abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124293431
Tiny Sanders heeft inmiddels ook gezegd dat hij niet maximaal 8 jaar maar maximaal 6 jaar wil blijven zitten. Hoe kijken jullie daar tegen aan?

En is Freo volgend jaar nog shirtsponsor of komt er een nieuwe sponsor?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_124293446
quote:
10s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:48 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Hahah, wat een held.
Aldus de man die een brief naar de KNVB schreef
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_124293454
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:59 schreef Chase_Utley het volgende:
Tiny Sanders heeft inmiddels ook gezegd dat hij niet maximaal 8 jaar maar maximaal 6 jaar wil blijven zitten. Hoe kijken jullie daar tegen aan?
Dat is al een tijdje bekend. Niks nieuws.
pi_124293476
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:59 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Dat is al een tijdje bekend. Niks nieuws.
Ja, maar heb je er ook een mening over?
pi_124293511
quote:
15s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Aldus de man die een brief naar de KNVB schreef
Het komt allemaal zo knullig en amateuristisch over.
pi_124293568
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:00 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ja, maar heb je er ook een mening over?
Moet hij toch zelf weten? Tiny verricht goed werk en mag van mij nog lang blijven zitten. Maar als hij er zelf voor kiest om na een aantal jaren afscheid te nemen is daar niks mis mee lijkt mee.

Freo heeft trouwens een 3-jarig contract, dus nog minimaal tot de zomer van 2014 op het shirt.
pi_124293620
Freo moet blijven, heeft er al 200 inliggen sinds zijn komst
pi_124293642
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 14:59 schreef Chase_Utley het volgende:
Aan de ene kant was dat al vanaf het begin af aan bekend. Dus verrassend is het niet. Als hij die 6 jaar uitzit, heeft hij toch een behoorlijke tijd gezeten, en veel goeds gedaan voor de club. Maar ik zou het ook fijn vinden als we eens minstens een decennium door kunnen gaan met een bepaalde directie met bepaald plan en een bepaald idee erachter.

Dan volgt straks Reker jr. hem weer op zeker.. Blijf het lastig vinden allemaal.

quote:
En is Freo volgend jaar nog shirtsponsor ?
Ik denk het wel. Hoop ik.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 20 maart 2013 @ 15:05:51 #284
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_124293712
Wat mij betreft verlengen we het contract met Freo ook, mochten zij dat ook willen. Ik stoor me in ieder geval niet bijzonder erg aan die reclame achterop het shirt en het is toch 1,5 miljoen per jaar als ik het me goed herinner.

Mocht Freo niet willen lijkt het me geen probleem een andere sponsor te zoeken. (Vinden is een ander verhaal in deze tijden)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_124293759
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Aan de ene kant was dat al vanaf het begin af aan bekend. Dus verrassend is het niet. Als hij die 6 jaar uitzit, heeft hij toch een behoorlijke tijd gezeten, en veel goeds gedaan voor de club. Maar ik zou het ook fijn vinden als we eens minstens een decennium door kunnen gaan met een bepaalde directie met bepaald plan en een bepaald idee erachter.

Dan volgt straks Reker jr. hem weer op zeker.. Blijf het lastig vinden allemaal.

[..]

Ik denk het wel. Hoop ik.
Financieel heeft Sanders het goed gedaan. Hij heeft (tot nu toe) jullie toekomst gewaarborgd. Maar ik vind dat hij qua leiding van een voetbalclub nog heel veel moet leren.
Dat interview wat hij nu heeft gegeven, dat is qua timing gewoon echt belachelijk slecht.
Of je had al eerder een statement moeten maken. Maar niet nu nadat die brief op psv.nl is verschenen en dan nu ineens publiekelijk de selectie afvallen.
Het lijken allemaal verschillende damage control zaken.
pi_124293871
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:06 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Financieel heeft Sanders het goed gedaan. Hij heeft (tot nu toe) jullie toekomst gewaarborgd. Maar ik vind dat hij qua leiding van een voetbalclub nog heel veel moet leren.
Dat interview wat hij nu heeft gegeven, dat is qua timing gewoon echt belachelijk slecht.
Of je had al eerder een statement moeten maken. Maar niet nu nadat die brief op psv.nl is verschenen en dan nu ineens publiekelijk de selectie afvallen.
Helemaal mee eens. Maar daar is nog wel wat aan te doen gelukkig.
  woensdag 20 maart 2013 @ 15:16:39 #287
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_124294180
quote:

[..]

Hij is niet foutloos, maar wel één van de betere directeuren van de afgelopen 20 jaar. Sowieso is zijn reddingsplan fenomenaal, anders waren we er nu niet meer geweest. Verder is er altijd nog verbetering mogelijk ja. Maar bij wie niet. Ik denk dat Sanders een van de laatsten is waar kritiek op geleverd moet worden. Voor hem staan er nog een boel faalhazen eerst nog op de nominatie.
pi_124294213
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Maar daar is nog wel wat aan te doen gelukkig.
Ook eens. Al kun je niet voorspellen wat de uitwerking op de groep zal zijn. Zeker niet bij deze rare verzameling spelers.

Misschien wordt het eergevoel wel aangewakkerd. Je weet het niet.
pi_124294245
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:16 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Hij is niet foutloos, maar wel één van de betere directeuren van de afgelopen 20 jaar. Sowieso is zijn reddingsplan fenomenaal, anders waren we er nu niet meer geweest. Verder is er altijd nog verbetering mogelijk ja. Maar bij wie niet.
Maar op een gegeven moment komt je wel bij een punt van: Blijft het een held omdat hij PSV heeft gered, of komen er toch wat meer tegenstanders omdat hij van PSV een onherkenbare club (aldus Thijs Slegers) heeft gemaakt?
pi_124294997
quote:

[..]

Het mooie aan Sanders vond ik dat hij zich niet steeds in de media roerde en van alles riep zoals zijn voorganger Jantje afbReker, en nu doet ie dit :') .

Houd dat toch allemaal intern zeg....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_124295032
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het mooie aan Sanders vond ik dat hij zich niet steeds in de media roerde en van alles riep zoals zijn voorganger Jantje afbReker, en nu doet ie dit :') .

Houd dat toch allemaal intern zeg....
Iedereen raakt de weg kwijt lijkt het/ :{
pi_124295099
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:36 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Iedereen raakt de weg kwijt lijkt het/ :{
Lijkt er een beetje op dat mensen hun eigen ass aan het coveren zijn omdat het weer mis lijkt te gaan :') ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_124295160
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:18 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Maar op een gegeven moment komt je wel bij een punt van: Blijft het een held omdat hij PSV heeft gered, of komen er toch wat meer tegenstanders omdat hij van PSV een onherkenbare club (aldus Thijs Slegers) heeft gemaakt?
Hij is natuurlijk eindverantwoordelijk, maar de onherkenbaarheid verwijt ik Brands vooral.
  woensdag 20 maart 2013 @ 15:45:33 #295
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_124295418
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:18 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Er is inderdaad een grens. Maar voorlopig houd ik het nog bij het eerste. Krediet heeft ie nog wel vanwege her reddingsplan. Maar ook Sanders moet ophouden met miepen in de media. Net als zijn column in de PSV inside waar hij nog eens verwees naar dwalingen in de arbitrage. Funest voor het imago van PSV dat toch al flinke deuken heeft opgelopen.
pi_124295481
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:45 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Er is inderdaad een grens. Maar voorlopig houd ik het nog bij het eerste. Krediet heeft ie nog wel vanwege her reddingsplan. Maar ook Sanders moet ophouden met miepen in de media. Net als zijn column in de PSV inside waar hij nog eens verwees naar dwalingen in de arbitrage. Funest voor het imago van PSV dat toch al flinke deuken heeft opgelopen.
Sanders moet het voetbal ook aan Brands overlaten, dat is niet zijn ding. Snap ook niet waarom hij zulke dingen in de media gaat aanhalen, er is maar 1 man verantwoordelijk voor de selectie en dat is Brands. Hij kan de spelers wel van alles verwijten, maar dat moet dan via Brands gaan. Dat doet hij blijkbaar niet.
pi_124295527
pi_124295612
Zijn nek blijft me elke keer verbazen :D
pi_124295617
quote:
quote:
je bent te laat. jpg
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:50 schreef Doublepain het volgende:
Zijn nek blijft me elke keer verbazen :D
Flikker. :{
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_124295673