Dit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:19 schreef Inverted_World het volgende:
Editors, opzich leuk, maar enkel hun eerste twee albums zijn "ok" . In 2008 was het ook niet een geweldig concert verder. Had liever iets anders gezien.
Zonde. Die wil ik nog wel een keertje zien ooit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee zijn al vol geboekt dat weekend.
Vond ik ook apart.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu vraag ik me af waarom ze Editors vandaag apart bekend maken.
Benieuwd naar de gedachtegang erachter.
Headliners.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:10 schreef AMDB het volgende:
Toch een beetje een 'matig' affiche qua headliners. Maar ach, genoeg anders om te zien.
Ws. omdat ze ook een ander concert in NL aankondigden vandaag.quote:
Zal waarschijnlijk met de bekendmaking van de Gashouder samengaan, Lowlands is al uitverkocht, gashouder moet uitverkopen om rendabel te zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu vraag ik me af waarom ze Editors vandaag apart bekend maken.
Benieuwd naar de gedachtegang erachter.
Zou ik prima vinden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:45 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Duidelijk, het wordt Mumfors and Sons!
Knife party <> The Knife.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:57 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, volgens mij zijn er twee doorgegaan als Knife Party, dat zijn dj's.
Spammen doe ik niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:04 schreef TWP het volgende:
Ha die Mu. Weer lekker an 't spammen mien jong?
Ahjaquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ws. omdat ze ook een ander concert in NL aankondigden vandaag.
oquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:05 schreef µ het volgende:
[..]
Spammen doe ik niet.
Antwoorden in batch, dat wel.
Ik geef de illuminati de schuld.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk met de bekendmaking van de Gashouder samengaan, Lowlands is al uitverkocht, gashouder moet uitverkopen om rendabel te zijn.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:06 schreef µ het volgende:
Ik moet mijn ticket toch ergens van afbetalen.
Zie hier een oplossing.quote:
Vorig jaar 40 porties op volgens mij. Weet het niet meer zo goed. Fucking veel loempia's in ieder geval.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:14 schreef AMDB het volgende:
Nog nooit loempia's op. Weten jullie nog, dat moment van je eerste loempia op LL?
Ik mag dat nog beleven
Wat.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:16 schreef TWP het volgende:
POUR UP DRANK
HEAD SHOT DRANK
SIT DOWN DRANK
STAND UP DRANK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |