Ik niet. Ik geloof in de kracht van mijn laars in jouw reet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:46 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
ik geloof in de kracht van de Herhaling.
quote:Op maandag 25 maart 2013 08:51 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ik niet. Ik geloof in de kracht van mijn laars in jouw reet.
Obsessieve compulsieve stoornis.quote:
quote:‘Depay heeft heel veel talent, maar soms denk ik dat hij knettergek is’
Memphis Depay debuteerde vorig seizoen in de hoofdmacht van PSV en komt onder leiding van Dick Advocaat ook deze jaargang regelmatig in het veld bij de Eindhovenaren. Voormalig PSV-middenvelder Kenneth Perez beschouwt de negentienjarige aanvaller als een groot talent, maar vraagt zich af of het talent mentaal sterk en stabiel genoeg is om zich te handhaven in de top.
Op verzoek van NUsport somt de 38-jarige Deense oud-voetballer op wie volgens hem de grootste beloften uit de Eredivisie zijn, en na AZ-spelverdeler Adam Maher en het Feyenoord-duo Stefan de Vrij en Jean-Paul Boëtius zet Perez Depay op vier. Dat wil echter niet zeggen dat de 24-voudig Deens international ervan overtuigd is dat de jeugdige PSV’er gaat slagen als profvoetballer.
“Hij heeft heel veel talent, maar soms denk ik dat hij knettergek is”, legt Perez uit. De Deen laat doorschemeren dat Depay in zijn ogen beter wat extra tijd zou kunnen doorbrengen op het trainingsveld en zich minder zou moeten bezighouden met randzaken als tatoeages. “Maar misschien zit ik er wel helemaal naast, want in sommige wedstrijden heb ik hem ook echt hard zien werken. Hij lijkt de teamgedachte steeds beter te begrijpen.”
Raar idd.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Na De Vrij? orly? Boëtius kan ik momenteel nog niks over zeggen maar De Vrij? Mkay.
De Vrij is gewoon een uitstekende speler, en nog jong genoeg om als talent te bestempelen.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Na De Vrij? orly? Boëtius kan ik momenteel nog niks over zeggen maar De Vrij? Mkay.
Grote vraag is: waarom denkt Perez dit? Dat het een flamboyante jongen is, zien we allemaal. Maar is dat ook het beeld waarop Perez hem beoordeelt als knettergek? Kan, maar dan weten we wel meteen de waarde van dit stukje in te schatten.quote:
twitter:voetbalpings twitterde op maandag 25-03-2013 om 15:51:26Toptalent Rewan Amin, spelend in de jeugd van SC Heerenveen kan transfereren naar onder meer PSV, Anderlecht en Arsenal. #voetbalpings reageer retweet
Hij is gewoon oerdom, meer nietquote:Op maandag 25 maart 2013 15:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Grote vraag is: waarom denkt Perez dit? Dat het een flamboyante jongen is, zien we allemaal. Maar is dat ook het beeld waarop Perez hem beoordeelt als knettergek? Kan, maar dan weten we wel meteen de waarde van dit stukje in te schatten.
Kenneth Perez neem ik al jaren niet serieus.quote:
Sinds hij in een week tijd 20x van club wisselde kan ik hem ook niet meer echt serieus nemen. Bovendien spreekt zijn frustratie over zijn PSV-tijd altijd zo treurig door zijn commentaar heenquote:Op maandag 25 maart 2013 17:30 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Kenneth Perez neem ik al jaren niet serieus.
Ah, hoi HoppaHoppaquote:Op maandag 25 maart 2013 17:53 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Sinds hij in een week tijd 20x van club wisselde kan ik hem ook niet meer echt serieus nemen. Bovendien spreekt zijn frustratie over zijn PSV-tijd altijd zo treurig door zijn commentaar heen
Wat kan hij vliegen hè.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:06 schreef MRN89 het volgende:
Kenneth Perez de kankernegert die even gaat vertellen dat iemand anders gek is ?![]()
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 25-03-2013 om 16:51:07Net Edwin van Ankeren gesproken. Geloof het of niet, de interesse van #PSV in zijn diensten als jeugdtrainer berusten op een misverstand reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 25-03-2013 om 16:51:44Van Ankeren, die vroeger heel hard kon rennen, zou het wel als een eer zien wanneer PSV hem zou vragen. reageer retweet
ik lach me echt een breuk steeds om dat "die heel hard kon rennen"twitter:thijsslegers twitterde op maandag 25-03-2013 om 18:54:23Almere Vandaag laat weten dat Edwin van Ankeren, die heel hard kon rennen, wél zelf schermde met interesse van PSV. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 25-03-2013 om 18:55:03de verslaggever heeft de uitspraak op tape en wil benadrukken dat Almeren Vandaag betrouwbaar is en Van Ankeren dus wat minder #ankerengate reageer retweet
Waar is die eigenlijk gebleven?quote:
Derp.quote:
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 08:41:47#bouma moet zich opnieuw bewijzen. #PSV zegt contract op, wellicht dat hij later -net als vorig jaar- alsnog bijtekent reageer retweet
Hope not.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:17 schreef Lange_Lans het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 08:41:47#bouma moet zich opnieuw bewijzen. #PSV zegt contract op, wellicht dat hij later -net als vorig jaar- alsnog bijtekent reageer retweet
Dacht ook alquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:17 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Maria loopt stage bij Vitesse? Wut? Zou volgens Twitter Thijs weg mogen bij PSV. Ik vind hem eigenlijk wel goed.
Edit: Aaaa gaat over Michael, niet over Gianluca. Beter lezen.
Nja, wie moet er anders op de bank zitten als reserveverdediger?quote:
Wat dacht je van jeugd? Of gebruik ik nu een verboden woord bij PSV?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nja, wie moet er anders op de bank zitten als reserveverdediger?
Jeugd kennen ze bij psv nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat dacht je van jeugd? Of gebruik ik nu een verboden woord bij PSV?
Als je dit had gezegd in een overleg met Brands dan had je nu met een blok beton aan je voeten op de bodem van de tongelreep gelegen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij PSV gebruiken ze helemaal geen dollars, gekkie.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:17 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Jeugd kennen ze bij psv niet
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
P¤¤$V¤¤quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij PSV gebruiken ze helemaal geen dollars, gekkie.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je dit had gezegd in een overleg met Brands dan had je nu met een blok beton aan je voeten op de bodem van de tongelreep gelegen.
Via de turbotol.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je dit had gezegd in een overleg met Brands dan had je nu met een blok beton aan je voeten op de bodem van de tongelreep gelegen.
eerst maar eens zien of we nog verdedigers over hebben na dit seizoenquote:
Hope not. Weer een seizoen ergeren dan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerst maar eens zien of we nog verdedigers over hebben na dit seizoen
Zou mooi zijn ja, allemaal eruit. Maarja, wie wil die prul?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:50 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Hope not. Weer een seizoen ergeren dan.
Welke jeugd?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Brenet, Koch, Hendrix, Vloet, Bakkali, (Locadia, Depay), Bertrams..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Welke jeugd?
Als die er toch niet is
In de verdediging alleen Koch en Vloet, maar beide nog niet goed genoeg om tegen bijvoorbeeld Ajax te spelen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brenet, Koch, Hendrix, Vloet, Bakkali, (Locadia, Depay), Bertrams..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |