Dat zou ik niet uitsluiten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Insinueer jij dat die twee een relatie hebben?
Krijgen toch al een enorm basissalaris.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als het niet zo veel is kunnen ze het zo laten lopen ja.
Zoiets zou niet kunnen denk ikquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Insinueer jij dat die twee een relatie hebben?
Lijkt mij ook sterk maar enlighten me?quote:
Hij heeft ook gewoon recht op arbeid.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:29 schreef Doublepain het volgende:
Dat Lens terug is stelt me enorm teleur.
We zijn beide Strootgod fan, maar verder hebben we niks gemeen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lijkt mij ook sterk maar enlighten me?
Zal hij in de basis beginnen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:29 schreef Doublepain het volgende:
Dat Lens terug is stelt me enorm teleur.
Hij mag mijn toilet ontstoppen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij heeft ook gewoon recht op arbeid.
Ik denk niet dat hij daarvoor de juiste kennis in huis heeft.quote:
Eens. Het is een lamlendig zooitje matig voetballende egotrippers die door de stress bevangen na afloop van de wedstrijd tegenstanders bedreigt. Ik zou ze allemaal verkopen en opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:09 schreef Lemming22 het volgende:
Lol. De kritiek van Sanders is niet goed gevallen bij de spelers volgens VI. Hoe voorspelbaar met deze groep labiele omhooggevallen voetballertjes. Enige vorm van zelfreflectie of zelfkritiek, ho maar. Ik ben er zó klaar mee. Dit is PSV niet meer. Grote schoonmaak aub.
Oké. Dan is het goed.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We zijn beide Strootgod fan, maar verder hebben we niks gemeen.
GeeGee is onze vijand.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We zijn beide Strootgod fan, maar verder hebben we niks gemeen.
Dit lijkt me het meest onrealistische scenario voor PSV aller tijden ooit. Hoe mooi het ook zou zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:33 schreef Doublepain het volgende:
Als je volgend seizoen gewoon gaat bouwen met Depay, Locadia, Bakkali, Zoet en Hendrix.. Daaromheen haal je spelers (vanuitgaande dat al die toppertjes weggaan) die in dienst van gaan spelen, kampioen hoef je dan niet te worden. Het verlies kan je dat jaar bijvoorbeeld opvangen met het verkoop van al die toppertjes.
Dat zou misschien wel vanuit jullie oogpunt wenselijk zijn maar dat gaat PSV natuurlijk niet doen. Anders hadden ze heel die gemeente deal niet hoeven te sluiten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:33 schreef Doublepain het volgende:
Als je volgend seizoen gewoon gaat bouwen met Depay, Locadia, Bakkali, Zoet en Hendrix.. Daaromheen haal je spelers (vanuitgaande dat al die toppertjes weggaan) die in dienst van gaan spelen, kampioen hoef je dan niet te worden. Het verlies kan je dat jaar bijvoorbeeld opvangen met het verkoop van al die toppertjes.
Betere opties zie ik zo niet. Als je bijvoorbeeld al die toppertjes wegdoet, dan heb ik liever dit dan dat Brands voor veel geld een speler haalt en dat je maar hoopt dat het goed gaat komen. Ik zie nu niet echt toppertjes in de Eredivisie die een versterking zijn voor PSV of haalbaar zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat zou misschien wel vanuit jullie oogpunt wenselijk zijn maar dat gaat PSV natuurlijk niet doen. Anders hadden ze heel die gemeente deal niet hoeven te sluiten.
Maar dan heb je echt heel erg wanbeleid gevoerd. Want dan kon je net zo goed 2 jaar geleden (Toen je de kans had) helemaal opnieuw beginnen. Dan had je de transferopbrengsten in het gat van de begroting gestopt en was je 1 grote stap terug gegaan om vervolgens hopelijk weer 2 stappen vooruit te maken. Het voordeel is dan dat je nog wel tenminste eigen grond had en dus een kostenpost minder. Of dat helemaal haalbaar was ivm met de herfinanciering weet ik niet dus het blijft voor mij ook een beetje gissen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Betere opties zie ik zo niet. Als je bijvoorbeeld al die toppertjes wegdoet, dan heb ik liever dit dan dat Brands voor veel geld een speler haalt en dat je maar hoopt dat het goed gaat komen. Ik zie nu niet echt toppertjes in de Eredivisie die een versterking zijn voor PSV of haalbaar zijn.
Ik wil wel een voorspelling wagen over wat er volgend seizoen binnen gaat komen, dan komen we er op 1 september weer even op terug.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Betere opties zie ik zo niet. Als je bijvoorbeeld al die toppertjes wegdoet, dan heb ik liever dit dan dat Brands voor veel geld een speler haalt en dat je maar hoopt dat het goed gaat komen. Ik zie nu niet echt toppertjes in de Eredivisie die een versterking zijn voor PSV of haalbaar zijn.
Niet dik verloren hoor, dat klopt niet. Qua prijzen wel, maar qua verkoop van al die spelers nog niet. Tot nu toe zijn de spelers meer waard dan dat ze destijds mee gekocht werden. Brands moet zelf gewoon toegeven dat hij op bepaalde gebieden gewoon gefaald heeft. Hij kocht blijkbaar op statistieken, zoals Narsingh. Toen werd er gezegd "We moeten de spits ballen geven, Matavz staat op een eiland" etc etc Vervolgens koopt ie Narsingh, aangezien die veel assists heeft. Maar dan kon je ook beter Dost erbij halen, maar dat vergeet ie even. Niet dat er iets mis is met Narsingh, gaan we volgend jaar van genieten denk ik zo, mits hij zijn snelheid terug heeft. Maar dat zijn slechts speculaties.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar dan heb je echt heel erg wanbeleid gevoerd. Want dan kon je net zo goed 2 jaar geleden (Toen je de kans had) helemaal opnieuw beginnen. Dan had je de transferopbrengsten in het gat van de begroting gestopt en was je 1 grote stap terug gegaan om vervolgens hopelijk weer 2 stappen vooruit te maken. Het voordeel is dan dat je nog wel tenminste eigen grond had en dus een kostenpost minder. Of dat helemaal haalbaar was ivm met de herfinanciering weet ik niet dus het blijft voor mij ook een beetje gissen.
Nu ze gegokt en (tot nu toe) dik verloren hebben is het belangrijk om eens duidelijk uit te dragen wat de club nu wil. En je daar dan ook aan houden. Maar ik vind het maar een opeenstapeling van amateuristische acties.
Als hij vDijk niet haalt heeft Brands echt een plaat voor zijn kop.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik wil wel een voorspelling wagen over wat er volgend seizoen binnen gaat komen, dan komen we er op 1 september weer even op terug.
Ik denk dat Matavz vertrekt, waardoor er dus een spits gaat komen: Finbogasson. Speler in de eredivisie die uitblinkt en redelijk haalbaar is, in tegenstelling tot de andere spelers die veel scoren. Verder gaat Strootman natuurlijk vertrekken, dus moet er een centrale middenvelder komen. Ik denk zelf dat PSV weer de stap naar Utrecht gaat maken om daar Toornstra te halen. Als Wijnaldum vertrekt moet er een nummer 10 komen, en dan zal PSV nog een poging wagen Maher te halen. Als laatste is toch wel echt heel pijnlijk duidelijk dat er verdedigende versterkingen moeten komen, dus ik denk dat Van Dijk ook de overstap zal maken. Voor Mertens hebben ze Depay als vervanger in huis, en ik denk dan ook niet dat ze voor hem een vervanger gaan aantrekken.
Je weet helemaal niet of de spelers meer waard zijn. Je gokt er op dat de spelers meer waard zijn. Wat als er nou geen club het bedrag voor Strootman op tafel wil leggen, wat als Mertens wel transfervrij de deur uit loopt. Het puur en alleen gokken op transferbedragen is prima, maar een hele grote gok als je zelf al flink wat hebt betaald voor de transfersommen. En dan heb ik het niet over 1 speler maar over meerdere spelers. 1 gokje moet kunnen, je beleid er op afstemmen imo niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet dik verloren hoor, dat klopt niet. Qua prijzen wel, maar qua verkoop van al die spelers nog niet. Tot nu toe zijn de spelers meer waard dan dat ze destijds mee gekocht werden. Brands moet zelf gewoon toegeven dat hij op bepaalde gebieden gewoon gefaald heeft. Hij kocht blijkbaar op statistieken, zoals Narsingh. Toen werd er gezegd "We moeten de spits ballen geven, Matavz staat op een eiland" etc etc Vervolgens koopt ie Narsingh, aangezien die veel assists heeft. Maar dan kon je ook beter Dost erbij halen, maar dat vergeet ie even. Niet dat er iets mis is met Narsingh, gaan we volgend jaar van genieten denk ik zo, mits hij zijn snelheid terug heeft. Maar dat zijn slechts speculaties.
Daarom zeg ik ook "nog niet"quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet of de spelers meer waard zijn. Je gokt er op dat de spelers meer waard zijn. Wat als er nou geen club het bedrag voor Strootman op tafel wil leggen, wat als Mertens wel transfervrij de deur uit loopt. Het puur en alleen gokken op transferbedragen is prima, maar een hele grote gok als je zelf al flink wat hebt betaald voor de transfersommen. En dan heb ik het niet over 1 speler maar over meerdere spelers. 1 gokje moet kunnen, je beleid er op afstemmen imo niet.
Klopt, maar je hebt helemaal geen zekerheid dat je over het geheel flinke winst maakt. Zeker niet omdat je ook veel op ze moet afschrijven.quote:
Ik vrees alleen voor spelers als Toivonen, die liever transfervrij weg willen voor het grote geld, die moet je als het ware zsm dumpen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt, maar je hebt helemaal geen zekerheid dat je over het geheel flinke winst maakt. Zeker niet omdat je ook veel op ze moet afschrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |