Kan ie mooi met de bal aan de voet naar binnen komen en kansen verprutsen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lens op links omdat vGaal dat ook gaat doen
twitter:VIradionl twitterde op woensdag 20-03-2013 om 10:54:52'De kritiek van #PSV-directeur Sanders is slecht gevallen bij de spelers'. @thijsslegers om 11.10u @VIradionl over de nieuwe onrust bij PSV. reageer retweet
twitter:PSVStats twitterde op woensdag 20-03-2013 om 10:58:04De 7 PSV'ers misten dit seizoen 17 duels door schorsingen: Lens 4, Marcelo 3, Pieters 3, Van Bommel 3, Mertens 2, Strootman 1, Hutchinson 1 reageer retweet
quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:09 schreef Lemming22 het volgende:
Lol. De kritiek van Sanders is niet goed gevallen bij de spelers volgens VI. Hoe voorspelbaar met deze groep labiele omhooggevallen voetballertjes. Enige vorm van zelfreflectie of zelfkritiek, ho maar. Ik ben er zó klaar mee. Dit is PSV niet meer. Grote schoonmaak aub.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet of zo'n Sanders zelf gevoetbald heeft, maar als hij binnenkomt met "jongens, de manier waarop jullie met stress omgaan is helemaal verkeerd, wat zijn jullie voor meisjes", dan kan zijn gebrek aan ervaring op het voetballende vlak hem wel eens tegenwerken. En het hoeft maar 1 speler te zijn die wat zegt om een kiem te zaaien binnen de rest van de selectie.
Aan de andere kant, als die spelers wel tegen hem opkijken en dit van hem accepteren kan het ook zomaar een boost zijn om net die laatste 8 wedstrijden dat beetje extra te brengen. Wat dat betreft is het ook maar speculeren, maar dat het verkeerd kan uitpakken is volgens mij zeker een mogelijkheid.
Bam. Gisteren voorspeld.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:09 schreef Lemming22 het volgende:
Lol. De kritiek van Sanders is niet goed gevallen bij de spelers volgens VI.
Dat is toch best belangrijk nieuws, dat was namelijk altijd een USP van PSV.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tijs roept 10x dat PSV niet meer de warme club is. Verder geen nieuws.
Is er een kampioenschapsbonus bij PSV? :pquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bam. Gisteren voorspeld.
Laat maar gewoon lopen dit seizoen om daarna weer met allerlei excuses te komen waarom het dit jaar wederom niet is gelukt.
Het is natuurlijk ook niet erg lekker voor de verhoudingen binnen de club als hij zegt "Brands aanstellen was een gigantische blunder, en ik doe mijn best om hem zo snel mogelijk eruit te werken". Intern zal er best kritiek zijn, maar naar buiten toe moet je gewoon een front vormen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:23 schreef Scarface88 het volgende:
In het ED las ik vanmorgen dat Sanders Brands een integere hard werkende TD vind met een ongelooflijk groot netwerk... (x100). Vraag me dan toch echt serieus af of het wel verstandig was van PSV om een topman van Campina aan te stellen, hij verliest hiermee zijn geloofwaardigheid. Ook dat hij beweert dat hij Brands nooit zal ontslaan en eerder zelf op zal stappen is totaal ongeloofwaardig naar je achterban.
Was een beetje sarcasme van Davyquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is toch best belangrijk nieuws, dat was namelijk altijd een USP van PSV.
Niet zo hoog als die bij Ajax.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Is er een kampioenschapsbonus bij PSV? :p
Jij kent hem vast beter dan ik maar ik weiger te geloven dat Davy een vorm van sarcasme in zijn posts kan aanbrengen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was een beetje sarcasme van Davy
Kan opzich wel kloppen hoor, Brands is overal te vinden. Alleen weet hij niet de juiste uit te kiezen, hij gaat liever voor zekerheid ipv wat andersquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:23 schreef Scarface88 het volgende:
In het ED las ik vanmorgen dat Sanders Brands een integere hard werkende TD vind met een ongelooflijk groot netwerk... (x100). Vraag me dan toch echt serieus af of het wel verstandig was van PSV om een topman van Campina aan te stellen, hij verliest hiermee zijn geloofwaardigheid, het netwerk van Brands is juist absurd klein gebleken voor een TD van een topclub. Ook dat hij beweert dat hij Brands nooit zal ontslaan en eerder zelf op zal stappen is totaal ongeloofwaardig naar je achterban.
Ik doe niets anders.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jij kent hem vast beter dan ik maar ik weiger te geloven dat Davy een vorm van sarcasme in zijn posts kan aanbrengen.
Die gemeente deal kun je helemaal op zijn conto schrijven.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:23 schreef Scarface88 het volgende:
In het ED las ik vanmorgen dat Sanders Brands een integere hard werkende TD vind met een ongelooflijk groot netwerk... (x100). Vraag me dan toch echt serieus af of het wel verstandig was van PSV om een topman van Campina aan te stellen, hij verliest hiermee zijn geloofwaardigheid. Ook dat hij beweert dat hij Brands nooit zal ontslaan en eerder zelf op zal stappen is totaal ongeloofwaardig naar je achterban.
Insinueer jij dat die twee een relatie hebben?quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jij kent hem vast beter dan ik maar ik weiger te geloven dat Davy een vorm van sarcasme in zijn posts kan aanbrengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |