JEEJ zie ik Muis ook eindelijk eensquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:22 schreef Muis006 het volgende:
Aanwezig op 8 April:
Toekito
Muis en meneer
1. sp3cquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:22 schreef Muis006 het volgende:
Aanwezig op 8 April:
Toekito
Muis en meneer
dan ziet niemand mijn beschamend lage scorequote:
Die harde leventje.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:31 schreef Monopoly het volgende:
Zo ook wakker. Even douchen en aankleden en dan naar Amersfoort voor een beursDaarna nog een borrel doen
Uiteraardquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
"SD, mopje, we gaan het songfestival kijken!"
"NEEEEEEEEEEEEEEE!"
(Geen genoegen nemen met de nee hoor, hij wilde eerst ook niet sjoelen![]()
)
FL en SD kunnen we met ESF vast wel achter een sjoeltafel plantenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
"SD, mopje, we gaan het songfestival kijken!"
"NEEEEEEEEEEEEEEE!"
(Geen genoegen nemen met de nee hoor, hij wilde eerst ook niet sjoelen![]()
)
oh dan kom ik ook als ik vrij benquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
FL en SD kunnen we met ESF vast wel achter een sjoeltafel planten
Ik was sowieso al van plan te vragen of er mensen wilden sjoelen , mócht ik eventueel naar de ESF meet komenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
FL en SD kunnen we met ESF vast wel achter een sjoeltafel planten
We zetten rustig een sjoelbakkie neer hoor!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was sowieso al van plan te vragen of er mensen wilden sjoelen , mócht ik eventueel naar de ESF meet komen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
We zetten rustig een sjoelbakkie neer hoor!
Knus, songfestival en sjoelen![]()
We slepen die bak mee naar die tramlus en gaan daar op het gras sjoelenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:08 schreef sp3c het volgende:
als er weer zoveel mensen komen als de vorige keren dan moet die sjoeltafel op straat en dat vind die buurvrouw misschien niet zo grappig
[..]
Die buurvrouw heeft altijd wel watquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:08 schreef sp3c het volgende:
als er weer zoveel mensen komen als de vorige keren dan moet die sjoeltafel op straat en dat vind die buurvrouw misschien niet zo grappig
oh god.....een groenlinkszweefteefmuts?quote:
kunnen we ook niet meer verdwalenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
[..]
We slepen die bak mee naar die tramlus en gaan daar op het gras sjoelen
Sjoelstenen keilen danquote:
Bijna: KLMvliegteeftakkewijfquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh god.....een groenlinkszweefteefmuts?
ik zeg niks over verdwalenquote:
Oh dat klinkt wel als een gezellige vrouwquote:
preciesquote:
Jajajaja, geef LDG'tje maar weer de schuld van jouw incapabiliteit om de weg te vindenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
precies
Toeristische Route, LDG wilde dat deel van de stad zien
Ik geef meteen toe ik was wegwijsToek en heb gefaald.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Jajajaja, geef LDG'tje maar weer de schuld van jouw incapabiliteit om de weg te vinden.
we waren met het station in onze rug gaan lopen tot die kruising en dan rechts en dan zo doorlopen tot je bij de Snor en die verbrandde zonnebanken uitkomt en dan rechtsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:28 schreef sp3c het volgende:
kwamen jullie ook bij Kleiweg nummer 1 uit?
was na een half uur wandelen toch wel schrikken als je bij nummer 300.000 moet zijn
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:32 schreef sp3c het volgende:
ja ik ken dat
bij die kruizing zaten een paar blote bast Rotterdammers met bier en strandstoelen die me wisten te vertellen dat het vlakbij was en dat ik waarschijnlijk in de goede richting liep
20 minuten later vroeg ik me af waarom ik geen biertje aan ze had gevraagd
kijk niet naar mij, ik kan dat niet vindenquote:
Tis 14 mei volledig FOK!-only hequote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:08 schreef sp3c het volgende:
En anders moeten we een beetje verbouwen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis 14 mei volledig FOK!-only he
Normaal zijn ze dicht, gaan speciaal voor ons open...
Dus daar past echt wel 1 sjoelbak bij
Komt helemaal goed, zeker wetenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
En anders moeten we een beetje verbouwen.
Ja ga ik nu doen, zit nog met mijn jas aan, kom net uit het werkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:43 schreef Muis006 het volgende:
Greysje mogen de meneer, ikzelf, 1. sp3c zeker, en Puala ovb in de OP?
Het enige dat je hoeft te weten is DAT HET DEZE KEER GAAT GEBEUREN!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:49 schreef Anne het volgende:
[..]
UiteraardMuahaha.
Moet ik me van tevoren denk ik wel even inlezen in het songfestival-gebeuren, want dat is helemaal langs me heen gegaan, met uitzondering van jouw feestboekposts dan.
Oh dearquote:
Met je jas aanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ga ik nu doen, zit nog met mijn jas aan, kom net uit het werk
Gazzalligggggggggg
Als Arcee komt sjoelen, dan zeg ik mn verstandelijk gehandicapten af.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dearDat was zij *wijst naar zichzelf*
Kom je ook sjoelen?
En/of op naar Anouk kijken op 14 mei? Ja? Ja?
Hahaha ja ik ook een beetjequote:
8 Aprilquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
8 april jongeman
Tevens dankjewel voor de tekening van jullie piemel
Ja prachtigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
8 April
Vond je hem mooi? (niet op ware grootte hoor)
Ja ik vond het echt superleuk om te zien dat jij en LDG en hijmetdiemoeilijkenaam uoyevoli en jefman en Anne en SD het naar je zin haddenquote:
Ja jij was ook gezellig vrolijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:27 schreef littledrummergirl het volgende:
het was ook echt gezelligheb na afloop knus met iedereen gezoend, al heb ik van de helft nog steeds geeeen idee wie het allemaal zijn
maar dat mag de pret niet drukken
Goed excuus om met een blanco agenda te beginnen en de 8e vast te leggen als sjoelavond.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik wilde even in mijn agenda kijken of ik de achtste ook kan. Agenda op het werk laten liggen.En uiteraard op die locatie waar ik anderhalve week niet meer kom ook.
www.tnt.nlquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik wilde even in mijn agenda kijken of ik de achtste ook kan. Agenda op het werk laten liggen.En uiteraard op die locatie waar ik anderhalve week niet meer kom ook.
Ugh weghalen geeft nog niet het juiste nummer.quote:
Ja, als GlowMouse, Ted en Ali Salami (quote:Kom je ook sjoelen?
Ja maar die nummers komt omdat het overgelopen is vanuit een andere meet en het toen niet door moest nummeren. Ofzoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ugh weghalen geeft nog niet het juiste nummer.
Het was Muis006 trouwens.
[..]
Ja, als GlowMouse, Ted en Ali Salami () hier Admin worden.
Ik moet me ook niet bemoeien met meettopics.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:36 schreef Greys het volgende:
Ja maar die nummers komt omdat het overgelopen is vanuit een andere meet en het toen niet door moest nummeren. Ofzo![]()
En SJOELEN MOT JE!
zou mooi zijn als dat zou kunnen. Ik kijk morgen wel effe digitaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed excuus om met een blanco agenda te beginnen en de 8e vast te leggen als sjoelavond.
en dan was ik gisteren nog gaar na twee nachten amper slapenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jij was ook gezellig vrolijk![]()
Ik gooi vanavond even de foto's in onze sjoelfotobucket en als je dan vragen hebt wie wie is op de foto's dan dm je maar
Mijn privé site is onderuit gehaald.quote:
Ahahaha het was echt tè grappigquote:
doe je "de ideale schoonzoon"voor bruiloften ect?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn privé site is onderuit gehaald.
Tegenwoordig ben ik als date te boeken. Greys is mijn manager. Bij haar kan je voor tarieven en voorwaarden terecht.
Ohhhhhh wat een leukequote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dan was ik gisteren nog gaar na twee nachten amper slapen![]()
iemand heeft deze niet voor niks een keer voor me gemaakt![]()
[ afbeelding ]
geen idee of iemand heeft lopen photoshoppen of dat je het ergens online kan doenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhh wat een leuke
Waar kan je zulke Loesjeposters maken, ergens online?
Ja dat doet ie.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doe je "de ideale schoonzoon"voor bruiloften ect?
Ik genoot!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahahaha het was echt tè grappig
Mono-ik-lust-ECHT-geen-vis-Poly schept vlees, patat en een piepklein stukje witvis op.
Neemt een hapje.
Gaat met ogen dicht achterover zitten.
HMMMMMMMMMMMMMMMMM.
Is zeker te regelen. Kost wel wat extra, ik neem dan vrij geëmotioneerd de microfoon en vertel hoe onwijs ik blij ben voor ze.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doe je "de ideale schoonzoon"voor bruiloften ect?
dolfijnen zijn sowieso voor tokkiemoeders, i can do thatquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat doet ie.
Maar dan dien je wel alles met een dolfijn bij hem uit de buurt te houden.
Oh en limoncello.
mooiquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:41 schreef Monopoly het volgende:
Is zeker te regelen. Kost wel wat extra, ik neem dan vrij geëmotioneerd de microfoon en vertel hoe onwijs ik blij ben voor ze.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn privé site is onderuit gehaald.
Tegenwoordig ben ik als date te boeken. Greys is mijn manager. Bij haar kan je voor tarieven en voorwaarden terecht.
Jij? Stil?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mooi![]()
* littledrummergirl is stil ( geniet ervan zolang het duurt)
ik dacht dat er foetus stondquote:
Daar kan ook een foto van online, maar niet die van mijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik dacht dat er foetus stond
WACHT WAT WAT MOET JIJ ONS VERTELLENquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daar kan ook een foto van online, maar niet die van mij
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daar kan ook een foto van online, maar niet die van mij
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehehe ik weet waar je heen wilt, dat heb ik hem ook al gezegd
Wat?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Het enige dat je hoeft te weten is DAT HET DEZE KEER GAAT GEBEUREN!![]()
Dan ben ik er zeker bijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat?Gaat Anouk eindelijk uit de kleren?
kun je vast ook gewoon googelenquote:
begrijpend lezen is niet zn dingquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Juist omdat hij er niet is kan het niet :''( Duh
Ohwquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Juist omdat hij er niet is kan het niet :''( Duh
ik durf niet op naakt te googlenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kun je vast ook gewoon googelen
je ziet Toek altijd lekker eten. Het is een klikoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik vond het echt superleuk om te zien dat jij en LDG en hijmetdiemoeilijkenaam uoyevoli en jefman en Anne en SD het naar je zin hadden
Je zat ook lekker te eten, was lekker he
En Mono die ineens WEL vis lustte
En anders!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeik nou eens niet manquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:14 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
je ziet Toek altijd lekker eten. Het is een kliko
ik had me niet opgegeven. Heb hier duidelijk gezegd dat ik op de dag zelf zou bepalen of ik kwam. Kon gisteren wel komen maar mijn grafhumeur was niet bepaald een aanwinstquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zeik nou eens niet manKom gewoon eens opdagen. Greys beklaagde zich daarover.....je altijd opgeven en nooit komen
haphaphapquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:16 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
ik had me niet opgegeven. Heb hier duidelijk gezegd dat ik op de dag zelf zou bepalen of ik kwam. Kon gisteren wel komen maar mijn grafhumeur was niet bepaald een aanwinst
ja en daarom ga je dus het bosquote:
Truequote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:16 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
ik had me niet opgegeven. Heb hier duidelijk gezegd dat ik op de dag zelf zou bepalen of ik kwam. Kon gisteren wel komen maar mijn grafhumeur was niet bepaald een aanwinst
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En anders!
Zou het er ongeveer zo uitzien:you look incredible! this is fucking awesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Ik ben de enige volgens mij die foto's gemaakt heeft?quote:
nou liever nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja en daarom ga je dus het bosin
dat heet een fittie gozert! we zijn in rotterdamquote:
Op de meent staat nog iemand een ruzie uit te lokkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat heet een fittie gozert! we zijn in rotterdam
* littledrummergirl haalt schouders op en gaat door waar ze mee bezig wasquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:39 schreef sp3c het volgende:
het is dus echt geen fittie he![]()
Rotterdam be damned!!!
* sp3c runs away
* sp3c lacht er schaapachtig om en roept een paar keer fight tegen zijn laptopquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl haalt schouders op en gaat door waar ze mee bezig was
das niet eerlijk sp3cquote:
De Rotterdamse Denker zeker ?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
Op de meent staat nog iemand een ruzie uit te lokken
nee nog erger, een d66 stemmer als we geenstijl mogen gelovenquote:
nee niet die uit 2008 bij mc voor de deur....quote:
met een helmcam en een scootercertificaatquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee nog erger, een d66 stemmer als we geenstijl mogen geloven
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
* sp3c lacht er schaapachtig om en roept een paar keer fight tegen zijn laptop
sterktequote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:59 schreef littledrummergirl het volgende:
en nu allemaal even sshhttik moet even n paar uurtjes thuiswerken
[..]
I hope, ik vind het wel retespannend. Misschien ben ik totaal niet wat ze willen, ik ben niet zo goed in conceptuele dingen en ik knijp hem.quote:
Waar zitten ze nu?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar dan andere locatie![]()
Ik krijg zo'n wand.
Breda, jij zat toch in Den Bosch?quote:
Snap ik, hoop dat het meevalt en geloof in jezelf!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
I hope, ik vind het wel retespannend. Misschien ben ik totaal niet wat ze willen, ik ben niet zo goed in conceptuele dingen en ik knijp hem.
Ik ga de komende weken heel hard mijn best doen om te laten zien dat ik best concepten kan maken en kan onderzoekenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Snap ik, hoop dat het meevalt en geloof in jezelf!
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ga de komende weken heel hard mijn best doen om te laten zien dat ik best concepten kan maken en kan onderzoekenIk hoop dat dat genoeg is...
Dan zal je gewoon wel goed zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:11 schreef Cee het volgende:
RenRen, moet je tips hebben, ze hebben zelfs mij ooit toegelaten dus het moet je zeker lukken!
kort door de bocht, ik begeleid n groep probleempubersquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:14 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga de foetus denk ik inleveren, dan kunnen ze geen nee zeggen
Ah voormalige St. Joostquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Breda, jij zat toch in Den Bosch?![]()
Ik kreeg ook van de week een brief van Rotterdam, dus mijn maag draaide zich al om, was het alleen om mee te delen dat de kopie van mijn diploma niet goed was, dat ik nog wel te horen zou krijgen wanneer de toelating wasZucht
leuke doelgroepquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kort door de bocht, ik begeleid n groep probleempubers
en daar moet ik dus plannen voor schrijven, en verslagen, en weetikveel wat. en daar heb ik op mn locatie nooit tijd voor, dus ik werk af en toe thuis om dat n beetje bij te houden
vandaar dat ze zo goed met mij om kan gaanquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:37 schreef Greys het volgende:
Zie photobucket de sjoelinlogdinges en dan aparte map 18 maart!
Die flits van jou doet ook maar gewoon wattie wilquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:37 schreef Greys het volgende:
Zie photobucket de sjoelinlogdinges en dan aparte map 18 maart!
Jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die flits van jou doet ook maar gewoon wattie wil
whut?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:47 schreef LompeHork het volgende:
Meh, heb het wel gemist heur. Ondanks dat ik toch niet moest werken omdat aangereden en röntgenfoto's enzo.
Watquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:47 schreef LompeHork het volgende:
Meh, heb het wel gemist heur. Ondanks dat ik toch niet moest werken omdat aangereden en röntgenfoto's enzo.
Huh?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:47 schreef LompeHork het volgende:
Geen paniek, alles is oké, alleen voor de tweede keer in korte tijd aangereden van achteren op de snelweg, erg nice enzoquote:
Geen letsel, maar lang wachten bij huisarts/ziekenhuis, ze wilden even controleren op whiplash, maar gelukkig geen sporen gevonden, ik mag in m'n handjes knijpen!quote:
Ja FB zuigt qua dat, daar irriteer ik me ook aanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:50 schreef Greys het volgende:
Oh ik zie nu de pic op je FB.
Waaaaaaarom staat op Facebook bij elke FB vriend de instelling standaard op 'meeste updates' en moet je dat per persoon op 'alle updates' zetten?Kan dat je dat ook ergens tegelijk doen voor iedereen? Zo mis je elke keer de helft, zo irritant.
He bah wat naar.. sterktequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen paniek, alles is oké, alleen voor de tweede keer in korte tijd aangereden van achteren op de snelweg, erg nice enzowas de hele dag bezig met de huisarts/werk/ziekenhuis. Lang wachten vooral.
Whiplash is de eerste 24 uur zichtbaar op röntgen, dus als het goed is enz enz, auto is lease, dus dat boeit me echt helemaal niets, maar gewoon een shock dat ik het twee keer achter elkaar meemaak. Gewoon rustig aan en verder gaan waar ik mee bezig was. Gelukkig wel een leuke leenauto (elk voordeel enzo).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
He bah wat naar.. sterkte
Gelukkig heb je zelf niks! Maar hou het goed in de gaten, klachten kunnen ook later optreden..
Dan kom je 8 aprilquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:47 schreef LompeHork het volgende:
Oh echt? Bij mijn aanrijding ben ik de dag daarna naar de huisarts gegaan.. maar hoefde toen geen foto's te maken, die zijn eigenlijk nooit van mijn nek gemaakt trouwensquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whiplash is de eerste 24 uur zichtbaar op röntgen, dus als het goed is enz enz, auto is lease, dus dat boeit me echt helemaal niets, maar gewoon een shock dat ik het twee keer achter elkaar meemaak. Gewoon rustig aan en verder gaan waar ik mee bezig was. Gelukkig wel een leuke leenauto (elk voordeel enzo).
En volgende keer probeer ik wél te komen sjoelen natuurlijk
Moet even kijken, maar als jij komt is het een extra stimulans sowieso!quote:
Yes, mijn vader heeft een beroep dat nogal veel met houdingscorrecties te maken heeft, die heeft zich ooit diep ingelezen over whiplash-gevallenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh echt? Bij mijn aanrijding ben ik de dag daarna naar de huisarts gegaan.. maar hoefde toen geen foto's te maken, die zijn eigenlijk nooit van mijn nek gemaakt trouwens
Ik ben heel stimulerendquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet even kijken, maar als jij komt is het een extra stimulans sowieso!
[..]
Yes, mijn vader heeft een beroep dat nogal veel met houdingscorrecties te maken heeft, die heeft zich ooit diep ingelezen over whiplash-gevallen
Dag erna is wel een beetje laat, maar ligt ook wel aan de klap die je krijgt denk ik. Dit was een gevalletje: Ik rij 10 km/u en er wordt met 60 km/u op in gereden.
Ah vandaar.. was 's avonds gebeurd, ging bij mijn oom eten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Yes, mijn vader heeft een beroep dat nogal veel met houdingscorrecties te maken heeft, die heeft zich ooit diep ingelezen over whiplash-gevallen
Dag erna is wel een beetje laat, maar ligt ook wel aan de klap die je krijgt denk ik. Dit was een gevalletje: Ik rij 10 km/u en er wordt met 60 km/u op in gereden.
Kom je ook een keer sjoelenquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ah vandaar.. was 's avonds gebeurd, ging bij mijn oom eten.
Ik heb werkelijk geen idee waarom we toen geen arts ofzo hebben bezocht.
Ik stond stil voor het rode stoplicht, klapt er een domme doos met 50 km/u achterop en beweren ik remde op tijd
Dat is chemisch afval, dus dat of naar een vuilstort brengen, daar hebben ze speciale bakken voor die troepquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:07 schreef RenRen- het volgende:
Ik mag hier vast wel een totale offtopic en random vraag stellen.
Ik wil gaan verven en dan moet ik terpetine gebruiken. Wat moet ik met oude terpentine doen?Ik mag het niet weggooien/door het putje mikken, maar ik geloof dat het dichtstbijzijnde milieupark niet echt binnen fietsafstand is. Halp?
Wat bedoel je met dus dat?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]ook een beste klap! Naar dat iemand je dan in twijfel gaat trekken, gelukkig heb ik dat niet gehad! Niets aan overgehouden dus?
[..]
Dat is chemisch afval, dus dat of naar een vuilstort brengen, daar hebben ze speciale bakken voor die troep
Oh, bij ons wordt dat opgehaald, dat dusquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dus dat?Even googlen
Ik stond echt een paar meter verder toen.. en zij bleef maar beweren: "Ik remde op tijd" ja dat was echt te zien, gelukkig had ik trekhaak en zat haar auto flink in de prak..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]ook een beste klap! Naar dat iemand je dan in twijfel gaat trekken, gelukkig heb ik dat niet gehad! Niets aan overgehouden dus?
Oh, ons afval gaat de grond in en wordt dan soms opgehaald, wanneer weet ik nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, bij ons wordt dat opgehaald, dat dus
Rotterdam centrumquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:11 schreef Takaiki het volgende:
Wow,balen Hork
Als je niet al een Lompevrouw had,wist ik nog wel iemand
Die trekt ook dit soort aanrijdingen aan
Awquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]ook zo lekker aan de gang?
Ja, LompeVrouw is een schat, nam zelfs even vrij om mij te begeleiden naar de Radiologieafdeling in het ziekenhuis, zelf ben ik een schijtbak als het op ziekenhuizen aan komt namelijk
Gaat vanzelf goed, die klachten kunnen ook een andere oorzaak hebben (denk ik dan hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik stond echt een paar meter verder toen.. en zij bleef maar beweren: "Ik remde op tijd" ja dat was echt te zien, gelukkig had ik trekhaak en zat haar auto flink in de prak..
Nog steeds wat schouderklachten en soms wat sneller moe.. maar goed probeer er maar niet teveel bij stil te staan.
"Een Pool zou het drinken" zouden we hier zeggen, zo'n klein beetje is hetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, ons afval gaat de grond in en wordt dan soms opgehaald, wanneer weet ik nietMaar ik lees dat sommige winkels hun crap terugnemen, dus ik zal de plaatselijke winkel opbellen, anders wordt het toch een flink stuk fietsen voor een beetje terpentine
Het is niet heel weinig, het is toch een kwart tot half (klein) potje pindakaas. Misschien twee keer dat.
Is nu zo'n 6 a 7 jaar geleden al weer, in het begin had ik echt heel veel last. Nu zo af en toe, maar geen idee wat hiervan aan het ongeluk is toe te schrijven. Die schouderklachten zijn iig wel na het ongeluk ontstaan, maar met veel fysio, ontstekingsremmers en spuiten gaat dat goedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gaat vanzelf goed, die klachten kunnen ook een andere oorzaak hebben (denk ik dan hoor). Dat soort mensen mogen ze wat mij betreft preventief ruimen uit het verkeer, gewoon rijbewijs afpakken en door de shredder.
Ga eens naar een podoposturaal therapeut, een goede dan, eentje van het Omni Podo Genootschap dan wel, gezien een standaard. Die kunnen wel wat voor je schouderklachten betekenenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Is nu zo'n 6 a 7 jaar geleden al weer, in het begin had ik echt heel veel last. Nu zo af en toe, maar geen idee wat hiervan aan het ongeluk is toe te schrijven. Die schouderklachten zijn iig wel na het ongeluk ontstaan, maar met veel fysio, ontstekingsremmers en spuiten gaat dat goed
Nou inderdaad
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga eens naar een podoposturaal therapeut, een goede dan, eentje van het Omni Podo Genootschap dan wel, gezien een standaard. Die kunnen wel wat voor je schouderklachten betekenen
Doenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipIk ga er naar kijken.
als je het lang genoeg open laat staan verdampt het en kan je het potje gewoon zo in de kliko gooienquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:07 schreef RenRen- het volgende:
Ik mag hier vast wel een totale offtopic en random vraag stellen.
Ik wil gaan verven en dan moet ik terpetine gebruiken. Wat moet ik met oude terpentine doen?Ik mag het niet weggooien/door het putje mikken, maar ik geloof dat het dichtstbijzijnde milieupark niet echt binnen fietsafstand is. Halp?
Zou graag willen maar helaas moet ik op 8 April stage lopen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom je ook een keer sjoelen
Of kom je 14 mei met ons in de kroeg op groot scherm naar de halve finale Eurovisie kijken?
Ik natuurlijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:30 schreef roos85 het volgende:
Wie kijkt er ook De Rijdende Rechter?
Geweldige tv met ouwe takke trol
En 14 mei, halve finale songfestival?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:27 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Zou graag willen maar helaas moet ik op 8 April stage lopen.
Op het balkon oid hea, niet binnenshuisquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:27 schreef jefmen het volgende:
[..]
als je het lang genoeg open laat staan verdampt het en kan je het potje gewoon zo in de kliko gooien
Ik heb al een tijdje niet meer gekeken, dus ik moet eens achter uitzendinggemist kruipen en terugkijkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:39 schreef Toekito het volgende:
Wat een discussie zeg bij de vrijende trechter zeg.....
gewoon platgooien met haar er nog inquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:41 schreef roos85 het volgende:
God. wat een vreselijke takketrol is het toch
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon platgooien met haar er nog in
Zeker weten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Echt, je zal maar zo zijn.. dan wil je toch kapot..
Ik denk dat mijn moeder er niet blij van wordt als ik een potje terpentine een dag open laat staan in de keukenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:27 schreef jefmen het volgende:
[..]
als je het lang genoeg open laat staan verdampt het en kan je het potje gewoon zo in de kliko gooien
klopt of in de schuur als je wel ventileert. zorg dat er in het potje geen water komt dan werkt het niet meer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:34 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Op het balkon oid hea, niet binnenshuis
Buiten is beter. onder een afdakje of tafel. als er maar geen water in komt dan werkt het niet meer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn moeder er niet blij van wordt als ik een potje terpentine een dag open laat staan in de keukenof langer
Ik denk dat ze dan best wel boos wordt
EN FIETS DIE GAAT EEN RONDJE GEVENquote:
Of een schaal bitterballen doenquote:
ik leg ineens een verband johquote:
wie en wie is dezelfde?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik leg ineens een verband johdus dat is dezelfde
![]()
nou dat er heel iemand anders bij je hoort dan ik dachtquote:
nou ben ik wel nieuwsgierig wie je dan in gedachten hadquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou dat er heel iemand anders bij je hoort dan ik dachtgeloof ik
Werken.quote:
Nátte spleten?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:07 schreef Maanvis het volgende:
mmm ik kan niet wachten om die harde schijven in die natte spleten te douwen.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nátte spleten?
Sjoel je met consumptie?
jij niet dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nátte spleten?
Sjoel je met consumptie?
Jawel, maar die giet ik vanuit mijn glas in mijn waffel en spuug ik niet uit over de sjoelbak.quote:
ik smeer de sjoelbak altijd effe voor met wat bier, dan rollen de schijven beter.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, maar die giet ik vanuit mijn glas in mijn waffel en spuug ik niet uit over de sjoelbak.
als je dat wel zou doen zou het sjoelen gelijk wel een heel andere lading krijgen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, maar die giet ik vanuit mijn glas in mijn waffel en spuug ik niet uit over de sjoelbak.
Tis niet echt elegantgiraffish he?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je dat wel zou doen zou het sjoelen gelijk wel een heel andere lading krijgen.
Bier is het nieuwe Z-mail ja?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik smeer de sjoelbak altijd effe voor met wat bier, dan rollen de schijven beter.
Met matching onderbroekjesquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:24 schreef Toekito het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sjoelen Het wordt steeds meer een sportWe gaan naar de Olympische Spelen
wat zouden de sjoeligans wel niet van ons denken.quote:
beachvolleybal outfitsquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beachvolleybal outfitsgoed voor de kijkcijfers
Ook voor de sjoeligansquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dan mag er bij mij eerst wel kilo of 10 afquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Overal is markt voorquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
weet alleen niet wie er zit te wachten op mijn zwaar verminkte torso maar ok
das niet zo!quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan mag er bij mij eerst wel kilo of 10 af
Ik dacht eerder aan 30quote:
Dat kan ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:08 schreef Anne het volgende:
Gewoon een groter broekje of shirtje aandoen!
Dat wordt de wijn voortaan laten staanquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat kan ookMaar ik wil sowieso wat kilootjes kwijt.
ze had er maar 1 op maandagquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat wordt de wijn voortaan laten staan![]()
.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:42 schreef roos85 het volgende:
Ik heb in principe een GO voor mijn afstudeeronderzoekmoet in het plan paar dingetjes aanpassen en dan moet ie goed zijn
En wie heeft die leeggemaakt hmm?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:12 schreef franklop het volgende:
[..]
ze had er maar 1 op maandag
Thuis hebben we alleen maar lege flessen staan, dus dat is het ook niet
ik ga voor de categorie zwaargewichtenquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan mag er bij mij eerst wel kilo of 10 af
Zo af en toe moet kunnenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat wordt de wijn voortaan laten staan![]()
.
Ik ben hooguit als dambord te gebruiken als ik stil zou liggenquote:
Hoe komt het?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:38 schreef Toekito het volgende:
Ik ben hooguit als dambord te gebruiken als ik stil zou liggen
we kunnen het scorebord op je aansluitenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ben hooguit als dambord te gebruiken als ik stil zou liggen
hartkwaal, wist je toch al? Of zat ik toen onder account TJDoornbosquote:
Weet niet meer wie ik wat verteld heb als TJD en wat als Toekquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:38 schreef Anne het volgende:
Toen zat je nog onder account TJDoornbos.
Ach, tuurlijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
hartkwaal, wist je toch al? Of zat ik toen onder account TJDoornbos
Je kunt toch wel wapperen? Mag je bij de cheerleaders!quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
hartkwaal, wist je toch al? Of zat ik toen onder account TJDoornbos
Ik kan sjoelen ook hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:12 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je kunt toch wel wapperen? Mag je bij de cheerleaders!![]()
Wel oppassen he, is soms best enerverend en opwindendquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik kan sjoelen ook hoorAls ik maar voorzichtig doe
de moono?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Wel oppassen he, is soms best enerverend en opwindend![]()
Heb je de Moono al mogen aanschouwen?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:14 schreef Cat22 het volgende:
Dus. Toen bleek ik opeens maandag de 8e vrij te hebben. En dinsdag hoef ik pas later te beginnen. Dus schrijf mij maar op voor buffetje en sjoel!
doe het lekker zelfquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:14 schreef Cat22 het volgende:
Dus. Toen bleek ik opeens maandag de 8e vrij te hebben. En dinsdag hoef ik pas later te beginnen. Dus schrijf mij maar op voor buffetje en sjoel!
Dan krijg ik slaag van Greys.quote:
das niet moeilijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel soms ben ik vlotter dan je denkt
Was je weer op zoek naar de kortste route?quote:
ik als het mag van jouquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:26 schreef Cat22 het volgende:
Wie blijven er eigk allemaal eten?
En waarom staat sp3c er niet bij?
Altijd al een keer met een getranspositioneerd dambord willen eten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |