Precies, hoort bij het leven als prof.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Depay moet hier ook maar wel gewoon tegen kunnen hoor.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 21-03-2013 om 13:50:46R. Koeman in #VI: 'Bij Oranje-19 zag ik laatst #Depay lopen. Leek wel of ie al 10 Europa Cups had gewonnen. Een kapsónes. Waar gáát t over.' reageer retweet
Klinkt als een goede vervanger voor de Stroot in de zomer.quote:Giorgos Katidis is voor de rest van het seizoen geschorst door zijn club AEK Athene. De voetballer bracht dit weekend de Hitlergroet, nadat hij de winnende treffer had gemaakt in de wedstrijd tegen Veria (2-1).
Eerder legde de Griekse bond EPO de 20-jarige speler al een levenslange schorsing op voor alle nationale ploegen. Katidis was aanvoerder van Griekenland onder 19, dat vorig jaar de EK finale verloor van Spanje. Hij speelde dit seizoen in Griekenland -21.
Zwaarste straf
'AEK Athene heeft besloten de speler niet meer op te stellen in het seizoen 2012/'13. Dat is de zwaarste straf die we op dit moment kunnen opleggen', meldde de club vandaag in een statement.
'Of de speler na dit seizoen bij de club kan blijven, zal na de zomer worden besloten. Hij zal ten eerste moeten aantonen dat zijn gedrag het resultaat was van onvolwassenheid en geen uiting van zijn denkbeelden. Ten tweede willen we ons ervan verzekeren dat zijn eventuele terugkeer in het elftal geen negatieve gevolgen heeft voor de club.'
Zaterdagavond huilde Katidis in de kleedkamer. Hij beweerde dat hij geen idee had wat het gebaar betekende. Gisteren vroeg de voetballer zelf om uit de selectie gezet te worden. Hij noemde zijn gedrag totaal onacceptabel. 'Ik voel me verschrikkelijk voor hen die ik kwaad heb gemaakt met de stommiteit die ik begaan heb. Ik heb begrip voor de straf die de Griekse bond me heeft opgelegd en ben ze een excuus schuldig. Ze hebben me tot de speler gemaakt die ik nu ben.'
'Ik kan de klok helaas niet terugdraaien. Maar ik wil graag duidelijk maken dat ik geen racist, neo-nazi of fascist ben. Mensen moeten weten dat ik een stiefneef heb uit Puerto Rico. Mijn hele familie is afkomstig uit het gebied bij de Zwarte Zee en we hebben ernstig racisme meegemaakt in Griekenland.'
Carrière op het spel
'Ik heb geen reden om naar excuses te zoeken, ik zat compleet verkeerd. Ik moet er boete voor doen. Ik ben pas 20 jaar en heb mijn carrière op het spel gezet. Ik wil mijn excuses aanbieden aan mijn teamgenoten en iedereen die betrokken is bij de club. Ik wist gewoon niet wat ik precies deed, toen ik dat doelpunt vierde. Al is dat geen excuus', zegt de middenvelder tegen persbureau AP.
De daad van Katidis viel toevallig samen met de 70ste herdenking afgelopen zondag van de deportatie van Griekse joden naar nazikampen in de Tweede Wereldoorlog. 'De Hitlergroet van Katidis was een belediging voor nabestaanden van slachtoffers van het Nazi-regime', oordeelde de Griekse bond EPO, die de voetballer ook een boete oplegde van 40.000 euro.
De Duitse trainer van AEK Athene, Ewald Lienen, stelde dit weekend nog dat zijn speler geen idee had wat het gebaar betekende. Daar komt hij vandaag in Bild Zeitung met een stevige veroordeling op terug. 'Ik heb het in het stadion helemaal niet gezien. Maar nu ik de beelden heb teruggezien, heb ik de indruk dat hij voor duizend procent zeker wist wat hij deed.
Totale overmoed
Lienen vindt dat AEK Athene de voetballer ook na dit seizoen niet meer mag opstellen. 'Het is een onvolwassen jongen, die leeft in zijn eigen wereld. Hij lijdt aan totale overmoed, denkt dat hij het middelpunt van het universum is. Hij heeft een gebrek aan respect voor zijn superieuren en collega's'
Trolololololololol.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klinkt als een goede vervanger voor de Stroot in de zomer.
Om de moraal in het team hoog te houden zeg maar.
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
twitter:RaiVloet twitterde op donderdag 21-03-2013 om 19:28:372-5 winst op SC Heerenveen, klasse overwinning van ons!! 2 goals en 1 assist #titelkoers reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 21-03-2013 om 19:44:59#Depay van #PSV scoort tijdens doelpuntenfestijn Oranje onder 19: 5-0 al tegen Tsjechie. reageer retweet
Memphisquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RaiVloet twitterde op donderdag 21-03-2013 om 19:28:372-5 winst op SC Heerenveen, klasse overwinning van ons!! 2 goals en 1 assist #titelkoers reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 21-03-2013 om 19:44:59#Depay van #PSV scoort tijdens doelpuntenfestijn Oranje onder 19: 5-0 al tegen Tsjechie. reageer retweet
Het domste is nog dat je er ook serieus over hebt nagedacht om dit te doenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Een 3 voor de moeite voor het kopiëren en plakken van dat nieuwsbericht. Verder mèh. Matigjes.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik ga niet eens over bloemen beginnen, zo slecht.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:17 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Een 3 voor de moeite voor het kopiëren en plakken van dat nieuwsbericht. Verder mèh. Matigjes.
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 21-03-2013 om 20:13:52#depay heeft er al 2 inliggen bij Oranje-19 tegen Tsjechië. 6-0, bijna afgelopen. De jarige Ronald Koeman is waarschijnlijk niet reageer retweet
bossquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 21-03-2013 om 20:13:52#depay heeft er al 2 inliggen bij Oranje-19 tegen Tsjechië. 6-0, bijna afgelopen. De jarige Ronald Koeman is waarschijnlijk niet reageer retweet
Alleen de echte kunnen datquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Die is wel lekker ja. Zit nu toch sterk te twijfelen om toch weer te gaan..quote:
Heb mijn best gedaanquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:26 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Veel slechter worden ze niet, denk ik.
Gebrek aan spelers binnen de selectie die leuk zijn om tegen te spelen en dus wil geen één club komen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:27 schreef Lemming22 het volgende:
PSV twijfelt aan doorgaan jubileumduel. Matig. Ben benieuwd wat de reden is.
Bron: Rik Elfrink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |