Ja idd Froukje ook na het item: 'Nou dat is duidelijk!' Ik hardop tegen de tv 'Nee het is helemaal niet duidelijk, doos'quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:54 schreef Ole het volgende:
Ze doen een beetje vaag bij Boulevard. Ik vermoed dat er toch een aardig bedragje daar in Cyprus op een rekening stond
Het was een heel warrig verhaal...al was die ¤50k opmerking stiekem wel een beetje leukquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd Froukje ook na het item: 'Nou dat is duidelijk!' Ik hardop tegen de tv 'Nee het is helemaal niet duidelijk, doos'
Die en Lieke, ik vind het echt vreselijke vrouwenquote:
Dit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het merendeel van de mensen met een Cypriotische spaarrekening met een saldo boven de ¤ 100.000,00 geen Cyprioten zijn
Eeh.. ze zijn (bijna) alles boven een ton kwijt hoor http://nieuws247.com/news(...)ton-groot-deel-kwijtquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
En het doel van de onderneming in Cyprus was natuurlijk het ontduiken van belasting.
Vervelend voor ze als ze 20% moeten missen, maar de kans is groot dat het ze nog steeds minder kost dan wanneer ze hier of in Duitsland belasting hadden moeten betalen, dus medelijden? Neuh...
Dat hele verhaal over die Cyprus-constructie staat toch ergens in het begin van deze gate?
Het laatste wat ik meekreeg was 20% boven de ton, nou is dat natuurlijk ook een fiks bedrag, maar het lijkt me sterk dat ze meer dan de helft kwijt zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Eeh.. ze zijn (bijna) alles boven een ton kwijt hoor http://nieuws247.com/news(...)ton-groot-deel-kwijt
quote:Miljoenenstrop hangt Sylvie en Rafael boven het hoofd'
UPDATE Sylvie en Rafael van der Vaart hebben hun eigen ondernemingen, Rafa Sports Limited en Sylverie Productions Limited, gevestigd op Cyprus. Gezien de financiële crisis op het eiland zou de twee nu een miljoenenstrop boven het hoofd hangen.
Dat meldt weekblad Privé. Het Cypriotisch belastingklimaat is gunstiger en het zou goed kunnen dat de twee sterren ook hun inkomen op een Cypriotische bank laten storten. Volgens het blad stortten ze sinds 2002 in ieder geval hun spaargeld daar. Het magazine baseert dit op afschriften die ze in bezit heeft en spreekt over een 'miljoenenstrop' en het 'verdampen' van hun geld.
Om hoeveel geld het precies gaat, is niet bekend. Spaartegoeden tot 100.000 euro worden nog gegarandeerd, maar over grotere bedragen moet waarschijnlijk een heffing worden betaald. Als Sylvie en Rafael de miljoenen die ze verdienen op Cyprus hebben gestald, zullen ze een flinke som van hun vermogen zien verdampen.
'Playboy kan mij niet betalen'
Gisteren liet Sylvie tijdens de opnames van het Duitse Let's Dance, een show die ze samen met Daniel Hartwich presenteert, nog weten dat ze niet in Playboy had gestaan. Op de vraag of dat in de toekomst zou gebeuren, antwoordde ze: Playboy kan mij niet betalen.' Wellicht verandert ze in de toekomst nog van mening als ze minder geld tot haar beschikking heeft.
Hear, hear!quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef Laureline het volgende:
Dat is wel smullen hoor, die Cyprusgate. Twee verwende miljonairtjes, waarbij het geld binnenstroomt, die nog minder belasting willen betalen dan een doorsnee kantoorman, en dan, met andere graaiers, hun ' bedrijf' in Cyprus verstigen, om al het geld vooral zelf te kunnen houden. Want je zou eens normaal je belasting betalen, tsk.
En dan nu ineens alles kwijt zijn! Ik vind het heerlijk. Zoveel gerechtigheid, dat zie je bijna alleen nog in sprookjes en soaps
Ik giecheldequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef Laureline het volgende:
Dat is wel smullen hoor, die Cyprusgate. Twee verwende miljonairtjes, waarbij het geld binnenstroomt, die nog minder belasting willen betalen dan een doorsnee kantoorman, en dan, met andere graaiers, hun ' bedrijf' in Cyprus verstigen, om al het geld vooral zelf te kunnen houden. Want je zou eens normaal je belasting betalen, tsk.
En dan nu ineens alles kwijt zijn! Ik vind het heerlijk. Zoveel gerechtigheid, dat zie je bijna alleen nog in sprookjes en soaps
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef Laureline het volgende:
Daar is natuurlijk helemaal niets mis mee als je ziet wat voor bizarre belastingen er worden geind.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef Laureline het volgende:
om al het geld vooral zelf te kunnen houden
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:54 schreef Ole het volgende:
Rafa Sports Limited en Sylverie Productions Limited
Veel wel. In Cyprus zit het pensioensysteem anders in elkaar. Na het wisselen van werkgever krijg je het geld direct mee en zul je zelf moeten sparen voor je oude dag.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het merendeel van de mensen met een Cypriotische spaarrekening met een saldo boven de ¤ 100.000,00 geen Cyprioten zijn
Oh, dat wist ik niet eens!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 06:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Veel wel. In Cyprus zit het pensioensysteem anders in elkaar. Na het wisselen van werkgever krijg je het geld direct mee en zul je zelf moeten sparen voor je oude dag.
Nee, maar kennelijk wel als je na dertig jaar trouwe dienst bedankt wordt door je baas, zie de post van Tinkepink.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:21 schreef Cynix ® het volgende:
Voor je een inzamelingsactie begint, we hebben het wel over spaarders met meer dan 100.000 ¤ spaargeld, he?
Dat hark je met een krantenwijkje in de vrieskou niet bijelkaar.
quote:Story heeft Sylvie om een reactie gevraagd
Het past wel bij zijn imago als goedzak die een beetje over zich heen laat lopen door zo' n haaibaai.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou geen 3 maanden mijn mond houden als ik uitgemaakt wordt voor het slaan van mijn vrouw. Ik vind het erg apart.
Ik denk ook echt dat dat het is. Een beetje vent gaat toch ook geen half jaar in een hotel leven omdat madam dat wil? Hij komt een beetje los, denk ik...quote:Op donderdag 4 april 2013 16:38 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Het past wel bij zijn imago als goedzak die een beetje over zich heen laat lopen door zo' n haaibaai.
Mwah, kan best, maar voor de hele wereld laten staan dat je je vrouw geslagen hebt? Ik geloof er geen moer van.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:38 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Het past wel bij zijn imago als goedzak die een beetje over zich heen laat lopen door zo' n haaibaai.
Hij ging er kennelijk al die tijd van uit dat zij dat recht zou zetten.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah, kan best, maar voor de hele wereld laten staan dat je je vrouw geslagen hebt? Ik geloof er geen moer van.Of hij moet een verzoening willen.
Veel voor haar doen, sure, maar dit, neh.
Misschien is er iets ergers aan de hand dan die klap waarvan ze nog minder graag willen dat het boven water komt. Dat wordt ook een beetje gesuggereerd met het feit dat er wel wat vooraf was gegaan aan het incident waardoor hij zo kwaad was.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah, kan best, maar voor de hele wereld laten staan dat je je vrouw geslagen hebt? Ik geloof er geen moer van.Of hij moet een verzoening willen.
Veel voor haar doen, sure, maar dit, neh.
Maar da's dan toch eerder een reden om die klap niet te ontkennen? Nu heb je kans dat mensen gaan graven, terwijl je met een 'ja, stom, nooit meer doen' er klaar mee was geweest.....quote:Op donderdag 4 april 2013 16:56 schreef MightyMightyM het volgende:
Misschien is er iets ergers aan de hand dan die klap waarvan ze nog minder graag willen dat het boven water komt. Dat wordt ook een beetje gesuggereerd met het feit dat er wel wat vooraf was gegaan aan het incident waardoor hij zo kwaad was.
Dat is natuurlijk helemaal fraai; naar buiten brengen dat je je man vergeven hebt dat hij je geslagen heeft.... terwijl hij je niet geslagen heeft.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:56 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Misschien is er iets ergers aan de hand dan die klap waarvan ze nog minder graag willen dat het boven water komt. Dat wordt ook een beetje gesuggereerd met het feit dat er wel wat vooraf was gegaan aan het incident waardoor hij zo kwaad was.
Ik vond het al zo vreemd dat ze dat zelf zo snel naar buiten brachten, evenals het feit dat zij hem al had vergeven.
Hoe is dat bericht dan naar buiten gekomen, zou bijna denken dat Bild de hele handel bijelkaar verzonnen heeft. Maar dan kan je ook wel eerder reageren dan 3 maanden later.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk helemaal fraai; naar buiten brengen dat je je man vergeven hebt dat hij je geslagen heeft.... terwijl hij je niet geslagen heeft.
Waarbij we er van uit gaan dat dat nu wel gebeurd is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:43 schreef Deisyy het volgende:
...door de waarheid over de klap niet naar buiten te brengen.
Dat zou je haast verwachten, maar ik kan me niet voorstellen dat Raf het is, want dan zou Sylvie dat wel gebruikt hebben om de zielige verlaten vrouw te spelen. En als het Sylvie zou zijn geweest, dan snap ik al helemaal niet waarom Raf zich laat wegzetten als wifebeater.quote:
Ik ga er van uit dat er Raf niet geklapt heeft.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarbij we er van uit gaan dat dat nu wel gebeurd is.
Het draait hier ook al overuren in mijn bovenkamer, en ik kan ook niet echt iets bedenken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zou je haast verwachten, maar ik kan me niet voorstellen dat Raf het is, want dan zou Sylvie dat wel gebruikt hebben om de zielige verlaten vrouw te spelen. En als het Sylvie zou zijn geweest, dan snap ik al helemaal niet waarom Raf zich laat wegzetten als wifebeater.
Ik denk dat er iets anders geks gebeurd is, of gaande is alleen ik kan niets bedenken wat plausibel is.
Zou Sylvie iemand vermoord hebben...en omdat Raf niet wil dat Damian zonder moeder opgroeit het verzwijgen???quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Het draait hier ook al overuren in mijn bovenkamer, en ik kan ook niet echt iets bedenken.
Zeker weten dat Syl niet vies is van een avontuurtje hier en daarquote:
Ik denk gewoon dat Rafael ontzettend onderdrukt en gekleineerd is in die relatie en nu meer tot zichzelf komt en denkt 'ja daaaaaaag Sylvie, met je gelulquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:37 schreef Uccie het volgende:
Zou er dan toch iemand zijn vreemdgegaan?Dat zou je haast verwachten, maar ik kan me niet voorstellen dat Raf het is, want dan zou Sylvie dat wel gebruikt hebben om de zielige verlaten vrouw te spelen. En als het Sylvie zou zijn geweest, dan snap ik al helemaal niet waarom Raf zich laat wegzetten als wifebeater.Ik denk dat er iets anders geks gebeurd is, of gaande is alleen ik kan niets bedenken wat plausibel is.
Dat zou goed kunnen..quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat Rafael ontzettend onderdrukt en gekleineerd is in die relatie en nu meer tot zichzelf komt en denkt 'ja daaaaaaag Sylvie, met je gelul'....
Ooh weet jij meer?????quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:47 schreef paulaner het volgende:
[..]
Zeker weten dat Syl niet vies is van een avontuurtje hier en daar
Het zou reden van echtscheiding kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vast dat ze af en toe wel het hoorntje van haar ijs opeet, dat is best avontuurlijk!
Jaquote:
Ja maar wát?quote:Op zondag 7 april 2013 23:38 schreef Leandra het volgende:
Of er is iets heel anders waar Raf (terecht) zo boos om is.
Ik kan wel wat bedenken, maar voor je het weet is het door Santegoeds tot waarheid gebombardeerd...quote:
Ik zat ook al aan zoiets te denken. In elk geval dat ze iets gedaan heeft achter zijn rug om.quote:Op zondag 7 april 2013 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan wel wat bedenken, maar voor je het weet is het door Santegoeds tot waarheid gebombardeerd...
Maar stel nou dat ze bijvoorbeeld zwanger was, en om wat voor reden dan ook abortus heeft laten plegen terwijl hij het niet wist?
Bijvoorbeeld, bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 8 april 2013 00:08 schreef Ole het volgende:
http://www.bild.de/unterh(...)n-29907450.bild.html
Kan iemand even c/p?
quote:HSV-Star Rafael van der Vaart hat sich neu verliebt! Ausgerechnet in Sylvies Busenfreundin Sabia Boulahrouz, eine Hamburgerin mit türkischen Wurzeln. Wochenlang wich sie Sylvie nach der Trennung nicht von der Seite. Jetzt die Überraschung.
1000 Mal berührt, 1000 Mal ist nichts passiert ... und dann hat es ZOOM gemacht.
ES IST DIE LIEBES-SENSATION DES JAHRES!
HSV-Star Rafael van der Vaart (30) ist nach der Trennung von Sylvie (34) frisch verliebt. In Sabia Boulahrouz (35)! Die beste Freundin von Rafaels Ex-Frau!
Rafael van der Vaart zu BILD: „Wir kennen uns seit Jahren, waren immer gute Freunde. In den letzten Wochen haben sich bei uns beiden überraschend große Gefühle entwickelt.“
Er erklärt: „Durch Vertrauen ist Zuneigung entstanden.“
Pech im Spiel, aber Glück in der Liebe. Sabia: „Wir sind ja erst seit Kurzem zusammen. Wir lassen es ganz ruhig angehen. Unsere Liebe braucht Zeit, um sich zu entwickeln.“
Rafael und die Busenfreundin von Sylvie. Hat Sabia etwa der besten Freundin den Mann ausgespannt? Läuft Rafas Ex da nicht Sturm?
Sabia Boulahrouz, die von Profi-Kicker und Ex-HSV-Star Khalid (31, jetzt Sporting Lissabon) getrennt lebt, zu BILD: „Ich denke nicht, dass Sylvie sauer ist. Wir sind ja erst lange nach der Trennung zusammen gekommen. Sie weiß über unsere Beziehung Bescheid.“ Sie fügt hinzu: „Sylvie lebt nun ihr eigenes Leben.“
Das neue Leben von Rafael und Sabia beginnt jetzt ...
Och, Saab vent d'r eigen medisch leed niet zo irritant uitquote:Op maandag 8 april 2013 00:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Van de ene golddigger naar de andere?
Ik weiger dit te geloven. Van de ene fakert naar de andere fakert.quote:'Rafael van der Vaart nu met Sabia Boulahrouz'
Voetballer Rafael van der Vaart heeft een relatie met Sabia Boulahrouz, een goede vriendin van zijn ex-vrouw Sylvie Meis.
Dat meldt de Duitse krant Bild in de nacht van zondag op maandag op de site.
"We kennen elkaar al jaren en waren altijd goede vrienden. De afgelopen weken hebben zich bij ons verrassend grote gevoelens ontwikkeld'', aldus de 30-jarige Van der Vaart tegen het boulevardblad.
Het huwelijk van Van der Vaart met Sylvie Meis strandde begin dit jaar nadat de international zijn echtgenote tijdens een feestje met Oud en Nieuw een klap zou hebben gegeven. Op dat feestje was ook de toenmalige vrouw van collega-voetballer Khalid Boulahrouz aanwezig. Beide stellen maakten in januari hun scheiding bekend.
Volgens Bild zou Meis al op de hoogte zijn van het nieuwe liefdesgeluk van haar ex. ''Ik denk niet dat Sylvie boos is. We zijn pas na hun breuk bij elkaar gekomen", aldus Boulahrouz.
Door: ANP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is beter! Veel beter!quote:Op maandag 8 april 2013 07:29 schreef Karina het volgende:
Huh watIk lees het net in het AD. Wat een plottwist. Het lijkt GTST wel.
Hahahaha!quote:Op maandag 8 april 2013 07:57 schreef Montelly het volgende:
Moet Raf nu Khalid z'n kinderen opvoeden?![]()
![]()
Je kunt Syl er gewoon vanaf knippen. Is volgens mij al eens gedaan aan het begin van deze reeks.quote:Op maandag 8 april 2013 07:57 schreef Deisyy het volgende:
Dit is te makkelijk, toen ik 1 januari deze foto zag was dat wel het eerste wat ik dacht.
[ afbeelding ]
Uiteraard, ze doet het niet voor minder.quote:Op maandag 8 april 2013 07:42 schreef dennis83 het volgende:
Sylvie schijnt inmiddels een schathemeltjerijke Duitser aan de haak te hebben geslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |