat hun centen allang veilig zijn gesteld...
  † In Memoriam † vrijdag 29 maart 2013 @ 17:21:56 #121
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_124652567
Voor je een inzamelingsactie begint, we hebben het wel over spaarders met meer dan 100.000 ¤ spaargeld, he?
Dat hark je met een krantenwijkje in de vrieskou niet bijelkaar.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_124676076
Al die simpele arbeiders in dit topic die succesvolle mensen van alles misgunnen :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  † In Memoriam † zaterdag 30 maart 2013 @ 11:30:19 #123
43556 miss_dynastie
pi_124678549
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 17:21 schreef Cynix ® het volgende:
Voor je een inzamelingsactie begint, we hebben het wel over spaarders met meer dan 100.000 ¤ spaargeld, he?
Dat hark je met een krantenwijkje in de vrieskou niet bijelkaar.
Nee, maar kennelijk wel als je na dertig jaar trouwe dienst bedankt wordt door je baas, zie de post van Tinkepink.
pi_124841724

† In Memoriam † woensdag 3 april 2013 @ 17:41:07 #125
43556 miss_dynastie
pi_124842016
Hahahaha mooi verhaal weer O+ :D
pi_124842202
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 17:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Hahahaha mooi verhaal weer O+ :D
Ja he :D

Ik pak er een ijsje met hoorntje popcorn bij..
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 april 2013 @ 17:59:43 #127
22592 crew  Ole
pi_124842797
Zouden ze hier meegelezen hebben?
  donderdag 4 april 2013 @ 16:29:42 #128
211040 Uccie
pi_124880342
Misschien wil ik het te graag geloven, maar het klinkt wel heel aannemelijk.
pi_124880628
quote:
Story heeft Sylvie om een reactie gevraagd
:')

Ik zou geen 3 maanden mijn mond houden als ik uitgemaakt wordt voor het slaan van mijn vrouw. Ik vind het erg apart.
pi_124880742
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

:')

Ik zou geen 3 maanden mijn mond houden als ik uitgemaakt wordt voor het slaan van mijn vrouw. Ik vind het erg apart.
Het past wel bij zijn imago als goedzak die een beetje over zich heen laat lopen door zo' n haaibaai.
  † In Memoriam † donderdag 4 april 2013 @ 16:42:36 #131
43556 miss_dynastie
pi_124880897
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:38 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Het past wel bij zijn imago als goedzak die een beetje over zich heen laat lopen door zo' n haaibaai.
Ik denk ook echt dat dat het is. Een beetje vent gaat toch ook geen half jaar in een hotel leven omdat madam dat wil? Hij komt een beetje los, denk ik...
pi_124881067
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:38 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Mwah, kan best, maar voor de hele wereld laten staan dat je je vrouw geslagen hebt? Ik geloof er geen moer van. :N Of hij moet een verzoening willen.
Veel voor haar doen, sure, maar dit, neh.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 april 2013 @ 16:49:32 #133
163650 Greys
pi_124881161
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Mwah, kan best, maar voor de hele wereld laten staan dat je je vrouw geslagen hebt? Ik geloof er geen moer van. :N Of hij moet een verzoening willen.
Hij ging er kennelijk al die tijd van uit dat zij dat recht zou zetten.
Ik had het - als ik hem was - na hooguit 48 uur al dan maar zelf recht gezet als zij d'r slachtofferige waffeltje hield, dus ik snap het ook niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_124881444
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Misschien is er iets ergers aan de hand dan die klap waarvan ze nog minder graag willen dat het boven water komt. Dat wordt ook een beetje gesuggereerd met het feit dat er wel wat vooraf was gegaan aan het incident waardoor hij zo kwaad was.

Ik vond het al zo vreemd dat ze dat zelf zo snel naar buiten brachten, evenals het feit dat zij hem al had vergeven.
  † In Memoriam † donderdag 4 april 2013 @ 17:31:16 #135
43556 miss_dynastie
pi_124882629
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:56 schreef MightyMightyM het volgende:
Misschien is er iets ergers aan de hand dan die klap waarvan ze nog minder graag willen dat het boven water komt. Dat wordt ook een beetje gesuggereerd met het feit dat er wel wat vooraf was gegaan aan het incident waardoor hij zo kwaad was.
Maar da's dan toch eerder een reden om die klap niet te ontkennen? Nu heb je kans dat mensen gaan graven, terwijl je met een 'ja, stom, nooit meer doen' er klaar mee was geweest.....
  donderdag 4 april 2013 @ 22:08:53 #136
211040 Uccie
pi_124895137
Er is daar echt iets aan de hand, maar van Sabia ook raar dat ze het zo verwoord. Zeg dan niets.
  donderdag 4 april 2013 @ 22:28:09 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124896351
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 16:56 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ik vond het al zo vreemd dat ze dat zelf zo snel naar buiten brachten, evenals het feit dat zij hem al had vergeven.
Dat is natuurlijk helemaal fraai; naar buiten brengen dat je je man vergeven hebt dat hij je geslagen heeft.... terwijl hij je niet geslagen heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 5 april 2013 @ 09:29:05 #138
211040 Uccie
pi_124905963
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk helemaal fraai; naar buiten brengen dat je je man vergeven hebt dat hij je geslagen heeft.... terwijl hij je niet geslagen heeft.
Hoe is dat bericht dan naar buiten gekomen, zou bijna denken dat Bild de hele handel bijelkaar verzonnen heeft. Maar dan kan je ook wel eerder reageren dan 3 maanden later.
  Moderator vrijdag 5 april 2013 @ 09:43:48 #139
184769 crew  Deisyy
pi_124906277
Het is een heel raar verhaal en hiermee daalt de populariteit van Sylvie steeds verder en verder. Ze heeft haar eigen graf gegraven door de waarheid over de klap niet naar buiten te brengen.
  † In Memoriam † vrijdag 5 april 2013 @ 10:47:46 #140
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_124907688
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 09:43 schreef Deisyy het volgende:
...door de waarheid over de klap niet naar buiten te brengen.
Waarbij we er van uit gaan dat dat nu wel gebeurd is.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 5 april 2013 @ 11:30:57 #141
22592 crew  Ole
pi_124908930
Zou er dan toch iemand zijn vreemdgegaan?
  vrijdag 5 april 2013 @ 11:37:13 #142
211040 Uccie
pi_124909140
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 11:30 schreef Ole het volgende:
Dat zou je haast verwachten, maar ik kan me niet voorstellen dat Raf het is, want dan zou Sylvie dat wel gebruikt hebben om de zielige verlaten vrouw te spelen. En als het Sylvie zou zijn geweest, dan snap ik al helemaal niet waarom Raf zich laat wegzetten als wifebeater.

Ik denk dat er iets anders geks gebeurd is, of gaande is alleen ik kan niets bedenken wat plausibel is.
  Moderator vrijdag 5 april 2013 @ 11:39:37 #143
184769 crew  Deisyy
pi_124909235
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:47 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Waarbij we er van uit gaan dat dat nu wel gebeurd is.
Ik ga er van uit dat er Raf niet geklapt heeft.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 5 april 2013 @ 11:40:54 #144
22592 crew  Ole
pi_124909287
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 11:37 schreef Uccie het volgende:

[..]

Dat zou je haast verwachten, maar ik kan me niet voorstellen dat Raf het is, want dan zou Sylvie dat wel gebruikt hebben om de zielige verlaten vrouw te spelen. En als het Sylvie zou zijn geweest, dan snap ik al helemaal niet waarom Raf zich laat wegzetten als wifebeater.

Ik denk dat er iets anders geks gebeurd is, of gaande is alleen ik kan niets bedenken wat plausibel is.
Het draait hier ook al overuren in mijn bovenkamer, en ik kan ook niet echt iets bedenken.
pi_124909298
Misschien toch die piloot!!
  vrijdag 5 april 2013 @ 11:46:24 #146
211040 Uccie
pi_124909486
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 11:40 schreef Ole het volgende:

[..]

Het draait hier ook al overuren in mijn bovenkamer, en ik kan ook niet echt iets bedenken.
Zou Sylvie iemand vermoord hebben...en omdat Raf niet wil dat Damian zonder moeder opgroeit het verzwijgen???
Of sla ik nu door _O-
pi_124909526
:?
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 11:30 schreef Ole het volgende:
Zeker weten dat Syl niet vies is van een avontuurtje hier en daar 8-)

[ Bericht 25% gewijzigd door paulaner op 05-04-2013 11:49:00 (dubbel gekwoot) ]
  † In Memoriam † vrijdag 5 april 2013 @ 11:49:33 #148
43556 miss_dynastie
pi_124909586
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 11:37 schreef Uccie het volgende:
Zou er dan toch iemand zijn vreemdgegaan?Dat zou je haast verwachten, maar ik kan me niet voorstellen dat Raf het is, want dan zou Sylvie dat wel gebruikt hebben om de zielige verlaten vrouw te spelen. En als het Sylvie zou zijn geweest, dan snap ik al helemaal niet waarom Raf zich laat wegzetten als wifebeater.Ik denk dat er iets anders geks gebeurd is, of gaande is alleen ik kan niets bedenken wat plausibel is.
Ik denk gewoon dat Rafael ontzettend onderdrukt en gekleineerd is in die relatie en nu meer tot zichzelf komt en denkt 'ja daaaaaaag Sylvie, met je gelul :W '....
  vrijdag 5 april 2013 @ 11:56:39 #149
300082 roos85
JUICHEN!
pi_124909811
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik denk gewoon dat Rafael ontzettend onderdrukt en gekleineerd is in die relatie en nu meer tot zichzelf komt en denkt 'ja daaaaaaag Sylvie, met je gelul :W '....
Dat zou goed kunnen..
  vrijdag 5 april 2013 @ 12:00:18 #150
211040 Uccie
pi_124909942
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 11:47 schreef paulaner het volgende:
:?

[..]

Zeker weten dat Syl niet vies is van een avontuurtje hier en daar 8-)
Ooh weet jij meer?????
  vrijdag 5 april 2013 @ 12:01:59 #151
300082 roos85
JUICHEN!
pi_124909992
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:00 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ooh weet jij meer?????
Vast dat ze af en toe wel het hoorntje van haar ijs opeet, dat is best avontuurlijk!
  vrijdag 5 april 2013 @ 12:04:03 #152
211040 Uccie
pi_124910062
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:01 schreef roos85 het volgende:

[..]

Vast dat ze af en toe wel het hoorntje van haar ijs opeet, dat is best avontuurlijk!
Het zou reden van echtscheiding kunnen zijn.
pi_124911555
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:00 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ooh weet jij meer?????
Nee joh, dat denk ik zomaar :')
  vrijdag 5 april 2013 @ 12:54:41 #154
211040 Uccie
pi_124911604
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:53 schreef paulaner het volgende:

[..]

Nee joh, dat denk ik zomaar :')
jammer ;)
  Moderator zaterdag 6 april 2013 @ 15:52:47 #155
9859 crew  Karina
Woman
pi_124952657
En Sylvie is ondertussen nieuwsgierig naar de werking van een penis :D

De geslachtsverandering van Balian Buschbaum, een van de bekende deelnemers in het nieuwe seizoen van Let's Dance, prikkelt de nieuwsgierigheid van Sylvie van der Vaart die de Duitse tv-show presenteert. Sylvie nam vrijdagavond in de RTL-show geen blad voor haar mond en wilde het naadje van de kous weten over de werking van zijn nieuwe penis.

De bekende Duitser Balian Buschbaum (32) was tot 2008 een vrouw. Als Yvonne Buschbaum was ze een succesvol polsstokhoogspringster en deed ze mee aan de Olympische Spelen. Tegenover de nieuwsgierige Sylvie en het miljoenenpubliek dat thuis voor de buis zat, deed Balian volgens Bild openhartige uitspraken over zijn geslachtsverandering.

'Functioneert hetzelfde, maar staat langer overeind'
'Ik wilde staand kunnen plassen en op de juiste wijze de liefde met een vrouw bedrijven', kreeg Sylvie te horen. Volgens Bild wilde de presentatrice van Let's Dance tot in detail weten hoe de Duitser zijn penis bedient. 'Hij functioneert net als ieder ander, maar hij staat eenvoudigweg langer overeind', antwoordde Buschbaum zonder blikken of blozen. Hij liet zich volgens Bild niet uit het veld slaan door de persoonlijke vragen van Sylvie. 'Er is een penispomp ingezet voorzien van een drukknop.'

Zwellichaampjes reageren op druk op knop
In eerdere interviews heeft Buschbaum verteld dat artsen zijn penis maakten van huid van zijn linkeronderarm en daarin kunstmatige zwellichaampjes hadden aangebracht die met een druk op de knop geactiveerd worden.

'Het duurt niet langer dan het aanbrengen van een condoom', zei Buschbaum al eens in Bild. Volgens de krant is de geslachtsoperatie de moeite waard geweest. Buschbaum verscheen in de tv-studio met een sexy stoppelbaard en met zijn gespierde armen tilde hij probleemloos zijn danspartner Sarah de lucht in. Hun optreden was goed voor 17 punten van de jury. Dat betekent dat Balian en Sarah volgende week vrijdagavond opnieuw de dansvloer op mogen.
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 april 2013 @ 23:23:38 #156
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_125014098

Morgen in dat krantje.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 7 april 2013 @ 23:29:53 #157
15080 static
pi_125014416
Ohwjee. _O-
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 7 april 2013 @ 23:31:42 #158
14505 OProg
A Life in Music
pi_125014531
Zou het wel een smeuïge wending geven. :P
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 april 2013 @ 23:35:31 #159
163650 Greys
pi_125014722
quote:
10s.gif Op zondag 7 april 2013 23:31 schreef OProg het volgende:
Zou het wel een smeuïge wending geven. :P
Ja :9

Maar die 'insider' uit de Story/Parteh/Dinges (en die hebben al-tijd gelijk!! }:| ) zei dat eh... dat eh... wat zei ze ook alweer. Dat Raf echt réden had om boos te zijn op Syl die ene avond en haar alsnog niet geslagen had. Als dit waar is, dan had Syl juist reden om boos te zijn op Raf.

Dus dan zou Syl al langer iemand anders moeten hebben, waarover Raf boos werd en nu uithuilt bij Saab.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO zondag 7 april 2013 @ 23:37:19 #160
22592 crew  Ole
pi_125014814
wie weet heeft zij ook een ander!
  zondag 7 april 2013 @ 23:38:34 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125014876
Of er is iets heel anders waar Raf (terecht) zo boos om is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO zondag 7 april 2013 @ 23:41:22 #162
22592 crew  Ole
pi_125015005
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 23:38 schreef Leandra het volgende:
Of er is iets heel anders waar Raf (terecht) zo boos om is.
Ja maar wát?
  zondag 7 april 2013 @ 23:55:53 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125015654
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 23:41 schreef Ole het volgende:

[..]

Ja maar wát?
Ik kan wel wat bedenken, maar voor je het weet is het door Santegoeds tot waarheid gebombardeerd...

Maar stel nou dat ze bijvoorbeeld zwanger was, en om wat voor reden dan ook abortus heeft laten plegen terwijl hij het niet wist?
Bijvoorbeeld, bijvoorbeeld.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 8 april 2013 @ 00:04:27 #164
15080 static
pi_125015958
Dat is speculeren tot een kunst verheffen.
  Moderator / Miss SHO maandag 8 april 2013 @ 00:06:45 #165
22592 crew  Ole
pi_125016028
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 23:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik kan wel wat bedenken, maar voor je het weet is het door Santegoeds tot waarheid gebombardeerd...

Maar stel nou dat ze bijvoorbeeld zwanger was, en om wat voor reden dan ook abortus heeft laten plegen terwijl hij het niet wist?
Ik zat ook al aan zoiets te denken. In elk geval dat ze iets gedaan heeft achter zijn rug om.
  Moderator / Miss SHO maandag 8 april 2013 @ 00:08:55 #166
22592 crew  Ole
pi_125016099
  maandag 8 april 2013 @ 00:11:12 #167
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_125016166
Zooooooo, ik lees ook al vast weer mee. *O*
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 april 2013 @ 00:14:09 #168
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_125016257
quote:
quote:
HSV-Star Rafael van der Vaart hat sich neu verliebt! Ausgerechnet in Sylvies Busenfreundin Sabia Boulahrouz, eine Hamburgerin mit türkischen Wurzeln. Wochenlang wich sie Sylvie nach der Trennung nicht von der Seite. Jetzt die Überraschung.
1000 Mal berührt, 1000 Mal ist nichts passiert ... und dann hat es ZOOM gemacht.
ES IST DIE LIEBES-SENSATION DES JAHRES!
HSV-Star Rafael van der Vaart (30) ist nach der Trennung von Sylvie (34) frisch verliebt. In Sabia Boulahrouz (35)! Die beste Freundin von Rafaels Ex-Frau!

Rafael van der Vaart zu BILD: „Wir kennen uns seit Jahren, waren immer gute Freunde. In den letzten Wochen haben sich bei uns beiden überraschend große Gefühle entwickelt.“
Er erklärt: „Durch Vertrauen ist Zuneigung entstanden.“

Pech im Spiel, aber Glück in der Liebe. Sabia: „Wir sind ja erst seit Kurzem zusammen. Wir lassen es ganz ruhig angehen. Unsere Liebe braucht Zeit, um sich zu entwickeln.“
Rafael und die Busenfreundin von Sylvie. Hat Sabia etwa der besten Freundin den Mann ausgespannt? Läuft Rafas Ex da nicht Sturm?
Sabia Boulahrouz, die von Profi-Kicker und Ex-HSV-Star Khalid (31, jetzt Sporting Lissabon) getrennt lebt, zu BILD: „Ich denke nicht, dass Sylvie sauer ist. Wir sind ja erst lange nach der Trennung zusammen gekommen. Sie weiß über unsere Beziehung Bescheid.“ Sie fügt hinzu: „Sylvie lebt nun ihr eigenes Leben.“
Das neue Leben von Rafael und Sabia beginnt jetzt ...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 april 2013 @ 00:16:53 #169
163650 Greys
pi_125016349
Ik geloof er geen zak van.
Hoe sappig het ook zou zijn allemaal.

BILD zei dat Raf die mep had uitgedeeld.
En nu dit.

Zou Sylvie dat BILD soms betalen om hem in een kwaad daglicht te zetten? :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 8 april 2013 @ 00:21:06 #170
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_125016509
dán rijst de vraag: wat is de mate van huidig contact tussen Saab en Syl?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 8 april 2013 @ 00:24:36 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125016642
Darn, is dit scenario 2 van het "Sylvie is zielig" script? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † maandag 8 april 2013 @ 00:25:58 #172
43556 miss_dynastie
pi_125016696
Van de ene golddigger naar de andere? _O-
  maandag 8 april 2013 @ 00:29:33 #173
123170 alors
zlata1234
pi_125016811
Hahaha epische wending dit, ik kan het me niet echt voorstellen, Bild en quotes, maarja :D
know'm sayin?
word? word.
  maandag 8 april 2013 @ 00:30:14 #174
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_125016843
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 00:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Van de ene golddigger naar de andere? _O-
Och, Saab vent d'r eigen medisch leed niet zo irritant uit
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 8 april 2013 @ 04:05:26 #175
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_125019311
quote:
'Rafael van der Vaart nu met Sabia Boulahrouz'
Voetballer Rafael van der Vaart heeft een relatie met Sabia Boulahrouz, een goede vriendin van zijn ex-vrouw Sylvie Meis.

Dat meldt de Duitse krant Bild in de nacht van zondag op maandag op de site.

"We kennen elkaar al jaren en waren altijd goede vrienden. De afgelopen weken hebben zich bij ons verrassend grote gevoelens ontwikkeld'', aldus de 30-jarige Van der Vaart tegen het boulevardblad.

Het huwelijk van Van der Vaart met Sylvie Meis strandde begin dit jaar nadat de international zijn echtgenote tijdens een feestje met Oud en Nieuw een klap zou hebben gegeven. Op dat feestje was ook de toenmalige vrouw van collega-voetballer Khalid Boulahrouz aanwezig. Beide stellen maakten in januari hun scheiding bekend.

Volgens Bild zou Meis al op de hoogte zijn van het nieuwe liefdesgeluk van haar ex. ''Ik denk niet dat Sylvie boos is. We zijn pas na hun breuk bij elkaar gekomen", aldus Boulahrouz.
Door: ANP
Ik weiger dit te geloven. Van de ene fakert naar de andere fakert.
  maandag 8 april 2013 @ 05:53:31 #176
300082 roos85
JUICHEN!
pi_125019440
Dat kan toch niet waar zijn? :o
  maandag 8 april 2013 @ 06:13:40 #177
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_125019446
M'och, je zag het al altijd in die blik :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator maandag 8 april 2013 @ 07:29:39 #178
9859 crew  Karina
Woman
pi_125019656
Huh wat :D Ik lees het net in het AD. Wat een plottwist. Het lijkt GTST wel.
niet zo tof doen
pi_125019679
Je gaat zowaar denken dat ze het léuk vinden om week na week op de cover van de Privé en dergelijke (+ Duitse equivalenten) te staan, stel dat dit waar is. :')

(Dat lok je zo wel uit.)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2013 07:36:05 ]
pi_125019682
't is wat.
  maandag 8 april 2013 @ 07:38:40 #181
125420 Starlie
pi_125019701
Ik heb even een WTF momentje... Maar geloven doe ik het nog niet!
pi_125019705
WTF :o
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_125019722
Er gingen na het EK al verhalen dat een speler het met de vrouw van een andere speler deed.

Verklaard misschien ook die hele vertoning in Saint Tropez, toen ze dagelijks op de foto gingen en overduidelijk een toneelstukje aan het opvoeren waren.

Sylvie schijnt inmiddels een schathemeltjerijke Duitser aan de haak te hebben geslagen.
pi_125019723
Ik geloof het wel, die Sabia weet wat ze wil en dat zal ze krijgen ook, zo komt ze in ieder geval op mij over.
pi_125019729
Toen Sabia net met Bouhlarouz was vond ik het een schatje. Maar nu is ze ook zo'n opgespoten type die met dure handtassen aan het slepen is.
  maandag 8 april 2013 @ 07:52:02 #186
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_125019769
Ik wist het, ik wist het hahaha Raf loopt gewoon in de appelflap van Sabia te roeren! Dit zat er echt dik bovenop, vandaar dat onderdanig gedrag van Sabia richting Sylvie net na de breuk. Tevens +1 voor mij voor het maken van plaatjes in OP :D
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  maandag 8 april 2013 @ 07:53:27 #187
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_125019787
Nu Sabia haar "inkomsten" kwijt is moet ze het natuurlijk ergens anders vandaan halen...eerste beste keus, juist ja , Raf :o
  maandag 8 april 2013 @ 07:57:15 #189
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_125019814
Moet Raf nu Khalid z'n kinderen opvoeden? :D :D :D
  Moderator maandag 8 april 2013 @ 07:57:28 #190
184769 crew  Deisyy
pi_125019817
Dit is te makkelijk, toen ik 1 januari deze foto zag was dat wel het eerste wat ik dacht.

maandag 8 april 2013 @ 08:04:00 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125019868
Zouden ze een threesome hebben gehad? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125019903
Elkaar eeuwige trouw beloven en dan zo massaal buiten de deur eten :')
Vrouwen van rond de 30 met kind die zich gedragen alsof ze een meisje van 16 zijn in Salou _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Miss SHO maandag 8 april 2013 @ 08:09:53 #193
22592 crew  Ole
pi_125019905
quote:
99s.gif Op maandag 8 april 2013 07:29 schreef Karina het volgende:
Huh wat :D Ik lees het net in het AD. Wat een plottwist. Het lijkt GTST wel.
Dit is beter! Veel beter! :Y
pi_125019954
quote:
10s.gif Op maandag 8 april 2013 07:57 schreef Montelly het volgende:
Hahahaha!
  maandag 8 april 2013 @ 08:16:06 #195
8369 speknek
Another day another slay
pi_125019969
Haha wou na dat interview met Sabia nog zeggen: dat is dus binnenkort Sabia van der Vaart. Maar dacht neh da's flauw.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator / Miss SHO maandag 8 april 2013 @ 08:17:28 #196
22592 crew  Ole
pi_125019983
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 07:57 schreef Deisyy het volgende:
Dit is te makkelijk, toen ik 1 januari deze foto zag was dat wel het eerste wat ik dacht.

[ afbeelding ]
Je kunt Syl er gewoon vanaf knippen. Is volgens mij al eens gedaan aan het begin van deze reeks.
pi_125019994
Sabia is wel mooi naar mijn mening :P
pi_125020067
Yeah right, en dan non-stop met Sylvie op pad, ook net na het bekend worden van de breuk. Neuh :N Die krant heeft gewoon niks te melden. Dus dan maar het inkoppertje.
  maandag 8 april 2013 @ 08:34:19 #199
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_125020106
quote:
10s.gif Op maandag 8 april 2013 08:19 schreef WammesWaggel het volgende:

Sabia is wel mooi naar mijn mening :P
  maandag 8 april 2013 @ 08:35:52 #200
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_125020126
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 07:42 schreef dennis83 het volgende:
Sylvie schijnt inmiddels een schathemeltjerijke Duitser aan de haak te hebben geslagen.
Uiteraard, ze doet het niet voor minder.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 8 april 2013 @ 08:36:10 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125020131
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 08:34 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Net Kim K op die foto.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125020180
quote:
The Sabiá virus is an enveloped RNA virus and is highly infectious and lethal
http://en.wikipedia.org/wiki/Sabi%C3%A1_virus

~O>
pi_125020195
pi_125020219
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 08:42 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
Sylvienews, is dat haar eigen profiel?
pi_125020232
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 08:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Sylvienews, is dat haar eigen profiel?
geen idee, ik zag het op geenstijl ;)
pi_125020233
quote:
9s.gif Op maandag 8 april 2013 04:05 schreef hexje het volgende:

[..]

Ik weiger dit te geloven. Van de ene fakert naar de andere fakert.
Ach het blijft een simpele kampert :+
pi_125020245
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 08:46 schreef Eef999 het volgende:

[..]

geen idee, ik zag het op geenstijl ;)
Ah vandaar.
  maandag 8 april 2013 @ 08:47:15 #209
8369 speknek
Another day another slay
pi_125020249
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 08:28 schreef Pisces29 het volgende:
Yeah right, en dan non-stop met Sylvie op pad, ook net na het bekend worden van de breuk. Neuh :N Die krant heeft gewoon niks te melden. Dus dan maar het inkoppertje.
Natuurlijk om zo dicht mogelijk erop te zitten en zonder dat het opvalt intiem te zijn met Raf. Het moment dat Raf beschikbaar werd scheidde ze van Khalid.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_125020277
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 08:47 schreef speknek het volgende:

[..]

Natuurlijk om zo dicht mogelijk erop te zitten en zonder dat het opvalt intiem te zijn met Raf. Het moment dat Raf beschikbaar werd scheidde ze van Khalid.
Ze was toch al lang niet meer samen met Khalid?

Als het echt waar is; waar is dat gezegde over niks beginnen met de ex van je beste vriendin? :')
  maandag 8 april 2013 @ 08:56:37 #211
123170 alors
zlata1234
pi_125020370
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 08:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Net Kim K op die foto.
dat is dan ook Kim K.
know'm sayin?
word? word.
pi_125020389
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 08:56 schreef alors het volgende:

[..]

dat is dan ook Kim K.
Herkende ik niet, zonder kont in beeld... :D
pi_125020438
Sabia is 35 en daarmee net iets ouder dan Sylvie, die volgende week 35 wordt. Dacht dat Raf (30) na de scheiding voor een jong wijffie zou gaan en dan meteen aan de tweede leg zou beginnen. Niet dus.
  maandag 8 april 2013 @ 09:01:36 #214
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125020445
Lijkt me erg stug, deze wending.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 8 april 2013 @ 09:04:56 #215
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125020498
Komkommertijd valt vroeg?
  maandag 8 april 2013 @ 09:06:28 #216
123170 alors
zlata1234
pi_125020524
Oh god, het was net op het NOS journaal :')
know'm sayin?
word? word.
pi_125020583
Kwalbert zal nu wel stuiteren van opwinding.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 8 april 2013 @ 09:14:00 #218
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_125020651
quote:
10s.gif Op maandag 8 april 2013 09:06 schreef alors het volgende:
Dat viel mij ook een beetje tegen, ja.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_125020683
quote:
Doe normaal!! Echt? Wat een aanfluiting...
  maandag 8 april 2013 @ 09:16:56 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125020713
quote:
Mijn hemel, het nieuws is ook behoorlijk aan inflatie onderhevig.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125020739
Gaat Ruhossanna volgend jaar weer een bruiloft organiseren? :P
  maandag 8 april 2013 @ 09:22:00 #222
123170 alors
zlata1234
pi_125020820
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mijn hemel, het nieuws is ook behoorlijk aan inflatie onderhevig.
De breuk werd destijds ook gemeld, compleet met quotes over De Klap.
know'm sayin?
word? word.
pi_125020909
Raf heeft het bevestigd toch? En de foto die Sylvie tweette zegt al meer dan genoeg vind ik. :P
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 8 april 2013 @ 09:28:24 #224
54593 crew  Olga
Cheese
pi_125020927
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:27 schreef ntm het volgende:
Raf heeft het bevestigd toch? En de foto die Sylvie tweette zegt al meer dan genoeg vind ik. :P
Dat is niet het officiële twitter account van Sylvie :P
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_125020942
quote:
10s.gif Op maandag 8 april 2013 09:28 schreef Olga het volgende:

[..]

Oja wacht nu zie ik het :')
SPOILER
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  maandag 8 april 2013 @ 09:29:15 #226
125420 Starlie
pi_125020943
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:01 schreef dennis83 het volgende:
Sabia is 35 en daarmee net iets ouder dan Sylvie, die volgende week 35 wordt. Dacht dat Raf (30) na de scheiding voor een jong wijffie zou gaan en dan meteen aan de tweede leg zou beginnen. Niet dus.
Had ik ook gedacht ja!
  † In Memoriam † maandag 8 april 2013 @ 09:32:53 #227
43556 miss_dynastie
pi_125021007
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 08:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ze was toch al lang niet meer samen met Khalid?

Als het echt waar is; waar is dat gezegde over niks beginnen met de ex van je beste vriendin? :')
Was er niet ook een gezegde over dat een beste vriendin iets anders is dan een loopjongen? Anyway, kan me voorstellen dat je als vriendin van mevrouw Meis denkt 'vriendin schmiendin' en er met haar ex vandoor gaat. Rafael is hopelijk gewoon slimmer dan dat :X
  maandag 8 april 2013 @ 09:33:18 #228
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125021021
Wie gaat de Telegraaf quoten?
  maandag 8 april 2013 @ 09:34:12 #229
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_125021038
Wat heeft Derksen hier over te zeggen?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator / Miss SHO maandag 8 april 2013 @ 09:42:52 #231
22592 crew  Ole
pi_125021227
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 08:17 schreef Ole het volgende:

[..]

Je kunt Syl er gewoon vanaf knippen. Is volgens mij al eens gedaan aan het begin van deze reeks.
8)7 staat gewoon in de OP
pi_125021686
Ik geloof het niet hoor. Sowieso had de Bild hen ook zogenaamd gequote over die mishandeling en barmhartige vergiffenis. En als het zo is, zouden ze daar echt neit zo luchtig over doen..

Zie Rafael ook eerder met een jong, fris en nuchter ding in plaats van zo' n Sylvie 2.0
  maandag 8 april 2013 @ 10:11:24 #234
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_125021795
showbiznewz twitterde op maandag 08-04-2013 om 09:22:09 Rafael van der Vaart en Sabia Boulahrouz daten http://t.co/25TqpghYVV reageer retweet
BartelsFreek twitterde op maandag 08-04-2013 om 08:14:19 haha! v je vriendinnen moet je het hebben, of zoiets 'Rafael van der Vaart is samen met Sabia Boulahrouz' http://t.co/plHgvAraVQ via @NUnl reageer retweet
pi_125021797
quote:
10s.gif Op maandag 8 april 2013 09:28 schreef Olga het volgende:

[..]

Ja dat, alsof Syvie iets de wereld in slingert wat afbreuk doet aan haar perfecte leventje. Haar Grazia-column en twitteraccount staan beiden op testbeeld..
pi_125021880
Ben benieuwd naar Van der Gijp en Derksen bij VI vanavond...
  Trouwste user 2022 maandag 8 april 2013 @ 10:15:20 #237
7889 tong80
Spleenheup
pi_125021895
quote:
Totaal krankzinning. Wist niet wat ik zag. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 8 april 2013 @ 10:19:24 #238
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_125021969
'Rafael van der Vaart vindt liefde bij Sabia Boulahrouz'

AMSTERDAM -
Ruim drie maanden na de geruchtmakende breuk met Sylvie, lijkt Rafael van der Vaart de liefde weer te hebben gevonden... bij Sabia Boulahrouz, de ex van collega Khalid Boulahrouz en de beste vriendin van Sylvie!

Het Duitse Bild Zeitung weet het in ieder geval zeker. De 31-jarige sterspeler van HSV en de 35-jarige voetbalvrouw, die zich na de breuk van de Van der Vaartjes vooral de steun en toeverlaat van Sylvie toonde, hebben in de afgelopen weken meer dan vriendschappelijke gevoelens voor elkaar gekregen.

Uit de mond van Sabia tekent de Duitse krant op: ,,We zijn pas kort samen. We doen het rustig aan. Onze liefde heeft tijd nodig om zich te ontwikkelen."

Bang dat Sylvie kwaad wordt, is Sabia niet: ,,Wij zijn pas lang na hun breuk bij elkaar gekomen. Ze weet hiervan. En Sylvie leeft nu haar eigen leven
  Admin maandag 8 april 2013 @ 10:20:42 #239
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_125022003
Wat wat wat waaaaaaaaaaaaaaaat?!
Whatsapp me dan verdorie.
Ik moest het hier vernemen:

http://www.99woorden.nl/mevrouw-boulahrouz/
http://www.bild.de/unterh(...)n-29907450.bild.html

Ik had alle twists verwacht, maar deze niet.
Goegedaanjongens *O*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 8 april 2013 @ 10:21:01 #240
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_125022009
Lang....zo lang. Oneindig lang.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 8 april 2013 @ 10:21:39 #241
125420 Starlie
pi_125022022
Dit schijnt Raf gezegd te hebben, post Grazia net op Facebook:

"“We kennen elkaar al jaren en waren altijd goede vrienden. De afgelopen weken hebben zich bij ons verrassend grote gevoelens ontwikkeld”, aldus de 30-jarige Rafael tegen het blad"

http://www.grazia.nl/show(...)abia-bouhlarouz.html
  Redactie Sport / Supervogel maandag 8 april 2013 @ 10:21:50 #242
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_125022028
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat heeft Derksen hier over te zeggen?
Het is niet zo rullevant.
  maandag 8 april 2013 @ 10:22:31 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125022040
quote:
Wij zijn pas lang na hun breuk bij elkaar gekomen.
Kunnen we hieruit concluderen dat de breuk tussen Raf en Syl al ver voor oud en nieuw heeft plaatsgevonden?

[ Bericht 38% gewijzigd door Leandra op 08-04-2013 10:27:34 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † maandag 8 april 2013 @ 10:22:43 #244
43556 miss_dynastie
pi_125022045
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 10:21 schreef Starlie het volgende:
Dit schijnt Raf gezegd te hebben, post Grazia net op Facebook:

"“We kennen elkaar al jaren en waren altijd goede vrienden. De afgelopen weken hebben zich bij ons verrassend grote gevoelens ontwikkeld”, aldus de 30-jarige Rafael tegen het blad"

http://www.grazia.nl/show(...)abia-bouhlarouz.html
Ja, maar Grazia quote Bild, toch?

Mevrouw de Manager zal een dezer dagen wel met een statement komen, gok ik zo :Y)
  Moderator maandag 8 april 2013 @ 10:23:51 #245
184769 crew  Deisyy
pi_125022069
quote:
2s.gif Op maandag 8 april 2013 10:19 schreef Haaibaaike het volgende:
'Rafael van der Vaart vindt liefde bij Sabia Boulahrouz'

AMSTERDAM -
Ruim drie maanden na de geruchtmakende breuk met Sylvie, lijkt Rafael van der Vaart de liefde weer te hebben gevonden... bij Sabia Boulahrouz, de ex van collega Khalid Boulahrouz en de beste vriendin van Sylvie!

Het Duitse Bild Zeitung weet het in ieder geval zeker. De 31-jarige sterspeler van HSV en de 35-jarige voetbalvrouw, die zich na de breuk van de Van der Vaartjes vooral de steun en toeverlaat van Sylvie toonde, hebben in de afgelopen weken meer dan vriendschappelijke gevoelens voor elkaar gekregen.

Uit de mond van Sabia tekent de Duitse krant op: ,,We zijn pas kort samen. We doen het rustig aan. Onze liefde heeft tijd nodig om zich te ontwikkelen."

Bang dat Sylvie kwaad wordt, is Sabia niet: ,,Wij zijn pas lang na hun breuk bij elkaar gekomen. Ze weet hiervan. En Sylvie leeft nu haar eigen leven

Ik zou op zijn minst toch wel ietwat ontstemd zijn als mijn BFF het met mijn (sinds nog geen 3 maanden) ex zou aanleggen.
  maandag 8 april 2013 @ 10:23:52 #246
125420 Starlie
pi_125022071
Mocht het waar zijn dan hoop ik wel voor Raf dat Sabia wel van een biefstukje met aardappeltjes houdt!
  maandag 8 april 2013 @ 10:25:06 #247
125420 Starlie
pi_125022098
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 10:23 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik zou op zijn minst toch wel ietwat ontstemd zijn als mijn BFF het met mijn (sinds nog geen 3 maanden) ex zou aanleggen.
Het is ook wel een mega cliché... Het leven als soap nemen ze wel heel serieus :')
  Moderator maandag 8 april 2013 @ 10:26:05 #248
9859 crew  Karina
Woman
pi_125022115
quote:
Serieus 8)7 Het is dat het geen 1 april is...
niet zo tof doen
  maandag 8 april 2013 @ 10:27:56 #249
300082 roos85
JUICHEN!
pi_125022157
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 10:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kunnen we hieruit concluderen dat de breuk tussen Raf en Syl al ver voor oud en nieuw heeft plaatsgevonden?
Dat was toch eigenlijk wel bekend?
  maandag 8 april 2013 @ 10:28:37 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125022173
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 10:23 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik zou furieus zijn over zulk hoogverraad, zowel van mijn "beste vriendin" als van mijn ex.

En dan ben ik niet iemand die haatdragend wraak gaat zoeken, maar bij zo'n situatie zou er wel eea stuk gaan denk ik :@
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 8 april 2013 @ 10:29:48 #251
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_125022204
Ik geloof er geen snars van dat ze dit pas recent weten, het is allemaal net te toevallig. Raf en Sylvie scheiden en mevr. Boulahrouz volgt. Dit speelde al veel langer.
  maandag 8 april 2013 @ 10:31:43 #252
300082 roos85
JUICHEN!
pi_125022233
Ik zie al een interview met Syl voor me..
"Saab en Raf hebben een mes in mijn rug gestoken, maar ik heb ze inmiddels vergeven"
  maandag 8 april 2013 @ 10:33:09 #253
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_125022266
quote:
4s.gif Op maandag 8 april 2013 10:29 schreef SEMTEX het volgende:
Ik geloof er geen snars van dat ze dit pas recent weten, het is allemaal net te toevallig. Raf en Sylvie scheiden en mevr. Boulahrouz volgt. Dit speelde al veel langer.
Da's wel toevallig ja..ik geloof er ook niks van :N
pi_125022271
Ik vind het leuk voor ze!

En als Sylvie en Rafael gewoon echt klaar zijn met elkaar zonder ruzie of wrok zou ik als vriendin ook blij zijn voor ze.
pi_125022287
Raffie de baas, gewoon de beste vriendin van je ex neuken _O_ dat zal d'r leren _O_
  maandag 8 april 2013 @ 10:34:25 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125022294
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 10:27 schreef roos85 het volgende:

[..]

Dat was toch eigenlijk wel bekend?
Officieel niet natuurlijk, ze zijn zelfs nog samen in dat 400 m² appartement gaan wonen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 8 april 2013 @ 10:35:04 #257
123170 alors
zlata1234
pi_125022308
Als Raf nou straks echt platzak is door dat Cyprus gedoe, dan kan hij mooi teren op het geld van Khalid :D
know'm sayin?
word? word.
  maandag 8 april 2013 @ 10:35:04 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125022309
quote:
Boulahrouz was toch eerder maar pas later bekend?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125022310
quote:
pi_125022331
Mijn vermoeden is overigens dat Raffie Sabia heeft liggen aanduwen tijdens O&N en dat Sylvie er toen achter is gekomen.
pi_125022336
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 10:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zou furieus zijn over zulk hoogverraad, zowel van mijn "beste vriendin" als van mijn ex.

En dan ben ik niet iemand die haatdragend wraak gaat zoeken, maar bij zo'n situatie zou er wel eea stuk gaan denk ik :@
Sylvie wel, die gaat vast anoniem blaadjes met opruiiende teksten aan Hamburgse bomen ophangen!
  Trouwste user 2022 maandag 8 april 2013 @ 10:37:16 #262
7889 tong80
Spleenheup
pi_125022360

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 8 april 2013 @ 10:38:01 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125022374
quote:
7s.gif Op maandag 8 april 2013 10:36 schreef Scorpie het volgende:
Mijn vermoeden is overigens dat Raffie Sabia heeft liggen aanduwen tijdens O&N en dat Sylvie er toen achter is gekomen.
Nah, dat is niet logisch, tenzij die "klap" die Sylvie gekregen had dan geen letterlijke klap was maar een figuurlijke klap in het gezicht.
Overigens heeft dat scenario de innigheid tussen Sylvie en Sabia vlak na de breuk wel tegen.

Hoewel we ons door die foto's van Sylvie en Sabia toen al wel hebben afgevraagd of Sabia de oorzaak van de breuk was, maar dan wegens de innigheid tussen Sylvie en Sabia :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator maandag 8 april 2013 @ 10:38:01 #264
184769 crew  Deisyy
pi_125022375
Ja die foto's uit de OP _O-
  maandag 8 april 2013 @ 10:38:18 #265
123170 alors
zlata1234
pi_125022380
Deze uit de OP is nu wel heel toepasselijk :') :D

know'm sayin?
word? word.
  Moderator maandag 8 april 2013 @ 10:38:33 #266
184769 crew  Deisyy
pi_125022387
quote:
En dat Sylvie degene is die Raf geklapt heeft. :o
pi_125022403
Die Sabia ziet er overigens wel appetijtelijk uit, je kan het slechter treffen om uit wraak mee naar bed te gaan.
  maandag 8 april 2013 @ 10:40:57 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125022448
quote:
6s.gif Op maandag 8 april 2013 10:39 schreef Scorpie het volgende:
Die Sabia ziet er overigens wel appetijtelijk uit, je kan het slechter treffen om uit wraak mee naar bed te gaan.
Oh darn, dat kan het ook nog zijn; dat zijn gerommel met Sabia de ultieme wraak is :o
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 8 april 2013 @ 10:42:32 #269
123170 alors
zlata1234
pi_125022479
Sabia komt op mij in interviews iig wel over als een leuker, warmer mens dan Sylvie. Maarja, aan de andere kant, wie niet? :P
know'm sayin?
word? word.
  maandag 8 april 2013 @ 10:43:07 #270
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_125022496
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 10:35 schreef Leandra het volgende:

Boulahrouz was toch eerder maar pas later bekend?
Raf en Sylvie toch eerder en later de Boularouz :o !
pi_125022511
quote:
7s.gif Op maandag 8 april 2013 10:42 schreef alors het volgende:
Sabia komt op mij in interviews iig wel over als een leuker, warmer mens dan Sylvie. Maarja, aan de andere kant, wie niet? :P
Het is een nek aan nek race tussen Sylvie en de Iron Lady. De Iron Lady wint op techniek.
  maandag 8 april 2013 @ 10:45:17 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125022538
quote:
11s.gif Op maandag 8 april 2013 10:43 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Raf en Sylvie toch eerder en later de Boularouz :o !
Khalid was niet op het oud en nieuw feestje van de vd Vaarts..... volgens mij speelt die scheiding al veel langer maar hebben ze het buiten de publiciteit gehouden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125022557
Ergens, in een tochtige wijk met rijtjeshuizen staart een huisvrouw met tranen vol ongeloof naar haar scherm bij het lezen van dit nieuws, zoveel verraad en ontrouw doet haar verdriet ;(
Vanavond maar weer Memories kijken denkt zij, veegt met moeite haar tranen weg en zet nog een kopje thee en neemt er een koekje bij ;(
Dan heeft zij het met haar brave mannetje de loodgieter te Almere-Haven toch maar mooi getroffen zo overpeinst zij :@
  maandag 8 april 2013 @ 10:47:32 #274
123170 alors
zlata1234
pi_125022589
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 10:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Khalid was niet op het oud en nieuw feestje van de vd Vaarts..... volgens mij speelt die scheiding al veel langer maar hebben ze het buiten de publiciteit gehouden.
Ja dat heeft ze zelf ook gezegd, toen Khalid naar Lissabon ging is zij gewoon in Hamburg gebleven met de kinderen.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 8 april 2013 @ 10:48:21 #275
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_125022614
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 10:45 schreef Leandra het volgende:

Dat klopt Khalid was niet op het O&N feestje..Kan goed zijn dat jij gelijk hebt..Dat het langer rommelt.
pi_125022634
quote:
10s.gif Op maandag 8 april 2013 10:38 schreef alors het volgende:
Deze uit de OP is nu wel heel toepasselijk :') :D

[ afbeelding ]
Hahaha geweldig
  maandag 8 april 2013 @ 10:49:26 #277
300082 roos85
JUICHEN!
pi_125022635
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 10:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Officieel niet natuurlijk, ze zijn zelfs nog samen in dat 400 m² appartement gaan wonen.
Dacht dat het wel ergens stond..
  maandag 8 april 2013 @ 10:51:21 #278
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_125022674
quote:
I think you're right :P
  † In Memoriam † maandag 8 april 2013 @ 10:51:37 #279
43556 miss_dynastie
pi_125022679
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 23:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of abortus wilde laten plegen en hij was het er niet mee eens. Werd ze een paar dagen na de start van fakegate niet gespot bij een kliniek waar ook een gynaecoloog gevestigd was? >:) O-)
  maandag 8 april 2013 @ 10:52:49 #280
125420 Starlie
pi_125022708
quote:
Maar dan gaat Syl. de volgende dag toch niet gezellig met Sabia op stap?
pi_125022785
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 10:52 schreef Starlie het volgende:

[..]

Dat is gewoon bizz, alles voor de foto :Y
  maandag 8 april 2013 @ 10:56:59 #282
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_125022802
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 10:52 schreef Starlie het volgende:

Ze gingen vaak op stap Sylvie en Sabia erg vreemd achteraf.
  maandag 8 april 2013 @ 11:00:09 #283
125420 Starlie
pi_125022886
Al zou het waar zijn van Raf en Sabia, dan nog geloof ik niet dat dat ook maar iets met de breuk van hem en Sylvie te maken heeft!!

Zijn Syl. en Sabia onlangs nog gespot samen??
  maandag 8 april 2013 @ 11:01:07 #284
123170 alors
zlata1234
pi_125022916
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 11:00 schreef Starlie het volgende:

Zijn Syl. en Sabia onlangs nog gespot samen??
Ik was even recente foto's zoeken, maar kan niets vinden :o

Oh toch wel, deze is van 21 maart

know'm sayin?
word? word.
pi_125023011
Ik begrijp die mensen uit die wereld niet. Van de ene voetbalmiljonair naar de andere. Of van de ene actrice naar de volgende. En maar roepen dat je er veel gelukkiger van bent geworden.
Geloof ik niks van.
Uiteindelijk gaat het dan ook weer vervelen.
Alleen kun je op die manier jezelf voorzien van nieuwe aandacht van de media. Blijkbaar is dat de kick.
pi_125023021
Lekker spontane foto...
  Moderator maandag 8 april 2013 @ 11:05:02 #287
184769 crew  Deisyy
pi_125023041
quote:
10s.gif Op maandag 8 april 2013 07:57 schreef Montelly het volgende:
:Y

maandag 8 april 2013 @ 11:06:36 #288
125420 Starlie
pi_125023081
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 11:04 schreef dennis83 het volgende:
Lekker spontane foto...
Ja joh het zijn van die puur natuur meiden, lekker gewoon gebleven!
  maandag 8 april 2013 @ 11:07:02 #289
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_125023092
Wat wordt de nieuwe TT.
pi_125023108
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 11:06 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ja joh het zijn van die puur natuur meiden, lekker gewoon gebleven!
Zelden vrouwen zo fake zien lachen!
  maandag 8 april 2013 @ 11:08:32 #291
125420 Starlie
pi_125023133
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 11:07 schreef dennis83 het volgende:

[..]

Zelden vrouwen zo fake zien lachen!
Kan wel een leuk onderschrift bij!
pi_125023201
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 11:04 schreef dennis83 het volgende:
Lekker spontane foto...
Frenemies :Y
  maandag 8 april 2013 @ 11:11:22 #293
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_125023215
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 11:10 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Frenemies :Y
TT optie?
pi_125023250
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 11:11 schreef hexje het volgende:

[..]

TT optie?
Ja :D
Frenemies smiling together :P
  maandag 8 april 2013 @ 11:15:46 #295
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_125023344
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 11:12 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ja :D
Frenemies smiling faking together :P
^O^
  maandag 8 april 2013 @ 11:15:51 #296
123170 alors
zlata1234
pi_125023347
Echte vriendinnen delen alles :P
know'm sayin?
word? word.
pi_125023368
Is het eigenlijk geen ongeschreven wet onder voetballers dat je van elkaars echtgenotes afblijft? Dat je vriendinnen/ minnaressen deelt ok. Maar met de vrouw van een collega? Eerlijk gezegd lijkt me dat niets voor Rafaël van der Vaart.
  maandag 8 april 2013 @ 11:20:32 #298
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_125023477
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 11:16 schreef dennis83 het volgende:
Is het eigenlijk geen ongeschreven wet onder voetballers dat je van elkaars echtgenotes afblijft? Dat je vriendinnen/ minnaressen deelt ok. Maar met de vrouw van een collega? Eerlijk gezegd lijkt me dat niets voor Rafaël van der Vaart.
Kampers hebben hun eigen mores
  maandag 8 april 2013 @ 11:23:44 #299
300082 roos85
JUICHEN!
pi_125023566
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 11:16 schreef dennis83 het volgende:
Sylvie hobbelde toch ook van de ene naar de andere voetballer? Een voetballer kan dus ook van de ene naar de andere (ex)voetbalvrouw hobbelen :+
pi_125023613
quote:
Boulah voetbalt toch al lang zat verder weg om te weten dat die relatie al lang en breed over is.
pi_125023622
Ja maar vrouwen zijn net heksen, hè. Die hebben geen moraal als het gaat om het krijgen van een man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')