Het lijkt erop dat hij Depay als voorbeeld aanhaalt, moet ie niet doen. Laatst ook al dat niemand PSV de titel gunt etc.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah, want dat zou de enige vraagstelling kunnen zijn waarop hij dit antwoord kan geven.
Als hij vind dat dat voorbeeld treffend is, waarom zou hij dat niet mogen doen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat hij Depay als voorbeeld aanhaalt, moet ie niet doen. Laatst ook al dat niemand PSV de titel gunt etc.
Mooi voor zich houden.
Omdat hij Depay verder totaal niet kent en oordeelt op 1 training die hij heeft gezien. Tja, zo kan ik het ook.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als hij vind dat dat voorbeeld treffend is, waarom zou hij dat niet mogen doen?
Wie weet kent hij Depay wel?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Omdat hij Depay verder totaal niet kent en oordeelt op 1 training die hij heeft gezien. Tja, zo kan ik het ook.
Haha schitterend.. had deze nog nooit gezienquote:
Omdat die pad eens naar zichzelf moet kijken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Weet ik veel, de voetballerij is nou eenmaal een klein wereldje. Vergeef me dat ik niet overal bij ben.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoe dan? Hij heeft er niet mee gewerkt.
Dat zal hij best doen. Maar dan mag hij toch wel een mening over anderen hebben?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Omdat die pad eens naar zichzelf moet kijken.
Gerespecteerde trainerts houden het lekker bij hun eigen club.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat zal hij best doen. Maar dan mag hij toch wel een mening over anderen hebben?
Maar als Sanders een keer iets over Ajax zegt breekt de hel meteen losquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat zal hij best doen. Maar dan mag hij toch wel een mening over anderen hebben?
Dan is er geen enkele gerespecteerde trainer in Nederland vrees ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:21 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Gerespecteerde trainerts houden het lekker bij hun eigen club.
Nee hoor, dan lach ik even en daarna haal ik mijn schouders op.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar als Sanders een keer iets over Ajax zegt breekt de hel meteen los
Heb ik altijd moeite mee dan. Vooral dat hij nog oud zeer richting PSV lijkt te hebben, terwijl hij dat volledig aan zichzelf te danken heeft.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zie in deze uitspraak niet echt het oude zeer naar PSV toe. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. Misschien moet Depay dit als wakeup call gaan gebruiken. Hoe kan het zijn dat een Tonny en Boetius wel in de (voor)selectie van Nederland zitten en hij niet. Talent alleen is niet genoeg.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb ik altijd moeite mee dan. Vooral dat hij nog oud zeer richting PSV lijkt te hebben, terwijl hij dat volledig aan zichzelf te danken heeft.
Nee, niet zozeer in deze uitspraak inderdaad. Maar hij heeft altijd zijn zegje klaar over PSV. Daarom waardeer ik ook bijna geen enkele uitspraak die uit zijn schedel komt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zie in deze uitspraak niet echt het oude zeer naar PSV toe. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. Misschien moet Depay dit als wakeup call gaan gebruiken. Hoe kan het zijn dat een Tonny en Boetius wel in de (voor)selectie van Nederland zitten en hij niet. Talent alleen is niet genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, niet zozeer in deze uitspraak inderdaad. Maar hij heeft altijd zijn zegje klaar over PSV. Daarom waardeer ik ook bijna geen enkele uitspraak die uit zijn schedel komt.
En hij zal vast ook nog wel gelijk hebben in deze. Maar Tonny en Boetius spelen ook meer dan Depay, dat wel.Het kan natuurlijk komen dat Advocaat niet snel de jeugd de kans geeft, maar in het verloop van het seizoen is hij zelfs tot 3e keuze op links verworden achter Mertens en Lens. Dat is dus gewoon een degradatie met vorig seizoen. Ik denk dat het ook een beetje aan Memphis zelf ligt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Dat laatste denk ik ook. Sterker nog, dat weet ik wel zeker. Maar of het nou zo heel gek is.. Hij heeft gewoon enorme concurrentie voor zich momenteel. Ik verwacht dat Lens en/of Mertens wel vertrekt deze zomer. Dus dan is er automatisch ook meer speeltijd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk komen dat Advocaat niet snel de jeugd de kans geeft, maar in het verloop van het seizoen is hij zelfs tot 3e keuze op links verworden achter Mertens en Lens. Dat is dus gewoon een degradatie met vorig seizoen. Ik denk dat het ook een beetje aan Memphis zelf ligt.
Maar hij had aan het begin van het seizoen minder concurrentie. Toen was Lens/Narsingh nog geen reële optie voor links. Dus ergens is het misgegaan voor Depay.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook. Sterker nog, dat weet ik wel zeker. Maar of het nou zo heel gek is.. Hij heeft gewoon enorme concurrentie voor zich momenteel. Ik verwacht dat Lens en/of Mertens wel vertrekt deze zomer. Dus dan is er automatisch ook meer speeltijd.
Narsingh vast op rechts en Mertens op links. Er wordt altijd gewisseld met elkaar op die posities, bij PSV. Dus als dan blijkt dat Narsingh ook goed vanaf links kan, kon je het ergens wel verwachten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar hij had aan het begin van het seizoen minder concurrentie. Toen was Lens/Narsingh nog geen reële optie voor links. Dus ergens is het misgegaan voor Depay.
Wat is het probleem dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:58 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Typisch dat Koeman dit roept in een cruciale fase waarin die jongen kansen gaat krijgen vanwege schorsing van Mertens. Eikel dat het is.
Al heeft hij wel gelijk natuurlijk.
Mhaw, opmerkelijk? Psv is de enige trieste club en alleen daar lopen debielen rond. Meer dan logisch dat hij en ook andere het vaak alleen over psv hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij heeft het wel erg vaak over PSV. Opmerkelijk.
Dat het niet echt chique is om dit soort dingen te gaan roepen over een club. Bovendien is het niet de eerste keer dat hij het doet, laat hem zich lekker met Feyenoord bemoeienquote:
Jullie zijn toch een eckte topclub? Dan wordt je wel eens genoemd in de media.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat het niet echt chique is om dit soort dingen te gaan roepen over een club. Bovendien is het niet de eerste keer dat hij het doet, laat hem zich lekker met Feyenoord bemoeien
Genoemd worden in de media is wat anders. Koeman heeft blijkbaar een drang om over andere clubs te praten in de media, dat begrijp ik niet helemaal.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jullie zijn toch een eckte topclub? Dan wordt je wel eens genoemd in de media.
De vraag is wat hij ermee tracht te bereiken?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan joh?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Genoemd worden in de media is wat anders. Koeman heeft blijkbaar een drang om over andere clubs te praten in de media, dat begrijp ik niet helemaal.
Niet dat het mij boeit oid, vind het alleen apart. Ben het ook met Koeman eens wat dit betreft.
Dat het een eikel is.quote:
Dat het apart is dat Koeman zich weer eens ergens mee wilt bemoeien. Kan je niet lezen ofzo?quote:
Het is zielige timing, hij zegt het alleen om de druk op die jongen te vergroten. Beetje jammer van zo'n groot sportman.quote:
komt ook omdat Koeman daarvoor al een hele tijd bij PSV had gezeten en dat dat gewoon een hele fijne periode was. Koeman en PSV is gewoon een fijne band ondanks de onrust die er wel in trainersloopbaan geweest zijn bij PSV.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:53 schreef Caland het volgende:
Ik heb Koeman eigenlijk nog nooit negatief over zijn PSV periode horen praten terwijl hij dat wel over AZ doet bijvoorbeeld. Denk niet echt dat er bij hem oud zeer zit wat dat betreft.
Neemt niet weg dat hij dat soort opmerkingen van mij ook wel achterwege mag houden.
Depay moet hier ook maar wel gewoon tegen kunnen hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:01 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Het is zielige timing, hij zegt het alleen om de druk op die jongen te vergroten. Beetje jammer van zo'n groot sportman.
Eens. Misschien moet Depay het maar eens als signaal opvatten als zo'n grote naam uit de voetbalwereld dat zegt (en Koeman is niet de enige, zijn eigen trainer - ook figuurlijk gezien geen kleintje in de voetbalwereld - heeft zich ook al wat in die strekking laten ontvallen) en er iets aan doen. Maar daarvoor is het al te laat ben ik bang.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Depay moet hier ook maar wel gewoon tegen kunnen hoor.
Depay is een beetje een speler met Amsterdamse bluf.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:11 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Er zijn er maar een paar die de macho uithangen hoor. Zijn ook genoeg voorbeelden van jonge talenten waar je nooit iets van hoort, Locadia, Maher, die gasten van FC. Scandinavië. Wat Depay doet past niet echt bij een club als PSV heb ik het gevoel. Vind het zelf ook vreemd gedrag wat Depay soms laat zien, maar het is niet aan die dikke rooie om daar iets over te zeggen.
Ik kan me ook niet voorstellen dat hij daar iets omgeeft. Zeker niet als je zoveel kapsones hebt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Depay moet hier ook maar wel gewoon tegen kunnen hoor.
Door het geld wat ze al op jonge leeftijd verdienen en relatief weinig hoeven te doen raken ze de hele realiteit uit het oog.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat hij daar iets omgeeft. Zeker niet als je zoveel kapsones hebt.
Vraag mij af waarom Koeman op de paar dagen iets over PSV moet roepen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 21-03-2013 om 13:50:46R. Koeman in #VI: 'Bij Oranje-19 zag ik laatst #Depay lopen. Leek wel of ie al 10 Europa Cups had gewonnen. Een kapsónes. Waar gáát t over.' reageer retweet
omdat het daar zo'n gigantische teringzooi is dat ie niet anders kanquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vraag mij af waarom Koeman op de paar dagen iets over PSV moet roepen.
Dit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:08 schreef Cara het volgende:
[..]
omdat het daar zo'n gigantische teringzooi is dat ie niet anders kan
Over kapsones gesproken, die Koeman heeft het hoog in zijn bol zitten. Wat een kwal is het geworden. (dit dacht ik ook voor dit bericht)quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vraag mij af waarom Koeman op de paar dagen iets over PSV moet roepen.
Zo is hij altijd al geweest alleen valt het jou nu pas op.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een kwal is het geworden. (dit dacht ik ook voor dit bericht)
Komt ook mede door EL en NOS die hem elke dag bezoekenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:27 schreef karton2 het volgende:
[..]
Zo is hij altijd al geweest alleen valt het jou nu pas op.
Waarom zouden ze geen kans maken?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met zijn schijnheilige lachje over het kampioenschap.. Alsof ze kans maken
Kan me nog een persconferentie van Koeman herinneren waar hij Van Gaal een hak zette terwijl hij gewoon naast hem zat.. Was nog in zijn PSV tijd overigens, vlak na een overwinning op AZ.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt ook mede door EL en NOS die hem elke dag bezoeken
Dat bedacht ik me ook na de reactie van Rubbereend. Het zal hem aan zijn reet roesten, als zijn matties nog maar met hem willen rappen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat hij daar iets omgeeft. Zeker niet als je zoveel kapsones hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |