ja uhhhh iemand hier had het over jou. Daarom was ik in de war. Maar ik herstelde me nogquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Neger wat? Ik heb 0,0 overeenkomsten met die Petra.
die gozert heeft eelt op zijn handen.....hij moet toch watquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zouden die nou ook aan de muur hangen daar in Texas, op death row?
ik zou zeggen zoek het ff uitquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:07 schreef Domme_Gans het volgende:
Gezien Lupa d'r sletterij zal ze hem vast wel een blowjob gegeven hebben. Heeft ze daar toevallig geen giechel post over gemaakt als Lupa in SEX?
mag je hem niet?quote:Op zondag 24 maart 2013 06:11 schreef Enchanter het volgende:
Klacht over LHO , altijd terecht.
Teringkneus , dat hoofd, dat wijf van 'm
nou die hoef ik smorgens echt niet. Eten sowieso krijg ik niet weg. Niet eerder dan een uurtje of 11quote:Op zondag 24 maart 2013 08:21 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ja heerlijk, enige wat ontbreek is een saucijzenbroodje erbij
Tsja logisch. Zag ineens overal in topics LHO en Lupa bashes dat hoeft ook weer niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:54 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Maar daar mogen we niks meer zeggen.
Meneer LHO is er anders ook niet vies van om tot in den treure door te bashen. Dus, jah dat kan je een keer terug verwachten.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Tsja logisch. Zag ineens overal in topics LHO en Lupa bashes dat hoeft ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |