Gaat vanzelf goed, die klachten kunnen ook een andere oorzaak hebben (denk ik dan hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik stond echt een paar meter verder toen.. en zij bleef maar beweren: "Ik remde op tijd" ja dat was echt te zien, gelukkig had ik trekhaak en zat haar auto flink in de prak..
Nog steeds wat schouderklachten en soms wat sneller moe.. maar goed probeer er maar niet teveel bij stil te staan.
"Een Pool zou het drinken" zouden we hier zeggen, zo'n klein beetje is hetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, ons afval gaat de grond in en wordt dan soms opgehaald, wanneer weet ik nietMaar ik lees dat sommige winkels hun crap terugnemen, dus ik zal de plaatselijke winkel opbellen, anders wordt het toch een flink stuk fietsen voor een beetje terpentine
Het is niet heel weinig, het is toch een kwart tot half (klein) potje pindakaas. Misschien twee keer dat.
Is nu zo'n 6 a 7 jaar geleden al weer, in het begin had ik echt heel veel last. Nu zo af en toe, maar geen idee wat hiervan aan het ongeluk is toe te schrijven. Die schouderklachten zijn iig wel na het ongeluk ontstaan, maar met veel fysio, ontstekingsremmers en spuiten gaat dat goedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gaat vanzelf goed, die klachten kunnen ook een andere oorzaak hebben (denk ik dan hoor). Dat soort mensen mogen ze wat mij betreft preventief ruimen uit het verkeer, gewoon rijbewijs afpakken en door de shredder.
Ga eens naar een podoposturaal therapeut, een goede dan, eentje van het Omni Podo Genootschap dan wel, gezien een standaard. Die kunnen wel wat voor je schouderklachten betekenenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Is nu zo'n 6 a 7 jaar geleden al weer, in het begin had ik echt heel veel last. Nu zo af en toe, maar geen idee wat hiervan aan het ongeluk is toe te schrijven. Die schouderklachten zijn iig wel na het ongeluk ontstaan, maar met veel fysio, ontstekingsremmers en spuiten gaat dat goed
Nou inderdaad
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga eens naar een podoposturaal therapeut, een goede dan, eentje van het Omni Podo Genootschap dan wel, gezien een standaard. Die kunnen wel wat voor je schouderklachten betekenen
Doenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipIk ga er naar kijken.
als je het lang genoeg open laat staan verdampt het en kan je het potje gewoon zo in de kliko gooienquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:07 schreef RenRen- het volgende:
Ik mag hier vast wel een totale offtopic en random vraag stellen.
Ik wil gaan verven en dan moet ik terpetine gebruiken. Wat moet ik met oude terpentine doen?Ik mag het niet weggooien/door het putje mikken, maar ik geloof dat het dichtstbijzijnde milieupark niet echt binnen fietsafstand is. Halp?
Zou graag willen maar helaas moet ik op 8 April stage lopen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom je ook een keer sjoelen
Of kom je 14 mei met ons in de kroeg op groot scherm naar de halve finale Eurovisie kijken?
Ik natuurlijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:30 schreef roos85 het volgende:
Wie kijkt er ook De Rijdende Rechter?
Geweldige tv met ouwe takke trol
En 14 mei, halve finale songfestival?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:27 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Zou graag willen maar helaas moet ik op 8 April stage lopen.
Op het balkon oid hea, niet binnenshuisquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:27 schreef jefmen het volgende:
[..]
als je het lang genoeg open laat staan verdampt het en kan je het potje gewoon zo in de kliko gooien
Ik heb al een tijdje niet meer gekeken, dus ik moet eens achter uitzendinggemist kruipen en terugkijkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:39 schreef Toekito het volgende:
Wat een discussie zeg bij de vrijende trechter zeg.....
gewoon platgooien met haar er nog inquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:41 schreef roos85 het volgende:
God. wat een vreselijke takketrol is het toch
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon platgooien met haar er nog in
Zeker weten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Echt, je zal maar zo zijn.. dan wil je toch kapot..
Ik denk dat mijn moeder er niet blij van wordt als ik een potje terpentine een dag open laat staan in de keukenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:27 schreef jefmen het volgende:
[..]
als je het lang genoeg open laat staan verdampt het en kan je het potje gewoon zo in de kliko gooien
klopt of in de schuur als je wel ventileert. zorg dat er in het potje geen water komt dan werkt het niet meer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:34 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Op het balkon oid hea, niet binnenshuis
Buiten is beter. onder een afdakje of tafel. als er maar geen water in komt dan werkt het niet meer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn moeder er niet blij van wordt als ik een potje terpentine een dag open laat staan in de keukenof langer
Ik denk dat ze dan best wel boos wordt
EN FIETS DIE GAAT EEN RONDJE GEVENquote:
Of een schaal bitterballen doenquote:
ik leg ineens een verband johquote:
wie en wie is dezelfde?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik leg ineens een verband johdus dat is dezelfde
![]()
nou dat er heel iemand anders bij je hoort dan ik dachtquote:
nou ben ik wel nieuwsgierig wie je dan in gedachten hadquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou dat er heel iemand anders bij je hoort dan ik dachtgeloof ik
Werken.quote:
Nátte spleten?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:07 schreef Maanvis het volgende:
mmm ik kan niet wachten om die harde schijven in die natte spleten te douwen.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nátte spleten?
Sjoel je met consumptie?
jij niet dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nátte spleten?
Sjoel je met consumptie?
Jawel, maar die giet ik vanuit mijn glas in mijn waffel en spuug ik niet uit over de sjoelbak.quote:
ik smeer de sjoelbak altijd effe voor met wat bier, dan rollen de schijven beter.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, maar die giet ik vanuit mijn glas in mijn waffel en spuug ik niet uit over de sjoelbak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |