Dan ben ik er zeker bijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat?Gaat Anouk eindelijk uit de kleren?
kun je vast ook gewoon googelenquote:
begrijpend lezen is niet zn dingquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Juist omdat hij er niet is kan het niet :''( Duh
Ohwquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Juist omdat hij er niet is kan het niet :''( Duh
ik durf niet op naakt te googlenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kun je vast ook gewoon googelen
je ziet Toek altijd lekker eten. Het is een klikoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik vond het echt superleuk om te zien dat jij en LDG en hijmetdiemoeilijkenaam uoyevoli en jefman en Anne en SD het naar je zin hadden
Je zat ook lekker te eten, was lekker he
En Mono die ineens WEL vis lustte
En anders!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeik nou eens niet manquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:14 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
je ziet Toek altijd lekker eten. Het is een kliko
ik had me niet opgegeven. Heb hier duidelijk gezegd dat ik op de dag zelf zou bepalen of ik kwam. Kon gisteren wel komen maar mijn grafhumeur was niet bepaald een aanwinstquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zeik nou eens niet manKom gewoon eens opdagen. Greys beklaagde zich daarover.....je altijd opgeven en nooit komen
haphaphapquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:16 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
ik had me niet opgegeven. Heb hier duidelijk gezegd dat ik op de dag zelf zou bepalen of ik kwam. Kon gisteren wel komen maar mijn grafhumeur was niet bepaald een aanwinst
ja en daarom ga je dus het bosquote:
Truequote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:16 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
ik had me niet opgegeven. Heb hier duidelijk gezegd dat ik op de dag zelf zou bepalen of ik kwam. Kon gisteren wel komen maar mijn grafhumeur was niet bepaald een aanwinst
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En anders!
Zou het er ongeveer zo uitzien:you look incredible! this is fucking awesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Ik ben de enige volgens mij die foto's gemaakt heeft?quote:
nou liever nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja en daarom ga je dus het bosin
dat heet een fittie gozert! we zijn in rotterdamquote:
Op de meent staat nog iemand een ruzie uit te lokkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat heet een fittie gozert! we zijn in rotterdam
* littledrummergirl haalt schouders op en gaat door waar ze mee bezig wasquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:39 schreef sp3c het volgende:
het is dus echt geen fittie he![]()
Rotterdam be damned!!!
* sp3c runs away
* sp3c lacht er schaapachtig om en roept een paar keer fight tegen zijn laptopquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl haalt schouders op en gaat door waar ze mee bezig was
das niet eerlijk sp3cquote:
De Rotterdamse Denker zeker ?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
Op de meent staat nog iemand een ruzie uit te lokken
nee nog erger, een d66 stemmer als we geenstijl mogen gelovenquote:
nee niet die uit 2008 bij mc voor de deur....quote:
met een helmcam en een scootercertificaatquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee nog erger, een d66 stemmer als we geenstijl mogen geloven
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
* sp3c lacht er schaapachtig om en roept een paar keer fight tegen zijn laptop
sterktequote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:59 schreef littledrummergirl het volgende:
en nu allemaal even sshhttik moet even n paar uurtjes thuiswerken
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
We zetten rustig een sjoelbakkie neer hoor!
Knus, songfestival en sjoelen![]()
I hope, ik vind het wel retespannend. Misschien ben ik totaal niet wat ze willen, ik ben niet zo goed in conceptuele dingen en ik knijp hem.quote:
Waar zitten ze nu?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar dan andere locatie![]()
Ik krijg zo'n wand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |