Deftones zijn al vol geboekt!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:26 schreef Pink_Floyd het volgende:
Franz F is wel behoorlijk uitgekauwd het laatste decennium :S, maar goed ik ben al lang blij met Kendrick, NIN, Band of Horses, Foals,Jake Bugg en Tame Impala voor nu. Ik hoop nog wel erg op Deftones en vooral op Eminem...
dit is tot nu toe ook mijn gevoel...quote:Op maandag 18 maart 2013 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
Valt tegen hoor.Wat een flop namen.
Lima, durf ik een wedje op te zetten.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:29 schreef BlindeMeloen het volgende:
Hopelijk blijft Pokey LaFarge overeind op een festival (denk niet dat die in de Alpha zullen staan). De twee keer dat ik hem (en zijn band The South City Three) in de Ekko zag was het zeer vermakelijk
ik zal ze iig niet missenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:30 schreef mr-green het volgende:
ik mis Mumford and Sons, Kensington, Mister and Mississippi en the XX
Dat denk ik zelf ook.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lima, durf ik een wedje op te zetten.
Nederlandse bandjes vullen meestal pas later de line upquote:Op maandag 18 maart 2013 22:30 schreef mr-green het volgende:
ik mis Mumford and Sons, Kensington, Mister and Mississippi en the XX
Yup, zelfde spot als C.W. Stoneking 2 jaar gelee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |