niet meer met het nieuwe zorgstelsel.. jaaaaren geleden wel stukje voortand erbij laten plakken na het spelen met een koperen tuinslang ^^quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:24 schreef Isegrim het volgende:
Eén van mijn voortanden is een paar jaar geleden afgestorven. Ik heb een wortelkanaalbehandeling gehad. De tand is gewoon intact en kan blijven zitten, maar hij is wel erg verkleurd.
Nou overweeg ik om een facing te nemen op die tand, maar ik wil een beetje een idee hebben wat zoiets kost en of het verstandig is om nog elders dan bij mijn eigen tandarts een offerte op te vragen.
Hier mensen die een facing op één tand hebben?
Duh, maar ik heb geen idee wat redelijk / normaal is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Tandartsen mogen nu toch zelf hun prijzen bepalen? Dan lijkt het me logisch als je het daar vraagt
Het is toch niet zoveel moeite om de telefoon op te pakken en even een belletje te plegen naar de tandartsenpraktijk?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Duh, maar ik heb geen idee wat redelijk / normaal is.
bel 3 verschillende, dan heb je vast een idee..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Duh, maar ik heb geen idee wat redelijk / normaal is.
Dat ga ik ook doen natuurlijk, maar dit is bij mijn weten iets waarvoor ze je willen zien om een offerte te geven. Dus peil ik hier even.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is toch niet zoveel moeite om de telefoon op te pakken en even een belletje te plegen naar de tandartsenpraktijk?Krijg je nog sneller antwoord dan hier ook.
quote:0,3 mm dunne porseleinen facings (Lumineers) voor 199,-EUR per stuk (incl. techniek- en materiaalkosten)
Prijs is geldig bij normaal rechtstaande tanden, waar geen uitgebreide preparatie(afslijpen) noodzakelijk is
facing met uitgebreide preparatie bij scheef staande tanden of naar orthodontischer behandeling incl. verdoving, techniek-en materiaalkosten kost EUR 249,-EUR
Prijs is uniek in Nederland (gemiddeld 450,- EUR per stuk)
Naast alle natuurlijke tandkleuren ook hele witte Amerikaanse kleuren (BL1) verkrijgbaar!
Voor rond de 450,- per stuk, dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:57 schreef Isegrim het volgende:
Deze zo te zien: http://www.perfectveneers.nl/nl/
Maar ik heb denk ik toch liever een echte tandarts.
Dat is wel echt bizar veel geld voor één tand. Al kan ik me ook voorstellen dat deze toko erneer zet dat anderen zo duur zijn zodat zij goedkoper lijken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor rond de 450,- per stuk, dus.
en daar in je diamantjes bewaren? sowieso doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is wel echt bizar veel geld voor één tand. Al kan ik me ook voorstellen dat deze toko erneer zet dat anderen zo duur zijn zodat zij goedkoper lijken.
Misschien kan ik dan beter zo'n rapper-style gouden tand nemen.
Ik heb al een paar gangsta-style hoodies, dus moet kunnen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:18 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
en daar in je diamantjes bewaren? sowieso doen
goude ketting met 'Jessica' of 'Shaniqua' om je nek en gaan!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb al een paar gangsta-style hoodies, dus moet kunnen.
Wat houdt dat in dan? Wat doen ze dan ongeveer?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:22 schreef APK het volgende:
Mijn tandarts deed een drievlaksvulling oid op een voortand, kreeg een groot gedeelte terug via (aanvullende) verzekering en het ziet er prima uit.
Was volgens mij niet meer dan 200¤.
Volgens mij gewoon een facing.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:23 schreef Isegrim het volgende:
Wat houdt dat in dan? Wat doen ze dan ongeveer?
Dat doe ik nu al, dus dan is het geen verbetering.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een facing.
Laagje er op, zelfde kleur als de andere tanden.
Mag ook veel witter, maar dan loop je voor lul
In het begin misschien even, daarna wen je er gewoon aan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En voelt het ook anders? Zou het vreemd aanvoelen als je één tand laat doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |