500 euro?? Ik zie geen fuck zonder bril, heb een cilindrische afwijking, en de sterkte is zo enorm dat als ik niet met HR++ glas voor mn kop wil lopen, het ook nog verdund moet worden (Enkelvoudig, want anders is de vervorming te grootquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:41 schreef Djurres het volgende:
k me ergens op moet focussen, dus zo'n zaterdag waar je jan en alleman zie, even boodschappen doe, dat gaat wel, maar op werkdagen heb ik er echt last van.
Dat is net zoveel als voor mijn lenzen bij goedkope lenzenboer specsavers abt 250 euro per jaar. Ook cilindrische afwijking en nog iets. Mijn verzekeraar elk jaar 200 euro. Dus voor mij niet verkeerd. Brillen haal ik niet bij specsavers, pearl of die ander vanwege dat het voor mij kut kwailteit is. En toch al snel 3 jaar doe met 1 bril mag die ook wel wat duurder zijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
500 euro?? Ik zie geen fuck zonder bril, heb een cilindrische afwijking, en de sterkte is zo enorm dat als ik niet met HR++ glas voor mn kop wil lopen, het ook nog verdund moet worden (Enkelvoudig, want anders is de vervorming te groot). En ik ben voor een volledige bril ca. 250 euro kwijt. Waarvan om het jaar 150 vergoed wordt door verzekeraar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |