Ja ik zou Foals daar niet uitsluiten. Er zijn wel gekkere dingen Grolsch headliner geweest de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Foals als headliner in de Grolsch? Hoop het niet voor ze. Beter gewoon in de Bravo, maar ik denk dat ze een spot krijgen in de Alpha (al hoewel ik dit niet hoop).
Matige gok, al zeg ik het zelfquote:Op maandag 18 maart 2013 17:13 schreef theodoor9 het volgende:
Komen ze:
Blur
Boys Noize
James Blake
Foals
Baauer
TNGHT
Local Natives
Alex Clare
SBTRKT
Sub Focus
Chvrches
Nine Inch Nails
Yeah Yeah Yeahs
Biffy Clyro
The Knife
Band of Horses
Flogging Molly
Bat for Lashes
Tame Impala
Jacco Gardner
Calexico
Imagine Dragons
Richie Hawtin
Straks checken of ik ze allemaal goed heb
De grap met de secundaire parkeerkaartjes was best wel grappigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1332477
Secundaire kaartverkoop, interessant verhaal.
Na de post van Rapid Razor Bob:quote:
Had ik het volgende lijstje snel bij elkaar gesprokkeld. Toch best een aantal goed, maar ook best wat fout:twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 18-03-2013 om 22:02:22Hmmm, 23 namen in één tweet proppen lukt niet echt... Dan maar alleen de beginletters? NFFKFBMTBKJMJIPWUBBHPPT #LL13 reageer retweet
Gisteren op de radio werd aan Maurice grvaagd of NIN alpha headliner was en zei hij dat ze dat nog niet precies wisten ivm andere bands etc. Dit geeft wel aan dat ze iig dicht tegen die positie aanzitten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Then again ze speelden in 2007 na The Shins en die stonden zonder toename van succes vorig jaar subheadliner in dezelfde Grolsch. Dus headlinerpositie lijkt me sowieso voor de Nails. Maar de Alpha?
Het woord Alpha werd volgens mij niet genoemd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:26 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Gisteren op de radio werd aan Maurice grvaagd of NIN alpha headliner was en zei hij dat ze dat nog niet precies wisten ivm andere bands etc. Dit geeft wel aan dat ze iig dicht tegen die positie aanzitten.
Het is een grote act, logisch dat je dat dan zegt. Wilt niet zeggen dat ze in de Grolsch headlinen, co in de alpha zijn oid.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:26 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Gisteren op de radio werd aan Maurice grvaagd of NIN alpha headliner was en zei hij dat ze dat nog niet precies wisten ivm andere bands etc. Dit geeft wel aan dat ze iig dicht tegen die positie aanzitten.
We hebben een glazen bolquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als NIN en FF de headliners zijn, komt er nog wel 1 grote bij.
M&S dus.
Asjeblieft niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als NIN en FF de headliners zijn, komt er nog wel 1 grote bij.
M&S dus.
Tame Impala !quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:21 schreef Skv het volgende:
Ah, nieuwe namen. Bijna nergens ooit van gehoord en geen verdere techno-acts. Waar moet ik zeker naartoe volgens jullie?
The Knife.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:21 schreef Skv het volgende:
Ah, nieuwe namen. Bijna nergens ooit van gehoord en geen verdere techno-acts. Waar moet ik zeker naartoe volgens jullie?
Kendrick Lamar. Duh.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:21 schreef Skv het volgende:
quote:
Ik denk dat jij van die bevestigingen van gisteren alleen The Knife en Major Lazer tof vindt (plus Kendrick Lamar als je van hip-hop houdt). Van de eerdere bevestigingen nog Moderat en Disclosure erbij.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:52 schreef Skv het volgende:
Oké, en als ik niet van bandjes hou, waar moet ik dán naartoe? (Ik ga de tips sowieso proberen!)
Vergeet maya jane coles en ben pearce niet. Maar als je helemaal niet van bands houdt wat doe je dan overdag op lowlands? Groovetuben?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik denk dat jij van die bevestigingen van gisteren alleen The Knife en Major Lazer tof vindt (plus Kendrick Lamar als je van hip-hop houdt). Van de eerdere bevestigingen nog Moderat en Disclosure erbij.
Poh, inderdaad . Die positie van foals zegt ook wel iets denk ik!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.latitudefestival.com
Line-upje hoor
GrooveTubequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:02 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Vergeet maya jane coles en ben pearce niet. Maar als je helemaal niet van bands houdt wat doe je dan overdag op lowlands? Groovetuben?
Palmbomen in de GrooveTube vorig jaarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
GrooveTube
En wat 'ie overdag doet, weet 'ie nog niet, is zijn 1e keer.
Ohja, Ben Pearce is ook leuk! Maya Jane Coles ken ik niet, even opzoekenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:02 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Vergeet maya jane coles en ben pearce niet.
Valt nog best te overzien, met een beetje geluk kan je 's middags al de X-Ray induikenquote:Maar als je helemaal niet van bands houdt wat doe je dan overdag op lowlands? Groovetuben?
Sowieso bijna altijd lekkere muziek (vind ik dan).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:09 schreef leeell het volgende:
[..]
Palmbomen in de GrooveTube vorig jaar
Ahja, ik zie het altijd zo: overdag zijn de electronische acts inde bravo en X-ray een soort van live/band-achtig. S'nachts zijn er pas DJ sets. Maar er is natuurlijk overdag genoeg te doen voor niet gitaar-band liefhebbers.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ohja, Ben Pearce is ook leuk! Maya Jane Coles ken ik niet, even opzoeken.
[..]
Valt nog best te overzien, met een beetje geluk kan je 's middags al de X-Ray induiken.
Todd Terje zelf vorig jaar in een 60 graden celsius warme X-Ray. Wat was dat lekker!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sowieso bijna altijd lekkere muziek (vind ik dan).
Vorig jaar ook van Beastie Boys via Todd Terje en Montell Jordan naar Kid Creole & the Coconuts.
Die heb ik helaas gemistquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:15 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Todd Terje zelf vorig jaar in een 60 graden celsius warme X-Ray. Wat was dat lekker!
Zaterdagquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:31 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
17 augustus melden ze op Twitter. Geen idee welke dag het is.
twitter:CHVRCHES twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 22:25:34♫ Just Announced: Olland, Netherlands - Aug 17 at Lowlands http://t.co/shHOZatq8a reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |