Derp.quote:
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 08:41:47#bouma moet zich opnieuw bewijzen. #PSV zegt contract op, wellicht dat hij later -net als vorig jaar- alsnog bijtekent reageer retweet
Hope not.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:17 schreef Lange_Lans het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 08:41:47#bouma moet zich opnieuw bewijzen. #PSV zegt contract op, wellicht dat hij later -net als vorig jaar- alsnog bijtekent reageer retweet
Dacht ook alquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:17 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Maria loopt stage bij Vitesse? Wut? Zou volgens Twitter Thijs weg mogen bij PSV. Ik vind hem eigenlijk wel goed.
Edit: Aaaa gaat over Michael, niet over Gianluca. Beter lezen.
Nja, wie moet er anders op de bank zitten als reserveverdediger?quote:
Wat dacht je van jeugd? Of gebruik ik nu een verboden woord bij PSV?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nja, wie moet er anders op de bank zitten als reserveverdediger?
Jeugd kennen ze bij psv nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat dacht je van jeugd? Of gebruik ik nu een verboden woord bij PSV?
Als je dit had gezegd in een overleg met Brands dan had je nu met een blok beton aan je voeten op de bodem van de tongelreep gelegen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij PSV gebruiken ze helemaal geen dollars, gekkie.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:17 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Jeugd kennen ze bij psv niet
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
P¤¤$V¤¤quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij PSV gebruiken ze helemaal geen dollars, gekkie.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je dit had gezegd in een overleg met Brands dan had je nu met een blok beton aan je voeten op de bodem van de tongelreep gelegen.
Via de turbotol.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je dit had gezegd in een overleg met Brands dan had je nu met een blok beton aan je voeten op de bodem van de tongelreep gelegen.
eerst maar eens zien of we nog verdedigers over hebben na dit seizoenquote:
Hope not. Weer een seizoen ergeren dan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerst maar eens zien of we nog verdedigers over hebben na dit seizoen
Zou mooi zijn ja, allemaal eruit. Maarja, wie wil die prul?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:50 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Hope not. Weer een seizoen ergeren dan.
Welke jeugd?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Brenet, Koch, Hendrix, Vloet, Bakkali, (Locadia, Depay), Bertrams..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Welke jeugd?
Als die er toch niet is
In de verdediging alleen Koch en Vloet, maar beide nog niet goed genoeg om tegen bijvoorbeeld Ajax te spelen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brenet, Koch, Hendrix, Vloet, Bakkali, (Locadia, Depay), Bertrams..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |