Omdat ie dat zelf zegt in een ander topic op Fok, maar daar mochten we er niet verder over praten (want offtopic).quote:
Beetje Kennedy neerschieten inderdaad.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, maar in dit geval is devoor LeeHarveyOswald iets groter.
Is die convo er dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:06 schreef Jeff89 het volgende:
Link naar de Twitterconvo waar hij bij de politie zeurt om de 'mishandeling'?
Een zin met ''poephoofd'' was voldoende geweest.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:19 schreef LS24 het volgende:
Echt gozer, echt, wat ben jij een ongelofelijke miet.
Ten eerste, hoe haal je het in je botte hoofd om een oude vent uit te gaan dagen, met je "kijk is, je staat op youtube" terwijl dat viswijf wat achterop zit in eerste instantie naar hem loopt te schreeuwen alsof ze heel de Meent moet laten weten dat de makreel in de aanbieding is.
"Hier politie, hier politie, heb je dat gezien, je hebt mn bril scheef geslagen lul"
Ben je nou echt zo'n ongelofelijke zielepoot dat je vervolgens nog gaat lopen liegen ook, "ik stop toch voor hem" "Agent: ik zie je toch doorrijden of niet?" "Ja ik rij rustig met 5 tot 10 km door"
En dan wil je aangifte doen, want je bril is gewond, je neusvleugeltjes staan scheef, WAT EEN WANKER hahahaha, die kerel heeft jou niet eens aangeraakt dus ik weet niet wat je nou slap loopt te ouwehoeren.
En vervolgens begin je over een mishandeling, 2 maal zelfs. Die vent heeft, ZWAAR terecht overigens, een corrigerend tikje uitgedeeld. En dan vind je het te zot voor woorden, en ga je alsnog aangifte doen, want die man kwam je achterna, wat een zwaar uit de hoogte gedoe man, pisvlek.
Want uiteindelijk degene die gestopt is en om draaide was jij en die Tina makreel van je.
Ik denk oprecht dat als die politieauto er niet had gereden had je snel naar huisje gevlucht na die """mishandeling""", sterker nog, ik denk dat je niet eens was gestopt om te laten zien wat voor stoere jongen je wel niet bent.
Echt, je moet je ogen uit je kop schamen voor dit optreden, als je altijd dit gedrag vertoond als je zelf fout zit dan kom je vanzelf een keer de verkeerde tegen vrees ik voor je, en dan kan je in worst case de eerst komende tijd het verband van je gezicht af pulken.
I rest my case.
Misschien moet ie af en toe eens de fiets pakkenquote:
Och, hij had een gazelle van die bril moeten vouwen, wat een pisventje zeg hahahaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:34 schreef damirovic het volgende:
Waarom zochten ze de confrontatie op?Maarja die ouwe had geen reden om te slaan.
Hij wilt geld verdienen met filmpjes die hij op de scooter maakt. Hij heeft er een heel youtube kanaal voor, publiciteit -> goed!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:34 schreef damirovic het volgende:
Waarom zochten ze de confrontatie op?Maarja die ouwe had geen reden om te slaan.
Wat een faggot met zijn scooterquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij wilt geld verdienen met filmpjes die hij op de scooter maakt. Hij heeft er een heel youtube kanaal voor, publiciteit -> goed!
Dat trekt idd pas hitsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik had het spannender gevonden als hij daarna die ouwe had neer gemept en de politie moest ingrijpen en beide personen moest taseren om uit elkaar te krijgen. En ondertussen dat wijf schreeuwen
Dat filmpje had men beter "scootertuig" kunnen noemen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:34 schreef LS24 het volgende:
Hahahahahaha ik kijk hem net op youtube,
"Verbogen neusvleugels bril"
"Stuk glas uit bril"
"Kapotte scooterhandschoen"
Heeft die gozer je met een knuppel geslagen ofzo?
En die commentaren ook die je in je filmpje erbij hebt gezet maken het allemaal nog veel rooskleuriger.
Oh en dan nog iets, heb je nou serieus de illusie dat de politie de beste man gaat arresteren voor dit?
Een kloon aanmaken om deze links te spammenquote:
En dan een verkeerde site er neer zetten. Dat is hem dus niet eens.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een kloon aanmaken om deze links te spammen
kneusquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:42 schreef lamedroid het volgende:
Hahaha 10 jaar op fok en nu wordt ie door iedereen terecht uitgekotst! Fantastisch! Wat een lul deze gast. Tijd voor de herinvoer van de schandpaal. Lekker ergens op een plein stront in z'n gezicht smeren en hem een fatsoenlijke mishandeling laten ondergaan. Weet ie ook wat dat is. Smerige toetsenbordactivist.
Nee hoor, volledig nieuw hier, speciaal een profiel aangemaakt voor Jeroen omdat ie zo'n enorme lul is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een kloon aanmaken om deze links te spammen
Gecorrigeerd, als jij dat nu ook doet, dan is die site iig weg.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:55 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
En dan een verkeerde site er neer zetten. Dat is hem dus niet eens.
Ahh welkom danquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:58 schreef lamedroid het volgende:
[..]
Nee hoor, volledig nieuw hier, speciaal een profiel aangemaakt voor Jeroen omdat ie zo'n enorme lul is.
Die gast zit gewoon vet te balen nu.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:59 schreef lurf_doctor het volgende:
Dat je het overkomt is 1 ding, maar sneu dat filmpje het internet opknallen en denken dat je gelijk hebt is inderdaad wel triple![]()
![]()
dat maakt het er niet minder sneu op hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:58 schreef lamedroid het volgende:
[..]
Nee hoor, volledig nieuw hier, speciaal een profiel aangemaakt voor Jeroen omdat ie zo'n enorme lul is.
Och, Je account op zo'n manier killen heeft altijd wel wat.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:01 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Die gast zit gewoon vet te balen nu.
Z'n hele 'helmcamsite' kan ie ook wel opdoeken, lijkt me. Voor zover dat ook niet al heel triest was.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:03 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Och, Je account op zo'n manier killen heeft altijd wel wat.
quote:The lady that hit me with her car came from the left; she has to pay for repairing the scooter, helmets, and clothes :-) (Or: Her insurance has to pay for it :-) )
Ga gewoon lopen ofzo, mafkees.quote:My French is not that good, but a possible response on this one: The total damage on the scooter was close to a thousand euro. Total other damage (Close, medical, alternative transport, etcetera) and a refund for our 'suffering' was about 1300.
Je wilt zeker een auto camquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:26 schreef Plantagehouder het volgende:
heeft deze baas ook een autorijbewijs?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:26 schreef Plantagehouder het volgende:
heeft deze baas ook een autorijbewijs?
Zijn deze quotes van hemquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
[..]
Ga gewoon lopen ofzo, mafkees.
Gvd wat een frustratiepost.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:19 schreef LS24 het volgende:
Ten eerste, hoe haal je het in je botte hoofd om een oude vent uit te gaan dagen, met je "kijk is, je staat op youtube" terwijl dat viswijf wat achterop zit in eerste instantie naar hem loopt te schreeuwen alsof ze heel de Meent moet laten weten dat de makreel in de aanbieding is.
"Hier politie, hier politie, heb je dat gezien, je hebt mn bril scheef geslagen lul"
Ben je nou echt zo'n ongelofelijke zielepoot dat je vervolgens nog gaat lopen liegen ook, "ik stop toch voor hem" "Agent: ik zie je toch doorrijden of niet?" "Ja ik rij rustig met 5 tot 10 km door"
En dan wil je aangifte doen, want je bril is gewond, je neusvleugeltjes staan scheef, WAT EEN WANKER hahahaha, die kerel heeft jou niet eens aangeraakt dus ik weet niet wat je nou slap loopt te ouwehoeren.
En vervolgens begin je over een mishandeling, 2 maal zelfs. Die vent heeft, ZWAAR terecht overigens, een corrigerend tikje uitgedeeld. En dan vind je het te zot voor woorden, en ga je alsnog aangifte doen, want die man kwam je achterna, wat een zwaar uit de hoogte gedoe man.
Want uiteindelijk degene die gestopt is en om draaide was jij en die Tina makreel van je.
Ik denk oprecht dat als die politieauto er niet had gereden had je snel naar huisje gevlucht na die """mishandeling""", sterker nog, ik denk dat je niet eens was gestopt om te laten zien wat voor stoere jongen je wel niet bent.
Echt, je moet je ogen uit je kop schamen voor dit optreden, als je altijd dit gedrag vertoond als je zelf fout zit dan kom je vanzelf een keer de verkeerde tegen vrees ik voor je, en dan kan je in worst case de eerst komende tijd het verband van je gezicht af pulken. (Oh en voordat je aangifte tegen mij doet, ik waarschuw je alleen maar want er zijn genoeg mensen in Rotterdam die wat minder coulant omgaan met dergelijke situaties)
I rest my case.
[edit] Ik heb je twitter convotje ook gelezen met de politie, in WELK opzicht moet deze agent op cursus volgens jou dan? Hij sommeert die schreeuwlelijk van je der mond te houden omdat hij wat wil zeggen en jullie lopen er als een stel pubers doorheen te schreeuwen. [/edit]
Dat probeerde ik te suggereren.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus het is een gewoonte van hem om onredelijke schadevergoedingen te eisen
Haal 3x goed adem en post eens niet als een frusti.quote:
Ach, ik vind dit topic, dat in ONZ en dat op Geenstijl eigenlijk wel een passende straf. Hij ziet het internet als zijn persoonlijke (en permanente) schandpaal om mensen waar hij van vindt dat ze iets fout doen aan te nagelen en nu is hij zelf de pineut. Kwestie van karma.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:39 schreef Capi het volgende:
jammer dat die marktkoopman 'm niet harder sloeg
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:35 schreef Tocadisco het volgende:
Hij is buiten een geweldige chauffeur ook nog eens een geheim agent:
Hoe het kan dat hij na zo vaak de problemen gewoon letterlijk opgezocht te hebben nog redelijk ongedeerd door het leven heen is gekomen is niets minder dan een wonder.
Je bent zelf een frusti.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:36 schreef kedge het volgende:
[..]
Haal 3x goed adem en post eens niet als een frusti.
Ja precies, wel grappig dat ze 'm als corpsbal bestempelen, zo komt ie namelijk niet over, meer een kneusje met ik-zet-alles-online-om-je-terug-te-pakken-internet-nerd-skills, met verkeersanalytische vaardigheden van een steen, en dat jasje en camera op z'n helmquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:41 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ach, ik vind dit topic, dat in ONZ en dat op Geenstijl eigenlijk wel een passende straf. Hij ziet het internet als zijn persoonlijke (en permanente) schandpaal om mensen waar hij van vindt dat ze iets fout doen aan te nagelen en nu is hij zelf de pineut. Kwestie van karma.
Stap ff af, mn bril is gewond.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:45 schreef Capi het volgende:
[..]
Ja precies, wel grappig dat ze 'm als corpsbal bestempelen, zo komt ie namelijk niet over, meer een kneusje met ik-zet-alles-online-om-je-terug-te-pakken-internet-nerd-skills, met verkeersanalytische vaardigheden van een steen, en dat jasje en camera op z'n helm
quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:05 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die is al begraven zag ik net [paint]
Ik heb vernomen dat zn 6x4 bino gemaakt is, witte rook uit de uitlaat zeg ik je, witte rook!quote:
Ja, daar hoef je godFerdomme ook geen studie voor gepleegd te hebben, ouwe dreamweaver wizardsnoepert.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:56 schreef zolderkamer-autist het volgende:
http://www.vanwisse.nl/
Godverdomme wat een spuuglelijke websites
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar niet, HEB JE DAT GEZIEN?, krijg je er van.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:59 schreef zolderkamer-autist het volgende:
Ik vind dat we hem in real life lastig moeten vallen. Pizza's naar zijn thuisadres sturen of zo.
Dat vind ik een ontzettend goed idee.
Niet dat ik 't ga doen
Moet ik de politie erbij halen??quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:00 schreef LS24 het volgende:
[..]
Doe maar niet, HEB JE DAT GEZIEN?, krijg je er van.
Poging tot verkrachting op zn minst dan hoor, kijk maar uit.
[HA!]
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:59 schreef zolderkamer-autist het volgende:
Ik vind dat we hem in real life lastig moeten vallen. Pizza's naar zijn thuisadres sturen of zo.
Dat vind ik een ontzettend goed idee.
Niet dat ik 't nu gelijk ga doenWaarom niet Carglass naar zijn huis sturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet je op YouTube hoor, wat is je email adres? Voornaam.Achternaam@politierotterdamrijnmond.nl ?!?!?!!?quote:
En dan dat viswijf ertussendoor krijsen, godverdomme wat een geluid komt daar uitquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:07 schreef LS24 het volgende:
[..]
Ik zet je op YouTube hoor, wat is je email adres? Voornaam.Achternaam@politierotterdamrijnmond.nl ?!?!?!!?
Echt ongekend, Tina Makreel , wat een ongelofelijk wijf zonder tieten, stoer doen als de politie er is. Vragen of de camera nog heel is, ze kreeg een bitchslap, geen ploertendooier op zn ei.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:08 schreef Jordi23 het volgende:
[..]
En dan dat viswijf ertussendoor krijsen, godverdomme wat een geluid komt daar uit
quote:
Uuh wat heb jij te maken met deze shit dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:58 schreef LS24 het volgende:
[..]
Ja, daar hoef je godFerdomme ook geen studie voor gepleegd te hebben, ouwe dreamweaver wizardsnoepert.
Trouwens, na nog een keer kijken van het filmpje in 1080p (badass jeweetzellfufufuf!!11!111!) ben ik toch echt tot de conclusie gekomen dat het tikje terecht was, ten eerste komt er links een vrouw aanlopen die ook al in moet houden voor je, kijk maar eens goed en ten tweede je ziet die ouwe rot al van heel ver aan komen lopen en toch ben je te beroerd om de rem in te knijpen, of is je remweg 500 meter? Rond is ook een vorm zeggen we maar.
Oh en na nog een keer kijken (Ik show graag stupiditeit aan andere mensen om er om te lachen namelijk!) lok je het toch echt 100% zelf uit, je had gewoon met je hol naar de Mac op de Coolsingel kennen rijden, en dan was er helemaal niks aan de hand geweest!
I
Geen ene tiefesmoer, maar neemt niet weg dat meneer een sensatiezoeker en een enorm zielepootje is, alstie de verkeerde had getroffen hadtie ongenadig een klap voor zn smoel gehad dattie reden had gehad om te klagen, grote muil, dikke lip!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:15 schreef Equites het volgende:
[..]
Uuh wat heb jij te maken met deze shit dan?
Klopt, maar goed, carglass repareert, carglass VERVANGT!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:21 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Is dat wel dezelfde als in het filmpje? Daar had hij toch blond haar?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:24 schreef Tocadisco het volgende:
Cool, LHO is niet alleen een geweldige chauffeur maar ook nog eens een (geheim) agent!!:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar die durft hij dan niet opzichtig te filmen en te bedreigen met youtube.![]()
Pas als hij al bij ze uit de buurt is en bovenaan een trap staat durft hij daar doorheen te filmen en - hoorbaar angstig - te roepen: "En het zijn geen foto's het zijn filmpjes.Zo'n vier minuten nu."
![]()
Wat een ongekend trieste angsthaas.
Die foto komt van z'n Twitter account (waar hij doorzeikt over dit voorval), dus het is vrij zeker dat dit hem is ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:21 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Is dat wel dezelfde als in het filmpje? Daar had hij toch blond haar?
Dit is oprecht een voorbeeld dattie gewoon een escalatie uitlokt, want idd, what the fuck gaat het je aan waar haar zus woont, ik zou ook spontaan de tering krijgen als iemand me 100 keer zou vragen waar mijn zus zou wonen, me te corrigeren door te zeggen: "dan zeg je sorry meneer" en dan nog een paar keer dreigen om de politie te bellen ook, bemoei je godverdomme lekker met je eigen zaken, zolang er niets bij jou gebeurt is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:35 schreef Tocadisco het volgende:
Hij is buiten een geweldige chauffeur ook nog eens een geheim agent:
Hoe het kan dat hij na zo vaak de problemen gewoon letterlijk opgezocht te hebben nog redelijk ongedeerd door het leven heen is gekomen is niets minder dan een wonder.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik leef nogEn volgens mij loopt Adsense hier niet achter
LS24 is de marktkoopman uit het filmpje.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:15 schreef Equites het volgende:
[..]
Uuh wat heb jij te maken met deze shit dan?
Dan hadden we een leuker filmpje gehad.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:20 schreef LS24 het volgende:
[..]
alstie de verkeerde had getroffen hadtie ongenadig een klap voor zn smoel gehad dattie reden had gehad om te klagen, grote muil, dikke lip!
Oh nee, dan had het filmpje een andere wending gekregen haha ;-)quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
LS24 is de marktkoopman uit het filmpje.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
LS24 is de marktkoopman uit het filmpje.
Ja of gewoon met de tram! Als die iemand bijna omver rijdt is het teminste WEL de voetganger zijn schuld.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:21 schreef von_Preussen het volgende:
De Meent is trouwens kut om te rijden (ook met de auto), dan liever via Blaak.
Maar dan kan de tram nog steeds niet verder en zit je alsnog vast.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:22 schreef LS24 het volgende:
[..]
Ja of gewoon met de tram! Als die iemand bijna omver rijdt is het teminste WEL de voetganger zijn schuld.
Ach hashtag YOLO en we kunnen weer hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar dan kan de tram nog steeds niet verder en zit je alsnog vast.
Meestal duurt dit 40-45 jaar voordat je achter zo'n iemand zn ware identiteit komt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:32 schreef GekkePoes het volgende:
Het is wel grappig dat je iemand in een filmpje pas leert kennen hoe die is, en niet verschuilt achter allerlei websites en fora.
Je bent populair jongen! Chapeau!quote:Tommovdv 11 minuten geleden
Doe niet alsof je slachtoffer bent, jij was namelijk de aanstichter van dit hele voorval. Had de beste meneer wat ruimte gegeven, ipv bijna over zijn tenen te rijden en er was niks aan de hand geweest. Je hebt dan wel een scootertje en een camera op je kop, maar dat houd niet in dat je zomaar alles kan maken, omdat "je het op youtube kan zetten" Nou raad eensl, de meeste mensen op youtube snappen dat JIJ hier de fout in ging.
ikbenvrij 29 minuten geleden
hah welkom op dumpert lutser!!!
wat ben jij een zielig snertventje.. je gaf geen voorrang, reed veels te snel tussen de mensen door en je bent nog aan het liegen ook tegen een ambtenaar in functie.. ik had jou een boete gegeven voor het geen voorrang verlenen.
wat als er een klein kindje uit de hand van moeders was ontsnapt en had overgestoken? zou je dan ook nog zo bijdehand doen? schaam je!! Ik zie en hoor aan je dat je graag je gelijk wilt halen ookal verdien je dit niet!
IllogicalMantis 55 minuten geleden
Wat een zielig figuur ben jij, ik vind het jammer dat je geen bekeuring hebt gehad voor het niet verlenen van voorrang op een zebrapad en/of dat de man iets harder had gemept (krijswijf of jij maakt niet uit). Hij had van je brilletje sowieso een fietsje moeten vouwen, misschien dat je je daar wel fatsoenlijk op kunt gedragen
Holland1994D 1 uur geleden
Jammer dat je geen boete hebt gehad voor geen voorrang geven bij een zebra lutser.
jeomameteenstoma 1 uur geleden
Wat een nerd, eerst tof gaan doen om die kutbril van hem en dan hem zelf gaan maken. Volgens mij was hij blij dat dit voorval gebeurde met zn nieuwe camera.. Zielige huilebalk
Solarev 2 uur geleden
<.... Poopie joopie. Je hebt duidelijk een opvoeding zonder goede grenzen gehad. Overdreven egocentrische houding (ook in rijgedrag) en iedere vorm van weerstand of iets wat je niet zint gelijk beantwoorden met hoog gedraaf, eigen gelijk en dreigende agressieve taal.
Ik kijk wel link uit, voor je het weet staat de politie voor de deur, want dan word het weer te heet onder Cartman en Tina Makreel hunnie voeten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik verwachte meer actie, ik vind de amusementswaarde bijzonder laag eigenlijk.
Ik vind jou minstens zo'n kneus als LeeHarveyOswald. Over toetsenbordactivisten gesproken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:42 schreef lamedroid het volgende:
Hahaha 10 jaar op fok en nu wordt ie door iedereen terecht uitgekotst! Fantastisch! Wat een lul deze gast. Tijd voor de herinvoer van de schandpaal. Lekker ergens op een plein stront in z'n gezicht smeren en hem een fatsoenlijke mishandeling laten ondergaan. Weet ie ook wat dat is. Smerige toetsenbordactivist.
Die ava!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind jou minstens zo'n kneus als LeeHarveyOswald. Over toetsenbordactivisten gesproken.
hij heeft toch schade aan zijn brilquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:48 schreef LS24 het volgende:
[..]
Pleur op man, mishandeling is TOTAAL iets anders.
Hij krijgt niet eens die flat hand in zn gezicht maar zn wijf, dus what the fuck. En dan nog, hij duwt die kerel zelf ook dus watdan?quote:
En dat idd, dat je je username associeert met een moordenaar terwijl je zo kan figureren in South Park is ook wel kenmerkend, ja.quote:
had ik niet gezien, dat hij duwde, hoe is het nu afgelopen, onderling geregeld?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:50 schreef LS24 het volgende:
[..]
Hij krijgt niet eens die flat hand in zn gezicht maar zn wijf, dus what the fuck. En dan nog, hij duwt die kerel zelf ook dus watdan?
Inderdaad, minstens 100.000 euro schadevergoeding vanwege emotionele schade en daaruit voortvloeiende arbeidsongeschiktheid.quote:
Nee, hij wou alsnog aangifte doen van mishandeling terwijl die gozer die bril wou vergoeden, maar godzijdank was de politie van mening dat er geen bewijs was van mishandeling. Tevens is betrokkene gewoon uit op een relletje met iedereen en alles getuige al zijn andere filmpjes waar hij TOTAAL maling heeft aan de verkeersregels en hij ook nog mensen probeert te provoceren, dus totaal geen medelijden met deze droeftoeter eerste klasse, rij lekker door jongen dan is er niks aan de hand, maar getuige je eerdere filmpjes geil je erop dat de politie erbij komt en deze keer komen ze en lachen ze je nog net niet uit in je gezicht.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
had ik niet gezien, dat hij duwde, hoe is het nu afgelopen, onderling geregeld?
totdat de politie het zat is, hebben geen tijd meer voor hemquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:58 schreef LS24 het volgende:
[..]
Nee, hij wou alsnog aangifte doen van mishandeling terwijl die gozer die bril wou vergoeden, maar godzijdank was de politie van mening dat er geen bewijs was van mishandeling. Tevens is betrokkene gewoon uit op een relletje met iedereen en alles getuige al zijn andere filmpjes waar hij TOTAAL maling heeft aan de verkeersregels en hij ook nog mensen probeert te provoceren, dus totaal geen medelijden met deze droeftoeter eerste klasse, rij lekker door jongen dan is er niks aan de hand, maar getuige je eerdere filmpjes geil je erop dat de politie erbij komt en deze keer komen ze en lachen ze je nog net niet uit in je gezicht.
wat zit jij je ongelofelijk druk te maken hier de hele tijd, zo'n big deal is het nou allemaal ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:59 schreef LS24 het volgende:
Oh en je was net nog actief op dit forum, dus ik verwacht graag een inhoudelijke reactie van je achterlijke gedrag de afgelopen 2 jaar, dat je denkt dat je alles en iedereen maar als schuldige aan kan wijzen en kan filmen als een of andere crimineel terwijl je zelf lak aan alles hebt.
Nee natuurlijk niet, maar ik noem nog maar een voorbeeld, iemand die in de straat vlakbij je huis staat die zegt dat ze op haar zus aan het wachten is, 100 keer vragen waar der zus woont, dan zeggen dat ze weg moeten gaan, dan zeggen dattie de politie gaat bellen, en dan nog 3 keer zeggen dat ze beter weg kunnen gaan, en dan zeggen ik ga echt de politie bellen. Wie zegt dat hun zus daar niet woont, flikker toch op man, ik zou graag willen weten waar meneer het lef vandaan durft te halen om bij iedere willlekeurige burger zomaar een camera in het gezicht te drukken en dan net zo lang door te gaan tot iemand gek er van wordt, want dat wordt iedereen hoor geloof me.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
totdat de politie het zat is, hebben geen tijd meer voor hem
Oh nee hoor, verwacht gewoon een reactie op zijn minst, als je zo'n toffe jongen bent durf je ook je verhaal te doen toch.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat zit jij je ongelofelijk druk te maken hier de hele tijd, zo'n big deal is het nou allemaal ook weer niet hoor
mja dat is waar inderdaad, het zou wel leuk zijn als hij zou reageren, maar ik snap op zich ook wel dat hij daar geen zin in heeft aangezien hij overal vies hard gebasht wordtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:04 schreef LS24 het volgende:
[..]
Oh nee hoor, verwacht gewoon een reactie op zijn minst, als je zo'n toffe jongen bent durf je ook je verhaal te doen toch.
Act like a man, face it like a manquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
mja dat is waar inderdaad, het zou wel leuk zijn als hij zou reageren, maar ik snap op zich ook wel dat hij daar geen zin in heeft aangezien hij overal vies hard gebasht wordt![]()
truequote:
Oh is dat die knakker. Dan snap ik volledig dat ie gepest is. Eigenlijk moet hij gewoon deze dingen doen:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:57 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Die hele gozer faalt toch keihard:
-Hij heeft een pestforum
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:57 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
-Hij geeft geen voorrang
-Hij reageert als een mongool
-Hij is kankerlelijk
-Hij denkt dat hij slim is
-Zijn vriendin is kankerlelijk
-Hij maakt lelijke websites
-Hij heeft ICT gestudeerd
-Hij heeft een pestforum
-Hij rijdt telkens met een camera op zijn helm
-Hij heeft een scooter
-Hij heeft gehandicapte ogen
-Zijn vriendin heeft duizenden keren briefcontact gehad met een verkrachter/moordenaar uit Texas
-Zijn vriendin stuurt maandelijks ¤100,- naar deze verkrachter/moordenaar die de doodstraf krijgt
-Zijn vriendin is met haar 10 jaar oude neefje op bezoek gegaan bij deze verkrachter/moordenaar en staat lachend met hem op de foto
-Zijn vriendin heeft een hele website omdat ze wil dat hij niet de doodstraf krijgt
Moet ik nog even doorgaan?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:19 schreef LS24 het volgende:
En vervolgens begin je over een mishandeling, 2 maal zelfs. Die vent heeft, ZWAAR terecht overigens, een corrigerend tikje uitgedeeld. En dan vind je het te zot voor woorden, en ga je alsnog aangifte doen, want die man kwam je achterna, wat een zwaar uit de hoogte gedoe man.
Echt, je moet je ogen uit je kop schamen voor dit optreden, als je altijd dit gedrag vertoond als je zelf fout zit dan kom je vanzelf een keer de verkeerde tegen vrees ik voor je, en dan kan je in worst case de eerst komende tijd het verband van je gezicht af pulken. (Oh en voordat je aangifte tegen mij doet, ik waarschuw je alleen maar want er zijn genoeg mensen in Rotterdam die wat minder coulant omgaan met dergelijke situaties)
I rest my case.
[edit] Ik heb je twitter convotje ook gelezen met de politie, in WELK opzicht moet deze agent op cursus volgens jou dan? Hij sommeert die schreeuwlelijk van je der mond te houden omdat hij wat wil zeggen en jullie lopen er als een stel pubers doorheen te schreeuwen. [/edit]
Ik mag jou wel..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat zit jij je ongelofelijk druk te maken hier de hele tijd, zo'n big deal is het nou allemaal ook weer niet hoor
leuke UIquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:02 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Oh is dat die knakker. Dan snap ik volledig dat ie gepest is. Eigenlijk moet hij gewoon deze dingen doen:
- Doe normaal
- Control that whore
Waar is Jack Ruby als je hem nodig hebt?
Dank je, vond ik ookquote:
Tjap jij bent 15 ofzo dus jij hebt sowieso geen recht van sprekenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:57 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
-Hij geeft geen voorrang
-Hij is kankerlelijk
-Hij heeft een pestforum
-Hij heeft een scooter
-Zijn vriendin heeft duizenden keren briefcontact gehad met een verkrachter/moordenaar uit Texas
-Zijn vriendin stuurt maandelijks ¤100,- naar deze verkrachter/moordenaar die de doodstraf krijgt
-Zijn vriendin is met haar 10 jaar oude neefje op bezoek gegaan bij deze verkrachter/moordenaar en staat lachend met hem op de foto
-Zijn vriendin heeft een hele website omdat ze wil dat hij niet de doodstraf krijgt
oke manquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tjap jij bent 15 ofzo dus jij hebt sowieso geen recht van spreken
Heb je morgen geen scorro, bop bop VMBO olé oléquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:32 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Tjap jij bent 15 ofzo dus jij hebt sowieso geen recht van spreken
oke man
Hoe jij wetenquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heb je morgen geen scorro, bop bop VMBO olé olé
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:33 schreef theunderdog het volgende:
Zijn hoofd kan rechtstreeks op bestgore.com, wat een onverzorgde honden kop.
Je bent nieuw op het internet?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:34 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
[..]
Hoe jij weten
[..]![]()
-edit- wtf is dat voor zieke site -edit-
Jij kent alle perverse filmpjes/sites uit je hoofd? Alsof dat iets is om trots op te zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je bent nieuw op het internet?
Mensne die niet alle gore sites kennenquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij kent alle perverse filmpjes/sites uit je hoofd? Alsof dat iets is om trots op te zijn.
ok.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mensne die niet alle gore sites kennen
Internet noobsJij hebt Tubgirl enzo zeker ook nog nooit gezien
Nee, man. Maar goed, ik werd gister wel gecensureerd toen ik in een post stelde dat ie dat pesten wel eens aan zichzelf te wijten zou kunnen hebben. Dan heb ik er eigenlijk ook niet veel zin meer in.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:18 schreef Scrummie het volgende:
Mja, nu is de grap er wel af. Sluiten maar!
Terwijl hij hier op Fok nog zulke goeie tips gekregen heeftquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:46 schreef blomke het volgende:
Kan je 'm niet via je werk als veiligheidsbril aanschaffen? Dat zijn geen hippe monturen, maar well praktische en stevige brillen.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:20 schreef chroestjov het volgende:
haha kk nerdje aan de schandpaal met jou
Misschien moest dat wel van zijn verzekering, na de zoveelste "aanrijding"quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:22 schreef padlarf het volgende:
soberso rondrijden met een camera op je helm
Doe eens posten aub.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:27 schreef Toekito het volgende:
WTF............Mijn oogballen zijn kapot....op GS staan 3 pics of Tina in de comments. En bedankt![]()
Schokkende beelden, eigen risico:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rekwisieten naar de veldhond.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:49 schreef Thorpe het volgende:
[..]
Schokkende beelden, eigen risico:Fotogeniek typetje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal hij ook haar doen met de camera op zijn hoofd?
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:54 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Fotogeniek typetje...
Waarschijnlijk wel, als z'n vriendin hem dan iets flikt kan 'ie dreigen met 'dingen op YouTube zetten'quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:54 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Fotogeniek typetje...
[..]
Schokkende beelden, eigen risico:ThxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik print dit en hang het boven mijn toilet, hoef ik tenminste nooit meer met een ochtenderectie te pissen.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:03 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Thx
Ik print dit en hang het boven mijn toilet, hoef ik tenminste nooit meer met een ochtenderectie te pissen.
Haar figuur is toch best oké?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:38 schreef theunderdog het volgende:
Zelfvertrouwen heeft ze wel. Erg misplaatste zelfvertrouwen, maar zelfvertrouwen is zelfvertrouwen mensen.
Yep. Niks mis mee. Overdrijven zoals hierboven is ook een vak. Wel een aparte, zij is toch degeen met die jarenlange brief verhouding met die gevangene?quote:
Klopt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Niks mis mee. Overdrijven zoals hierboven is ook een vak. Wel een aparte, zij is toch degeen met die jarenlange brief verhouding met die gevangene?
Als je naaktfoto's van jezelf op Internet gooit dan aanvaard je naar mijn mening een verhoogd risico dat deze erbij worden gehaald om je compleet af te branden als je je als een achterlijke zeug hebt gedragen. Fair game.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Niks mis mee. Overdrijven zoals hierboven is ook een vak. Wel een aparte, zij is toch degeen met die jarenlange brief verhouding met die gevangene?
ik snap niet zo goed waarom dat wijf zich als een "achterlijke zeug" gedragen zou hebben, die gast slaat haar toch? zou jij dat maar gewoon accepteren?quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:09 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Als je naaktfoto's van jezelf op Internet gooit dan aanvaard je naar mijn mening een verhoogd risico dat deze erbij worden gehaald om je compleet af te branden als je je als een achterlijke zeug hebt gedragen. Fair game.
In de video kwam zij uiteindelijk nog best redelijk over, maande Lee herhaaldelijk tot kalmte maar als je haar dan bezig ziet op twitter:quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:09 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Als je naaktfoto's van jezelf op Internet gooit dan aanvaard je naar mijn mening een verhoogd risico dat deze erbij worden gehaald om je compleet af te branden als je je als een achterlijke zeug hebt gedragen. Fair game.
[..]
Schokkende beelden, eigen risico:Lijkt wel lilliputer met zulke benen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:03 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Thx
hahaha. wederom een geweldige reactie.quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:18 schreef deadprez het volgende:
wat een zwakkeling is het ook, een of andere gast slaat zijn vriendin op haar bek en hij gaat praten over aangifte en shithij weet toch waar die ouwe altijd is, gewoon terug gaan als er geen popo is en die man helemaal kapot maken
Je mist haar post historie van toen ze nog Lupa_Solitaria was ofzo. Al die giechelende sexpostjes van d'rquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:57 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
-Hij geeft geen voorrang
-Hij is kankerlelijk
-Hij heeft een pestforum
-Hij heeft een scooter
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:57 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
-Hij geeft geen voorrang
-Hij is kankerlelijk
-Hij heeft een pestforum
-Hij heeft een scooter
-Zijn vriendin stuurt maandelijks €100,- naar deze verkrachter/moordenaar die de doodstraf krijgt
-Hij geeft geen voorrang
-Hij is kankerlelijk
-Hij heeft een pestforum
-Hij heeft een scooter
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:18 schreef Scorpie het volgende:
Zat zijn wijf achterop? Is dat dat wijf dat zo asociaal loopt te schreeuwen?
Zoveel waarheid.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:57 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
-Hij geeft geen voorrang
-Hij is kankerlelijk
-Hij heeft een pestforum
-Hij heeft een scooter
De prijs is dat hij open mag blijven denk ik.quote:
Alstublieft, http://www.anatomievaneenexecutie.nlquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:56 schreef _The_General_ het volgende:
Waar komt dat verhaal over die correspondentie met die gevangene vandaan?
Topic van het jaarquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:32 schreef pokerstars het volgende:
[..]
De prijs is dat hij open mag blijven denk ik.
Net alsof ze een executie gaan stoppen omdat een of ander viswijf er een site over maaktquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:01 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Alstublieft, http://www.anatomievaneenexecutie.nl
hahahahahahahahahaha nogmaals: de reacties in dit topic; echt geweldig.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:27 schreef Straatcommando. het volgende:
Hahaha wat een stinksok die vent. Kerel, je kop is een fucking misdaad tegen de menselijkheid en die rotte zalm achterop die mobiele pleepot van je ziet eruit en klinkt alsof ze een zichtbare wolk met strontdeeltjes verspreidt. Rot alsjeblieft een heel eind op van alles wat ook maar met internet te maken heeft. Sneu kutfiguur.
Je bril is gewond.top of the rage kast-autist mensen.
hahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:35 schreef LoveOrJustLeave het volgende:
Enige wat deze jongen nog enigszins redt is zijn kookrubriek, respect voor deze masterchef *proest*
haha, idd. WTF denkt ze nou.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:22 schreef Jordi23 het volgende:
[..]
Net alsof ze een executie gaan stoppen omdat een of ander viswijf er een site over maakt
OK dan.quote:Ik had een kaalgeschoren hoofd en liep op kistjes en droeg kleding van de legerdump, à la G.I. Jane. Ik identificeerde me naar mijn leeftijdsgenoten en familie als lesbisch (tot ik ergens in 2000 ineens een vriendje kreeg; je moet de mensen wel blijven verrassen).
Waar komt dat laatste pareltje vandaan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:33 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
haha, idd. WTF denkt ze nou.
[..]
OK dan.
Site over die moordenaar.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:53 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Waar komt dat laatste pareltje vandaan?
Dit is trouwens Tina Makreel haar andere account op fok, dit topic bevat ook wel puike reacties als ik het zo lees Lupa, bedankt.
inderdaad. Jammer dat hij zelf zo weinig post hierquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:24 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
hahahahahahahahahaha nogmaals: de reacties in dit topic; echt geweldig.
Tja hij schaamt zich natuurlijk de ballen uit de broek, achterafquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:45 schreef fotostarter het volgende:
[..]
inderdaad. Jammer dat hij zelf zo weinig post hier
Dat topic.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:53 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Waar komt dat laatste pareltje vandaan?
Dit is trouwens Tina Makreel haar andere account op fok, dit topic bevat ook wel puike reacties als ik het zo lees Lupa, bedankt.
Ben alleen geïrriteerd dat de post(s) van kastanova er niet meer staan. Die waren waarschijnlijk legendarisch (niet dat ik die gast mag).quote:
Huh, die staan er toch nog gewoon?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:59 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ben alleen geïrriteerd dat de post(s) van kastanova er niet meer staan. Die waren waarschijnlijk legendarisch (niet dat ik die gast mag).
Volgens mij niet. Ik zag een post van hem, maar de echte posts zijn verwijderd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:31 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Huh, die staan er toch nog gewoon?
Hij is eigenwijs genoeg.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:58 schreef Scrummie het volgende:
Maar zou ie nog steeds zo overtuigd zijn van z'n gelijk?
Flauw dat die gast hier zelf niets zegt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:14 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Dit bloedt langzaam dood. Jammer. Heb in ieder geval erg kunnen lachen.
Sommige mensen gaan hier verder STA / [Rotterdam] #193 010 Waar het licht altijd brandtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:14 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Dit bloedt langzaam dood. Jammer. Heb in ieder geval erg kunnen lachen.
Brommerrijder, geen motorrijderquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:00 schreef Schpast het volgende:
Waar ik vandaan kom zou die motorrijder uitgelegd worden wat ''mishandeling'' nou echt inhoudt. Kijken of 'ie dan nog gaat zeiken over zijn gewonde bril.Zielepiet.
ik deed niksquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:58 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan hier verder STA / [Rotterdam] #193 010 Waar het licht altijd brandt
quote:Ik had die bakvis achterop meteen een hengst op dr melkmuil verkocht.
quote:Mensen die het over hun gewonde bril hebben verdienen sowieso een pak slaag.
quote:Die bril was toch niks waard. Anders had je die voetgangers op het zebrapad wel gezien.
quote:Voor dit soort mensen is zinloos geweld uitgevonden.
quote:Die smerissen waren ook niet blij met NSB-Jeroen, kon je aan alles merken. Ze veinsden onpartijdigheid, maar het liefste hadden ze hem een pak rammel gegeven met zijn arrogante gekwaak. En dan dat stomme wicht van hem...
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:38 schreef BlueMage het volgende:
Is Isegrim dat schreeuwende wijf achterop? Sorry ben niet zo goed op de hoogte van wie wie is op FOK!![]()
Kijk dit is nou precies waarom ik geen youtubekanaal heb of op wat voor manier dan ook herkend wil worden op FOK! en andere forums. Volgens mij ben ik 'n verstandig mens.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:40 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]Op GeenStijl ook bekend als vadsige hennagleuf
Ik dacht altijd maar dat dit type een verzinsel was.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:16 schreef BozeHaas het volgende:
Wat een stereotype Fokker is hij zeg, met zn hoofd
Inderdaad. Er is 1 Fokster die weet wie ik ben, en die vertrouw ik wel. Voor de rest hou ik mezelf graag heel erg anoniem. Dit is de reden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:42 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Kijk dit is nou precies waarom ik geen youtubekanaal heb of op wat voor manier dan ook herkend wil worden op FOK! en andere forums. Volgens mij ben ik 'n verstandig mens.
Gedraag jij je ook als een achterlijke idioot dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:20 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Er is 1 Fokster die weet wie ik ben, en die vertrouw ik wel. Voor de rest hou ik mezelf graag heel erg anoniem. Dit is de reden.
Heb je haar gegeven ja?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:20 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Er is 1 Fokster die weet wie ik ben, en die vertrouw ik wel. Voor de rest hou ik mezelf graag heel erg anoniem. Dit is de reden.
Soms. Maar dat heeft dan meestal te maken met drank.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:21 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Gedraag jij je ook als een achterlijke idioot dan?
Nee?quote:
Ooh, was dat een Fok!meeting?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:23 schreef Toekito het volgende:
Ik hou wel van meets hoor. Maar ik gedraag me niet als een wijsneus met een scootercertificaat.
[..]
Schokkende beelden, eigen risico:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die foto op dat schapenvel
![]()
ik dacht die madame nog iets... of ben ik nu in de warquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:38 schreef BlueMage het volgende:
Is Isegrim dat schreeuwende wijf achterop? Sorry ben niet zo goed op de hoogte van wie wie is op FOK!![]()
Ben je geslacht, gevild, word je als ondergrond gebruikt voor haar. Dan was ik liever een donertje geworden.quote:
Petra de Jong = Lupa_Solitaria=Isegrimquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:24 schreef fotostarter het volgende:
[..]
ik dacht die madame nog iets... of ben ik nu in de war
Lul, ik kijk naar je UI en het bier komt mijn neus uit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:26 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ben je geslacht, gevild, word je als ondergrond gebruikt voor haar. Dan was ik liever een donertje geworden.
Ja, ik zag het alquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:27 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Petra de Jong = Lupa_Solitaria=Isegrim
Ze heeft nog wat kloontjes, maar ze is geen Madame Paon.
What has been read.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:27 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik weet het weer, das die ene met die afgestorven voortand ja LIF / Wat kost een facing?
Ik onthoud alleen de verkeerde dingen.quote:
Daarom heet jij ook fotostarter? omdat je alleen maar start aan foto's?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:29 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik onthoud alleen de verkeerde dingen.
Laat me geen boodschappen doen, want van de 4 boodschappen haal ik er maar 3 en dan zijn er nog 2 verkeerd.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:30 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Daarom heet jij ook fotostarter? omdat je alleen maar start aan foto's?
Neger wat? Ik heb 0,0 overeenkomsten met die Petra.quote:
ja uhhhh iemand hier had het over jou. Daarom was ik in de war. Maar ik herstelde me nogquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Neger wat? Ik heb 0,0 overeenkomsten met die Petra.
die gozert heeft eelt op zijn handen.....hij moet toch watquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zouden die nou ook aan de muur hangen daar in Texas, op death row?
ik zou zeggen zoek het ff uitquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:07 schreef Domme_Gans het volgende:
Gezien Lupa d'r sletterij zal ze hem vast wel een blowjob gegeven hebben. Heeft ze daar toevallig geen giechel post over gemaakt als Lupa in SEX?
mag je hem niet?quote:Op zondag 24 maart 2013 06:11 schreef Enchanter het volgende:
Klacht over LHO , altijd terecht.
Teringkneus , dat hoofd, dat wijf van 'm
nou die hoef ik smorgens echt niet. Eten sowieso krijg ik niet weg. Niet eerder dan een uurtje of 11quote:Op zondag 24 maart 2013 08:21 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ja heerlijk, enige wat ontbreek is een saucijzenbroodje erbij
Tsja logisch. Zag ineens overal in topics LHO en Lupa bashes dat hoeft ook weer niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:54 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Maar daar mogen we niks meer zeggen.
Meneer LHO is er anders ook niet vies van om tot in den treure door te bashen. Dus, jah dat kan je een keer terug verwachten.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Tsja logisch. Zag ineens overal in topics LHO en Lupa bashes dat hoeft ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |