Pendulum is niet meerquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Misschien FF als subheadliner en dan Pendulum erachteraan.
Dan heb je Lowlands Classic voor 2013 wel compleet
Moet dEUS uiteraard ook nog wel ff gebooked worden.
Goede livebandquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:18 schreef TWP het volgende:
Editors nog nooit live gezien () dus ik vind het helemaal prima.
Nee, maar dat was wel door iedereen verwacht!quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:14 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Editors op facebook:
'We are very pleased to announce that Editors are headlining the Saturday night at the sold out Lowlands Festival'
Of was die headliningslot ook al bekend?
Ze hebben als Pendulum een "hiatus", maar ze bestaan nog wel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:57 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, volgens mij zijn er twee doorgegaan als Knife Party, dat zijn dj's.
Headlinen zullen ze inderdaad niet, maar wel redelijk hoog in de Alpha. Ik verwacht 2 posities voor de headliner, maar subheadliner zou me ook niet verbazen.quote:
Eens, ik ga er ook zelden heen, maar speculeer graagquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als Marilyn Manson en TOOL Alpha-afsluiter waren, zie ik ook eigenlijk niet waarom NIN dat nu niet zou kunnen zijn (met een beetje extra lichtshow dan), afgezien van dat het wel een groot afficheverschil is met de vorige keer.
En eigenlijk maakt het me ook niet uit, ik ga nooit naar Alpha-afsluiters.
Vind alleen het speculeren leuk.
Maar de Editors dus wel volgens het bericht.quote:
Editors gaat Alpha headlinen hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:46 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Maar de Editors dus wel volgens het bericht.
Is al duidelijk of dat in de Alpha is of in de Grolsch?
Editors zal de Alpha krijgen (en terecht), waren al eens de zondagheadliner. FF zal wel Alpha zijn, maar geen headliner schat ik zo in.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:46 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Maar de Editors dus wel volgens het bericht.
Is al duidelijk of dat in de Alpha is of in de Grolsch?
Hahahaha grappenmaker. Vorig jaar zeker niet naar Werchter geweest?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:44 schreef whosvegas het volgende:
en de Editors hebben wel aardige albums, maar is geen goede live act
ja lijkt me logisch. Vorige keer dat ze er waren sloten ze ook een dag af. Was tofquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Editors gaat Alpha headlinen hoor.
Ach gossie, een newbiequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
GrooveTube
En wat 'ie overdag doet, weet 'ie nog niet, is zijn 1e keer.
Ik hoorde dat er nog wat andere bandjes op het terrein staan rond die tijd. Misschien dat daar iets tussen zit?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:44 schreef whosvegas het volgende:
Als FF en de Editors headliners in de Alpha zouden zijn, zou ik het wel een teleurstellend programma vinden. FF is mijn muziek niet en de Editors hebben wel aardige albums, maar is geen goede live act
Maya geluisterd inmiddels?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ohja, Ben Pearce is ook leuk! Maya Jane Coles ken ik niet, even opzoeken.
[..]
Valt nog best te overzien, met een beetje geluk kan je 's middags al de X-Ray induiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |