Vloet is een aanvallende middenvelder en Koch is helemaal geen groot talent.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In de verdediging alleen Koch en Vloet, maar beide nog niet goed genoeg om tegen bijvoorbeeld Ajax te spelen.
Vloet in de verdediging ja? Naast Mertens zeker?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In de verdediging alleen Koch en Vloet, maar beide nog niet goed genoeg om tegen bijvoorbeeld Ajax te spelen.
intikkertje na een mooi schot van Maher.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:32 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb wedstrijd van Nederland niet gezien, maar heb gezien dat Lens gescoord heeft. Was die mooi?
Neequote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:32 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb wedstrijd van Nederland niet gezien, maar heb gezien dat Lens gescoord heeft. Was die mooi?
Ik vond hem niet heel erg best spelen (Maar goed, dat kon ik over wat meer mensen zeggen).quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar verder speelde hij wel een erg goede wedstrijd
Dat zijn al 3 goede acties en ik heb er meer gezienquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vond hem niet heel erg best spelen (Maar goed, dat kon ik over wat meer mensen zeggen).
Die voorzet op Van Persie was wel heel erg mooi en hij verdient een penalty. Prima rendement, dat wel.
De beste speler vond ik wederom Janmaat. Die maakt echt een prima ontwikkeling door.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat zijn al 3 goede acties en ik heb er meer gezienMaar goed we kijken door verschillende brillen.
M.i. was Lens een van de beste spelers op het veld vandaag.
Bedoelde verkoelenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vloet in de verdediging ja? Naast Mertens zeker?
Ik verwisselde Vloet met Verkoelenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vloet is een aanvallende middenvelder en Koch is helemaal geen groot talent.
Dat is dus 3x niks. Koch zou wel meekunnen met PSV, is niet slechter dan Derijck als hij wat ervaring opdoet, eerder beter. Maar ja, dan kun je beter wat kopen dan een verloren jaar te draaien.quote:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 20:59:07Oranje onder 18 wint met vier #PSV'ers in de basis met 4-1 van Duitsland. Vloet scoort een keer. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 21:35:23#Manolev (nog altijd van #PSV) maakt zijn status als goalgetter weer waar bij Bulgarije ;-). 0-1 tegen Denemarken. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 23:36:30Veel scorende PSV'ers: Naast Lens, Depay, Wijnaldum, Manolev en Vloet ook Hiljemark trefzeker in Zweedse interland U21. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 23:35:04Strootman vertelde dat Ajacieden Feyenoorders PSV-ers elkaar lachend succes hebben gewenst. 'Menen we natuurlijk niks van', aldus Strootman reageer retweet
Daar heeft PSV echt zitten slapen toen die gratis op te halen was. Was nu de beste verdediger op dit moment geweest als ze die hadden gehaald. Nu hebben we helemaal geen rechtsbackquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De beste speler vond ik wederom Janmaat. Die maakt echt een prima ontwikkeling door.
Verder vond ik Van der Vaart en Blind ook vrij sterk spelen.
De Guzman en Strootman waren wel echt matig.
Lekker laten gaan. We hebben al genoeg goede keepersquote:Waterman blijkt diverse clubs uit het buitenland te hebben overtuigd. "Afgelopen winter was er al een club concreet, maar PSV weigerde medewerking", zegt zaakwaarnemer Rodger Linse in Voetbal International. "Die club en nog een paar andere hebben nog steeds belangstelling voor Boy." Het is niet duidelijk wat PSV precies van plan is met Waterman: technisch manager Marcel Brands liet eerder weten dat PSV niet met drie potentiële eerste keepers aan de voorbereiding begint.
Hij lijkt naar België te gaan. Club Brugge. Naar zijn mattie Donk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lekker laten gaan. We hebben al genoeg goede keepers
Goede zaaktwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 27-03-2013 om 14:08:13#KNVB overweegt tweede elftallen in de Jupiler League volgend seizoen al toe te staan. Jong #PSV kan dan naar de eerste divisie. reageer retweet
KNVB heeft ook geen keus, Hoofdklasse wil niet en veel Eerste Divisie clubs zijn er niet meer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:11 schreef StijnDa het volgende:
Goede zaaktwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 27-03-2013 om 14:08:13#KNVB overweegt tweede elftallen in de Jupiler League volgend seizoen al toe te staan. Jong #PSV kan dan naar de eerste divisie. reageer retweet
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:11 schreef StijnDa het volgende:
moeten ze gewoon de regels van de eerste divisie aanpassen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
KNVB heeft ook geen keus, Hoofdklasse wil niet en veel Eerste Divisie clubs zijn er niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |