Dat viel mij ook een beetje tegen, ja.quote:
De breuk werd destijds ook gemeld, compleet met quotes over De Klap.quote:Op maandag 8 april 2013 09:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn hemel, het nieuws is ook behoorlijk aan inflatie onderhevig.
Dat is niet het officiële twitter account van Sylviequote:Op maandag 8 april 2013 09:27 schreef ntm het volgende:
Raf heeft het bevestigd toch? En de foto die Sylvie tweette zegt al meer dan genoeg vind ik.
Oja wacht nu zie ik hetquote:Op maandag 8 april 2013 09:28 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat is niet het officiële twitter account van Sylvie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik ook gedacht ja!quote:Op maandag 8 april 2013 09:01 schreef dennis83 het volgende:
Sabia is 35 en daarmee net iets ouder dan Sylvie, die volgende week 35 wordt. Dacht dat Raf (30) na de scheiding voor een jong wijffie zou gaan en dan meteen aan de tweede leg zou beginnen. Niet dus.
Was er niet ook een gezegde over dat een beste vriendin iets anders is dan een loopjongen? Anyway, kan me voorstellen dat je als vriendin van mevrouw Meis denkt 'vriendin schmiendin' en er met haar ex vandoor gaat. Rafael is hopelijk gewoon slimmer dan datquote:Op maandag 8 april 2013 08:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze was toch al lang niet meer samen met Khalid?
Als het echt waar is; waar is dat gezegde over niks beginnen met de ex van je beste vriendin?
quote:Op maandag 8 april 2013 08:17 schreef Ole het volgende:
[..]
Je kunt Syl er gewoon vanaf knippen. Is volgens mij al eens gedaan aan het begin van deze reeks.
twitter:showbiznewz twitterde op maandag 08-04-2013 om 09:22:09Rafael van der Vaart en Sabia Boulahrouz daten http://t.co/25TqpghYVV reageer retweet
twitter:BartelsFreek twitterde op maandag 08-04-2013 om 08:14:19haha! v je vriendinnen moet je het hebben, of zoiets 'Rafael van der Vaart is samen met Sabia Boulahrouz' http://t.co/plHgvAraVQ via @NUnl reageer retweet
Ja dat, alsof Syvie iets de wereld in slingert wat afbreuk doet aan haar perfecte leventje. Haar Grazia-column en twitteraccount staan beiden op testbeeld..quote:Op maandag 8 april 2013 09:28 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat is niet het officiële twitter account van Sylvie
Totaal krankzinning. Wist niet wat ik zag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |