Misschien moest dat wel van zijn verzekering, na de zoveelste "aanrijding"quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:22 schreef padlarf het volgende:
soberso rondrijden met een camera op je helm
Doe eens posten aub.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:27 schreef Toekito het volgende:
WTF............Mijn oogballen zijn kapot....op GS staan 3 pics of Tina in de comments. En bedankt![]()
Schokkende beelden, eigen risico:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rekwisieten naar de veldhond.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:49 schreef Thorpe het volgende:
[..]
Schokkende beelden, eigen risico:Fotogeniek typetje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal hij ook haar doen met de camera op zijn hoofd?
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:54 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Fotogeniek typetje...
Waarschijnlijk wel, als z'n vriendin hem dan iets flikt kan 'ie dreigen met 'dingen op YouTube zetten'quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:54 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Fotogeniek typetje...
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:49 schreef Thorpe het volgende:
[..]
Schokkende beelden, eigen risico:ThxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik print dit en hang het boven mijn toilet, hoef ik tenminste nooit meer met een ochtenderectie te pissen.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:03 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Thx
Ik print dit en hang het boven mijn toilet, hoef ik tenminste nooit meer met een ochtenderectie te pissen.
Haar figuur is toch best oké?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:38 schreef theunderdog het volgende:
Zelfvertrouwen heeft ze wel. Erg misplaatste zelfvertrouwen, maar zelfvertrouwen is zelfvertrouwen mensen.
Yep. Niks mis mee. Overdrijven zoals hierboven is ook een vak. Wel een aparte, zij is toch degeen met die jarenlange brief verhouding met die gevangene?quote:
Klopt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Niks mis mee. Overdrijven zoals hierboven is ook een vak. Wel een aparte, zij is toch degeen met die jarenlange brief verhouding met die gevangene?
Als je naaktfoto's van jezelf op Internet gooit dan aanvaard je naar mijn mening een verhoogd risico dat deze erbij worden gehaald om je compleet af te branden als je je als een achterlijke zeug hebt gedragen. Fair game.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Niks mis mee. Overdrijven zoals hierboven is ook een vak. Wel een aparte, zij is toch degeen met die jarenlange brief verhouding met die gevangene?
ik snap niet zo goed waarom dat wijf zich als een "achterlijke zeug" gedragen zou hebben, die gast slaat haar toch? zou jij dat maar gewoon accepteren?quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:09 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Als je naaktfoto's van jezelf op Internet gooit dan aanvaard je naar mijn mening een verhoogd risico dat deze erbij worden gehaald om je compleet af te branden als je je als een achterlijke zeug hebt gedragen. Fair game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |