als je dat wel zou doen zou het sjoelen gelijk wel een heel andere lading krijgen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, maar die giet ik vanuit mijn glas in mijn waffel en spuug ik niet uit over de sjoelbak.
Tis niet echt elegantgiraffish he?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je dat wel zou doen zou het sjoelen gelijk wel een heel andere lading krijgen.
Bier is het nieuwe Z-mail ja?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik smeer de sjoelbak altijd effe voor met wat bier, dan rollen de schijven beter.
Met matching onderbroekjesquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:24 schreef Toekito het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sjoelen Het wordt steeds meer een sportWe gaan naar de Olympische Spelen
wat zouden de sjoeligans wel niet van ons denken.quote:
beachvolleybal outfitsquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beachvolleybal outfitsgoed voor de kijkcijfers
Ook voor de sjoeligansquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dan mag er bij mij eerst wel kilo of 10 afquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Overal is markt voorquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
weet alleen niet wie er zit te wachten op mijn zwaar verminkte torso maar ok
das niet zo!quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan mag er bij mij eerst wel kilo of 10 af
Ik dacht eerder aan 30quote:
Dat kan ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:08 schreef Anne het volgende:
Gewoon een groter broekje of shirtje aandoen!
Dat wordt de wijn voortaan laten staanquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat kan ookMaar ik wil sowieso wat kilootjes kwijt.
ze had er maar 1 op maandagquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat wordt de wijn voortaan laten staan![]()
.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:42 schreef roos85 het volgende:
Ik heb in principe een GO voor mijn afstudeeronderzoekmoet in het plan paar dingetjes aanpassen en dan moet ie goed zijn
En wie heeft die leeggemaakt hmm?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:12 schreef franklop het volgende:
[..]
ze had er maar 1 op maandag
Thuis hebben we alleen maar lege flessen staan, dus dat is het ook niet
ik ga voor de categorie zwaargewichtenquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan mag er bij mij eerst wel kilo of 10 af
Zo af en toe moet kunnenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat wordt de wijn voortaan laten staan![]()
.
Ik ben hooguit als dambord te gebruiken als ik stil zou liggenquote:
Hoe komt het?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:38 schreef Toekito het volgende:
Ik ben hooguit als dambord te gebruiken als ik stil zou liggen
we kunnen het scorebord op je aansluitenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ben hooguit als dambord te gebruiken als ik stil zou liggen
hartkwaal, wist je toch al? Of zat ik toen onder account TJDoornbosquote:
Weet niet meer wie ik wat verteld heb als TJD en wat als Toekquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:38 schreef Anne het volgende:
Toen zat je nog onder account TJDoornbos.
Ach, tuurlijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
hartkwaal, wist je toch al? Of zat ik toen onder account TJDoornbos
Je kunt toch wel wapperen? Mag je bij de cheerleaders!quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
hartkwaal, wist je toch al? Of zat ik toen onder account TJDoornbos
Ik kan sjoelen ook hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:12 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je kunt toch wel wapperen? Mag je bij de cheerleaders!![]()
Wel oppassen he, is soms best enerverend en opwindendquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik kan sjoelen ook hoorAls ik maar voorzichtig doe
de moono?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Wel oppassen he, is soms best enerverend en opwindend![]()
Heb je de Moono al mogen aanschouwen?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:14 schreef Cat22 het volgende:
Dus. Toen bleek ik opeens maandag de 8e vrij te hebben. En dinsdag hoef ik pas later te beginnen. Dus schrijf mij maar op voor buffetje en sjoel!
doe het lekker zelfquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:14 schreef Cat22 het volgende:
Dus. Toen bleek ik opeens maandag de 8e vrij te hebben. En dinsdag hoef ik pas later te beginnen. Dus schrijf mij maar op voor buffetje en sjoel!
Dan krijg ik slaag van Greys.quote:
das niet moeilijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel soms ben ik vlotter dan je denkt
Was je weer op zoek naar de kortste route?quote:
ik als het mag van jouquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:26 schreef Cat22 het volgende:
Wie blijven er eigk allemaal eten?
En waarom staat sp3c er niet bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |