Snap ik, hoop dat het meevalt en geloof in jezelf!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
I hope, ik vind het wel retespannend. Misschien ben ik totaal niet wat ze willen, ik ben niet zo goed in conceptuele dingen en ik knijp hem.
Ik ga de komende weken heel hard mijn best doen om te laten zien dat ik best concepten kan maken en kan onderzoekenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Snap ik, hoop dat het meevalt en geloof in jezelf!
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ga de komende weken heel hard mijn best doen om te laten zien dat ik best concepten kan maken en kan onderzoekenIk hoop dat dat genoeg is...
Dan zal je gewoon wel goed zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:11 schreef Cee het volgende:
RenRen, moet je tips hebben, ze hebben zelfs mij ooit toegelaten dus het moet je zeker lukken!
kort door de bocht, ik begeleid n groep probleempubersquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:14 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga de foetus denk ik inleveren, dan kunnen ze geen nee zeggen
Ah voormalige St. Joostquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Breda, jij zat toch in Den Bosch?![]()
Ik kreeg ook van de week een brief van Rotterdam, dus mijn maag draaide zich al om, was het alleen om mee te delen dat de kopie van mijn diploma niet goed was, dat ik nog wel te horen zou krijgen wanneer de toelating wasZucht
leuke doelgroepquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kort door de bocht, ik begeleid n groep probleempubers
en daar moet ik dus plannen voor schrijven, en verslagen, en weetikveel wat. en daar heb ik op mn locatie nooit tijd voor, dus ik werk af en toe thuis om dat n beetje bij te houden
vandaar dat ze zo goed met mij om kan gaanquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:37 schreef Greys het volgende:
Zie photobucket de sjoelinlogdinges en dan aparte map 18 maart!
Die flits van jou doet ook maar gewoon wattie wilquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:37 schreef Greys het volgende:
Zie photobucket de sjoelinlogdinges en dan aparte map 18 maart!
Jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die flits van jou doet ook maar gewoon wattie wil
whut?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:47 schreef LompeHork het volgende:
Meh, heb het wel gemist heur. Ondanks dat ik toch niet moest werken omdat aangereden en röntgenfoto's enzo.
Watquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:47 schreef LompeHork het volgende:
Meh, heb het wel gemist heur. Ondanks dat ik toch niet moest werken omdat aangereden en röntgenfoto's enzo.
Huh?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:47 schreef LompeHork het volgende:
Geen paniek, alles is oké, alleen voor de tweede keer in korte tijd aangereden van achteren op de snelweg, erg nice enzoquote:
Geen letsel, maar lang wachten bij huisarts/ziekenhuis, ze wilden even controleren op whiplash, maar gelukkig geen sporen gevonden, ik mag in m'n handjes knijpen!quote:
Ja FB zuigt qua dat, daar irriteer ik me ook aanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:50 schreef Greys het volgende:
Oh ik zie nu de pic op je FB.
Waaaaaaarom staat op Facebook bij elke FB vriend de instelling standaard op 'meeste updates' en moet je dat per persoon op 'alle updates' zetten?Kan dat je dat ook ergens tegelijk doen voor iedereen? Zo mis je elke keer de helft, zo irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |