Ja, je ogen worden slechter als je een bril gaat dragen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:45 schreef karr-1 het volgende:
Ga het eens aan je baas vragen. Als het een hulpmiddel is voor werk zal hij misschien over te halen zijn. Maar als je eenmaal aan een bril begint zit je er de rest van je leven aan vast en wordt het vaak alleen maar erger.
en ja, ik spreek uit ervaring.
Nee schat dat bedoel ik niet. Toen ik mijn eerste bril kreeg waren mijn ogen minder slecht dan ze nu zijn. Dat heeft niets met die bril te maken, maar alles met ouder worden etc.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, je ogen worden slechter als je een bril gaat dragen.Conclusie, als je voor de lol een bril gaat dragen krijg je slechte ogen.
Heeft er echt helemaal niets mee te maken.
Dat zeg je niet schat, maar bedankt voor de opheldering.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee schat dat bedoel ik niet. Toen ik mijn eerste bril kreeg waren mijn ogen minder slecht dan ze nu zijn. Dat heeft niets met die bril te maken, maar alles met ouder worden etc.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat zeg je niet schat, maar bedankt voor de opheldering.
Dus iedereen op je werk heeft een bril?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:39 schreef Djurres het volgende:
Moet speciale glazen hebben ivm me werk.
Nee, maar iets met laspitten e.d,quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dus iedereen op je werk heeft een bril?
Klop is bij je baas aan dan, als die gek met je is stelt die het vast beschikbaar!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:39 schreef Djurres het volgende:
Moet speciale glazen hebben ivm me werk.
Een bepaald iets? Lekker duidelijk weer allemaal.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:40 schreef Djurres het volgende:
[..]
Nee, maar iets met laspitten e.d,
Schijnt een bepaald iets voor te zijn.
Heu... laspitten? Die komen toch niet op je bril?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:40 schreef Djurres het volgende:
Nee, maar iets met laspitten e.d,
Schijnt een bepaald iets voor te zijn.
Nee, maar er is natuurlijk wel een kans aanwezig, bij bijv boven het hoofd lassen, soms in rare posities.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:23 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Heu... laspitten? Die komen toch niet op je bril?
Joh, die opticien geeft jouw natuurlijk de optie om een vijfhonderd euro (!!!WTF!!!) uit te geven, maar daar hoef je niet in mee te gaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:27 schreef Djurres het volgende:
Nee, maar er is natuurlijk wel een kans aanwezig, bij bijv boven het hoofd lassen, soms in rare posities.
Schijnt iets voor te zijn, maar /care.
Dat hangt toch echt helemaal af van de glazen die je nodig hebt. De glazen in mijn bril zijn zonder montuur al dik 150 euro, puur omdat ik een vrij lastige afwijking heb.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:55 schreef rene90 het volgende:
Voor 50 euro heb je ook een complete bril
Natuurlijk kan dat schelen, toch zal het gros van de mensen een normale sterkte hebben.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:21 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat hangt toch echt helemaal af van de glazen die je nodig hebt. De glazen in mijn bril zijn zonder montuur al dik 150 euro, puur omdat ik een vrij lastige afwijking heb.
Je last toch niet met je normale brillen? Ik neem aan dat je een lashelm gebruikt?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:27 schreef Djurres het volgende:
[..]
Nee, maar er is natuurlijk wel een kans aanwezig, bij bijv boven het hoofd lassen, soms in rare posities.
Schijnt iets voor te zijn, maar /care.
Maandag eerst aan de zaak maar is horen hoe of t wat.
iig bedankt!
Ligt eraan, je hebt bijvoorbeeld ook OP lassen, Onder Poederdek lassen, hier gebruik je geen lashelm..quote:Op zondag 24 februari 2013 11:18 schreef Diepvriez het volgende:
[..]
Je last toch niet met je normale brillen? Ik neem aan dat je een lashelm gebruikt?
Dat.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Zou je dan niet over je gewone bril een grotere veiligheidsbril kunnen doen?
500 euro?? Ik zie geen fuck zonder bril, heb een cilindrische afwijking, en de sterkte is zo enorm dat als ik niet met HR++ glas voor mn kop wil lopen, het ook nog verdund moet worden (Enkelvoudig, want anders is de vervorming te grootquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:41 schreef Djurres het volgende:
k me ergens op moet focussen, dus zo'n zaterdag waar je jan en alleman zie, even boodschappen doe, dat gaat wel, maar op werkdagen heb ik er echt last van.
Dat is net zoveel als voor mijn lenzen bij goedkope lenzenboer specsavers abt 250 euro per jaar. Ook cilindrische afwijking en nog iets. Mijn verzekeraar elk jaar 200 euro. Dus voor mij niet verkeerd. Brillen haal ik niet bij specsavers, pearl of die ander vanwege dat het voor mij kut kwailteit is. En toch al snel 3 jaar doe met 1 bril mag die ook wel wat duurder zijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
500 euro?? Ik zie geen fuck zonder bril, heb een cilindrische afwijking, en de sterkte is zo enorm dat als ik niet met HR++ glas voor mn kop wil lopen, het ook nog verdund moet worden (Enkelvoudig, want anders is de vervorming te groot). En ik ben voor een volledige bril ca. 250 euro kwijt. Waarvan om het jaar 150 vergoed wordt door verzekeraar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |