Beetje zoals The xx vorig jaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:40 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Voor minder kan ik het me niet voorstellen, misschien Grolsch Headliner..
Ze spelen allemaal een beetje op safe met die hipster indie-bandjes die 3 jaar geleden eigenlijk hip waren, maar waar het 3fm publiek nu massaal warm voor loopt.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:27 schreef mr-green het volgende:
[..]
dit is tot nu toe ook mijn gevoel...
Ja, en Fever Ray kun je ook meetellen eigenlijk he.quote:
Ja ik denk ook Bravo Headliner, vrijdag of zondag.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, en Fever Ray kun je ook meetellen eigenlijk he.
Beide in de Bravo gestaan.
W van 'wel op de markt, niet op Lowlands', vrees ikquote:
Band of Horses is wel cool, maar vond ze eigenlijk een beetje tegenvallen op Pinkpop 2011. Hoop dat ze me positief kunnen verassen dit jaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Prima lijstje, maar om er echt een harde plassert van te krijgen is het allemaal te 'oké', desalniettemin blij met NIN & Band of Horses.
Ken je alle namen dan? Ik persoonlijk ben er erg blij mijquote:Op maandag 18 maart 2013 22:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Band of Horses is wel cool, maar vond ze eigenlijk een beetje tegenvallen op Pinkpop 2011. Hoop dat ze me positief kunnen verassen dit jaar.
Wat klink ik zwartgallig zeg, heb er wel degelijk zin in hoor, maar word niet echt super enthousiast van deze matige namen.
Al gedaan, alleen het duurt ff voordat je het in de OP ziet!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Theodoor is het al helemaal aan het uitzoeken volgens mij.
Ik hoop op Grolsch headliner, beetje in 't donker. Op de zondagmiddag de vorige keer was 't toch niet.quote:
neeehhhh das niet echt technoquote:
Als je het fragment gehoord hebt, zal het of Grolsch headliner, Alpha headliner of voorlaatste in de Alpha worden.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik hoop op Grolsch headliner, beetje in 't donker. Op de zondagmiddag de vorige keer was 't toch niet.
Gebrek aan tourende bands die het wel aan kan?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alpha headliner sowieso niet. Wat hebben ze in die 6 jaar nou gedaan om 't van Grolschmiddag tot Alphaavond te schoppen?
Ken het overgrote deel wel, ja. Heb overigens niet de illusie dat mijn smaak overeenkomt met die van de gemiddelde Lowlands-bezoeker hoor.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:49 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ken je alle namen dan? Ik persoonlijk ben er erg blij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |