Bloemen, ik kreeg er geen. Geen punt want van > Dubbelpeen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Exact. Dan wordt dat dons op den duur wat steviger. Lijkt het nog wat.
Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef HL_Dog43 het volgende: De bond is de weg helemaal kwijt. Een gele kaart = 10 minuten om af te koelen? Nigga please.
Voor de B-categorie amateurs ja. Of schaar je PSV nu ook al onder de amateurs?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef HL_Dog43 het volgende: De bond is de weg helemaal kwijt. Een gele kaart = 10 minuten om af te koelen? Nigga please.
Moet Bommeltje vaak afkoelen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Het is pure logica, een haarzakje groeit vanuit onder de huid, met scheren snij je alleen het stukje haar boven de huid er af maar het heeft verder geen invloed op de dikte en volume van het haarzakje, dat doet testosteron.
Baardgroei is puur genetisch, ander zou iedereen met een Ruud van Nistelrooij baard rond lopen door te scheren.
Het is pure logica, een haarzakje groeit vanuit onder de huid, met scheren snij je alleen het stukje haar boven de huid er af maar het heeft verder geen invloed op de dikte en volume van het haarzakje, dat doet testosteron.
Baardgroei is puur genetisch, ander zou iedereen met een Ruud van Nistelrooij baard rond lopen door te scheren.
Of ga er even serieus op in
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Het is misschien niet zijn zaak maar hij heeft wel gelijk. De hele generatie lijkt veel meer met zichzelf bezig te zijn, als ze er maar fresh bijlopen zodat ze hun foto op instagram kunnen zetten.
Geld, playstation, blackberry/iphone, gucci troep, tattoo's en snapbacks. De YOLO generatie zonder enige vorm van zelfkennis en zelfkritiek.
Het is misschien niet zijn zaak maar hij heeft wel gelijk. De hele generatie lijkt veel meer met zichzelf bezig te zijn, als ze er maar fresh bijlopen zodat ze hun foto op instagram kunnen zetten.
Geld, playstation, blackberry/iphone, gucci troep, tattoo's en snapbacks. De YOLO generatie zonder enige vorm van zelfkennis en zelfkritiek.
Sprak Cruijff of Beenhakker niet ooit over een patatgeneratie wat ook niks zou worden
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Er zijn er maar een paar die de macho uithangen hoor. Zijn ook genoeg voorbeelden van jonge talenten waar je nooit iets van hoort, Locadia, Maher, die gasten van FC. Scandinavië. Wat Depay doet past niet echt bij een club als PSV heb ik het gevoel. Vind het zelf ook vreemd gedrag wat Depay soms laat zien, maar het is niet aan die dikke rooie om daar iets over te zeggen.
Klopt. Maar het is altijd toch al zo geweest dat de ene generatie over de nieuwe generatie klaagt. Zal in de toekomst niet anders zijn.
daarom kan ik me niet zo druk maken om wat Koeman zegt
Er zijn er maar een paar die de macho uithangen hoor. Zijn ook genoeg voorbeelden van jonge talenten waar je nooit iets van hoort, Locadia, Maher, die gasten van FC. Scandinavië. Wat Depay doet past niet echt bij een club als PSV heb ik het gevoel. Vind het zelf ook vreemd gedrag wat Depay soms laat zien, maar het is niet aan die dikke rooie om daar iets over te zeggen.
Er zijn er echt zat die op mij overkomen dat ze al de beste ter wereld zijn. Depay is er een van, maar ook een Lukoki bijvoorbeeld. Laat die jongens eerst maar eens wat presteren, dan kunnen ze op hun 28e altijd nog macho doen als je het gemaakt hebt.
Heb ik altijd moeite mee dan. Vooral dat hij nog oud zeer richting PSV lijkt te hebben, terwijl hij dat volledig aan zichzelf te danken heeft.
Ik zie in deze uitspraak niet echt het oude zeer naar PSV toe. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. Misschien moet Depay dit als wakeup call gaan gebruiken. Hoe kan het zijn dat een Tonny en Boetius wel in de (voor)selectie van Nederland zitten en hij niet. Talent alleen is niet genoeg.
Ik zie in deze uitspraak niet echt het oude zeer naar PSV toe. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. Misschien moet Depay dit als wakeup call gaan gebruiken. Hoe kan het zijn dat een Tonny en Boetius wel in de (voor)selectie van Nederland zitten en hij niet. Talent alleen is niet genoeg.
Nee, niet zozeer in deze uitspraak inderdaad. Maar hij heeft altijd zijn zegje klaar over PSV. Daarom waardeer ik ook bijna geen enkele uitspraak die uit zijn schedel komt. En hij zal vast ook nog wel gelijk hebben in deze. Maar Tonny en Boetius spelen ook meer dan Depay, dat wel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Nee, niet zozeer in deze uitspraak inderdaad. Maar hij heeft altijd zijn zegje klaar over PSV. Daarom waardeer ik ook bijna geen enkele uitspraak die uit zijn schedel komt. En hij zal vast ook nog wel gelijk hebben in deze. Maar Tonny en Boetius spelen ook meer dan Depay, dat wel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan natuurlijk komen dat Advocaat niet snel de jeugd de kans geeft, maar in het verloop van het seizoen is hij zelfs tot 3e keuze op links verworden achter Mertens en Lens. Dat is dus gewoon een degradatie met vorig seizoen. Ik denk dat het ook een beetje aan Memphis zelf ligt.
Het kan natuurlijk komen dat Advocaat niet snel de jeugd de kans geeft, maar in het verloop van het seizoen is hij zelfs tot 3e keuze op links verworden achter Mertens en Lens. Dat is dus gewoon een degradatie met vorig seizoen. Ik denk dat het ook een beetje aan Memphis zelf ligt.
Dat laatste denk ik ook. Sterker nog, dat weet ik wel zeker. Maar of het nou zo heel gek is.. Hij heeft gewoon enorme concurrentie voor zich momenteel. Ik verwacht dat Lens en/of Mertens wel vertrekt deze zomer. Dus dan is er automatisch ook meer speeltijd.
Dat laatste denk ik ook. Sterker nog, dat weet ik wel zeker. Maar of het nou zo heel gek is.. Hij heeft gewoon enorme concurrentie voor zich momenteel. Ik verwacht dat Lens en/of Mertens wel vertrekt deze zomer. Dus dan is er automatisch ook meer speeltijd.
Maar hij had aan het begin van het seizoen minder concurrentie. Toen was Lens/Narsingh nog geen reële optie voor links. Dus ergens is het misgegaan voor Depay.
Maar hij had aan het begin van het seizoen minder concurrentie. Toen was Lens/Narsingh nog geen reële optie voor links. Dus ergens is het misgegaan voor Depay.
Narsingh vast op rechts en Mertens op links. Er wordt altijd gewisseld met elkaar op die posities, bij PSV. Dus als dan blijkt dat Narsingh ook goed vanaf links kan, kon je het ergens wel verwachten. Lens heeft een hele sterke periode gehad, waarvoor hij nog steeds krediet heeft bij Dick. Daarom zet hem er ook niet snel naast, dus dat maakt weer Depay kind van de rekening. Maar ik verwacht dat Depay komende wedstrijd speelt, met Lens in de spits en Toivonen erachter. Dan kan hij het laten zien, 2 wedstrijden iniedergeval
Maar je ziet het, als Depay echt laat zien met voetbal bezig te zijn en minder met randzaken, zoals Locadia, krijgt ook hij sneller een kans.
Op donderdag 21 maart 2013 14:58 schreef Ad_Infinitum het volgende: Typisch dat Koeman dit roept in een cruciale fase waarin die jongen kansen gaat krijgen vanwege schorsing van Mertens. Eikel dat het is. Al heeft hij wel gelijk natuurlijk.
Inderdaad. Hij heeft het wel erg vaak over PSV. Opmerkelijk.
Mhaw, opmerkelijk? Psv is de enige trieste club en alleen daar lopen debielen rond. Meer dan logisch dat hij en ook andere het vaak alleen over psv hebben.
Dat het niet echt chique is om dit soort dingen te gaan roepen over een club. Bovendien is het niet de eerste keer dat hij het doet, laat hem zich lekker met Feyenoord bemoeien
Dat het niet echt chique is om dit soort dingen te gaan roepen over een club. Bovendien is het niet de eerste keer dat hij het doet, laat hem zich lekker met Feyenoord bemoeien
Jullie zijn toch een eckte topclub? Dan wordt je wel eens genoemd in de media.
Genoemd worden in de media is wat anders. Koeman heeft blijkbaar een drang om over andere clubs te praten in de media, dat begrijp ik niet helemaal. Niet dat het mij boeit oid, vind het alleen apart. Ben het ook met Koeman eens wat dit betreft.
Ik heb Koeman eigenlijk nog nooit negatief over zijn PSV periode horen praten terwijl hij dat wel over AZ doet bijvoorbeeld. Denk niet echt dat er bij hem oud zeer zit wat dat betreft.
Neemt niet weg dat hij dat soort opmerkingen van mij ook wel achterwege mag houden.
Op donderdag 21 maart 2013 15:53 schreef Caland het volgende: Ik heb Koeman eigenlijk nog nooit negatief over zijn PSV periode horen praten terwijl hij dat wel over AZ doet bijvoorbeeld. Denk niet echt dat er bij hem oud zeer zit wat dat betreft.
Neemt niet weg dat hij dat soort opmerkingen van mij ook wel achterwege mag houden.
komt ook omdat Koeman daarvoor al een hele tijd bij PSV had gezeten en dat dat gewoon een hele fijne periode was. Koeman en PSV is gewoon een fijne band ondanks de onrust die er wel in trainersloopbaan geweest zijn bij PSV.
Het is zielige timing, hij zegt het alleen om de druk op die jongen te vergroten. Beetje jammer van zo'n groot sportman.
Depay moet hier ook maar wel gewoon tegen kunnen hoor.
Depay moet hier ook maar wel gewoon tegen kunnen hoor.
Eens. Misschien moet Depay het maar eens als signaal opvatten als zo'n grote naam uit de voetbalwereld dat zegt (en Koeman is niet de enige, zijn eigen trainer - ook figuurlijk gezien geen kleintje in de voetbalwereld - heeft zich ook al wat in die strekking laten ontvallen) en er iets aan doen. Maar daarvoor is het al te laat ben ik bang.
Depay is een beetje een speler met Amsterdamse bluf. Ik denk dat daar ook helemaal niets mis mee is, laat hem lekker op zijn bek gaan..hij is tenslotte nog zo jong Ik denk ook dat als hij het vertrouwen krijgt dat het een hele goede speler kan worden. Maar ik denk dat Advocaat gewoon niet de juiste trainer is voor dit soort spelers.
Komt ook mede door EL en NOS die hem elke dag bezoeken
Kan me nog een persconferentie van Koeman herinneren waar hij Van Gaal een hak zette terwijl hij gewoon naast hem zat.. Was nog in zijn PSV tijd overigens, vlak na een overwinning op AZ. Koeman prikt precies waar hij pijn doet, hoort er gewoon bij. Het seizoen van Feyenoord is allang geslaagd, wat ze nu hebben is allemaal extra. Voor PSV ligt het anders, die moeten kampioen worden. Dat EL/NOS hem opzoeken is logisch, Feyenoord is kampioenskandidaat. De directe concurrent pakken daarom extra leuk. Verder heeft hij gewoon gelijk over het ego van Depay. Niets is leuker dan nét zulke mannetjes even billenkoek te geven in de media.
Giorgos Katidis is voor de rest van het seizoen geschorst door zijn club AEK Athene. De voetballer bracht dit weekend de Hitlergroet, nadat hij de winnende treffer had gemaakt in de wedstrijd tegen Veria (2-1).
Eerder legde de Griekse bond EPO de 20-jarige speler al een levenslange schorsing op voor alle nationale ploegen. Katidis was aanvoerder van Griekenland onder 19, dat vorig jaar de EK finale verloor van Spanje. Hij speelde dit seizoen in Griekenland -21.
Zwaarste straf 'AEK Athene heeft besloten de speler niet meer op te stellen in het seizoen 2012/'13. Dat is de zwaarste straf die we op dit moment kunnen opleggen', meldde de club vandaag in een statement.
'Of de speler na dit seizoen bij de club kan blijven, zal na de zomer worden besloten. Hij zal ten eerste moeten aantonen dat zijn gedrag het resultaat was van onvolwassenheid en geen uiting van zijn denkbeelden. Ten tweede willen we ons ervan verzekeren dat zijn eventuele terugkeer in het elftal geen negatieve gevolgen heeft voor de club.'
Zaterdagavond huilde Katidis in de kleedkamer. Hij beweerde dat hij geen idee had wat het gebaar betekende. Gisteren vroeg de voetballer zelf om uit de selectie gezet te worden. Hij noemde zijn gedrag totaal onacceptabel. 'Ik voel me verschrikkelijk voor hen die ik kwaad heb gemaakt met de stommiteit die ik begaan heb. Ik heb begrip voor de straf die de Griekse bond me heeft opgelegd en ben ze een excuus schuldig. Ze hebben me tot de speler gemaakt die ik nu ben.'
'Ik kan de klok helaas niet terugdraaien. Maar ik wil graag duidelijk maken dat ik geen racist, neo-nazi of fascist ben. Mensen moeten weten dat ik een stiefneef heb uit Puerto Rico. Mijn hele familie is afkomstig uit het gebied bij de Zwarte Zee en we hebben ernstig racisme meegemaakt in Griekenland.'
Carrière op het spel 'Ik heb geen reden om naar excuses te zoeken, ik zat compleet verkeerd. Ik moet er boete voor doen. Ik ben pas 20 jaar en heb mijn carrière op het spel gezet. Ik wil mijn excuses aanbieden aan mijn teamgenoten en iedereen die betrokken is bij de club. Ik wist gewoon niet wat ik precies deed, toen ik dat doelpunt vierde. Al is dat geen excuus', zegt de middenvelder tegen persbureau AP.
De daad van Katidis viel toevallig samen met de 70ste herdenking afgelopen zondag van de deportatie van Griekse joden naar nazikampen in de Tweede Wereldoorlog. 'De Hitlergroet van Katidis was een belediging voor nabestaanden van slachtoffers van het Nazi-regime', oordeelde de Griekse bond EPO, die de voetballer ook een boete oplegde van 40.000 euro.
De Duitse trainer van AEK Athene, Ewald Lienen, stelde dit weekend nog dat zijn speler geen idee had wat het gebaar betekende. Daar komt hij vandaag in Bild Zeitung met een stevige veroordeling op terug. 'Ik heb het in het stadion helemaal niet gezien. Maar nu ik de beelden heb teruggezien, heb ik de indruk dat hij voor duizend procent zeker wist wat hij deed.
Totale overmoed Lienen vindt dat AEK Athene de voetballer ook na dit seizoen niet meer mag opstellen. 'Het is een onvolwassen jongen, die leeft in zijn eigen wereld. Hij lijdt aan totale overmoed, denkt dat hij het middelpunt van het universum is. Hij heeft een gebrek aan respect voor zijn superieuren en collega's'
Klinkt als een goede vervanger voor de Stroot in de zomer. Om de moraal in het team hoog te houden zeg maar.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Kaartverkoop bekerfinale start vrijdag: 17.500 kaarten voor trein, bus en eigen vervoer
De verkoop voor de bekerfinale AZ-PSV voor PSV fans start vrijdag 22 maart om 10.00 uur en eindigt uiterlijk dinsdag 7 mei om 14.00 uur. Er zijn voor deze finale 17.500 plaatsen beschikbaar voor PSV fans. Er zijn zowel kaarten voor eigen vervoer of in combinatie met een bus- of treinreis. Bovendien rijdt er een speciale Phoxy Express voor fans tot en met twaalf jaar en hun begeleiders. Je kunt per PSV Club Card vier kaarten kopen.
Toegangskaart eigen vervoer ¤ 38,- Toegangskaart in combinatie met busreis ¤ 46,- Toegangskaart in combinatie met treinreis ¤ 44,- Toegangskaart in combinatie met de Phoxy Express ¤ 41,-
Vier kaarten per Club Card
Gebrek aan spelers binnen de selectie die leuk zijn om tegen te spelen en dus wil geen één club komen?
Edit: kennelijk vragen Milan en Benfica te veel geld. Ik blijf erbij dat het sowieso veeleluker is om tegen oud-sterren te spelen. Romario kan vast wel wat tijd vrijmaken. Als die komt mogen ze verder wat mij betreft Twan Scheepers, Jurgen Dirkx, Addo en Lucius opstellen....
[ Bericht 18% gewijzigd door Ad_Infinitum op 21-03-2013 22:48:03 ]
Gebrek aan spelers binnen de selectie die leuk zijn om tegen te spelen en dus wil geen één club komen?
Edit: kennelijk vragen Milan en Benfica te veel geld. Ik blijf erbij dat het sowieso veeleluker is om tegen oud-sterren te spelen. Romario kan vast wel wat tijd vrijmaken. Als die komt mogen ze verder wat mij betreft Twan Scheepers, Jurgen Dirkx, Addo en Lucius opstellen....
Ronaldo kan nu ook meedoen zonder dat het lachwekkend eruitziet.
EINDHOVEN - Het door PSV geplande jubileumduel juli staat op losse schroeven.
De wedstrijd zou worden gespeeld in het kader van het 100-jarig jubileum van de club. Droomtegenstander FC Barcelona bleek eerder al niet haalbaar, onderhandelingen met AC Milan en Benfica verlopen ook moeilijk. PSV moet veel geld betalen aan deze teams en heeft daarnaast niet de zekerheid dat het eigen stadion in juli goedgevuld is. Afblazen van de jubileumwedstrijd is nog niet aan de orde, maar wel een serieuze optie.
De club speelt op 31 augustus, de feitelijke verjaardag van PSV, wel een thuiswedstrijd in de eredivisie.
Nog steeds belachelijk dat Barcelona niet komt, contract = contract ook wanneer je Barcelona bent.
Disclaimer: Mits ik geen nieuwsbericht gemist heb was het volgens mij vastgelegd tijdens de transfer van Afellay dat Barcelona zou komen bij het 100 jarig bestaan.
Nog steeds belachelijk dat Barcelona niet komt, contract = contract ook wanneer je Barcelona bent.
Disclaimer: Mits ik geen nieuwsbericht gemist heb was het volgens mij vastgelegd tijdens de transfer van Afellay dat Barcelona zou komen bij het 100 jarig bestaan.
PSV heeft Barca zelf afgezegd omdat Barca geen sterrenteam kon garanderen.
Jeroen Zoet zal in de zomer terugkeren naar PSV. De doelman wordt dit seizoen voor het tweede jaar op rij gehuurd door RKC Waalwijk, dat onlangs te horen heeft gekregen dat een nieuwe verhuurperiode definitief is uitgesloten. Dat zegt Joost de Wit, algemeen directeur van RKC, vrijdag in het Algemeen Dagblad.
EINDHOVEN - Algemeen directeur Tiny Sanders van PSV is vrijdag te gast in het Omroep Brabant tv-programma FC Onder Ons. Sanders zal in FC Onder Ons uitgebreid ingaan op de situatie bij de Eindhovense club.
FC Onder Ons, gepresenteerd door Paul Post en met ook PSV-watcher Thijs Slegers aan tafel, is vrijdag vanaf 17.53 uur te zien op Omroep Brabant TV.
Op vrijdag 22 maart 2013 07:54 schreef Dj_Day-V het volgende: Jeroen Zoet zal in de zomer terugkeren naar PSV. De doelman wordt dit seizoen voor het tweede jaar op rij gehuurd door RKC Waalwijk, dat onlangs te horen heeft gekregen dat een nieuwe verhuurperiode definitief is uitgesloten. Dat zegt Joost de Wit, algemeen directeur van RKC, vrijdag in het Algemeen Dagblad.
Goed nieuws
Idd, gefrustreerde Messi die Blind na trapt omdat hij Blind niet voorbij komt en dus het veld moet verlaten.
Grappig dat de hele Eredivisie Blind voorbij komt maar Messi zou dat niet kunnen , Blind is een dravertje, maar niet een goede verdediger dus herzie je tekst eens.
Grappig dat de hele Eredivisie Blind voorbij komt maar Messi zou dat niet kunnen , Blind is een dravertje, maar niet een goede verdediger dus herzie je tekst eens.
Jezus hap niet zo
CDA Die partij is 0,0 geloofwaardig. PSV heeft zich dus nergens om zich druk over te maken, op de komende wedstrijden na. Vooral Roda gaat een zware kluif worden.
Op vrijdag 22 maart 2013 13:34 schreef HL_Dog43 het volgende: CDA Die partij is 0,0 geloofwaardig. PSV heeft zich dus nergens om zich druk over te maken, op de komende wedstrijden na. Vooral Roda gaat een zware kluif worden.
Naar Roda-uit is bijna altijd lastig, maar komt goed, heb gewoon vertrouwen .
CDA, die hebben toch zelf na alles uit te hebben gezocht alsnog ingestemd?
‘Ik wil significant minder besloten trainingen bij PSV’
Vrijdag, 22 maart 2013 om 18:21 Algemeen directeur Tiny Sanders van PSV wil dat er na dit seizoen vaker openbaar getraind wordt bij zijn club. Dit seizoen kiest hoofdtrainer Dick Advocaat er met regelmaat voor achter gesloten deuren de oefenstof door te geven aan zijn spelers. Pers en publiek zijn dan niet welkom. Sanders wil niet in zijn eentje heersen, maar hoopt dat er volgend seizoen veranderingen komen.
De directeur van de Brabanders zegt dat in gesprek met Omroep Brabant. Sanders geeft aan de mening van de technische staf ook belangrijk te vinden. “Maar als het aan mij zou liggen, hebben we bij PSV volgend jaar significant minder besloten trainingen dan nu het geval is op de Herdgang”, aldus Sanders. De supporters van PSV kunnen niet waarderen dat veel trainingen nu ontoegankelijk zijn.
Sanders wil niet meegaan in de stelling dat PSV geen warme, open club meer is. Volgens hem is de 21-voudig landskampioen niet veranderd. “En we moeten er ook voor zorgen dat de spelers net zo toegankelijk zijn naar de fans. Dat we nu meer besloten trainingen hebben is door de club besloten. Nogmaals, ik loop daar niet voor weg. Als het aan mij ligt hebben we volgend jaar minder besloten trainingen.”
Mooi, stap 1 op de weg terug naar het imago van open, warme club. Nu ook niet meer zeiken over alles en kappen met die rare acties op en om het veld en het gaat langzaam weer de goede kant op.
Ik zei vorig jaar al dat die deal stinkt en ik begin gelijk te krijgen.
Nee hoor. Wat er gebeurt is dat dadelijk geconcludeerd wordt dat er met de deal niets mis is. En vervolgens zul jij: A. Schitteren in afwezigheid. B. Iets anders onzinnigs vinden om over te trollen.
Of kom je dan netjes je verontschuldigingen aanbieden?
Strootman werkte zo spelvertragend. Moest alles eerst naar zijn linkerbeen nemen om te kunnen voortzetten. Waar hij bij PSV nog wel eens uitblinkt was hij gisteren bij Nederland een van de zwakke schakels.
Strootman werkte zo spelvertragend. Moest alles eerst naar zijn linkerbeen nemen om te kunnen voortzetten. Waar hij bij PSV nog wel eens uitblinkt was hij gisteren bij Nederland een van de zwakke schakels.
Eens, was niet sterk gisteren. Lens ook niet, maar dat is eigenlijk ook geen speler die je op de vleugel moet zetten tegen ploegen die zich ingraven. Minpuntje voor Van Gaal.
Op zaterdag 23 maart 2013 11:39 schreef Kopsterk het volgende: Ik snap niet dat zoveel mensen denken dat PSV punten gaat verspelen bij Roda. Omdat het een 'angstgegner' is? Schei toch uit, ze staan 16e.
idd, Ajax en PSV pakken tot de wedstrijd tegen elkaar 6 punten
Op zaterdag 23 maart 2013 11:39 schreef Kopsterk het volgende: Ik snap niet dat zoveel mensen denken dat PSV punten gaat verspelen bij Roda. Omdat het een 'angstgegner' is? Schei toch uit, ze staan 16e.
Naïef om te denken dat dit niet kan gebeuren, in de Eredivisie gebeuren wel gekkere dingen en als je een conclusie kunt trekken is het dat elke club punten kan verliezen tegen de laagvliegers.
Wie speelde wel goed, alleen janmaat met 2 voorzetten voor de rest niks. Maar dat is altijd zo als de tegenstander met 11 man voor de goal staat. Bij Barcelona hetzelfde, dan is een Xavi ook even matig. Nergens om je druk over te maken.
Ik snap best dat ie Strootman de schuld wil geven. Het is net als bij Madrid of Barcelona, daar krijgen ook meteen de beste spelers de schuld als het niet loopt. ( Ronaldo, Messi) Dus snap wel dat ie meteen over Strootman gaat beginnn.
Naïef om te denken dat dit niet kan gebeuren, in de Eredivisie gebeuren wel gekkere dingen en als je een conclusie kunt trekken is het dat elke club punten kan verliezen tegen de laagvliegers.
Ik sluit niet compleet uit dat PSV punten gaat verspelen tegen Roda, ik zeg alleen dat de kans dat PSV wint nog altijd veel groter is, dan dat PSV punten laat liggen, mijns inziens.
Wie speelde wel goed, alleen janmaat met 2 voorzetten voor de rest niks. Maar dat is altijd zo als de tegenstander met 11 man voor de goal staat. Bij Barcelona hetzelfde, dan is een Xavi ook even matig. Nergens om je druk over te maken.
Estland speelde niet met 11 man voor de goal. Ze zette juist vrij hoog druk op het veld, dat kan niet als je met 11 man voor de goal blijft hangen
Ik snap best dat ie Strootman de schuld wil geven. Het is net als bij Madrid of Barcelona, daar krijgen ook meteen de beste spelers de schuld als het niet loopt. ( Ronaldo, Messi) Dus snap wel dat ie meteen over Strootman gaat beginnn.
Nee hoor. Wat er gebeurt is dat dadelijk geconcludeerd wordt dat er met de deal niets mis is. En vervolgens zul jij: A. Schitteren in afwezigheid. B. Iets anders onzinnigs vinden om over te trollen.
B B B B IK KIES B HOSTMASTER! WAT IS MIJN PRIJS????
Het net sluit zich rond het competitie-vervalsende PSV en de corrupte gemeente. Als de koppen gaan rollen en PSV miljoenen zal moeten terugbetalen, zal ik je echt niet uitlachen hoor. Echt niet.
Het net sluit zich rond het competitie-vervalsende PSV en de corrupte gemeente. Als de koppen gaan rollen en PSV miljoenen zal moeten terugbetalen, zal ik je echt niet uitlachen hoor. Echt niet.
5 miljoen. Is al ingedekt en aan de kant gezet. Just in case
Je plaat blijft ha....je plaat blijft ha...je plaat blijft ha...
Die Rayhi zit nu ook bij FSG trouwens, zelfde zaakwaarnemer als Bazoer.
quote:
Mohamed Rayhi heeft gekozen voor de begeleiding van Forza Sports Group. Rayhi is de linksbuiten van PSV A1. Mohamed is een technische voetballer, met een goede individuele actie, die zowel aan de buitenkant als op het middenveld uit de voeten kan.
Mohamed begon zijn carrière bij WVVZ. In het seizoen 2003/2004 kwam Rayhi in de jeugdopleiding van PSV terecht, waarna hij de gehele jeugdopleiding doorliep. In het huidige seizoen is hij te bewonderen in het oudste jeugdelftal van PSV.
Rayhi: ''Ik heb gekozen voor Forza omdat ik veel goede verhalen heb gehoord van teamgenoten en vrienden. Uit gesprekken met Forza is gebleken dat ze vertrouwen in mij hebben en mij graag willen begeleiden. Dat vertrouwen is wederzijds geworden in het gesprek.''
Irchandly Bazoer: ''Ik ben enorm blij met Rayhi en ben gecharmeerd van zijn kwaliteiten. Het doet me goed dat hij ondanks alle aandacht en interesse voor Forza heeft gekozen. Ik voorzie een hele mooie toekomst voor deze jongen.''
Met andere woorden, dat word ook een overloper net als Bahoer. Ik denk dat Forza Sports Group eens aangepakt moet worden, en niet op legale manier. hack hack hack
Als we van Roda en Willem II winnen kunnen we nog gewoon kampioen worden, zo erg is het
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op zondag 24 maart 2013 00:35 schreef HL_Dog43 het volgende: Met andere woorden, dat word ook een overloper net als Bahoer. Ik denk dat Forza Sports Group eens aangepakt moet worden, en niet op legale manier. hack hack hack
‘Depay heeft heel veel talent, maar soms denk ik dat hij knettergek is’
Memphis Depay debuteerde vorig seizoen in de hoofdmacht van PSV en komt onder leiding van Dick Advocaat ook deze jaargang regelmatig in het veld bij de Eindhovenaren. Voormalig PSV-middenvelder Kenneth Perez beschouwt de negentienjarige aanvaller als een groot talent, maar vraagt zich af of het talent mentaal sterk en stabiel genoeg is om zich te handhaven in de top.
Op verzoek van NUsport somt de 38-jarige Deense oud-voetballer op wie volgens hem de grootste beloften uit de Eredivisie zijn, en na AZ-spelverdeler Adam Maher en het Feyenoord-duo Stefan de Vrij en Jean-Paul Boëtius zet Perez Depay op vier. Dat wil echter niet zeggen dat de 24-voudig Deens international ervan overtuigd is dat de jeugdige PSV’er gaat slagen als profvoetballer.
“Hij heeft heel veel talent, maar soms denk ik dat hij knettergek is”, legt Perez uit. De Deen laat doorschemeren dat Depay in zijn ogen beter wat extra tijd zou kunnen doorbrengen op het trainingsveld en zich minder zou moeten bezighouden met randzaken als tatoeages. “Maar misschien zit ik er wel helemaal naast, want in sommige wedstrijden heb ik hem ook echt hard zien werken. Hij lijkt de teamgedachte steeds beter te begrijpen.”
Grote vraag is: waarom denkt Perez dit? Dat het een flamboyante jongen is, zien we allemaal. Maar is dat ook het beeld waarop Perez hem beoordeelt als knettergek? Kan, maar dan weten we wel meteen de waarde van dit stukje in te schatten.
Grote vraag is: waarom denkt Perez dit? Dat het een flamboyante jongen is, zien we allemaal. Maar is dat ook het beeld waarop Perez hem beoordeelt als knettergek? Kan, maar dan weten we wel meteen de waarde van dit stukje in te schatten.
Hij is gewoon oerdom, meer niet
Depay dan he, al is Perez ook niet de slimste.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2013 16:41:02 ]
Sinds hij in een week tijd 20x van club wisselde kan ik hem ook niet meer echt serieus nemen. Bovendien spreekt zijn frustratie over zijn PSV-tijd altijd zo treurig door zijn commentaar heen
Sinds hij in een week tijd 20x van club wisselde kan ik hem ook niet meer echt serieus nemen. Bovendien spreekt zijn frustratie over zijn PSV-tijd altijd zo treurig door zijn commentaar heen
Maria loopt stage bij Vitesse? Wut? Zou volgens Twitter Thijs weg mogen bij PSV. Ik vind hem eigenlijk wel goed. Edit: Aaaa gaat over Michael, niet over Gianluca. Beter lezen.
Op dinsdag 26 maart 2013 09:17 schreef Ad_Infinitum het volgende: Maria loopt stage bij Vitesse? Wut? Zou volgens Twitter Thijs weg mogen bij PSV. Ik vind hem eigenlijk wel goed. Edit: Aaaa gaat over Michael, niet over Gianluca. Beter lezen.
Nja, wie moet er anders op de bank zitten als reserveverdediger? Derijck voelt zich daar te goed voor en Marcelo gaat weg. Dan blijft daar niemand voor over. Daarnaast kan Bouma zowel in het centrum als linksback. Nog één seizoen en dan met hem stoppen lijkt me.
Als je dit had gezegd in een overleg met Brands dan had je nu met een blok beton aan je voeten op de bodem van de tongelreep gelegen.
eerst maar eens zien of we nog verdedigers over hebben na dit seizoen
In de verdediging alleen Koch en Vloet, maar beide nog niet goed genoeg om tegen bijvoorbeeld Ajax te spelen.
Vloet in de verdediging ja? Naast Mertens zeker?
Op dinsdag 26 maart 2013 22:32 schreef mrstylo het volgende: Ik heb wedstrijd van Nederland niet gezien, maar heb gezien dat Lens gescoord heeft. Was die mooi?
intikkertje na een mooi schot van Maher.
Op dinsdag 26 maart 2013 22:32 schreef mrstylo het volgende: Ik heb wedstrijd van Nederland niet gezien, maar heb gezien dat Lens gescoord heeft. Was die mooi?
Nee Maar verder speelde hij wel een erg goede wedstrijd
Nee Maar verder speelde hij wel een erg goede wedstrijd
Ik vond hem niet heel erg best spelen (Maar goed, dat kon ik over wat meer mensen zeggen). Die voorzet op Van Persie was wel heel erg mooi en hij verdient een penalty. Prima rendement, dat wel.
Ik vond hem niet heel erg best spelen (Maar goed, dat kon ik over wat meer mensen zeggen). Die voorzet op Van Persie was wel heel erg mooi en hij verdient een penalty. Prima rendement, dat wel.
Dat zijn al 3 goede acties en ik heb er meer gezien Maar goed we kijken door verschillende brillen. M.i. was Lens een van de beste spelers op het veld vandaag.
Dat zijn al 3 goede acties en ik heb er meer gezien Maar goed we kijken door verschillende brillen. M.i. was Lens een van de beste spelers op het veld vandaag.
De beste speler vond ik wederom Janmaat. Die maakt echt een prima ontwikkeling door. Verder vond ik Van der Vaart en Blind ook vrij sterk spelen. De Guzman en Strootman waren wel echt matig.
Dat is dus 3x niks. Koch zou wel meekunnen met PSV, is niet slechter dan Derijck als hij wat ervaring opdoet, eerder beter. Maar ja, dan kun je beter wat kopen dan een verloren jaar te draaien.
De beste speler vond ik wederom Janmaat. Die maakt echt een prima ontwikkeling door. Verder vond ik Van der Vaart en Blind ook vrij sterk spelen. De Guzman en Strootman waren wel echt matig.
Daar heeft PSV echt zitten slapen toen die gratis op te halen was. Was nu de beste verdediger op dit moment geweest als ze die hadden gehaald. Nu hebben we helemaal geen rechtsback
Waterman blijkt diverse clubs uit het buitenland te hebben overtuigd. "Afgelopen winter was er al een club concreet, maar PSV weigerde medewerking", zegt zaakwaarnemer Rodger Linse in Voetbal International. "Die club en nog een paar andere hebben nog steeds belangstelling voor Boy." Het is niet duidelijk wat PSV precies van plan is met Waterman: technisch manager Marcel Brands liet eerder weten dat PSV niet met drie potentiële eerste keepers aan de voorbereiding begint.
Lekker laten gaan. We hebben al genoeg goede keepers
KNVB heeft ook geen keus, Hoofdklasse wil niet en veel Eerste Divisie clubs zijn er niet meer.
moeten ze gewoon de regels van de eerste divisie aanpassen.
ik liever een normale piramide waarbij doorstroming van onderaf is
[..]
moeten ze gewoon de regels van de eerste divisie aanpassen.
Betekend dit dan dat doorstroom moeilijker is? Ik bedoel nu speelt een locadia op maandagavond bij jong psv en wordt af en toe meegenomen met de hoofdmacht.
En spelers die terugkomen van een blessure en de eerste wedstrijden bij jong psv spelen
Op woensdag 27 maart 2013 15:25 schreef Doublepain het volgende: Wat nou als bijvoorbeeld PSV op 1, Ajax 2 en Feyenoord op 3... Gaat nummer 4 dan bijvoorbeeld Omniworld of Cambuur dan naar de Eredivisie?
Ja. Is geen hoge wiskunde ofzo.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Betekend dit dan dat doorstroom moeilijker is? Ik bedoel nu speelt een locadia op maandagavond bij jong psv en wordt af en toe meegenomen met de hoofdmacht.
En spelers die terugkomen van een blessure en de eerste wedstrijden bij jong psv spelen
Ik vind het een beetje spek en bonen teams want ze kunnen niet degraderen en niet promoveren. Liever echte clubs in de eerste divisie.
Nouja, de spelers komen wel wat meer in de belangstelling dus dat zou ook wel goed zijn
ja dat is eigen belang het gaat mij meer om een fatsoenlijke competitie met doorstroming
En wat als ze promoveren? Je kan beter iets van een sattelietclub hebben. Waar worden de thuiswedstrijden überhaupt gespeeld? In het Philipsstadion? Of dat wel zo goed is voor het gras?
Maar wat wil je dan? Jupiler League is gewoon verloren verhaal nu.
regels gewoon aanpassen, op zaterdagmiddag gaan spelen, minder verplichte contract spelers, minder stadion eisen. Gewoon semi profesioneel niveau van maken. Dan vallen veel bezwaren van topklasseteams weg
Op woensdag 27 maart 2013 16:16 schreef rubbereend het volgende: regels gewoon aanpassen, op zaterdagmiddag gaan spelen, minder verplichte contract spelers, minder stadion eisen. Gewoon semi profesioneel niveau van maken. Dan vallen veel bezwaren van topklasseteams weg
Maar wanneer zij dan promoveren? Moeten we dan ook regels van Eredivisie veranderen? Ik snap wat je zegt hoor, maar is gewoon niet te doen.
Maar wanneer zij dan promoveren? Moeten we dan ook regels van Eredivisie veranderen? Ik snap wat je zegt hoor, maar is gewoon niet te doen.
Waarom? Elke divisie lager zijn andere regels, Als een Eerste Divisieploeg promoveert moeten ze ook aan andere regels voldoen. Als je de regels van de Eerste Divisie aanpast aan deze tijd zou dat niet gek zijn. Krijgen we ook een normale voetbalpiramyde. We zijn volgens mij het enige land in Europa waar het zo belachelijk geregeld is.
Waarom? Elke divisie lager zijn andere regels, Als een Eerste Divisieploeg promoveert moeten ze ook aan andere regels voldoen. Als je de regels van de Eerste Divisie aanpast aan deze tijd zou dat niet gek zijn. Krijgen we ook een normale voetbalpiramyde. We zijn volgens mij het enige land in Europa waar het zo belachelijk geregeld is.
Maar jij zegt dat ze minder contract spelers en andere stadion regels mogen hebben. Maar wanneer ze promoveren. Hoe regelen ze een geschikte stadion en genoeg contract spelers binnen 2+ maanden? Is onmogelijk.
Maar jij zegt dat ze minder contract spelers en andere stadion regels mogen hebben. Maar wanneer ze promoveren. Hoe regelen ze een geschikte stadion en genoeg contract spelers binnen 2+ maanden? Is onmogelijk.
Je hebt nu toch ook dat clubs dat moeten regelen. Voor een aantal dingen krijg je dispensatie, zoals veldverwarming. Maar contractspelers kun je aannemen hè. In andere landen moeten clubs ook aan andere eisen voldoen als ze promoveren. Als je als club Europa in gaat moet je ook weer aan hogere eisen voldoen.
Je hebt nu toch ook dat clubs dat moeten regelen. Voor een aantal dingen krijg je dispensatie, zoals veldverwarming. Maar contractspelers kun je aannemen hè. In andere landen moeten clubs ook aan andere eisen voldoen als ze promoveren. Als je als club Europa in gaat moet je ook weer aan hogere eisen voldoen.
Dispensatie over een veldverwarming is nog te snappen, maar over een hele stadion? Wanneer je bijvoorbeeld binnen 3 jaar een nieuwe stadion moet hebben, maar in die periode toch weer gedegradeerd. Is zo'n investering dan wel nog terug te betalen? Bij een veldverwarming kan je dat nog doen omdat het relatief een kleine investering is, maar voor een stadion is het toch een ander verhaal.
Dispensatie over een veldverwarming is nog te snappen, maar over een hele stadion? Wanneer je bijvoorbeeld binnen 3 jaar een nieuwe stadion moet hebben, maar in die periode toch weer gedegradeerd. Is zo'n investering dan wel nog terug te betalen? Bij een veldverwarming kan je dat nog doen omdat het relatief een kleine investering is, maar voor een stadion is het toch een ander verhaal.
nieuw stadion? Heel veel eisen zijn veel simpeler op te lossen. Het gaat vaak over faciliteiten voor bezoekende clubs, dat dat gescheiden moet zijn. Als je nu vanuit de Eerste Divisie naar de Eredivisie gaat zijn er ook hogere eisen aan bijvoorbeeld de lichtvoorzieningen. Net zoals je in de Topklasse betere faciliteiten moet hebben dan in de derde klasse oost.
Dan spelen we over 5 jaar met 9 jong elftallen en 6 andere teams in de eerste divisie.
nieuw stadion? Heel veel eisen zijn veel simpeler op te lossen. Het gaat vaak over faciliteiten voor bezoekende clubs, dat dat gescheiden moet zijn. Als je nu vanuit de Eerste Divisie naar de Eredivisie gaat zijn er ook hogere eisen aan bijvoorbeeld de lichtvoorzieningen. Net zoals je in de Topklasse betere faciliteiten moet hebben dan in de derde klasse oost.
Maar heb je stadions van topklassers gezien? Is naar mijn idee echt wel een te grote stap hoor.
Dan spelen we over 5 jaar met 9 jong elftallen en 6 andere teams in de eerste divisie.
Ik denk dat 4 teams (PSV, Ajax, Feyenoord en Vitesse) echt wel kunnen helpen. Kijkcijfers van JL samenvattingen gaan al zwaar achter uit en door maar 4 clubs relatief makkelijk toe te voegen, heb je gelijk meer exposer. De supporters van die teams zullen dan ook sneller een zwak krijgen voor een JL team (zie een PEC bij de Eredivisie en vorig jaar RKC) en als ze dichtbij wonen gaan ze dan ook een wedstrijdjes bezoeken. Ik zie eigenlijk veel voordelen.
Maar heb je stadions van topklassers gezien? Is naar mijn idee echt wel een te grote stap hoor.
[..]
Ik denk dat 4 teams (PSV, Ajax, Feyenoord en Vitesse) echt wel kunnen helpen. Kijkcijfers van JL samenvattingen gaan al zwaar achter uit en door maar 4 clubs relatief makkelijk toe te voegen, heb je gelijk meer exposer. De supporters van die teams zullen dan ook sneller een zwak krijgen voor een JL team (zie een PEC bij de Eredivisie en vorig jaar RKC) en als ze dichtbij wonen gaan ze dan ook een wedstrijdjes bezoeken. Ik zie eigenlijk veel voordelen.
Psv ajax feyenoord kan ik inkomen. Maar niet iedereen zal vitesse erbij willen, lees: andere clubs die dat ook zien zitten