Interview in Jackietwitter:sylvievdervaart twitterde op maandag 31-12-2012 om 21:49:37#NYE2012... @rafvdvaart @SabiaBoulahrouz Hope u all have a great party... 💋❤ http://t.co/62OUSq06 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:51 schreef Starlie het volgende:
Maar dat is toch serieus raar als hij niet geslagen heeft dat je die roddel niet ff gelijk de wereld uit helpt, zeker als je nog zo goed samen door 1 deur kan!
Zou Sabia hem daarin dan bijstaan, als Siamese beste vriendin van Syl?quote:
Toen speelde ze nog wel een ander spelletje he.... ze zal ongetwijfeld gedacht hebben dat stil blijven in haar voordeel zou werken. Wist zij veel dat de halve wereld dacht 'ALS 'ie haar al geslagen heeft, begrijp ik hem best' i.p.v. 'ahhhhh, wat zieluuuug voor Sylquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:51 schreef Starlie het volgende:
Maar dat is toch serieus raar als hij niet geslagen heeft dat je die roddel niet ff gelijk de wereld uit helpt, zeker als je nog zo goed samen door 1 deur kan!
Ja en dan Sabia ook, want zij ontkent het ook.quote:
Maar, waarom ontkent Raf dan ook niet meteen? Is het niet al iets van ruim 2 maanden geleden?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en dan Sabia ook, want zij ontkent het ook.
Het begint er toch een beetje op te lijken dat Syl graag de veerkrachtige vergevingsgezinde vrouw uit wilde hangen want anders ontken je toch meteen? Het is nota bene de vader van je kind, zulke leugens laat je dan toch niet rond gaan?
Ja dat snap ik ook niet, misschien had hij geen zin in een welles nietes spel in de media en ik denk dat Syl thuis de broek ook wel aan heeft.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar, waarom ontkent Raf dan ook niet meteen? Is het niet al iets van ruim 2 maanden geleden?
Of snoerde Sylvie de mond van Raf? Vragen, vragen![]()
Hij heeft toch sowieso behoorlijk zijn mond gehouden de hele tijd? En misschien was 'ie zo blij dat 'ie van haar af was, dat 'ie dacht 'komt wel een keer, nu eerst een biefstukje'...quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar, waarom ontkent Raf dan ook niet meteen? Is het niet al iets van ruim 2 maanden geleden?
Nou dat denk ik dus echt dat hij "blij" is dat hij van haar af is, of opgelucht! Van de week bij Boulevard zag je beelden voorbij komen van Raf en Syl in "betere" tijden en je ziet Syl telkens om zijn nek hangen en dwangmatig kusjes geven en hij reageert daar heel ongemakkelijk op. Later zag je recente beelden van hem dat hij aan het voetballen was met Damián en daar zag hij er zoveel relaxter uit! Kan ook zijn dat ik het me verbeeld hoor... maar het is net of hij nu weer zichzelf kan zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij heeft toch sowieso behoorlijk zijn mond gehouden de hele tijd? En misschien was 'ie zo blij dat 'ie van haar af was, dat 'ie dacht 'komt wel een keer, nu eerst een biefstukje'...
Dat idee had ik ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou dat denk ik dus echt dat hij "blij" is dat hij van haar af is, of opgelucht! Van de week bij Boulevard zag je beelden voorbij komen van Raf en Syl in "betere" tijden en je ziet Syl telkens om zijn nek hangen en dwangmatig kusjes geven en hij reageert daar heel ongemakkelijk op. Later zag je recente beelden van hem dat hij aan het voetballen was met Damián en daar zag hij er zoveel relaxter uit! Kan ook zijn dat ik het me verbeeld hoor... maar het is net of hij nu weer zichzelf kan zijn.
Ja, die indruk maakte hij naar mijn mening ook direct. Maar hij moet zichzelf ook wel aardig kwijt zijn geraakt in die relatie. Hij heeft een half jaar in een hotel geleefd, uit koffers, mét zeikende vrouw dat dat allemaal zo zwaar is, om een 'paleisje' te krijgen. Na de scheiding vindt 'ie binnen een week een nieuw huis en kan over. Je kan mij dan niet wijs maken dat het wonen in een hotel zijn idee was. Je bent dan wel heel ver verwijderd van wie je ooit was....quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou dat denk ik dus echt dat hij "blij" is dat hij van haar af is, of opgelucht! Van de week bij Boulevard zag je beelden voorbij komen van Raf en Syl in "betere" tijden en je ziet Syl telkens om zijn nek hangen en dwangmatig kusjes geven en hij reageert daar heel ongemakkelijk op. Later zag je recente beelden van hem dat hij aan het voetballen was met Damián en daar zag hij er zoveel relaxter uit! Kan ook zijn dat ik het me verbeeld hoor... maar het is net of hij nu weer zichzelf kan zijn.
Ik denk dat niemand daar ook over twijfelt, dat is in het algemeen ook al meer iets voor een vrouw om het perfecte huis te willen vinden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, die indruk maakte hij naar mijn mening ook direct. Maar hij moet zichzelf ook wel aardig kwijt zijn geraakt in die relatie. Hij heeft een half jaar in een hotel geleefd, uit koffers, mét zeikende vrouw dat dat allemaal zo zwaar is, om een 'paleisje' te krijgen. Na de scheiding vindt 'ie binnen een week een nieuw huis en kan over. Je kan mij dan niet wijs maken dat het wonen in een hotel zijn idee was. Je bent dan wel heel ver verwijderd van wie je ooit was....
Maar dit gezinshuis is ook niet voor 20 jaar, Raf is nog geen 30, die kan best nog een aantal jaartjes mee als voetballer. Zijn contract loopt tot ergens in 2015, grote kans dat het daarna weer verhuizen wordt. Met een beetje pech is dat een half jaar verbouwen om ergens 2 1/2 jaar te wonenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand daar ook over twijfelt, dat is in het algemeen ook al meer iets voor een vrouw om het perfecte huis te willen vinden.
Anderzijds; een net gescheiden man, met verdriet, die kraait ook niet zo enorm naar een specifiek appartement. Het is heus niet voor 20 jaar, dus op zich kan Raf dan toch ook snel kiezen, hij woont er alleen en af en toe is zijn zoon er, meer ook niet. Dat is ook 10 keer makkelijker zoeken dan een gezinshuis.
Ik zou ook niet een half jaar verbouwen voor 2,5 jaar woongeluk. Wie weet is het een huis wat ze wel altijd hadden willen houden, als tweede huis of wat dan ook, dan snap ik het wel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dit gezinshuis is ook niet voor 20 jaar, Raf is nog geen 30, die kan best nog een aantal jaartjes mee als voetballer. Zijn contract loopt tot ergens in 2015, grote kans dat het daarna weer verhuizen wordt. Met een beetje pech is dat een half jaar verbouwen om ergens 2 1/2 jaar te wonen
Syl zal hem wel ingefluisterd hebben 'Joh gewoon even stil houden, niet ontkennen, dat heeft geen zin, daar maak je je alleen maar meer verdacht mee, als wij maar weten dat het gelogen is' oid. Daar zie ik haar eventueel wel voor aan, zodat zij dan een tijdje de in elkaar geslagen zieligerd uit kon hangenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goede timing.quote:Sylvie van der Vaart dagelijks bang voor kanker
Sylvie van der Vaart is nog dagelijks bezig met kanker. Vier jaar geleden werd bekend dat de ziekte bij de 34-jarige presentatrice was geconstateerd, waarna ze succesvol werd geopereerd.
Toch zit de angst voor een terugkeer van de aandoening er nog in.
"Natuurlijk, je bent altijd een beetje bang", geeft ze toe tegenover de Duitse boulevardkrant Bild. "Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan kanker denk."
Van der Vaart, die in scheiding ligt met voetballer Rafael van der Vaart, vertelt ook dat ze de pruiken die ze ten tijde van haar behandeling droeg heeft bewaard.
"Ik heb ze nog steeds. Ik had er ook meerdere besteld, zelfs een roodharige."
Door: Novum
Nou, echt. Ik wil niet per se overal het negatieve achter zoeken of zo, maar het is wel heel typisch dat nét op de dag dat naar buiten komt dat ze geen klap heeft gehad, zij een bericht naar buiten moet doen over haar gezondheid, zodat mensen niet denken 'wat een bitch dat ze daarover gezwegen heeft', maar denken 'ahwwww, wat sneu, ze is nog elke dag bang dat ze weer ziek wordt'....quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, echt. Ik wil niet per se overal het negatieve achter zoeken of zo, maar het is wel heel typisch dat nét op de dag dat naar buiten komt dat ze geen klap heeft gehad, zij een bericht naar buiten moet doen over haar gezondheid, zodat mensen niet denken 'wat een bitch dat ze daarover gezwegen heeft', maar denken 'ahwwww, wat sneu, ze is nog elke dag bang dat ze weer ziek wordt'....
Of ze vragen in één interview naar álles wat ze maar kunnen bedenken, het kan. Ik twijfel ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, echt. Ik wil niet per se overal het negatieve achter zoeken of zo, maar het is wel heel typisch dat nét op de dag dat naar buiten komt dat ze geen klap heeft gehad, zij een bericht naar buiten moet doen over haar gezondheid, zodat mensen niet denken 'wat een bitch dat ze daarover gezwegen heeft', maar denken 'ahwwww, wat sneu, ze is nog elke dag bang dat ze weer ziek wordt'....
Mee eens.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
nouja wat een onzin, ze heeft een interview gegeven aan Bild, en onder andere wordt er natuurlijk gevraagd hoe het nu met haar gezondheid gaat., tuurlijk blijft die angst en de kans erin zitten dat het terug kan komen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Droom lekker verderquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:24 schreef sherezade het volgende:
[..]
nouja wat een onzin, ze heeft een interview gegeven aan Bild, en onder andere wordt er natuurlijk gevraagd hoe het nu met haar gezondheid gaat., tuurlijk blijft die angst en de kans erin zitten dat het terug kan komen.
Dat Novum vervolgens alleen dit gedeelte eruit pikt en vervolgens gaat plaatsen kan Sylvie niks aan doen, nu lijkt het alsof zij dit als officieel persbericht uit heeft gegeven en zij alsmaar de zielige wilt uithangen.
Dit heeft niks met typisch sylvie te maken...
wie heeft het hier toch over spelletjes spelen, ze heeft zich toch nooit erover uit gelaten wat er zich heeft voorgevallen??quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Toen speelde ze nog wel een ander spelletje he.... ze zal ongetwijfeld gedacht hebben dat stil blijven in haar voordeel zou werken. Wist zij veel dat de halve wereld dacht 'ALS 'ie haar al geslagen heeft, begrijp ik hem best' i.p.v. 'ahhhhh, wat zieluuuug voor Syl'
Nee en die Sophie van der Stap die gelijkertijd wordt geinterviewd met dezelfde vragen hoor je niemand over he....quote:
Yup, net als wat jij bij Yolanthe doet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:37 schreef sherezade het volgende:
[..]
Maar hier wordt ook overal wat achter gezocht, stil blijven is niet goed en was ze uit de school geklapt erover was het ook niet goed geweest...dan was daar weer wat over te zeiken...
nu noem je ook weer iemand opquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:40 schreef hexje het volgende:
[..]
Yup, net als wat jij bij Yolanthe doet.
De gate héét FAKEGATE, for crying out loud!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:37 schreef sherezade het volgende:
wie heeft het hier toch over spelletjes spelen, ze heeft zich toch nooit erover uit gelaten wat er zich heeft voorgevallen?? Als ze nu de Prive had gebeld en daar een 15 pagina tellend interview had gegeven over hoe slecht Raf wel niet voor haar was en dat hij haar mishandeld had..ja dan had ik gezegd oke...Maar hier wordt ook overal wat achter gezocht, stil blijven is niet goed en was ze uit de school geklapt erover was het ook niet goed geweest...dan was daar weer wat over te zeiken...Dan werd weer gezegd dat ze haar mond had moeten houden en aan haar zoon had moeten denken...
Tuurlijk johquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:40 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee en die Sophie van der Stap die gelijkertijd wordt geinterviewd met dezelfde vragen hoor je niemand over he....
tuurlijk wel, zulke vragen blijven altijd terug komen...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Tuurlijk johDenk je nou werkelijk dat er bij elk interview aan haar wordt gevraagd hoe het nu met haar ziekte gaat? Dit is echt niet zomaar naar buiten gebracht hoor.. zeker niet op dit moment.
Boehoe.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:40 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee en die Sophie van der Stap die gelijkertijd wordt geinterviewd met dezelfde vragen hoor je niemand over he....
Als jij dat wilt geloven, ga lekker je gang..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:45 schreef sherezade het volgende:
[..]
tuurlijk wel, zulke vragen blijven altijd terug komen...
net zoals ze al 3 jaar lang in ieder interviews vragen aan Yo of ze nog niet in verwachting is of zoals ze aan Whitney iedere keer vroegen of ze nog gebruikte.....dat is de media...
Heeeeyyy waar is de spijker op de kop opmerking gebleven?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Boehoe.![]()
![]()
Ondertussen huppelt ze vrolijk in haar gratis derde bh rond. In haar niet rode pruik.
Daar ben ik van overtuigd!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als jij dat wilt geloven, ga lekker je gang..
2 quotes, niet tof. Too muchie.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Heeeeyyy waar is de spijker op de kop opmerking gebleven?
Ik zag hem ineens verdwijnenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Heeeeyyy waar is de spijker op de kop opmerking gebleven?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Boehoe.![]()
![]()
Ondertussen huppelt ze vrolijk in haar gratis derde bh rond. In haar niet rode pruik.
Dat appartement waar Sylvie en Damian wonen is toch ook huur?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:45 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik bakken met geld had zou ik ook nog kritischer zijn wat betreft het kopen van een huis. Maar een half jaar in een hotel is weer het andere uiterste.
Volgens mij wel ja!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat appartement waar Sylvie en Damian wonen is toch ook huur?
Ze hebben toch 1 januari zelf aan Bild verklaard dat er die nacht een klap was gevallen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De gate héét FAKEGATE, for crying out loud!![]()
Het was een kleine moeite geweest om het management in de verklaring naar de media te laten toevoegen 'cliënten bestrijden dat er sprake is geweest van lichamelijk geweld en vragen ieder hun privacy te respecteren'. Maar neeeeeee, toen kwamen die verhalen over de klap haar briljant uit. Sylvie dacht echt dat ze heel veel betekende, maar het blijkt dat men meer geinteresseerd is in mevrouw van der Vaart dan mevrouw Meis en da's ff een tegenvaller
Het is sowieso een raar verhaal... Iets wat van 31 dec. op 1 januari gebeurd is staat op 1 januari ook in een krant... Maar ja daarin stond inderdaad dat hij haar geslagen heeft... En nu ontkent hij dat wat ook weer raar is want als zoiets NIET gebeurd is dan is dat toch wel iets wat je gelijk zou rechtzetten. Zeker Sylvie had dat in haar eerder interviews al moeten / kunnen doen naar mijn idee.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben toch 1 januari zelf aan Bild verklaard dat er die nacht een klap was gevallen?
Ik denk dat Raf in dat hele 'ze' niet zoveel in te brengen had, eerlijk gezegd....quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben toch 1 januari zelf aan Bild verklaard dat er die nacht een klap was gevallen?
Ook dat en wat zijn ze nou "thuis" per week?! Ook niet vaak volgens mij..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:56 schreef hexje het volgende:
Als je een half jaar in een hotel verblijft en je hebt het budget van Van der Vaart, dan heb je net zo'n suite als Richard Gere's karakter in Pretty Woman. Dan heb je echt geen lullige kamer waar je nauwelijks je kont kan keren. Dan houd je het echt wel een half jaar uit.
Ja, maar ja:quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:56 schreef hexje het volgende:
Als je een half jaar in een hotel verblijft en je hebt het budget van Van der Vaart, dan heb je net zo'n suite als Richard Gere's karakter in Pretty Woman. Dan heb je echt geen lullige kamer waar je nauwelijks je kont kan keren. Dan houd je het echt wel een half jaar uit.
Antwoord op vraag A; Huurhuizen zijn vies en uitgewoond, dat vind Sylvie Bah... en in een huurhuis heb je geen roomservicequote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar ja:
a. Waar is het voor nodig? Huur gewoon ergens een tijdelijk huis, denk ik dan?
b. Dan nog durfde ze te klagen, terwijl ze een hotelsuite had die groter is dan de gemiddelde eengezinswoning
A:Hotel is al ingericht. Scheelt tijdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar ja:
a. Waar is het voor nodig? Huur gewoon ergens een tijdelijk huis, denk ik dan?
b. Dan nog durfde ze te klagen, terwijl ze een hotelsuite had die groter is dan de gemiddelde eengezinswoning
Hehe, ze had de inrichting ook aan Raf kunnen laten, die is kennelijk in een weekje klaarquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:01 schreef hexje het volgende:
[..]
A:Hotel is al ingericht. Scheelt tijd
B: Omdat ze faket. De Grazia lezers moeten denken: Ah wat erg voor Syl!
Oh ja ik herinner me nu iets over een laundry servicequote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:00 schreef Starlie het volgende:
[..]
Antwoord op vraag A; Huurhuizen zijn vies en uitgewoond, dat vind Sylvie Bah... en in een huurhuis heb je geen roomservice
Antwoord op "vraag" B: Het is een verwend nest..
Serieus? Hahaha!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja ik herinner me nu iets over een laundry service
Dat zal het idd zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:56 schreef Starlie het volgende:
Maar we hebben nog niet heel het interview van Raf en Derksen gezien dus misschien zegt hij: "Ik heb haar niet geslagen, ik heb haar van me afgeduwd" En hebben ze nu alleen uitgezonden: "Ik heb haar niet geslagen".
Er staat me iets van bij, maar dat is echt al een jaar of 2/3 geleden, toen zaten ze al lang in een hotel en ging het over kleding. Maar ik weet de exacte uitspraak niet meer.quote:
Hoe weet jij dat die Sylvie uberhaupt aan het zeuren was dat het allemaal zo zwaar was? Was je erbij of is dat door iemand gezegd?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, die indruk maakte hij naar mijn mening ook direct. Maar hij moet zichzelf ook wel aardig kwijt zijn geraakt in die relatie. Hij heeft een half jaar in een hotel geleefd, uit koffers, mét zeikende vrouw dat dat allemaal zo zwaar is, om een 'paleisje' te krijgen. Na de scheiding vindt 'ie binnen een week een nieuw huis en kan over. Je kan mij dan niet wijs maken dat het wonen in een hotel zijn idee was. Je bent dan wel heel ver verwijderd van wie je ooit was....
Hoe kan je 'begrijpen' dat een persoon een ander persoon slaat? Je kent de situatie niet eens - mocht het daadwerkelijk zo zijn dat hij haar heeft geslagen. Jullie vullen allemaal haar gedachten in alsof jullie haar kennen en in haar hoofd kunnen kijken. Het grappige is: als zij meteen had gezegd dat die klap nooit heeft plaatsgevonden, hadden jullie dát ook weer afgekeurd met een zelfverzonnen reden. Kortom: het is nooit goed.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Toen speelde ze nog wel een ander spelletje he.... ze zal ongetwijfeld gedacht hebben dat stil blijven in haar voordeel zou werken. Wist zij veel dat de halve wereld dacht 'ALS 'ie haar al geslagen heeft, begrijp ik hem best' i.p.v. 'ahhhhh, wat zieluuuug voor Syl'
Klopt!quote:
Ja, vanavond om 21.00 op RTL7quote:Op zondag 24 maart 2013 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Dat interview, wanneer is dat ook alweer? Toch niet vanavond?
Oehquote:
Eens!! Hij is ook veel te normaal en leukquote:Op zondag 24 maart 2013 22:06 schreef alors het volgende:
Ik vond hem wel echt ontzettend sympathiek overkomen (zoals altijd eigenlijk). En ik ben ook wel erg geneigd om hem te geloven wat betreft die klap.
Maar waarom ga je pas na drie maanden ontkennen? Vreemd.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:06 schreef alors het volgende:
Ik vond hem wel echt ontzettend sympathiek overkomen (zoals altijd eigenlijk). En ik ben ook wel erg geneigd om hem te geloven wat betreft die klap.
Bron: http://www.telegraaf.nl/t(...)t_door_Cyprus__.htmlquote:Vermogen Raf en Sylvie verdampt door Cyprus
Een financiële strop dreigt voor Rafael en Sylvie. Showbizzdeskundige Jan Uriot praat je bij in de Privéflits.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:26 schreef piglet het volgende:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/t(...)t_door_Cyprus__.html
Hoorde vanmorgen Evert Santegoeds er ook over dat het vermoeden bestaat dat een groot deel van het vermogen van de van der Vaartjes op Cyprus stond en dat het af hangt van bij welke bank of ze een paar miljoen kwijt zijn of nagenoeg alles
Daar gaan 11mln redenen voor een verzoeningquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar gaan 11mln redenen voor een verzoening
Kan me niet voorstellen dat je als je zo veel geld hebt alles op een plaats stalt. Mensen die zoveel geld hebben worden hierin geadviseerd en zullen hun geld vaak op heel veel bankrekeningen in verschillende landen verspreiden. Dan zijn ze nu misschien een schijntje kwijt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:26 schreef piglet het volgende:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/t(...)t_door_Cyprus__.html
Hoorde vanmorgen Evert Santegoeds er ook over dat het vermoeden bestaat dat een groot deel van het vermogen van de van der Vaartjes op Cyprus stond en dat het af hangt van bij welke bank of ze een paar miljoen kwijt zijn of nagenoeg alles
sowieso heeft de adviseur niet al te best opgelet als die alles, of überhaupt wat in Cyprus heeft gestald. Zelfde als die mensen die voor een tienden van procenten meer rente hun geld naar IJsland verscheeptenquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je als je zo veel geld hebt alles op een plaats stalt. Mensen die zoveel geld hebben worden hierin geadviseerd en zullen hun geld vaak op heel veel bankrekeningen in verschillende landen verspreiden. Dan zijn ze nu misschien een schijntje kwijt.
Ze eet duidelijk weer hoorntjes.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:14 schreef Specularium het volgende:
Syl ziet er prima uit in de Hunkemoller reclame.
Ik dacht, ik zeg het even.
Wie weet sloeg zij wel eerst of daagde ze hem uit. Dat idee heb ik vanaf het begin eigenlijk al.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:16 schreef Starlie het volgende:
[..]
Eens!! Hij is ook veel te normaal en leuk
Voor Sylvie.
Zal wel iets gebeurd zijn maar dan ga ik
Voor een duw(tje)!
Van RTL-Z. Ben benieuwd naar de verklaring. Misschien valt het allemaal mee.quote:Sylvie en Rafael van der Vaart zijn mogelijk een flinke som geld kwijt. De twee hebben ieder een onderneming gevestigd op Cyprus, dat in een financiële crisis verkeert.
Volgens weekblad Privé zijn Sylvie en Rafael miljoenen kwijt omdat ze sinds 2002 ook hun spaargeld op Cyprus stalden. Het management van Sylvie en Rafael laat woensdag weten later op de dag met een verklaring te komen.
Uit het Cypriotische bedrijfsregister blijkt dat Rafa Sports Limited en Sylverie Productions Limited inderdaad gevestigd zijn op het eiland. Hoeveel geld de twee precies kwijt zijn, is niet bekend. Om de bankensector te redden heeft Cyprus met de Europese Unie afgesproken dat mensen en bedrijven met tegoeden boven honderdduizend euro bij moeten dragen aan de redding van het eiland.
Sylverie?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:05 schreef piglet het volgende:
[..]
Van RTL-Z. Ben benieuwd naar de verklaring. Misschien valt het allemaal mee.
Laten we het hopen voor zequote:Op woensdag 27 maart 2013 17:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik neem echt aan dat zij wel op tijd getipt zijn door de bank hoor
Dat gun ik ze nou ook weer niet.. Maar ja, is wel risico dat je neemt als je belasting probeert te ontwijken natuurlijk. Ook voor Raf en Syl.quote:
Ik heb er in ieder geval geen medelijden mee.quote:
Ik gun het niemand, maar zij hebben nog genoeg geld achter de hand. Waarom wensen dat zij op tijd getipt zijn, terwijl anderen gewoon moeten bloeden?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat gun ik ze nou ook weer niet.. Maar ja, is wel risico dat je neemt als je belasting probeert te ontwijken natuurlijk. Ook voor Raf en Syl.
Dit vooral, ze nemen zelf het risico. Maar evengoed gun ik niemand dat je geld zo ineens verdwenen is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat gun ik ze nou ook weer niet.. Maar ja, is wel risico dat je neemt als je belasting probeert te ontwijken natuurlijk. Ook voor Raf en Syl.
Nee dat tippen zou ik het ook niet mee eens zijn, vooral niet omdat ze er dan straks weer mee gaan pronken dat zij gelukkig gewaarschuwd waren. Zonder enig gevoel van meeleven te hebben voor de gewone mens in Cyprus die met hard werken net boven die grens zit en geld kwijt is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik gun het niemand, maar zij hebben nog genoeg geld achter de hand. Waarom wensen dat zij op tijd getipt zijn, terwijl anderen gewoon moeten bloeden?
Dan zou de bank iedereen toch wel op tijd getipt hebben?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik neem echt aan dat zij wel op tijd getipt zijn door de bank hoor
Ik vrees dat ze net zo de klos zijn als ieder ander.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou de bank iedereen toch wel op tijd getipt hebben?
En dat is best lullig voor ze, net als voor al die anderen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze net zo de klos zijn als ieder ander.
Het schijnt dat al die russen getipt zijn, en dat de bijkantoren van die banken in Londen en Moskou ook gewoon open waren. Dus die konden hun geld optijd wegsluizen. Maar of Raf & Syl daar interessant genoeg zijn om getipt te worden, ik vraag het me af.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze net zo de klos zijn als ieder ander.
Nou, ik vind het voor hen wel een tikje minder erg dan voor de mensen die met veel moeite een bedrag bij elkaar hebben gespaard en het geld in eigen land hebben gehouden om Icesave-scenario's te voorkomen. Om maar een voorbeeld te noemenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat is best lullig voor ze, net als voor al die anderen.
Ik denk dat het merendeel van de mensen met een Cypriotische spaarrekening met een saldo boven de ¤ 100.000,00 geen Cyprioten zijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik vind het voor hen wel een tikje minder erg dan voor de mensen die met veel moeite een bedrag bij elkaar hebben gespaard en het geld in eigen land hebben gehouden om Icesave-scenario's te voorkomen. Om maar een voorbeeld te noemen
Klopt. Daar heb ik dan ook geen medelijden mee. Maar met de Cyprioten wel...quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het merendeel van de mensen met een Cypriotische spaarrekening met een saldo boven de ¤ 100.000,00 geen Cyprioten zijn
Ja idd Froukje ook na het item: 'Nou dat is duidelijk!' Ik hardop tegen de tv 'Nee het is helemaal niet duidelijk, doos'quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:54 schreef Ole het volgende:
Ze doen een beetje vaag bij Boulevard. Ik vermoed dat er toch een aardig bedragje daar in Cyprus op een rekening stond
Het was een heel warrig verhaal...al was die ¤50k opmerking stiekem wel een beetje leukquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd Froukje ook na het item: 'Nou dat is duidelijk!' Ik hardop tegen de tv 'Nee het is helemaal niet duidelijk, doos'
Die en Lieke, ik vind het echt vreselijke vrouwenquote:
Dit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het merendeel van de mensen met een Cypriotische spaarrekening met een saldo boven de ¤ 100.000,00 geen Cyprioten zijn
Eeh.. ze zijn (bijna) alles boven een ton kwijt hoor http://nieuws247.com/news(...)ton-groot-deel-kwijtquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
En het doel van de onderneming in Cyprus was natuurlijk het ontduiken van belasting.
Vervelend voor ze als ze 20% moeten missen, maar de kans is groot dat het ze nog steeds minder kost dan wanneer ze hier of in Duitsland belasting hadden moeten betalen, dus medelijden? Neuh...
Dat hele verhaal over die Cyprus-constructie staat toch ergens in het begin van deze gate?
Het laatste wat ik meekreeg was 20% boven de ton, nou is dat natuurlijk ook een fiks bedrag, maar het lijkt me sterk dat ze meer dan de helft kwijt zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Eeh.. ze zijn (bijna) alles boven een ton kwijt hoor http://nieuws247.com/news(...)ton-groot-deel-kwijt
quote:Miljoenenstrop hangt Sylvie en Rafael boven het hoofd'
UPDATE Sylvie en Rafael van der Vaart hebben hun eigen ondernemingen, Rafa Sports Limited en Sylverie Productions Limited, gevestigd op Cyprus. Gezien de financiële crisis op het eiland zou de twee nu een miljoenenstrop boven het hoofd hangen.
Dat meldt weekblad Privé. Het Cypriotisch belastingklimaat is gunstiger en het zou goed kunnen dat de twee sterren ook hun inkomen op een Cypriotische bank laten storten. Volgens het blad stortten ze sinds 2002 in ieder geval hun spaargeld daar. Het magazine baseert dit op afschriften die ze in bezit heeft en spreekt over een 'miljoenenstrop' en het 'verdampen' van hun geld.
Om hoeveel geld het precies gaat, is niet bekend. Spaartegoeden tot 100.000 euro worden nog gegarandeerd, maar over grotere bedragen moet waarschijnlijk een heffing worden betaald. Als Sylvie en Rafael de miljoenen die ze verdienen op Cyprus hebben gestald, zullen ze een flinke som van hun vermogen zien verdampen.
'Playboy kan mij niet betalen'
Gisteren liet Sylvie tijdens de opnames van het Duitse Let's Dance, een show die ze samen met Daniel Hartwich presenteert, nog weten dat ze niet in Playboy had gestaan. Op de vraag of dat in de toekomst zou gebeuren, antwoordde ze: Playboy kan mij niet betalen.' Wellicht verandert ze in de toekomst nog van mening als ze minder geld tot haar beschikking heeft.
Hear, hear!quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef Laureline het volgende:
Dat is wel smullen hoor, die Cyprusgate. Twee verwende miljonairtjes, waarbij het geld binnenstroomt, die nog minder belasting willen betalen dan een doorsnee kantoorman, en dan, met andere graaiers, hun ' bedrijf' in Cyprus verstigen, om al het geld vooral zelf te kunnen houden. Want je zou eens normaal je belasting betalen, tsk.
En dan nu ineens alles kwijt zijn! Ik vind het heerlijk. Zoveel gerechtigheid, dat zie je bijna alleen nog in sprookjes en soaps
Ik giecheldequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef Laureline het volgende:
Dat is wel smullen hoor, die Cyprusgate. Twee verwende miljonairtjes, waarbij het geld binnenstroomt, die nog minder belasting willen betalen dan een doorsnee kantoorman, en dan, met andere graaiers, hun ' bedrijf' in Cyprus verstigen, om al het geld vooral zelf te kunnen houden. Want je zou eens normaal je belasting betalen, tsk.
En dan nu ineens alles kwijt zijn! Ik vind het heerlijk. Zoveel gerechtigheid, dat zie je bijna alleen nog in sprookjes en soaps
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef Laureline het volgende:
Daar is natuurlijk helemaal niets mis mee als je ziet wat voor bizarre belastingen er worden geind.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef Laureline het volgende:
om al het geld vooral zelf te kunnen houden
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:54 schreef Ole het volgende:
Rafa Sports Limited en Sylverie Productions Limited
Veel wel. In Cyprus zit het pensioensysteem anders in elkaar. Na het wisselen van werkgever krijg je het geld direct mee en zul je zelf moeten sparen voor je oude dag.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet eens!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 06:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Veel wel. In Cyprus zit het pensioensysteem anders in elkaar. Na het wisselen van werkgever krijg je het geld direct mee en zul je zelf moeten sparen voor je oude dag.
Nee, maar kennelijk wel als je na dertig jaar trouwe dienst bedankt wordt door je baas, zie de post van Tinkepink.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:21 schreef Cynix ® het volgende:
Voor je een inzamelingsactie begint, we hebben het wel over spaarders met meer dan 100.000 ¤ spaargeld, he?
Dat hark je met een krantenwijkje in de vrieskou niet bijelkaar.
quote:Story heeft Sylvie om een reactie gevraagd
Het past wel bij zijn imago als goedzak die een beetje over zich heen laat lopen door zo' n haaibaai.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou geen 3 maanden mijn mond houden als ik uitgemaakt wordt voor het slaan van mijn vrouw. Ik vind het erg apart.
Ik denk ook echt dat dat het is. Een beetje vent gaat toch ook geen half jaar in een hotel leven omdat madam dat wil? Hij komt een beetje los, denk ik...quote:Op donderdag 4 april 2013 16:38 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Het past wel bij zijn imago als goedzak die een beetje over zich heen laat lopen door zo' n haaibaai.
Mwah, kan best, maar voor de hele wereld laten staan dat je je vrouw geslagen hebt? Ik geloof er geen moer van.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:38 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Het past wel bij zijn imago als goedzak die een beetje over zich heen laat lopen door zo' n haaibaai.
Hij ging er kennelijk al die tijd van uit dat zij dat recht zou zetten.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah, kan best, maar voor de hele wereld laten staan dat je je vrouw geslagen hebt? Ik geloof er geen moer van.Of hij moet een verzoening willen.
Veel voor haar doen, sure, maar dit, neh.
Misschien is er iets ergers aan de hand dan die klap waarvan ze nog minder graag willen dat het boven water komt. Dat wordt ook een beetje gesuggereerd met het feit dat er wel wat vooraf was gegaan aan het incident waardoor hij zo kwaad was.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah, kan best, maar voor de hele wereld laten staan dat je je vrouw geslagen hebt? Ik geloof er geen moer van.Of hij moet een verzoening willen.
Veel voor haar doen, sure, maar dit, neh.
Maar da's dan toch eerder een reden om die klap niet te ontkennen? Nu heb je kans dat mensen gaan graven, terwijl je met een 'ja, stom, nooit meer doen' er klaar mee was geweest.....quote:Op donderdag 4 april 2013 16:56 schreef MightyMightyM het volgende:
Misschien is er iets ergers aan de hand dan die klap waarvan ze nog minder graag willen dat het boven water komt. Dat wordt ook een beetje gesuggereerd met het feit dat er wel wat vooraf was gegaan aan het incident waardoor hij zo kwaad was.
Dat is natuurlijk helemaal fraai; naar buiten brengen dat je je man vergeven hebt dat hij je geslagen heeft.... terwijl hij je niet geslagen heeft.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:56 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Misschien is er iets ergers aan de hand dan die klap waarvan ze nog minder graag willen dat het boven water komt. Dat wordt ook een beetje gesuggereerd met het feit dat er wel wat vooraf was gegaan aan het incident waardoor hij zo kwaad was.
Ik vond het al zo vreemd dat ze dat zelf zo snel naar buiten brachten, evenals het feit dat zij hem al had vergeven.
Hoe is dat bericht dan naar buiten gekomen, zou bijna denken dat Bild de hele handel bijelkaar verzonnen heeft. Maar dan kan je ook wel eerder reageren dan 3 maanden later.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk helemaal fraai; naar buiten brengen dat je je man vergeven hebt dat hij je geslagen heeft.... terwijl hij je niet geslagen heeft.
Waarbij we er van uit gaan dat dat nu wel gebeurd is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:43 schreef Deisyy het volgende:
...door de waarheid over de klap niet naar buiten te brengen.
Dat zou je haast verwachten, maar ik kan me niet voorstellen dat Raf het is, want dan zou Sylvie dat wel gebruikt hebben om de zielige verlaten vrouw te spelen. En als het Sylvie zou zijn geweest, dan snap ik al helemaal niet waarom Raf zich laat wegzetten als wifebeater.quote:
Ik ga er van uit dat er Raf niet geklapt heeft.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarbij we er van uit gaan dat dat nu wel gebeurd is.
Het draait hier ook al overuren in mijn bovenkamer, en ik kan ook niet echt iets bedenken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zou je haast verwachten, maar ik kan me niet voorstellen dat Raf het is, want dan zou Sylvie dat wel gebruikt hebben om de zielige verlaten vrouw te spelen. En als het Sylvie zou zijn geweest, dan snap ik al helemaal niet waarom Raf zich laat wegzetten als wifebeater.
Ik denk dat er iets anders geks gebeurd is, of gaande is alleen ik kan niets bedenken wat plausibel is.
Zou Sylvie iemand vermoord hebben...en omdat Raf niet wil dat Damian zonder moeder opgroeit het verzwijgen???quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Het draait hier ook al overuren in mijn bovenkamer, en ik kan ook niet echt iets bedenken.
Zeker weten dat Syl niet vies is van een avontuurtje hier en daarquote:
Ik denk gewoon dat Rafael ontzettend onderdrukt en gekleineerd is in die relatie en nu meer tot zichzelf komt en denkt 'ja daaaaaaag Sylvie, met je gelulquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:37 schreef Uccie het volgende:
Zou er dan toch iemand zijn vreemdgegaan?Dat zou je haast verwachten, maar ik kan me niet voorstellen dat Raf het is, want dan zou Sylvie dat wel gebruikt hebben om de zielige verlaten vrouw te spelen. En als het Sylvie zou zijn geweest, dan snap ik al helemaal niet waarom Raf zich laat wegzetten als wifebeater.Ik denk dat er iets anders geks gebeurd is, of gaande is alleen ik kan niets bedenken wat plausibel is.
Dat zou goed kunnen..quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat Rafael ontzettend onderdrukt en gekleineerd is in die relatie en nu meer tot zichzelf komt en denkt 'ja daaaaaaag Sylvie, met je gelul'....
Ooh weet jij meer?????quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:47 schreef paulaner het volgende:
[..]
Zeker weten dat Syl niet vies is van een avontuurtje hier en daar
Het zou reden van echtscheiding kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vast dat ze af en toe wel het hoorntje van haar ijs opeet, dat is best avontuurlijk!
Jaquote:
Ja maar wát?quote:Op zondag 7 april 2013 23:38 schreef Leandra het volgende:
Of er is iets heel anders waar Raf (terecht) zo boos om is.
Ik kan wel wat bedenken, maar voor je het weet is het door Santegoeds tot waarheid gebombardeerd...quote:
Ik zat ook al aan zoiets te denken. In elk geval dat ze iets gedaan heeft achter zijn rug om.quote:Op zondag 7 april 2013 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan wel wat bedenken, maar voor je het weet is het door Santegoeds tot waarheid gebombardeerd...
Maar stel nou dat ze bijvoorbeeld zwanger was, en om wat voor reden dan ook abortus heeft laten plegen terwijl hij het niet wist?
Bijvoorbeeld, bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 8 april 2013 00:08 schreef Ole het volgende:
http://www.bild.de/unterh(...)n-29907450.bild.html
Kan iemand even c/p?
quote:HSV-Star Rafael van der Vaart hat sich neu verliebt! Ausgerechnet in Sylvies Busenfreundin Sabia Boulahrouz, eine Hamburgerin mit türkischen Wurzeln. Wochenlang wich sie Sylvie nach der Trennung nicht von der Seite. Jetzt die Überraschung.
1000 Mal berührt, 1000 Mal ist nichts passiert ... und dann hat es ZOOM gemacht.
ES IST DIE LIEBES-SENSATION DES JAHRES!
HSV-Star Rafael van der Vaart (30) ist nach der Trennung von Sylvie (34) frisch verliebt. In Sabia Boulahrouz (35)! Die beste Freundin von Rafaels Ex-Frau!
Rafael van der Vaart zu BILD: „Wir kennen uns seit Jahren, waren immer gute Freunde. In den letzten Wochen haben sich bei uns beiden überraschend große Gefühle entwickelt.“
Er erklärt: „Durch Vertrauen ist Zuneigung entstanden.“
Pech im Spiel, aber Glück in der Liebe. Sabia: „Wir sind ja erst seit Kurzem zusammen. Wir lassen es ganz ruhig angehen. Unsere Liebe braucht Zeit, um sich zu entwickeln.“
Rafael und die Busenfreundin von Sylvie. Hat Sabia etwa der besten Freundin den Mann ausgespannt? Läuft Rafas Ex da nicht Sturm?
Sabia Boulahrouz, die von Profi-Kicker und Ex-HSV-Star Khalid (31, jetzt Sporting Lissabon) getrennt lebt, zu BILD: „Ich denke nicht, dass Sylvie sauer ist. Wir sind ja erst lange nach der Trennung zusammen gekommen. Sie weiß über unsere Beziehung Bescheid.“ Sie fügt hinzu: „Sylvie lebt nun ihr eigenes Leben.“
Das neue Leben von Rafael und Sabia beginnt jetzt ...
Och, Saab vent d'r eigen medisch leed niet zo irritant uitquote:Op maandag 8 april 2013 00:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Van de ene golddigger naar de andere?
Ik weiger dit te geloven. Van de ene fakert naar de andere fakert.quote:'Rafael van der Vaart nu met Sabia Boulahrouz'
Voetballer Rafael van der Vaart heeft een relatie met Sabia Boulahrouz, een goede vriendin van zijn ex-vrouw Sylvie Meis.
Dat meldt de Duitse krant Bild in de nacht van zondag op maandag op de site.
"We kennen elkaar al jaren en waren altijd goede vrienden. De afgelopen weken hebben zich bij ons verrassend grote gevoelens ontwikkeld'', aldus de 30-jarige Van der Vaart tegen het boulevardblad.
Het huwelijk van Van der Vaart met Sylvie Meis strandde begin dit jaar nadat de international zijn echtgenote tijdens een feestje met Oud en Nieuw een klap zou hebben gegeven. Op dat feestje was ook de toenmalige vrouw van collega-voetballer Khalid Boulahrouz aanwezig. Beide stellen maakten in januari hun scheiding bekend.
Volgens Bild zou Meis al op de hoogte zijn van het nieuwe liefdesgeluk van haar ex. ''Ik denk niet dat Sylvie boos is. We zijn pas na hun breuk bij elkaar gekomen", aldus Boulahrouz.
Door: ANP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is beter! Veel beter!quote:Op maandag 8 april 2013 07:29 schreef Karina het volgende:
Huh watIk lees het net in het AD. Wat een plottwist. Het lijkt GTST wel.
Hahahaha!quote:Op maandag 8 april 2013 07:57 schreef Montelly het volgende:
Moet Raf nu Khalid z'n kinderen opvoeden?![]()
![]()
Je kunt Syl er gewoon vanaf knippen. Is volgens mij al eens gedaan aan het begin van deze reeks.quote:Op maandag 8 april 2013 07:57 schreef Deisyy het volgende:
Dit is te makkelijk, toen ik 1 januari deze foto zag was dat wel het eerste wat ik dacht.
[ afbeelding ]
Uiteraard, ze doet het niet voor minder.quote:Op maandag 8 april 2013 07:42 schreef dennis83 het volgende:
Sylvie schijnt inmiddels een schathemeltjerijke Duitser aan de haak te hebben geslagen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sabi%C3%A1_virusquote:The Sabiá virus is an enveloped RNA virus and is highly infectious and lethal
Sylvienews, is dat haar eigen profiel?quote:
geen idee, ik zag het op geenstijlquote:Op maandag 8 april 2013 08:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sylvienews, is dat haar eigen profiel?
Ach het blijft een simpele kampertquote:Op maandag 8 april 2013 04:05 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik weiger dit te geloven. Van de ene fakert naar de andere fakert.
Ah vandaar.quote:
Natuurlijk om zo dicht mogelijk erop te zitten en zonder dat het opvalt intiem te zijn met Raf. Het moment dat Raf beschikbaar werd scheidde ze van Khalid.quote:Op maandag 8 april 2013 08:28 schreef Pisces29 het volgende:
Yeah right, en dan non-stop met Sylvie op pad, ook net na het bekend worden van de breuk. NeuhDie krant heeft gewoon niks te melden. Dus dan maar het inkoppertje.
Ze was toch al lang niet meer samen met Khalid?quote:Op maandag 8 april 2013 08:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Natuurlijk om zo dicht mogelijk erop te zitten en zonder dat het opvalt intiem te zijn met Raf. Het moment dat Raf beschikbaar werd scheidde ze van Khalid.
Dat viel mij ook een beetje tegen, ja.quote:
De breuk werd destijds ook gemeld, compleet met quotes over De Klap.quote:Op maandag 8 april 2013 09:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn hemel, het nieuws is ook behoorlijk aan inflatie onderhevig.
Dat is niet het officiële twitter account van Sylviequote:Op maandag 8 april 2013 09:27 schreef ntm het volgende:
Raf heeft het bevestigd toch? En de foto die Sylvie tweette zegt al meer dan genoeg vind ik.
Oja wacht nu zie ik hetquote:Op maandag 8 april 2013 09:28 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat is niet het officiële twitter account van Sylvie
Had ik ook gedacht ja!quote:Op maandag 8 april 2013 09:01 schreef dennis83 het volgende:
Sabia is 35 en daarmee net iets ouder dan Sylvie, die volgende week 35 wordt. Dacht dat Raf (30) na de scheiding voor een jong wijffie zou gaan en dan meteen aan de tweede leg zou beginnen. Niet dus.
Was er niet ook een gezegde over dat een beste vriendin iets anders is dan een loopjongen? Anyway, kan me voorstellen dat je als vriendin van mevrouw Meis denkt 'vriendin schmiendin' en er met haar ex vandoor gaat. Rafael is hopelijk gewoon slimmer dan datquote:Op maandag 8 april 2013 08:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze was toch al lang niet meer samen met Khalid?
Als het echt waar is; waar is dat gezegde over niks beginnen met de ex van je beste vriendin?
quote:Op maandag 8 april 2013 08:17 schreef Ole het volgende:
[..]
Je kunt Syl er gewoon vanaf knippen. Is volgens mij al eens gedaan aan het begin van deze reeks.
twitter:showbiznewz twitterde op maandag 08-04-2013 om 09:22:09Rafael van der Vaart en Sabia Boulahrouz daten http://t.co/25TqpghYVV reageer retweet
twitter:BartelsFreek twitterde op maandag 08-04-2013 om 08:14:19haha! v je vriendinnen moet je het hebben, of zoiets 'Rafael van der Vaart is samen met Sabia Boulahrouz' http://t.co/plHgvAraVQ via @NUnl reageer retweet
Ja dat, alsof Syvie iets de wereld in slingert wat afbreuk doet aan haar perfecte leventje. Haar Grazia-column en twitteraccount staan beiden op testbeeld..quote:Op maandag 8 april 2013 09:28 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat is niet het officiële twitter account van Sylvie
Totaal krankzinning. Wist niet wat ik zag.quote:
Kunnen we hieruit concluderen dat de breuk tussen Raf en Syl al ver voor oud en nieuw heeft plaatsgevonden?quote:Wij zijn pas lang na hun breuk bij elkaar gekomen.
Ja, maar Grazia quote Bild, toch?quote:Op maandag 8 april 2013 10:21 schreef Starlie het volgende:
Dit schijnt Raf gezegd te hebben, post Grazia net op Facebook:
"“We kennen elkaar al jaren en waren altijd goede vrienden. De afgelopen weken hebben zich bij ons verrassend grote gevoelens ontwikkeld”, aldus de 30-jarige Rafael tegen het blad"
http://www.grazia.nl/show(...)abia-bouhlarouz.html
Ik zou op zijn minst toch wel ietwat ontstemd zijn als mijn BFF het met mijn (sinds nog geen 3 maanden) ex zou aanleggen.quote:Op maandag 8 april 2013 10:19 schreef Haaibaaike het volgende:
'Rafael van der Vaart vindt liefde bij Sabia Boulahrouz'
AMSTERDAM -
Ruim drie maanden na de geruchtmakende breuk met Sylvie, lijkt Rafael van der Vaart de liefde weer te hebben gevonden... bij Sabia Boulahrouz, de ex van collega Khalid Boulahrouz en de beste vriendin van Sylvie!
Het Duitse Bild Zeitung weet het in ieder geval zeker. De 31-jarige sterspeler van HSV en de 35-jarige voetbalvrouw, die zich na de breuk van de Van der Vaartjes vooral de steun en toeverlaat van Sylvie toonde, hebben in de afgelopen weken meer dan vriendschappelijke gevoelens voor elkaar gekregen.
Uit de mond van Sabia tekent de Duitse krant op: ,,We zijn pas kort samen. We doen het rustig aan. Onze liefde heeft tijd nodig om zich te ontwikkelen."
Bang dat Sylvie kwaad wordt, is Sabia niet: ,,Wij zijn pas lang na hun breuk bij elkaar gekomen. Ze weet hiervan. En Sylvie leeft nu haar eigen leven
Het is ook wel een mega cliché... Het leven als soap nemen ze wel heel serieusquote:Op maandag 8 april 2013 10:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou op zijn minst toch wel ietwat ontstemd zijn als mijn BFF het met mijn (sinds nog geen 3 maanden) ex zou aanleggen.
Dat was toch eigenlijk wel bekend?quote:Op maandag 8 april 2013 10:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kunnen we hieruit concluderen dat de breuk tussen Raf en Syl al ver voor oud en nieuw heeft plaatsgevonden?
Ik zou furieus zijn over zulk hoogverraad, zowel van mijn "beste vriendin" als van mijn ex.quote:Op maandag 8 april 2013 10:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou op zijn minst toch wel ietwat ontstemd zijn als mijn BFF het met mijn (sinds nog geen 3 maanden) ex zou aanleggen.
Da's wel toevallig ja..ik geloof er ook niks vanquote:Op maandag 8 april 2013 10:29 schreef SEMTEX het volgende:
Ik geloof er geen snars van dat ze dit pas recent weten, het is allemaal net te toevallig. Raf en Sylvie scheiden en mevr. Boulahrouz volgt. Dit speelde al veel langer.
Boulahrouz was toch eerder maar pas later bekend?quote:Op maandag 8 april 2013 10:29 schreef SEMTEX het volgende:
Ik geloof er geen snars van dat ze dit pas recent weten, het is allemaal net te toevallig. Raf en Sylvie scheiden en mevr. Boulahrouz volgt. Dit speelde al veel langer.
quote:Op maandag 8 april 2013 10:29 schreef SEMTEX het volgende:
Sylvie wel, die gaat vast anoniem blaadjes met opruiiende teksten aan Hamburgse bomen ophangen!quote:Op maandag 8 april 2013 10:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou furieus zijn over zulk hoogverraad, zowel van mijn "beste vriendin" als van mijn ex.
En dan ben ik niet iemand die haatdragend wraak gaat zoeken, maar bij zo'n situatie zou er wel eea stuk gaan denk ik![]()
Nah, dat is niet logisch, tenzij die "klap" die Sylvie gekregen had dan geen letterlijke klap was maar een figuurlijke klap in het gezicht.quote:Op maandag 8 april 2013 10:36 schreef Scorpie het volgende:
Mijn vermoeden is overigens dat Raffie Sabia heeft liggen aanduwen tijdens O&N en dat Sylvie er toen achter is gekomen.
En dat Sylvie degene is die Raf geklapt heeft.quote:Op maandag 8 april 2013 10:36 schreef Scorpie het volgende:
Mijn vermoeden is overigens dat Raffie Sabia heeft liggen aanduwen tijdens O&N en dat Sylvie er toen achter is gekomen.
Oh darn, dat kan het ook nog zijn; dat zijn gerommel met Sabia de ultieme wraak isquote:Op maandag 8 april 2013 10:39 schreef Scorpie het volgende:
Die Sabia ziet er overigens wel appetijtelijk uit, je kan het slechter treffen om uit wraak mee naar bed te gaan.
Raf en Sylvie toch eerder en later de Boularouzquote:Op maandag 8 april 2013 10:35 schreef Leandra het volgende:
Boulahrouz was toch eerder maar pas later bekend?
Het is een nek aan nek race tussen Sylvie en de Iron Lady. De Iron Lady wint op techniek.quote:Op maandag 8 april 2013 10:42 schreef alors het volgende:
Sabia komt op mij in interviews iig wel over als een leuker, warmer mens dan Sylvie. Maarja, aan de andere kant, wie niet?
Khalid was niet op het oud en nieuw feestje van de vd Vaarts..... volgens mij speelt die scheiding al veel langer maar hebben ze het buiten de publiciteit gehouden.quote:Op maandag 8 april 2013 10:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Raf en Sylvie toch eerder en later de Boularouz!
Ja dat heeft ze zelf ook gezegd, toen Khalid naar Lissabon ging is zij gewoon in Hamburg gebleven met de kinderen.quote:Op maandag 8 april 2013 10:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Khalid was niet op het oud en nieuw feestje van de vd Vaarts..... volgens mij speelt die scheiding al veel langer maar hebben ze het buiten de publiciteit gehouden.
Dat klopt Khalid was niet op het O&N feestje..Kan goed zijn dat jij gelijk hebt..Dat het langer rommelt.quote:Op maandag 8 april 2013 10:45 schreef Leandra het volgende:
Khalid was niet op het oud en nieuw feestje van de vd Vaarts..... volgens mij speelt die scheiding al veel langer maar hebben ze het buiten de publiciteit gehouden.
Hahaha geweldigquote:Op maandag 8 april 2013 10:38 schreef alors het volgende:
Deze uit de OP is nu wel heel toepasselijk![]()
[ afbeelding ]
Dacht dat het wel ergens stond..quote:Op maandag 8 april 2013 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Officieel niet natuurlijk, ze zijn zelfs nog samen in dat 400 m² appartement gaan wonen.
I think you're rightquote:Op maandag 8 april 2013 10:36 schreef Scorpie het volgende:
Of abortus wilde laten plegen en hij was het er niet mee eens. Werd ze een paar dagen na de start van fakegate niet gespot bij een kliniek waar ook een gynaecoloog gevestigd was?quote:Op zondag 7 april 2013 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan wel wat bedenken, maar voor je het weet is het door Santegoeds tot waarheid gebombardeerd...
Maar stel nou dat ze bijvoorbeeld zwanger was, en om wat voor reden dan ook abortus heeft laten plegen terwijl hij het niet wist?
Bijvoorbeeld, bijvoorbeeld.
Maar dan gaat Syl. de volgende dag toch niet gezellig met Sabia op stap?quote:Op maandag 8 april 2013 10:36 schreef Scorpie het volgende:
Dat is gewoon bizz, alles voor de fotoquote:Op maandag 8 april 2013 10:52 schreef Starlie het volgende:
[..]
Maar dan gaat Syl. de volgende dag toch niet gezellig met Sabia op stap?
Ze gingen vaak op stap Sylvie en Sabia erg vreemd achteraf.quote:Op maandag 8 april 2013 10:52 schreef Starlie het volgende:
Maar dan gaat Syl. de volgende dag toch niet gezellig met Sabia op stap?
Ik was even recente foto's zoeken, maar kan niets vindenquote:Op maandag 8 april 2013 11:00 schreef Starlie het volgende:
Zijn Syl. en Sabia onlangs nog gespot samen??
quote:Op maandag 8 april 2013 07:57 schreef Montelly het volgende:
Moet Raf nu Khalid z'n kinderen opvoeden?![]()
![]()
Zelden vrouwen zo fake zien lachen!quote:Op maandag 8 april 2013 11:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja joh het zijn van die puur natuur meiden, lekker gewoon gebleven!
quote:Op maandag 8 april 2013 11:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja
Frenemies smiling faking together
Kampers hebben hun eigen moresquote:Op maandag 8 april 2013 11:16 schreef dennis83 het volgende:
Is het eigenlijk geen ongeschreven wet onder voetballers dat je van elkaars echtgenotes afblijft? Dat je vriendinnen/ minnaressen deelt ok. Maar met de vrouw van een collega? Eerlijk gezegd lijkt me dat niets voor Rafaël van der Vaart.
Sylvie hobbelde toch ook van de ene naar de andere voetballer? Een voetballer kan dus ook van de ene naar de andere (ex)voetbalvrouw hobbelenquote:Op maandag 8 april 2013 11:16 schreef dennis83 het volgende:
Is het eigenlijk geen ongeschreven wet onder voetballers dat je van elkaars echtgenotes afblijft? Dat je vriendinnen/ minnaressen deelt ok. Maar met de vrouw van een collega? Eerlijk gezegd lijkt me dat niets voor Rafaël van der Vaart.
Boulah voetbalt toch al lang zat verder weg om te weten dat die relatie al lang en breed over is.quote:Op maandag 8 april 2013 10:29 schreef SEMTEX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |