Moet ik de politie erbij halen??quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:00 schreef LS24 het volgende:
[..]
Doe maar niet, HEB JE DAT GEZIEN?, krijg je er van.
Poging tot verkrachting op zn minst dan hoor, kijk maar uit.
[HA!]
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:59 schreef zolderkamer-autist het volgende:
Ik vind dat we hem in real life lastig moeten vallen. Pizza's naar zijn thuisadres sturen of zo.
Dat vind ik een ontzettend goed idee.
Niet dat ik 't nu gelijk ga doenWaarom niet Carglass naar zijn huis sturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet je op YouTube hoor, wat is je email adres? Voornaam.Achternaam@politierotterdamrijnmond.nl ?!?!?!!?quote:
En dan dat viswijf ertussendoor krijsen, godverdomme wat een geluid komt daar uitquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:07 schreef LS24 het volgende:
[..]
Ik zet je op YouTube hoor, wat is je email adres? Voornaam.Achternaam@politierotterdamrijnmond.nl ?!?!?!!?
Echt ongekend, Tina Makreel , wat een ongelofelijk wijf zonder tieten, stoer doen als de politie er is. Vragen of de camera nog heel is, ze kreeg een bitchslap, geen ploertendooier op zn ei.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:08 schreef Jordi23 het volgende:
[..]
En dan dat viswijf ertussendoor krijsen, godverdomme wat een geluid komt daar uit
quote:
Uuh wat heb jij te maken met deze shit dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:58 schreef LS24 het volgende:
[..]
Ja, daar hoef je godFerdomme ook geen studie voor gepleegd te hebben, ouwe dreamweaver wizardsnoepert.
Trouwens, na nog een keer kijken van het filmpje in 1080p (badass jeweetzellfufufuf!!11!111!) ben ik toch echt tot de conclusie gekomen dat het tikje terecht was, ten eerste komt er links een vrouw aanlopen die ook al in moet houden voor je, kijk maar eens goed en ten tweede je ziet die ouwe rot al van heel ver aan komen lopen en toch ben je te beroerd om de rem in te knijpen, of is je remweg 500 meter? Rond is ook een vorm zeggen we maar.
Oh en na nog een keer kijken (Ik show graag stupiditeit aan andere mensen om er om te lachen namelijk!) lok je het toch echt 100% zelf uit, je had gewoon met je hol naar de Mac op de Coolsingel kennen rijden, en dan was er helemaal niks aan de hand geweest!
I
Geen ene tiefesmoer, maar neemt niet weg dat meneer een sensatiezoeker en een enorm zielepootje is, alstie de verkeerde had getroffen hadtie ongenadig een klap voor zn smoel gehad dattie reden had gehad om te klagen, grote muil, dikke lip!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:15 schreef Equites het volgende:
[..]
Uuh wat heb jij te maken met deze shit dan?
Klopt, maar goed, carglass repareert, carglass VERVANGT!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:21 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Is dat wel dezelfde als in het filmpje? Daar had hij toch blond haar?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:24 schreef Tocadisco het volgende:
Cool, LHO is niet alleen een geweldige chauffeur maar ook nog eens een (geheim) agent!!:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar die durft hij dan niet opzichtig te filmen en te bedreigen met youtube.![]()
Pas als hij al bij ze uit de buurt is en bovenaan een trap staat durft hij daar doorheen te filmen en - hoorbaar angstig - te roepen: "En het zijn geen foto's het zijn filmpjes.Zo'n vier minuten nu."
![]()
Wat een ongekend trieste angsthaas.
Die foto komt van z'n Twitter account (waar hij doorzeikt over dit voorval), dus het is vrij zeker dat dit hem is ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:21 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Is dat wel dezelfde als in het filmpje? Daar had hij toch blond haar?
Dit is oprecht een voorbeeld dattie gewoon een escalatie uitlokt, want idd, what the fuck gaat het je aan waar haar zus woont, ik zou ook spontaan de tering krijgen als iemand me 100 keer zou vragen waar mijn zus zou wonen, me te corrigeren door te zeggen: "dan zeg je sorry meneer" en dan nog een paar keer dreigen om de politie te bellen ook, bemoei je godverdomme lekker met je eigen zaken, zolang er niets bij jou gebeurt is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:35 schreef Tocadisco het volgende:
Hij is buiten een geweldige chauffeur ook nog eens een geheim agent:
Hoe het kan dat hij na zo vaak de problemen gewoon letterlijk opgezocht te hebben nog redelijk ongedeerd door het leven heen is gekomen is niets minder dan een wonder.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik leef nogEn volgens mij loopt Adsense hier niet achter
LS24 is de marktkoopman uit het filmpje.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:15 schreef Equites het volgende:
[..]
Uuh wat heb jij te maken met deze shit dan?
Dan hadden we een leuker filmpje gehad.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:20 schreef LS24 het volgende:
[..]
alstie de verkeerde had getroffen hadtie ongenadig een klap voor zn smoel gehad dattie reden had gehad om te klagen, grote muil, dikke lip!
Oh nee, dan had het filmpje een andere wending gekregen haha ;-)quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
LS24 is de marktkoopman uit het filmpje.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
LS24 is de marktkoopman uit het filmpje.
Ja of gewoon met de tram! Als die iemand bijna omver rijdt is het teminste WEL de voetganger zijn schuld.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:21 schreef von_Preussen het volgende:
De Meent is trouwens kut om te rijden (ook met de auto), dan liever via Blaak.
Maar dan kan de tram nog steeds niet verder en zit je alsnog vast.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:22 schreef LS24 het volgende:
[..]
Ja of gewoon met de tram! Als die iemand bijna omver rijdt is het teminste WEL de voetganger zijn schuld.
Ach hashtag YOLO en we kunnen weer hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar dan kan de tram nog steeds niet verder en zit je alsnog vast.
Meestal duurt dit 40-45 jaar voordat je achter zo'n iemand zn ware identiteit komt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:32 schreef GekkePoes het volgende:
Het is wel grappig dat je iemand in een filmpje pas leert kennen hoe die is, en niet verschuilt achter allerlei websites en fora.
Je bent populair jongen! Chapeau!quote:Tommovdv 11 minuten geleden
Doe niet alsof je slachtoffer bent, jij was namelijk de aanstichter van dit hele voorval. Had de beste meneer wat ruimte gegeven, ipv bijna over zijn tenen te rijden en er was niks aan de hand geweest. Je hebt dan wel een scootertje en een camera op je kop, maar dat houd niet in dat je zomaar alles kan maken, omdat "je het op youtube kan zetten" Nou raad eensl, de meeste mensen op youtube snappen dat JIJ hier de fout in ging.
ikbenvrij 29 minuten geleden
hah welkom op dumpert lutser!!!
wat ben jij een zielig snertventje.. je gaf geen voorrang, reed veels te snel tussen de mensen door en je bent nog aan het liegen ook tegen een ambtenaar in functie.. ik had jou een boete gegeven voor het geen voorrang verlenen.
wat als er een klein kindje uit de hand van moeders was ontsnapt en had overgestoken? zou je dan ook nog zo bijdehand doen? schaam je!! Ik zie en hoor aan je dat je graag je gelijk wilt halen ookal verdien je dit niet!
IllogicalMantis 55 minuten geleden
Wat een zielig figuur ben jij, ik vind het jammer dat je geen bekeuring hebt gehad voor het niet verlenen van voorrang op een zebrapad en/of dat de man iets harder had gemept (krijswijf of jij maakt niet uit). Hij had van je brilletje sowieso een fietsje moeten vouwen, misschien dat je je daar wel fatsoenlijk op kunt gedragen
Holland1994D 1 uur geleden
Jammer dat je geen boete hebt gehad voor geen voorrang geven bij een zebra lutser.
jeomameteenstoma 1 uur geleden
Wat een nerd, eerst tof gaan doen om die kutbril van hem en dan hem zelf gaan maken. Volgens mij was hij blij dat dit voorval gebeurde met zn nieuwe camera.. Zielige huilebalk
Solarev 2 uur geleden
<.... Poopie joopie. Je hebt duidelijk een opvoeding zonder goede grenzen gehad. Overdreven egocentrische houding (ook in rijgedrag) en iedere vorm van weerstand of iets wat je niet zint gelijk beantwoorden met hoog gedraaf, eigen gelijk en dreigende agressieve taal.
Ik kijk wel link uit, voor je het weet staat de politie voor de deur, want dan word het weer te heet onder Cartman en Tina Makreel hunnie voeten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik verwachte meer actie, ik vind de amusementswaarde bijzonder laag eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |