twitter:CHVRCHES twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 22:25:34♫ Just Announced: Olland, Netherlands - Aug 17 at Lowlands http://t.co/shHOZatq8a reageer retweet
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 20-03-2013 om 10:16:21Editors komen naar Lowlands! Heb je geen kaartje? Geen probleem want op 8 juli staan ze ook in de Gashouder in Amsterdam. #LL13 reageer retweet
Ik had ook zo'n vermoeden dat dat westerpark concert en lowlands elkaar helemaal niet zo in de weg zitten.quote:
Nee zijn al vol geboekt dat weekend.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:27 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Goed nieuws.
Heeft Tenacious D nog steeds een plekje dat weekend?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee zijn al vol geboekt dat weekend.
Eens. Zeker bij Franz Ferdinand is het meer het feestje dan muzikaal iets leuks. Editors ga ik sowieso niet heen als er iets enigzins interessants is tegelijkertijd. In 2006 ( geloof ik ? ) was het echt een leuk concert, maar in 2008 was het al stukken minder. Ik heb een beetje een Interpol gevoel bij ze, arrogant en verwaand.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:35 schreef ohnikua het volgende:
Hoewel ik Editors en Franz Ferdinand zéker goed vind en ze ook beide al een aantal jaar niet meer op lowlands hebben gestaan, heb ik toch ook een gevoel van 'weeeeer Editors en FF'. Blur was toch mooier geweest, maarja.
Maar Blur komt er nog bij!quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:35 schreef ohnikua het volgende:
Hoewel ik Editors en Franz Ferdinand zéker goed vind en ze ook beide al een aantal jaar niet meer op lowlands hebben gestaan, heb ik toch ook een gevoel van 'weeeeer Editors en FF'. Blur was toch mooier geweest, maarja.
2005, 2007, 2008, 2013. Van mij hoeft het nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:39 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Maar Blur komt er nog bij!
Laatste keer Editors was 2008 dus ik vindt eerlijk gezegd dat het wel weer tijd werd!
Editors en FF zijn voor mij ook meer bands in de categorie van "O ja, leuk... maar als er iets anders tegelijk staat wordt het dat". Deslanietemin wel flinke namen op zich. Alleen voor mij niet zo boeiend. Toch, ik klaag niet over dat wat e rnu al staatquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:35 schreef ohnikua het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |