quote:Op maandag 18 maart 2013 22:23 schreef leeell het volgende:
maar kom op, wie zit nou op FOB te wachten ?
vroeg ik me ook af bij Nickelbackquote:Op maandag 18 maart 2013 22:23 schreef leeell het volgende:
maar kom op, wie zit nou op FOB te wachten ?
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:24 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik vind het een hele leuke lijst namen.
En dat heb ik eigenlijk bijna nooit bij een lijst Lowlandsbevestigingen. Jammer van het ontbreken van Macklemore, dat welquote:
helaas, lowlands lijkt niet echt meer te kunnen bijbenen qua namen met Pukkelpop, Werchter enzquote:Op maandag 18 maart 2013 22:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nine Inch Nails waarschijnlijk.
Deftones zijn al vol geboekt!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:26 schreef Pink_Floyd het volgende:
Franz F is wel behoorlijk uitgekauwd het laatste decennium :S, maar goed ik ben al lang blij met Kendrick, NIN, Band of Horses, Foals,Jake Bugg en Tame Impala voor nu. Ik hoop nog wel erg op Deftones en vooral op Eminem...
dit is tot nu toe ook mijn gevoel...quote:Op maandag 18 maart 2013 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
Valt tegen hoor.Wat een flop namen.
Lima, durf ik een wedje op te zetten.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:29 schreef BlindeMeloen het volgende:
Hopelijk blijft Pokey LaFarge overeind op een festival (denk niet dat die in de Alpha zullen staan). De twee keer dat ik hem (en zijn band The South City Three) in de Ekko zag was het zeer vermakelijk
ik zal ze iig niet missenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:30 schreef mr-green het volgende:
ik mis Mumford and Sons, Kensington, Mister and Mississippi en the XX
Dat denk ik zelf ook.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lima, durf ik een wedje op te zetten.
Nederlandse bandjes vullen meestal pas later de line upquote:Op maandag 18 maart 2013 22:30 schreef mr-green het volgende:
ik mis Mumford and Sons, Kensington, Mister and Mississippi en the XX
Yup, zelfde spot als C.W. Stoneking 2 jaar gelee.quote:
Eerste twee albums vond ik destijds ook leuk, dat nieuwste nummer slaat helemaal nergens op als je het mij vraagtquote:
Dat was het in 2006 al.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Ken het niet, morgen veel weer luisteren denk ik....
The Knife is ook supervet, kan dat een Bravo headlinertje zijn?
Voor minder kan ik het me niet voorstellen, misschien Grolsch Headliner..quote:Op maandag 18 maart 2013 22:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Ken het niet, morgen veel weer luisteren denk ik....
The Knife is ook supervet, kan dat een Bravo headlinertje zijn?
quote:
Beetje zoals The xx vorig jaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:40 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Voor minder kan ik het me niet voorstellen, misschien Grolsch Headliner..
Ze spelen allemaal een beetje op safe met die hipster indie-bandjes die 3 jaar geleden eigenlijk hip waren, maar waar het 3fm publiek nu massaal warm voor loopt.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:27 schreef mr-green het volgende:
[..]
dit is tot nu toe ook mijn gevoel...
Ja, en Fever Ray kun je ook meetellen eigenlijk he.quote:
Ja ik denk ook Bravo Headliner, vrijdag of zondag.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, en Fever Ray kun je ook meetellen eigenlijk he.
Beide in de Bravo gestaan.
W van 'wel op de markt, niet op Lowlands', vrees ikquote:
Band of Horses is wel cool, maar vond ze eigenlijk een beetje tegenvallen op Pinkpop 2011. Hoop dat ze me positief kunnen verassen dit jaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Prima lijstje, maar om er echt een harde plassert van te krijgen is het allemaal te 'oké', desalniettemin blij met NIN & Band of Horses.
Ken je alle namen dan? Ik persoonlijk ben er erg blij mijquote:Op maandag 18 maart 2013 22:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Band of Horses is wel cool, maar vond ze eigenlijk een beetje tegenvallen op Pinkpop 2011. Hoop dat ze me positief kunnen verassen dit jaar.
Wat klink ik zwartgallig zeg, heb er wel degelijk zin in hoor, maar word niet echt super enthousiast van deze matige namen.
Al gedaan, alleen het duurt ff voordat je het in de OP ziet!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Theodoor is het al helemaal aan het uitzoeken volgens mij.
Ik hoop op Grolsch headliner, beetje in 't donker. Op de zondagmiddag de vorige keer was 't toch niet.quote:
neeehhhh das niet echt technoquote:
Als je het fragment gehoord hebt, zal het of Grolsch headliner, Alpha headliner of voorlaatste in de Alpha worden.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik hoop op Grolsch headliner, beetje in 't donker. Op de zondagmiddag de vorige keer was 't toch niet.
Gebrek aan tourende bands die het wel aan kan?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alpha headliner sowieso niet. Wat hebben ze in die 6 jaar nou gedaan om 't van Grolschmiddag tot Alphaavond te schoppen?
Ken het overgrote deel wel, ja. Heb overigens niet de illusie dat mijn smaak overeenkomt met die van de gemiddelde Lowlands-bezoeker hoor.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:49 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ken je alle namen dan? Ik persoonlijk ben er erg blij mij
Ja klopt, maar hoop ook op een paar hardere namen zoals Speedy J of Ben Simsquote:Op maandag 18 maart 2013 23:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Richie Hawtin heeft zichzelf al bevestigd als 't goed is.
Was in de Melkweg best goedquote:Op maandag 18 maart 2013 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
Biffy Clyro heeft een nieuw album, ik vind dat ze moeten komen.
Hadden er sowieso vorig jaar al moeten staan. Maar goed.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:10 schreef kapiteintje het volgende:
En Kensington mag ook echt niet ontbreken als Nederlandse band. Je kunt het echt niet maken om allerhande buitenlandse bandjes uit te nodigen en eigen product niet te etaleren.
Inderdaad. En zo'n act als Fresku mag wat mij betreft gewoon terugkomen.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hadden er sowieso vorig jaar al moeten staan. Maar goed.
Omdat je Nederlandse kwaliteit helaas tot het laatste druppeltje wordt uitgemolken en dat ze echt op iedere hoek van de straat spelen.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad. En zo'n act als Fresku mag wat mij betreft gewoon terugkomen.Waarom grof betalen voor buitenlandse troep als je in Nederland ook kwaliteit hebt.
Kensington, Jacco Gardner, Fresku zijn denk ik het beste wat Nederland te bieden heeft op de genres van elkaar afzonderlijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Omdat je Nederlandse kwaliteit helaas tot het laatste druppeltje wordt uitgemolken en dat ze echt op iedere hoek van de straat spelen.
Bijvoorbeeld bands als Go Back To The Zoo of De Staat vind ik best vet. Maar die heb je ondertussen toch wel gezien. + Het aanbod is niet zo heel groot in NL.
Zelfs onze zuiderburen (Triggerfinger/Selah Sue) komen hier ons neus uit om dat zo vaak te zien zijn in het land.
Ik denk niet dat veel Lowlanders Kensington live al gezien hebben en zeker niet het nieuwe album. Fresku is ook met een opmars bezig en is bij 't grote publiek ook nog niet bekend. Verder vind ik zo'n Lucky Fonz III ook geinig, leuk voor een klein optreden ergens.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Omdat je Nederlandse kwaliteit helaas tot het laatste druppeltje wordt uitgemolken en dat ze echt op iedere hoek van de straat spelen.
Bijvoorbeeld bands als Go Back To The Zoo of De Staat vind ik best vet. Maar die heb je ondertussen toch wel gezien. + Het aanbod is niet zo heel groot in NL.
Zelfs onze zuiderburen (Triggerfinger/Selah Sue) komen hier ons neus uit om dat zo vaak te zien zijn in het land.
The Vaccines, The 1975.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoop naast Jake Bugg toch nog op wat meer lekkere Engelse kutbandjes als The Courteeners, Palma Violets, Tribes, Spector, The View enzo.
Ben bang van wel. Alleen met z'n huidige performance lekker in de India neerzetten.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Jake Bugg ook fijne namen. Lijkt me ook wel een Grolsch naam al? Of denk ik nu te groot?
Hmja, zo'n 1975 is me dan weer te TDCC-achtig.quote:
Maar wel 'coming' en het is eens wat anders dan die obligate namen die je overal ziet. Ik snap niet wat er mis is met een beetje creatief zijn, de kaarten zijn toch standaard uitverkocht.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hmja, zo'n 1975 is me dan weer te TDCC-achtig.
Wat ik van hem meekrijg als persoon is wel positief, maar z'n muziek is natuurlijk niks voor Lowlands.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Justin Timberlake boeken.
Onderstaande filmpje is echt awesome.
En veels te groot, maar goed. Boeiend.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ik van hem meekrijg als persoon is wel positief, maar z'n muziek is natuurlijk niks voor Lowlands.
Ik hoop stiekem nog op een oldskool bandje als Limp Bizkit of the Offspring.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En veels te groot, maar goed. Boeiend.
Wireless Festival hè.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:22 schreef Aisumasen het volgende:
Doet een zomertour met Jay-Z, zelfs in die opzet Download Festival mid-juli, maar helaas ondenkbaar voor Lowlands.
Vond zijn muziek altijd al lekker maar dit blaast zelfs mij omver.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Justin Timberlake boeken.
Onderstaande filmpje is echt awesome.
Zeker.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem nog op een oldskool bandje als Limp Bizkit of the Offspring.
en
(wtf, zoveel mensen. )
Dat dachten mensen ook van Snoop Dogquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ik van hem meekrijg als persoon is wel positief, maar z'n muziek is natuurlijk niks voor Lowlands.
Als je er echt staat dan is het een stuk kleiner dan je doet vermoeden. Maar dan nog zijn er veel mensen jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem nog op een oldskool bandje als Limp Bizkit of the Offspring.
en
(wtf, zoveel mensen. )
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:33 schreef mr-green het volgende:
Ik ben niet echt van de rap maar dit nummer kan ik wel waarderen
!
Ik vond het toch weer een beetje teleurstellend. Het ging niet diep genoeg, en iedereen weet hoeveel ik daarvan hou.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1332477
Secundaire kaartverkoop, interessant verhaal.
Ik vind dat ze aardig hun best doen, en je krijgt toch wel aardig inzicht hoe de bureau's te werk gaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vond het toch weer een beetje teleurstellend. Het ging niet diep genoeg, en iedereen weet hoeveel ik daarvan hou.
Ze hadden harder mogen aanpakken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik vind dat ze aardig hun best doen, en je krijgt toch wel aardig inzicht hoe de bureau's te werk gaan.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:08 schreef AMDB het volgende:
Straks maar even kijken, loop een uur voor op schema qua leren
Dat wel, maar goed denk dat dit een prima eerste aanzet is.quote:
Alsof we dat niet voorspelt haddenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zie dat Half Moon Run het voorprogramma is van Mumford & Sons. Dus dan zal n00bie misschien toch gelijk gaan krijgen.
Nu Pukkelpop ze niet bevestigd heeft zal het niet gebeuren denk ik. Ik zet nog steeds mijn geld op Blur. Is dat Editors concert nou eigenlijk al bevestigd?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zie dat Half Moon Run het voorprogramma is van Mumford & Sons. Dus dan zal n00bie misschien toch gelijk gaan krijgen.
Nine Inch Nails is toch niet echt een kleine naam imo. Alleen denk dat er veel mensen eigenlijk de set gaan afwachten op "Hurt" en mindere maten "Closer".quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:34 schreef ohnikua het volgende:
Door de (grote) namen van Pukkelpop en Reading/Leeds en hoe er door de programmeur gepraat werd over de mogelijkheid dat NIN een avond afsluit, ben ik geneigd te denken dat ze het er dit jaar allerminst gemakkelijk mee hebben om de grote namen te boeken.
Ik zou er niet van staan te kijken als de hoge plekken (afsluiter Grolsch plus laatste 2 Alpha) deels bestaan uit NIN, Slayer, Fall Out Boy, Franz Ferdinand en Foals en als daar ook nog een Anouk bij komt.
Blur zou prachtig zijn, maar ik verwacht het niet meer.
Werchter grote spot was vrij succesvol, acht de kans wel groot dat het een headliner / co-headliner is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nine Inch Nails is toch niet echt een kleine naam imo. Alleen denk dat er veel mensen eigenlijk de set gaan afwachten op "Hurt" en mindere maten "Closer".
Denk overigens dat Pukkelpop ook nog 1 headliner krijgt. Denk niet dat The XX daar gaat afsluiten.
Las ergens anders dat Werchter juist niet beviel?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Werchter grote spot was vrij succesvol, acht de kans wel groot dat het een headliner / co-headliner is.
Band wilde het zelf, Werchter is daar op in gegaan. De mensen die de XX niet kennen zijn er uiteraard niet over te spreken omdat het muziek is waar je wel tegen moet kunnen. M.a.w. voor een vrij specifiek publiek was het vrij succesvol.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Las ergens anders dat Werchter juist niet beviel?
Was er zelf niet bij dus heb er geen oordeel over.
Maar The XX lijkt me inderdaad een Co-Headliner.
Nee, maar zoals n00bie al terecht zei: een paar jaar terug waren ze niet minder groot en toen stonden ze 's middags in de Grolsch..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nine Inch Nails is toch niet echt een kleine naam imo. Alleen denk dat er veel mensen eigenlijk de set gaan afwachten op "Hurt" en mindere maten "Closer".
Denk overigens dat Pukkelpop ook nog 1 headliner krijgt. Denk niet dat The XX daar gaat afsluiten.
Volgens mij is de verwachting dat Skrillex de afsluiter wordt, na the XXquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik was erbij vorig jaar in de Grolsch en ik vond het een meer dan terrechte Grolsch afsluiter. Live stukken beter dan op CD. Maar de Alpha lijkt me iets teveel van het goeie, en daarbij komt dat het zeker is dat ze niet komen (waar we het in het vorige topic al over hadden)quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb ze vorig jaar helaas moeten missen. Vind het zelf op album fijne muziek. Maar ik kan best begrijpen dat je een Mainstage als op Werchter moeilijk aan de gang kan krijgen met een act als The XX. En ik weet dat het geen band is om de boel "aan de gang" te krijgen, maar dat verwachten veel mensen toch wel van een Co-headliner op festivals als Werchter.
XX komt zeker niet inderdaad.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:47 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik was erbij vorig jaar in de Grolsch en ik vond het een meer dan terrechte Grolsch afsluiter. Live stukken beter dan op CD. Maar de Alpha lijkt me iets teveel van het goeie, en daarbij komt dat het zeker is dat ze niet komen (waar we het in het vorige topic al over hadden)
Zou best kunnen, ieder jaar verwacht ik toch meer grote namen dan er uiteindelijk komen. Maar ik verwacht wel iets meer dan Anouk erbij hoor. Nick Cave kan nog altijd op zondag. En Blur, Editors, Atoms for Peace en Eminem durf ik nog altijd niet uit te sluiten hoor. Foals zou best Grolsch headliner kunnen zijn en The Knife en Major Lazer zullen de bravo wel een nachtje headlinen. Franz Ferdinand is een ideale voorlaatste Alpha act, met misschien daarna wel een Dance Act uit onverwachte hoek (Deadmau5 bijvoorbeeld.)quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:34 schreef ohnikua het volgende:
Door de (grote) namen van Pukkelpop en Reading/Leeds en hoe er door de programmeur gepraat werd over de mogelijkheid dat NIN een avond afsluit, ben ik geneigd te denken dat ze het er dit jaar allerminst gemakkelijk mee hebben om de grote namen te boeken.
Ik zou er niet van staan te kijken als de hoge plekken (afsluiter Grolsch plus laatste 2 Alpha) deels bestaan uit NIN, Slayer, Fall Out Boy, Franz Ferdinand en Foals en als daar ook nog een Anouk bij komt.
Blur zou prachtig zijn, maar ik verwacht het niet meer.
Ja ik zou Foals daar niet uitsluiten. Er zijn wel gekkere dingen Grolsch headliner geweest de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Foals als headliner in de Grolsch? Hoop het niet voor ze. Beter gewoon in de Bravo, maar ik denk dat ze een spot krijgen in de Alpha (al hoewel ik dit niet hoop).
Matige gok, al zeg ik het zelfquote:Op maandag 18 maart 2013 17:13 schreef theodoor9 het volgende:
Komen ze:
Blur
Boys Noize
James Blake
Foals
Baauer
TNGHT
Local Natives
Alex Clare
SBTRKT
Sub Focus
Chvrches
Nine Inch Nails
Yeah Yeah Yeahs
Biffy Clyro
The Knife
Band of Horses
Flogging Molly
Bat for Lashes
Tame Impala
Jacco Gardner
Calexico
Imagine Dragons
Richie Hawtin
Straks checken of ik ze allemaal goed heb
De grap met de secundaire parkeerkaartjes was best wel grappigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1332477
Secundaire kaartverkoop, interessant verhaal.
Na de post van Rapid Razor Bob:quote:
Had ik het volgende lijstje snel bij elkaar gesprokkeld. Toch best een aantal goed, maar ook best wat fout:twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 18-03-2013 om 22:02:22Hmmm, 23 namen in één tweet proppen lukt niet echt... Dan maar alleen de beginletters? NFFKFBMTBKJMJIPWUBBHPPT #LL13 reageer retweet
Gisteren op de radio werd aan Maurice grvaagd of NIN alpha headliner was en zei hij dat ze dat nog niet precies wisten ivm andere bands etc. Dit geeft wel aan dat ze iig dicht tegen die positie aanzitten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Then again ze speelden in 2007 na The Shins en die stonden zonder toename van succes vorig jaar subheadliner in dezelfde Grolsch. Dus headlinerpositie lijkt me sowieso voor de Nails. Maar de Alpha?
Het woord Alpha werd volgens mij niet genoemd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:26 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Gisteren op de radio werd aan Maurice grvaagd of NIN alpha headliner was en zei hij dat ze dat nog niet precies wisten ivm andere bands etc. Dit geeft wel aan dat ze iig dicht tegen die positie aanzitten.
Het is een grote act, logisch dat je dat dan zegt. Wilt niet zeggen dat ze in de Grolsch headlinen, co in de alpha zijn oid.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:26 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Gisteren op de radio werd aan Maurice grvaagd of NIN alpha headliner was en zei hij dat ze dat nog niet precies wisten ivm andere bands etc. Dit geeft wel aan dat ze iig dicht tegen die positie aanzitten.
We hebben een glazen bolquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als NIN en FF de headliners zijn, komt er nog wel 1 grote bij.
M&S dus.
Asjeblieft niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als NIN en FF de headliners zijn, komt er nog wel 1 grote bij.
M&S dus.
Tame Impala !quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:21 schreef Skv het volgende:
Ah, nieuwe namen. Bijna nergens ooit van gehoord en geen verdere techno-acts. Waar moet ik zeker naartoe volgens jullie?
The Knife.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:21 schreef Skv het volgende:
Ah, nieuwe namen. Bijna nergens ooit van gehoord en geen verdere techno-acts. Waar moet ik zeker naartoe volgens jullie?
Kendrick Lamar. Duh.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:21 schreef Skv het volgende:
quote:
Ik denk dat jij van die bevestigingen van gisteren alleen The Knife en Major Lazer tof vindt (plus Kendrick Lamar als je van hip-hop houdt). Van de eerdere bevestigingen nog Moderat en Disclosure erbij.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:52 schreef Skv het volgende:
Oké, en als ik niet van bandjes hou, waar moet ik dán naartoe? (Ik ga de tips sowieso proberen!)
Vergeet maya jane coles en ben pearce niet. Maar als je helemaal niet van bands houdt wat doe je dan overdag op lowlands? Groovetuben?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik denk dat jij van die bevestigingen van gisteren alleen The Knife en Major Lazer tof vindt (plus Kendrick Lamar als je van hip-hop houdt). Van de eerdere bevestigingen nog Moderat en Disclosure erbij.
Poh, inderdaad . Die positie van foals zegt ook wel iets denk ik!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.latitudefestival.com
Line-upje hoor
GrooveTubequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:02 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Vergeet maya jane coles en ben pearce niet. Maar als je helemaal niet van bands houdt wat doe je dan overdag op lowlands? Groovetuben?
Palmbomen in de GrooveTube vorig jaarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
GrooveTube
En wat 'ie overdag doet, weet 'ie nog niet, is zijn 1e keer.
Ohja, Ben Pearce is ook leuk! Maya Jane Coles ken ik niet, even opzoekenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:02 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Vergeet maya jane coles en ben pearce niet.
Valt nog best te overzien, met een beetje geluk kan je 's middags al de X-Ray induikenquote:Maar als je helemaal niet van bands houdt wat doe je dan overdag op lowlands? Groovetuben?
Sowieso bijna altijd lekkere muziek (vind ik dan).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:09 schreef leeell het volgende:
[..]
Palmbomen in de GrooveTube vorig jaar
Ahja, ik zie het altijd zo: overdag zijn de electronische acts inde bravo en X-ray een soort van live/band-achtig. S'nachts zijn er pas DJ sets. Maar er is natuurlijk overdag genoeg te doen voor niet gitaar-band liefhebbers.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ohja, Ben Pearce is ook leuk! Maya Jane Coles ken ik niet, even opzoeken.
[..]
Valt nog best te overzien, met een beetje geluk kan je 's middags al de X-Ray induiken.
Todd Terje zelf vorig jaar in een 60 graden celsius warme X-Ray. Wat was dat lekker!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sowieso bijna altijd lekkere muziek (vind ik dan).
Vorig jaar ook van Beastie Boys via Todd Terje en Montell Jordan naar Kid Creole & the Coconuts.
Die heb ik helaas gemistquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:15 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Todd Terje zelf vorig jaar in een 60 graden celsius warme X-Ray. Wat was dat lekker!
Zaterdagquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:31 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
17 augustus melden ze op Twitter. Geen idee welke dag het is.
twitter:CHVRCHES twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 22:25:34♫ Just Announced: Olland, Netherlands - Aug 17 at Lowlands http://t.co/shHOZatq8a reageer retweet
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 20-03-2013 om 10:16:21Editors komen naar Lowlands! Heb je geen kaartje? Geen probleem want op 8 juli staan ze ook in de Gashouder in Amsterdam. #LL13 reageer retweet
Ik had ook zo'n vermoeden dat dat westerpark concert en lowlands elkaar helemaal niet zo in de weg zitten.quote:
Nee zijn al vol geboekt dat weekend.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:27 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Goed nieuws.
Heeft Tenacious D nog steeds een plekje dat weekend?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee zijn al vol geboekt dat weekend.
Eens. Zeker bij Franz Ferdinand is het meer het feestje dan muzikaal iets leuks. Editors ga ik sowieso niet heen als er iets enigzins interessants is tegelijkertijd. In 2006 ( geloof ik ? ) was het echt een leuk concert, maar in 2008 was het al stukken minder. Ik heb een beetje een Interpol gevoel bij ze, arrogant en verwaand.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:35 schreef ohnikua het volgende:
Hoewel ik Editors en Franz Ferdinand zéker goed vind en ze ook beide al een aantal jaar niet meer op lowlands hebben gestaan, heb ik toch ook een gevoel van 'weeeeer Editors en FF'. Blur was toch mooier geweest, maarja.
Maar Blur komt er nog bij!quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:35 schreef ohnikua het volgende:
Hoewel ik Editors en Franz Ferdinand zéker goed vind en ze ook beide al een aantal jaar niet meer op lowlands hebben gestaan, heb ik toch ook een gevoel van 'weeeeer Editors en FF'. Blur was toch mooier geweest, maarja.
2005, 2007, 2008, 2013. Van mij hoeft het nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:39 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Maar Blur komt er nog bij!
Laatste keer Editors was 2008 dus ik vindt eerlijk gezegd dat het wel weer tijd werd!
Editors en FF zijn voor mij ook meer bands in de categorie van "O ja, leuk... maar als er iets anders tegelijk staat wordt het dat". Deslanietemin wel flinke namen op zich. Alleen voor mij niet zo boeiend. Toch, ik klaag niet over dat wat e rnu al staatquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:35 schreef ohnikua het volgende:
Ik ben allang blij dat er geen reunie van live is die komen pas echt mijn neus uit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:35 schreef ohnikua het volgende:
Ik weet het zo net nog nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:24 schreef ohnikua het volgende:
Nou n00bie, dan kan M&S al helemaal niet meer missen hè
Editors, Slayer, NIN? Of Franz Ferdinand? Foals? Fall Out Boy?quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kan me iig niet voorstellen dat er nog een Alpha headliner bijkomt. Die staan er nu wel bij.
Foals en FOB sowieso niet. Foals sluit de Grolsch nog niet eens af. FOB eerder op de dag in de Alpha, Foals ook of in de Grolsch.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:10 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Editors, Slayer, NIN? Of Franz Ferdinand? Foals? Fall Out Boy?
Drie echte Alpha headliners zie ik er toch niet echt bij staan, maar ze zullen wel uit dit vaatje (+Anouk) tappen
Lol, mocht Fall Out Boy headlinen dan weet je dat het tijd is om een nieuw festival te zoeken, of de huidige leiding van de troon te stoten. Muiterij e.d.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:10 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Editors, Slayer, NIN? Of Franz Ferdinand? Foals? Fall Out Boy?
Drie echte Alpha headliners zie ik er toch niet echt bij staan, maar ze zullen wel uit dit vaatje (+Anouk) tappen
ja dat kan echt nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Lol, mocht Fall Out Boy headlinen dan weet je dat het tijd is om een nieuw festival te zoeken, of de huidige leiding van de troon te stoten. Muiterij e.d.
Met daarvoor nog anouk, die net genoemd was als mogelijkheid. Nin zal best kunnen headlinen. Ff geloof ik niet zo in, stonden in 2008 voor underworld en toen waren ze een stuk populairder.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Naja, die films waren meer het nachtprogramma natuurlijk. Was ook na Snow patrol, toch een grote naam.
Of kraftwerk 3d na FF!quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Misschien FF als subheadliner en dan Pendulum erachteraan.
Dan heb je Lowlands Classic voor 2013 wel compleet
Moet dEUS uiteraard ook nog wel ff gebooked worden.
Dont jinx itquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Srsly mensen, Blur, Kraftwerk, Neil Young, Eminem..die gaan echt niet komen.
Ja, achja. Gelukkig komt Depeche Mode. Dit jaar met nieuw werk dus een hogere spot dan vorig jaar?quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Srsly mensen, Blur, Kraftwerk, Neil Young, Eminem..die gaan echt niet komen.
Depeche Mode, ook een prima voorbeeld waarom die (stiekem toch) nooit komen,quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:30 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ja, achja. Gelukkig komt Depeche Mode. Dit jaar met nieuw werk dus een hogere spot dan vorig jaar?
Wss subheadliner of Grolsch headliner. Maar er gaan heel veel mensen naartoe iig.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach het is pas maart,
Ik zie alleen Editors en eventueel Nine Inch Nails als headliner. Slayer gaat echt niet headlinen hoor.
Duidelijk, het wordt Mumfors and Sons!quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Depeche Mode, ook een prima voorbeeld waarom die (stiekem toch) nooit komen,
Wereldwijd 1 van de grootste bands, in nederland matig succes. Daarom zullen ze er niet de gage aan uit willen geven. Daarom zie ik Blur ook niet komen, zelfde verhaal.
Pendulum is niet meerquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Misschien FF als subheadliner en dan Pendulum erachteraan.
Dan heb je Lowlands Classic voor 2013 wel compleet
Moet dEUS uiteraard ook nog wel ff gebooked worden.
Goede livebandquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:18 schreef TWP het volgende:
Editors nog nooit live gezien () dus ik vind het helemaal prima.
Nee, maar dat was wel door iedereen verwacht!quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:14 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Editors op facebook:
'We are very pleased to announce that Editors are headlining the Saturday night at the sold out Lowlands Festival'
Of was die headliningslot ook al bekend?
Ze hebben als Pendulum een "hiatus", maar ze bestaan nog wel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:57 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, volgens mij zijn er twee doorgegaan als Knife Party, dat zijn dj's.
Headlinen zullen ze inderdaad niet, maar wel redelijk hoog in de Alpha. Ik verwacht 2 posities voor de headliner, maar subheadliner zou me ook niet verbazen.quote:
Eens, ik ga er ook zelden heen, maar speculeer graagquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als Marilyn Manson en TOOL Alpha-afsluiter waren, zie ik ook eigenlijk niet waarom NIN dat nu niet zou kunnen zijn (met een beetje extra lichtshow dan), afgezien van dat het wel een groot afficheverschil is met de vorige keer.
En eigenlijk maakt het me ook niet uit, ik ga nooit naar Alpha-afsluiters.
Vind alleen het speculeren leuk.
Maar de Editors dus wel volgens het bericht.quote:
Editors gaat Alpha headlinen hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:46 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Maar de Editors dus wel volgens het bericht.
Is al duidelijk of dat in de Alpha is of in de Grolsch?
Editors zal de Alpha krijgen (en terecht), waren al eens de zondagheadliner. FF zal wel Alpha zijn, maar geen headliner schat ik zo in.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:46 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Maar de Editors dus wel volgens het bericht.
Is al duidelijk of dat in de Alpha is of in de Grolsch?
Hahahaha grappenmaker. Vorig jaar zeker niet naar Werchter geweest?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:44 schreef whosvegas het volgende:
en de Editors hebben wel aardige albums, maar is geen goede live act
ja lijkt me logisch. Vorige keer dat ze er waren sloten ze ook een dag af. Was tofquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Editors gaat Alpha headlinen hoor.
Ach gossie, een newbiequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
GrooveTube
En wat 'ie overdag doet, weet 'ie nog niet, is zijn 1e keer.
Ik hoorde dat er nog wat andere bandjes op het terrein staan rond die tijd. Misschien dat daar iets tussen zit?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:44 schreef whosvegas het volgende:
Als FF en de Editors headliners in de Alpha zouden zijn, zou ik het wel een teleurstellend programma vinden. FF is mijn muziek niet en de Editors hebben wel aardige albums, maar is geen goede live act
Maya geluisterd inmiddels?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ohja, Ben Pearce is ook leuk! Maya Jane Coles ken ik niet, even opzoeken.
[..]
Valt nog best te overzien, met een beetje geluk kan je 's middags al de X-Ray induiken.
Dit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:19 schreef Inverted_World het volgende:
Editors, opzich leuk, maar enkel hun eerste twee albums zijn "ok" . In 2008 was het ook niet een geweldig concert verder. Had liever iets anders gezien.
Zonde. Die wil ik nog wel een keertje zien ooit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee zijn al vol geboekt dat weekend.
Vond ik ook apart.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu vraag ik me af waarom ze Editors vandaag apart bekend maken.
Benieuwd naar de gedachtegang erachter.
Headliners.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:10 schreef AMDB het volgende:
Toch een beetje een 'matig' affiche qua headliners. Maar ach, genoeg anders om te zien.
Ws. omdat ze ook een ander concert in NL aankondigden vandaag.quote:
Zal waarschijnlijk met de bekendmaking van de Gashouder samengaan, Lowlands is al uitverkocht, gashouder moet uitverkopen om rendabel te zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu vraag ik me af waarom ze Editors vandaag apart bekend maken.
Benieuwd naar de gedachtegang erachter.
Zou ik prima vinden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:45 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Duidelijk, het wordt Mumfors and Sons!
Knife party <> The Knife.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:57 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, volgens mij zijn er twee doorgegaan als Knife Party, dat zijn dj's.
Spammen doe ik niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:04 schreef TWP het volgende:
Ha die Mu. Weer lekker an 't spammen mien jong?
Ahjaquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ws. omdat ze ook een ander concert in NL aankondigden vandaag.
oquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:05 schreef µ het volgende:
[..]
Spammen doe ik niet.
Antwoorden in batch, dat wel.
Ik geef de illuminati de schuld.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk met de bekendmaking van de Gashouder samengaan, Lowlands is al uitverkocht, gashouder moet uitverkopen om rendabel te zijn.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:06 schreef µ het volgende:
Ik moet mijn ticket toch ergens van afbetalen.
Zie hier een oplossing.quote:
Vorig jaar 40 porties op volgens mij. Weet het niet meer zo goed. Fucking veel loempia's in ieder geval.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:14 schreef AMDB het volgende:
Nog nooit loempia's op. Weten jullie nog, dat moment van je eerste loempia op LL?
Ik mag dat nog beleven
Wat.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:16 schreef TWP het volgende:
POUR UP DRANK
HEAD SHOT DRANK
SIT DOWN DRANK
STAND UP DRANK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |