Kijk dit is nou precies waarom ik geen youtubekanaal heb of op wat voor manier dan ook herkend wil worden op FOK! en andere forums. Volgens mij ben ik 'n verstandig mens.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:40 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]Op GeenStijl ook bekend als vadsige hennagleuf
Ik dacht altijd maar dat dit type een verzinsel was.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:16 schreef BozeHaas het volgende:
Wat een stereotype Fokker is hij zeg, met zn hoofd
Inderdaad. Er is 1 Fokster die weet wie ik ben, en die vertrouw ik wel. Voor de rest hou ik mezelf graag heel erg anoniem. Dit is de reden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:42 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Kijk dit is nou precies waarom ik geen youtubekanaal heb of op wat voor manier dan ook herkend wil worden op FOK! en andere forums. Volgens mij ben ik 'n verstandig mens.
Gedraag jij je ook als een achterlijke idioot dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:20 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Er is 1 Fokster die weet wie ik ben, en die vertrouw ik wel. Voor de rest hou ik mezelf graag heel erg anoniem. Dit is de reden.
Heb je haar gegeven ja?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:20 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Er is 1 Fokster die weet wie ik ben, en die vertrouw ik wel. Voor de rest hou ik mezelf graag heel erg anoniem. Dit is de reden.
Soms. Maar dat heeft dan meestal te maken met drank.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:21 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Gedraag jij je ook als een achterlijke idioot dan?
Nee?quote:
Ooh, was dat een Fok!meeting?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:23 schreef Toekito het volgende:
Ik hou wel van meets hoor. Maar ik gedraag me niet als een wijsneus met een scootercertificaat.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:49 schreef Thorpe het volgende:
[..]
Schokkende beelden, eigen risico:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die foto op dat schapenvel
![]()
ik dacht die madame nog iets... of ben ik nu in de warquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:38 schreef BlueMage het volgende:
Is Isegrim dat schreeuwende wijf achterop? Sorry ben niet zo goed op de hoogte van wie wie is op FOK!![]()
Ben je geslacht, gevild, word je als ondergrond gebruikt voor haar. Dan was ik liever een donertje geworden.quote:
Petra de Jong = Lupa_Solitaria=Isegrimquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:24 schreef fotostarter het volgende:
[..]
ik dacht die madame nog iets... of ben ik nu in de war
Lul, ik kijk naar je UI en het bier komt mijn neus uit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:26 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ben je geslacht, gevild, word je als ondergrond gebruikt voor haar. Dan was ik liever een donertje geworden.
Ja, ik zag het alquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:27 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Petra de Jong = Lupa_Solitaria=Isegrim
Ze heeft nog wat kloontjes, maar ze is geen Madame Paon.
What has been read.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:27 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik weet het weer, das die ene met die afgestorven voortand ja LIF / Wat kost een facing?
Ik onthoud alleen de verkeerde dingen.quote:
Daarom heet jij ook fotostarter? omdat je alleen maar start aan foto's?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:29 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik onthoud alleen de verkeerde dingen.
Laat me geen boodschappen doen, want van de 4 boodschappen haal ik er maar 3 en dan zijn er nog 2 verkeerd.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:30 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Daarom heet jij ook fotostarter? omdat je alleen maar start aan foto's?
Neger wat? Ik heb 0,0 overeenkomsten met die Petra.quote:
ja uhhhh iemand hier had het over jou. Daarom was ik in de war. Maar ik herstelde me nogquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Neger wat? Ik heb 0,0 overeenkomsten met die Petra.
die gozert heeft eelt op zijn handen.....hij moet toch watquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zouden die nou ook aan de muur hangen daar in Texas, op death row?
ik zou zeggen zoek het ff uitquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:07 schreef Domme_Gans het volgende:
Gezien Lupa d'r sletterij zal ze hem vast wel een blowjob gegeven hebben. Heeft ze daar toevallig geen giechel post over gemaakt als Lupa in SEX?
mag je hem niet?quote:Op zondag 24 maart 2013 06:11 schreef Enchanter het volgende:
Klacht over LHO , altijd terecht.
Teringkneus , dat hoofd, dat wijf van 'm
nou die hoef ik smorgens echt niet. Eten sowieso krijg ik niet weg. Niet eerder dan een uurtje of 11quote:Op zondag 24 maart 2013 08:21 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ja heerlijk, enige wat ontbreek is een saucijzenbroodje erbij
Tsja logisch. Zag ineens overal in topics LHO en Lupa bashes dat hoeft ook weer niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:54 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Maar daar mogen we niks meer zeggen.
Meneer LHO is er anders ook niet vies van om tot in den treure door te bashen. Dus, jah dat kan je een keer terug verwachten.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Tsja logisch. Zag ineens overal in topics LHO en Lupa bashes dat hoeft ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |