JEEJ zie ik Muis ook eindelijk eensquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:22 schreef Muis006 het volgende:
Aanwezig op 8 April:
Toekito
Muis en meneer
1. sp3cquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:22 schreef Muis006 het volgende:
Aanwezig op 8 April:
Toekito
Muis en meneer
dan ziet niemand mijn beschamend lage scorequote:
Die harde leventje.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:31 schreef Monopoly het volgende:
Zo ook wakker. Even douchen en aankleden en dan naar Amersfoort voor een beursDaarna nog een borrel doen
Uiteraardquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
"SD, mopje, we gaan het songfestival kijken!"
"NEEEEEEEEEEEEEEE!"
(Geen genoegen nemen met de nee hoor, hij wilde eerst ook niet sjoelen![]()
)
FL en SD kunnen we met ESF vast wel achter een sjoeltafel plantenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
"SD, mopje, we gaan het songfestival kijken!"
"NEEEEEEEEEEEEEEE!"
(Geen genoegen nemen met de nee hoor, hij wilde eerst ook niet sjoelen![]()
)
oh dan kom ik ook als ik vrij benquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
FL en SD kunnen we met ESF vast wel achter een sjoeltafel planten
Ik was sowieso al van plan te vragen of er mensen wilden sjoelen , mócht ik eventueel naar de ESF meet komenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
FL en SD kunnen we met ESF vast wel achter een sjoeltafel planten
We zetten rustig een sjoelbakkie neer hoor!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was sowieso al van plan te vragen of er mensen wilden sjoelen , mócht ik eventueel naar de ESF meet komen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
We zetten rustig een sjoelbakkie neer hoor!
Knus, songfestival en sjoelen![]()
We slepen die bak mee naar die tramlus en gaan daar op het gras sjoelenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:08 schreef sp3c het volgende:
als er weer zoveel mensen komen als de vorige keren dan moet die sjoeltafel op straat en dat vind die buurvrouw misschien niet zo grappig
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
We zetten rustig een sjoelbakkie neer hoor!
Knus, songfestival en sjoelen![]()
Die buurvrouw heeft altijd wel watquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:08 schreef sp3c het volgende:
als er weer zoveel mensen komen als de vorige keren dan moet die sjoeltafel op straat en dat vind die buurvrouw misschien niet zo grappig
oh god.....een groenlinkszweefteefmuts?quote:
kunnen we ook niet meer verdwalenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
[..]
We slepen die bak mee naar die tramlus en gaan daar op het gras sjoelen
Sjoelstenen keilen danquote:
Bijna: KLMvliegteeftakkewijfquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh god.....een groenlinkszweefteefmuts?
ik zeg niks over verdwalenquote:
Oh dat klinkt wel als een gezellige vrouwquote:
preciesquote:
Jajajaja, geef LDG'tje maar weer de schuld van jouw incapabiliteit om de weg te vindenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
precies
Toeristische Route, LDG wilde dat deel van de stad zien
Ik geef meteen toe ik was wegwijsToek en heb gefaald.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Jajajaja, geef LDG'tje maar weer de schuld van jouw incapabiliteit om de weg te vinden.
we waren met het station in onze rug gaan lopen tot die kruising en dan rechts en dan zo doorlopen tot je bij de Snor en die verbrandde zonnebanken uitkomt en dan rechtsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:28 schreef sp3c het volgende:
kwamen jullie ook bij Kleiweg nummer 1 uit?
was na een half uur wandelen toch wel schrikken als je bij nummer 300.000 moet zijn
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:32 schreef sp3c het volgende:
ja ik ken dat
bij die kruizing zaten een paar blote bast Rotterdammers met bier en strandstoelen die me wisten te vertellen dat het vlakbij was en dat ik waarschijnlijk in de goede richting liep
20 minuten later vroeg ik me af waarom ik geen biertje aan ze had gevraagd
kijk niet naar mij, ik kan dat niet vindenquote:
Tis 14 mei volledig FOK!-only hequote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:08 schreef sp3c het volgende:
En anders moeten we een beetje verbouwen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis 14 mei volledig FOK!-only he
Normaal zijn ze dicht, gaan speciaal voor ons open...
Dus daar past echt wel 1 sjoelbak bij
Komt helemaal goed, zeker wetenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
En anders moeten we een beetje verbouwen.
Ja ga ik nu doen, zit nog met mijn jas aan, kom net uit het werkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:43 schreef Muis006 het volgende:
Greysje mogen de meneer, ikzelf, 1. sp3c zeker, en Puala ovb in de OP?
Het enige dat je hoeft te weten is DAT HET DEZE KEER GAAT GEBEUREN!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:49 schreef Anne het volgende:
[..]
UiteraardMuahaha.
Moet ik me van tevoren denk ik wel even inlezen in het songfestival-gebeuren, want dat is helemaal langs me heen gegaan, met uitzondering van jouw feestboekposts dan.
Oh dearquote:
Met je jas aanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ga ik nu doen, zit nog met mijn jas aan, kom net uit het werk
Gazzalligggggggggg
Als Arcee komt sjoelen, dan zeg ik mn verstandelijk gehandicapten af.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dearDat was zij *wijst naar zichzelf*
Kom je ook sjoelen?
En/of op naar Anouk kijken op 14 mei? Ja? Ja?
Hahaha ja ik ook een beetjequote:
8 Aprilquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
8 april jongeman
Tevens dankjewel voor de tekening van jullie piemel
Ja prachtigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
8 April
Vond je hem mooi? (niet op ware grootte hoor)
Ja ik vond het echt superleuk om te zien dat jij en LDG en hijmetdiemoeilijkenaam uoyevoli en jefman en Anne en SD het naar je zin haddenquote:
Ja jij was ook gezellig vrolijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:27 schreef littledrummergirl het volgende:
het was ook echt gezelligheb na afloop knus met iedereen gezoend, al heb ik van de helft nog steeds geeeen idee wie het allemaal zijn
maar dat mag de pret niet drukken
Goed excuus om met een blanco agenda te beginnen en de 8e vast te leggen als sjoelavond.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik wilde even in mijn agenda kijken of ik de achtste ook kan. Agenda op het werk laten liggen.En uiteraard op die locatie waar ik anderhalve week niet meer kom ook.
www.tnt.nlquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik wilde even in mijn agenda kijken of ik de achtste ook kan. Agenda op het werk laten liggen.En uiteraard op die locatie waar ik anderhalve week niet meer kom ook.
Ugh weghalen geeft nog niet het juiste nummer.quote:
Ja, als GlowMouse, Ted en Ali Salami (quote:Kom je ook sjoelen?
Ja maar die nummers komt omdat het overgelopen is vanuit een andere meet en het toen niet door moest nummeren. Ofzoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ugh weghalen geeft nog niet het juiste nummer.
Het was Muis006 trouwens.
[..]
Ja, als GlowMouse, Ted en Ali Salami () hier Admin worden.
Ik moet me ook niet bemoeien met meettopics.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:36 schreef Greys het volgende:
Ja maar die nummers komt omdat het overgelopen is vanuit een andere meet en het toen niet door moest nummeren. Ofzo![]()
En SJOELEN MOT JE!
zou mooi zijn als dat zou kunnen. Ik kijk morgen wel effe digitaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed excuus om met een blanco agenda te beginnen en de 8e vast te leggen als sjoelavond.
en dan was ik gisteren nog gaar na twee nachten amper slapenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jij was ook gezellig vrolijk![]()
Ik gooi vanavond even de foto's in onze sjoelfotobucket en als je dan vragen hebt wie wie is op de foto's dan dm je maar
Mijn privé site is onderuit gehaald.quote:
Ahahaha het was echt tè grappigquote:
doe je "de ideale schoonzoon"voor bruiloften ect?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn privé site is onderuit gehaald.
Tegenwoordig ben ik als date te boeken. Greys is mijn manager. Bij haar kan je voor tarieven en voorwaarden terecht.
Ohhhhhh wat een leukequote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dan was ik gisteren nog gaar na twee nachten amper slapen![]()
iemand heeft deze niet voor niks een keer voor me gemaakt![]()
[ afbeelding ]
geen idee of iemand heeft lopen photoshoppen of dat je het ergens online kan doenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhh wat een leuke
Waar kan je zulke Loesjeposters maken, ergens online?
Ja dat doet ie.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doe je "de ideale schoonzoon"voor bruiloften ect?
Ik genoot!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahahaha het was echt tè grappig
Mono-ik-lust-ECHT-geen-vis-Poly schept vlees, patat en een piepklein stukje witvis op.
Neemt een hapje.
Gaat met ogen dicht achterover zitten.
HMMMMMMMMMMMMMMMMM.
Is zeker te regelen. Kost wel wat extra, ik neem dan vrij geëmotioneerd de microfoon en vertel hoe onwijs ik blij ben voor ze.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doe je "de ideale schoonzoon"voor bruiloften ect?
dolfijnen zijn sowieso voor tokkiemoeders, i can do thatquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat doet ie.
Maar dan dien je wel alles met een dolfijn bij hem uit de buurt te houden.
Oh en limoncello.
mooiquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:41 schreef Monopoly het volgende:
Is zeker te regelen. Kost wel wat extra, ik neem dan vrij geëmotioneerd de microfoon en vertel hoe onwijs ik blij ben voor ze.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn privé site is onderuit gehaald.
Tegenwoordig ben ik als date te boeken. Greys is mijn manager. Bij haar kan je voor tarieven en voorwaarden terecht.
Jij? Stil?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mooi![]()
* littledrummergirl is stil ( geniet ervan zolang het duurt)
ik dacht dat er foetus stondquote:
Daar kan ook een foto van online, maar niet die van mijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik dacht dat er foetus stond
WACHT WAT WAT MOET JIJ ONS VERTELLENquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daar kan ook een foto van online, maar niet die van mij
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daar kan ook een foto van online, maar niet die van mij
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehehe ik weet waar je heen wilt, dat heb ik hem ook al gezegd
Wat?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Het enige dat je hoeft te weten is DAT HET DEZE KEER GAAT GEBEUREN!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |