Ik ben allang blij dat er geen reunie van live is die komen pas echt mijn neus uit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:35 schreef ohnikua het volgende:
Hoewel ik Editors en Franz Ferdinand zéker goed vind en ze ook beide al een aantal jaar niet meer op lowlands hebben gestaan, heb ik toch ook een gevoel van 'weeeeer Editors en FF'. Blur was toch mooier geweest, maarja.
Ik weet het zo net nog nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:24 schreef ohnikua het volgende:
Nou n00bie, dan kan M&S al helemaal niet meer missen hè
Editors, Slayer, NIN? Of Franz Ferdinand? Foals? Fall Out Boy?quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kan me iig niet voorstellen dat er nog een Alpha headliner bijkomt. Die staan er nu wel bij.
Foals en FOB sowieso niet. Foals sluit de Grolsch nog niet eens af. FOB eerder op de dag in de Alpha, Foals ook of in de Grolsch.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:10 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Editors, Slayer, NIN? Of Franz Ferdinand? Foals? Fall Out Boy?
Drie echte Alpha headliners zie ik er toch niet echt bij staan, maar ze zullen wel uit dit vaatje (+Anouk) tappen
Lol, mocht Fall Out Boy headlinen dan weet je dat het tijd is om een nieuw festival te zoeken, of de huidige leiding van de troon te stoten. Muiterij e.d.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:10 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Editors, Slayer, NIN? Of Franz Ferdinand? Foals? Fall Out Boy?
Drie echte Alpha headliners zie ik er toch niet echt bij staan, maar ze zullen wel uit dit vaatje (+Anouk) tappen
ja dat kan echt nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Lol, mocht Fall Out Boy headlinen dan weet je dat het tijd is om een nieuw festival te zoeken, of de huidige leiding van de troon te stoten. Muiterij e.d.
Met daarvoor nog anouk, die net genoemd was als mogelijkheid. Nin zal best kunnen headlinen. Ff geloof ik niet zo in, stonden in 2008 voor underworld en toen waren ze een stuk populairder.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Naja, die films waren meer het nachtprogramma natuurlijk. Was ook na Snow patrol, toch een grote naam.
Of kraftwerk 3d na FF!quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Misschien FF als subheadliner en dan Pendulum erachteraan.
Dan heb je Lowlands Classic voor 2013 wel compleet
Moet dEUS uiteraard ook nog wel ff gebooked worden.
Dont jinx itquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Srsly mensen, Blur, Kraftwerk, Neil Young, Eminem..die gaan echt niet komen.
Ja, achja. Gelukkig komt Depeche Mode. Dit jaar met nieuw werk dus een hogere spot dan vorig jaar?quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Srsly mensen, Blur, Kraftwerk, Neil Young, Eminem..die gaan echt niet komen.
Depeche Mode, ook een prima voorbeeld waarom die (stiekem toch) nooit komen,quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:30 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ja, achja. Gelukkig komt Depeche Mode. Dit jaar met nieuw werk dus een hogere spot dan vorig jaar?
Wss subheadliner of Grolsch headliner. Maar er gaan heel veel mensen naartoe iig.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach het is pas maart,
Ik zie alleen Editors en eventueel Nine Inch Nails als headliner. Slayer gaat echt niet headlinen hoor.
Duidelijk, het wordt Mumfors and Sons!quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Depeche Mode, ook een prima voorbeeld waarom die (stiekem toch) nooit komen,
Wereldwijd 1 van de grootste bands, in nederland matig succes. Daarom zullen ze er niet de gage aan uit willen geven. Daarom zie ik Blur ook niet komen, zelfde verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |