JEEJ zie ik Muis ook eindelijk eensquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:22 schreef Muis006 het volgende:
Aanwezig op 8 April:
Toekito
Muis en meneer
1. sp3cquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:22 schreef Muis006 het volgende:
Aanwezig op 8 April:
Toekito
Muis en meneer
dan ziet niemand mijn beschamend lage scorequote:
Die harde leventje.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:31 schreef Monopoly het volgende:
Zo ook wakker. Even douchen en aankleden en dan naar Amersfoort voor een beursDaarna nog een borrel doen
Uiteraardquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
"SD, mopje, we gaan het songfestival kijken!"
"NEEEEEEEEEEEEEEE!"
(Geen genoegen nemen met de nee hoor, hij wilde eerst ook niet sjoelen![]()
)
FL en SD kunnen we met ESF vast wel achter een sjoeltafel plantenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
"SD, mopje, we gaan het songfestival kijken!"
"NEEEEEEEEEEEEEEE!"
(Geen genoegen nemen met de nee hoor, hij wilde eerst ook niet sjoelen![]()
)
oh dan kom ik ook als ik vrij benquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
FL en SD kunnen we met ESF vast wel achter een sjoeltafel planten
Ik was sowieso al van plan te vragen of er mensen wilden sjoelen , mócht ik eventueel naar de ESF meet komenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
FL en SD kunnen we met ESF vast wel achter een sjoeltafel planten
We zetten rustig een sjoelbakkie neer hoor!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was sowieso al van plan te vragen of er mensen wilden sjoelen , mócht ik eventueel naar de ESF meet komen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
We zetten rustig een sjoelbakkie neer hoor!
Knus, songfestival en sjoelen![]()
We slepen die bak mee naar die tramlus en gaan daar op het gras sjoelenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:08 schreef sp3c het volgende:
als er weer zoveel mensen komen als de vorige keren dan moet die sjoeltafel op straat en dat vind die buurvrouw misschien niet zo grappig
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
We zetten rustig een sjoelbakkie neer hoor!
Knus, songfestival en sjoelen![]()
Die buurvrouw heeft altijd wel watquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:08 schreef sp3c het volgende:
als er weer zoveel mensen komen als de vorige keren dan moet die sjoeltafel op straat en dat vind die buurvrouw misschien niet zo grappig
oh god.....een groenlinkszweefteefmuts?quote:
kunnen we ook niet meer verdwalenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
[..]
We slepen die bak mee naar die tramlus en gaan daar op het gras sjoelen
Sjoelstenen keilen danquote:
Bijna: KLMvliegteeftakkewijfquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh god.....een groenlinkszweefteefmuts?
ik zeg niks over verdwalenquote:
Oh dat klinkt wel als een gezellige vrouwquote:
preciesquote:
Jajajaja, geef LDG'tje maar weer de schuld van jouw incapabiliteit om de weg te vindenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
precies
Toeristische Route, LDG wilde dat deel van de stad zien
Ik geef meteen toe ik was wegwijsToek en heb gefaald.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Jajajaja, geef LDG'tje maar weer de schuld van jouw incapabiliteit om de weg te vinden.
we waren met het station in onze rug gaan lopen tot die kruising en dan rechts en dan zo doorlopen tot je bij de Snor en die verbrandde zonnebanken uitkomt en dan rechtsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:28 schreef sp3c het volgende:
kwamen jullie ook bij Kleiweg nummer 1 uit?
was na een half uur wandelen toch wel schrikken als je bij nummer 300.000 moet zijn
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:32 schreef sp3c het volgende:
ja ik ken dat
bij die kruizing zaten een paar blote bast Rotterdammers met bier en strandstoelen die me wisten te vertellen dat het vlakbij was en dat ik waarschijnlijk in de goede richting liep
20 minuten later vroeg ik me af waarom ik geen biertje aan ze had gevraagd
kijk niet naar mij, ik kan dat niet vindenquote:
Tis 14 mei volledig FOK!-only hequote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:08 schreef sp3c het volgende:
En anders moeten we een beetje verbouwen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis 14 mei volledig FOK!-only he
Normaal zijn ze dicht, gaan speciaal voor ons open...
Dus daar past echt wel 1 sjoelbak bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |