He bah wat naar.. sterktequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen paniek, alles is oké, alleen voor de tweede keer in korte tijd aangereden van achteren op de snelweg, erg nice enzowas de hele dag bezig met de huisarts/werk/ziekenhuis. Lang wachten vooral.
Whiplash is de eerste 24 uur zichtbaar op röntgen, dus als het goed is enz enz, auto is lease, dus dat boeit me echt helemaal niets, maar gewoon een shock dat ik het twee keer achter elkaar meemaak. Gewoon rustig aan en verder gaan waar ik mee bezig was. Gelukkig wel een leuke leenauto (elk voordeel enzo).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
He bah wat naar.. sterkte
Gelukkig heb je zelf niks! Maar hou het goed in de gaten, klachten kunnen ook later optreden..
Dan kom je 8 aprilquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:47 schreef LompeHork het volgende:
Meh, heb het wel gemist heur. Ondanks dat ik toch niet moest werken omdat aangereden en röntgenfoto's enzo.
Oh echt? Bij mijn aanrijding ben ik de dag daarna naar de huisarts gegaan.. maar hoefde toen geen foto's te maken, die zijn eigenlijk nooit van mijn nek gemaakt trouwensquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whiplash is de eerste 24 uur zichtbaar op röntgen, dus als het goed is enz enz, auto is lease, dus dat boeit me echt helemaal niets, maar gewoon een shock dat ik het twee keer achter elkaar meemaak. Gewoon rustig aan en verder gaan waar ik mee bezig was. Gelukkig wel een leuke leenauto (elk voordeel enzo).
En volgende keer probeer ik wél te komen sjoelen natuurlijk
Moet even kijken, maar als jij komt is het een extra stimulans sowieso!quote:
Yes, mijn vader heeft een beroep dat nogal veel met houdingscorrecties te maken heeft, die heeft zich ooit diep ingelezen over whiplash-gevallenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh echt? Bij mijn aanrijding ben ik de dag daarna naar de huisarts gegaan.. maar hoefde toen geen foto's te maken, die zijn eigenlijk nooit van mijn nek gemaakt trouwens
Ik ben heel stimulerendquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet even kijken, maar als jij komt is het een extra stimulans sowieso!
[..]
Yes, mijn vader heeft een beroep dat nogal veel met houdingscorrecties te maken heeft, die heeft zich ooit diep ingelezen over whiplash-gevallen
Dag erna is wel een beetje laat, maar ligt ook wel aan de klap die je krijgt denk ik. Dit was een gevalletje: Ik rij 10 km/u en er wordt met 60 km/u op in gereden.
Ah vandaar.. was 's avonds gebeurd, ging bij mijn oom eten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Yes, mijn vader heeft een beroep dat nogal veel met houdingscorrecties te maken heeft, die heeft zich ooit diep ingelezen over whiplash-gevallen
Dag erna is wel een beetje laat, maar ligt ook wel aan de klap die je krijgt denk ik. Dit was een gevalletje: Ik rij 10 km/u en er wordt met 60 km/u op in gereden.
Kom je ook een keer sjoelenquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ah vandaar.. was 's avonds gebeurd, ging bij mijn oom eten.
Ik heb werkelijk geen idee waarom we toen geen arts ofzo hebben bezocht.
Ik stond stil voor het rode stoplicht, klapt er een domme doos met 50 km/u achterop en beweren ik remde op tijd
Dat is chemisch afval, dus dat of naar een vuilstort brengen, daar hebben ze speciale bakken voor die troepquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:07 schreef RenRen- het volgende:
Ik mag hier vast wel een totale offtopic en random vraag stellen.
Ik wil gaan verven en dan moet ik terpetine gebruiken. Wat moet ik met oude terpentine doen?Ik mag het niet weggooien/door het putje mikken, maar ik geloof dat het dichtstbijzijnde milieupark niet echt binnen fietsafstand is. Halp?
Wat bedoel je met dus dat?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]ook een beste klap! Naar dat iemand je dan in twijfel gaat trekken, gelukkig heb ik dat niet gehad! Niets aan overgehouden dus?
[..]
Dat is chemisch afval, dus dat of naar een vuilstort brengen, daar hebben ze speciale bakken voor die troep
Oh, bij ons wordt dat opgehaald, dat dusquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dus dat?Even googlen
Ik stond echt een paar meter verder toen.. en zij bleef maar beweren: "Ik remde op tijd" ja dat was echt te zien, gelukkig had ik trekhaak en zat haar auto flink in de prak..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]ook een beste klap! Naar dat iemand je dan in twijfel gaat trekken, gelukkig heb ik dat niet gehad! Niets aan overgehouden dus?
Oh, ons afval gaat de grond in en wordt dan soms opgehaald, wanneer weet ik nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, bij ons wordt dat opgehaald, dat dus
Rotterdam centrumquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:11 schreef Takaiki het volgende:
Wow,balen Hork
Als je niet al een Lompevrouw had,wist ik nog wel iemand
Die trekt ook dit soort aanrijdingen aan
Awquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]ook zo lekker aan de gang?
Ja, LompeVrouw is een schat, nam zelfs even vrij om mij te begeleiden naar de Radiologieafdeling in het ziekenhuis, zelf ben ik een schijtbak als het op ziekenhuizen aan komt namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |