Ook daar werd van verwacht dat hij dikke winst zou opleveren.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vrees alleen voor spelers als Toivonen, die liever transfervrij weg willen voor het grote geld, die moet je als het ware zsm dumpen.
Had destijds naar Liverpool gemoetenquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ook daar werd van verwacht dat hij dikke winst zou opleveren.
Die interesse was nooit concreet. Roddels, net meer dan dat. Net als al die topclubs die Eriksen heeft afgewezen om bij Ajax te kunnen blijven.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Had destijds naar Liverpool gemoeten
Hahah, wat een held.quote:Rik Elfrink Rik Elfrink @RikElfrink
Calimero mag wat #Sanders betreft de tweede mascotte van #PSV worden, naast #Phoxy, zegt hij morgen ook nog gekscherend....
Baas.quote:
Die lijkt het te hebben verpest met zijn gedrag. Over zijn kwaliteiten is namelijk iedereen het wel eens. Zou goed passen bij een Everton of een Leverkusen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ook daar werd van verwacht dat hij dikke winst zou opleveren.
hendrix wordt toch de nieuwe rechtsback?quote:
Nee, die van Sparta wordt de nieuwe rechtsback van PSV.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:14 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
hendrix wordt toch de nieuwe rechtsback?
Heb Liever dat Brands manolev weer terughaalt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, die van Sparta wordt de nieuwe rechtsback van PSV.
Omdat Dick kampioen wil worden, en het niet ziet zitten om te spelen met spelers die nog moeten groeien; hij wil spelen met spelers die er staan.quote:
Dat is echt te zien aan de huidige verdediging van PSV jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat Dick kampioen wil worden, en het niet ziet zitten om te spelen met spelers die nog moeten groeien; hij wil spelen met spelers die er staan.
quote:
quote:'Een scheet bij PSV is al goed voor een schikkingsvoorstel'
Op 24 februari haalden Jeremain Lens en Joris Mathijsen zelfs het achtuurjournaal. De aanvaller van PSV wachtte de routinier van Feyenoord op in de spelerstunnel. Er ontstond een ordinaire duw- en trekpartij. Gisteren wandelden de twee kemphanen lachend door Huis ter Duin in Noordwijk, nu weer als ploeggenoten bij Oranje.
Hoe gaat dat dan, een kleine maand na het opvallende incident in De Kuip?
Lens: 'Er zijn geen problemen meer tussen Joris en mij. De kou is uit de lucht. Ik heb Joris na dat incident na het duel met Feyenoord opgebeld. Ik heb hem uitgelegd dat ik verhaal wilde halen omdat hij mij een beuk had gegeven. In Noordwijk zag ik hem voor het eerst weer en dat verliep heel normaal. Ik wilde Joris in de Kuip alleen bij zijn shirt pakken. Het leek vervolgens heel wat omdat allerlei spelers er tussen kwamen. Maar eigenlijk was er niet zo veel aan de hand.'
Heb je spijt van het voorval?
'Ja. Het was gewoon niet slim van mij. Een speler uit een buitenlandse topcompetitie kan wel aan de gang blijven als hij na afloop steeds verhaal moet gaan halen voor een beuk die hij in het veld heeft gekregen. Ik moet dit gewoon nooit meer doen.'
Zei bondscoach Louis van Gaal er nog iets over?
'De bondscoach heeft met mij gesproken. Hij had het niet zien aankomen, zeker niet van mij. Natuurlijk vond hij het ook niet verstandig. Vanwege mijn schorsing zat ik ook niet bij de voorselectie. Ik ben heel blij dat hij me alsnog heeft opgeroepen.''
Bij Oranje moet je met de geblesseerd afgehaakte Huntelaar uitvechten wie de tweede spits is achter Van Persie.
'Dat is een compliment. Ik ben veelzijdig, kan links, rechts en in het centrum uit de voeten. Onder deze bondscoach speel ik veel. Ik heb de laatste interlands ook veel gescoord, dat moet ik vast zien te houden.'
Nog even over PSV, Dries Mertens moet een schorsing vrezen omdat hij Rodney Sneijder zaterdagavond heeft geraakt.
'Ze zoeken nu van alles in Eindhoven, maar het is volgens mij niet verstandig als ik daar iets over roep.'
Want?
'Als wij bij PSV nu een scheet op het veld laten, krijgen we al een schikkingsvoorstel. Hoe dat komt? PSV wordt door de media verder onder druk gezet, waarschijnlijk omdat de club al een paar jaar geen kampioen meer is geworden. Het is aan ons om daar goed mee om te gaan.'
Goed en zelfbewust verhaal van Lens. Als hij een transfer wil maken moet hij dit soort dingen niet doen en dat snapt hij dus kennelijk.quote:
Tamata. Beter dan Hutch op die plek. Niet PSV-waardig, maar dat zijn ze achterin eigenlijk geen van alle.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, die van Sparta wordt de nieuwe rechtsback van PSV.
Zie edit, foutje met quoten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:36 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Goed en zelfbewust verhaal van Lens. Als hij een transfer wil maken moet hij dit soort dingen niet doen en dat snapt hij dus kennelijk.
Je bent pas nummer 6 die dat quote. Vind je dat niet een beetje zielig van jezelf?quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zie edit, foutje met quoten.
Hiep hiep hoi
Alsof ik niets beters te doen heb dan dit topic constant volgen voor ik iets postquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:46 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Je bent pas nummer 6 die dat quote. Vind je dat niet een beetje zielig van jezelf?
En dan ook nog falen met je quote. Wat een homo ben je dan.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:46 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Je bent pas nummer 6 die dat quote. Vind je dat niet een beetje zielig van jezelf?
En dan ook nog falen met je quote. Wat een homo ben je dan.
Zou wel eens fijn zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Alsof ik niets beters te doen heb dan dit topic constant volgen voor ik iets post
Dan blijf je toch lekker wegquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Alsof ik niets beters te doen heb dan dit topic constant volgen voor ik iets post
Dus als je voor de zoveelste keer hetzelfde stukje hier leest, ben je dan kritisch? Volgens mij snap je er weinig van Stijntje.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, het is weer zo ver, als het kritisch op psv wordt, lekker mensen wegjagen.
PIEPIEPIEP
\
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Kerel, ga lekker korfballen. Daar heb je hopelijk meer verstand van.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, het is weer zo ver, als het kritisch op psv wordt, lekker mensen wegjagen.
PIEPIEPIEP
\
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |